2012 Felemelkedés

Óriási átalakulás zajlik jelenleg Földünkön, ennek részleteiről szeretnénk beszámolni a magyar olvasóknak. Cobrának, a www.2012portal.blogspot.com szerkesztőjének az összes fontosabb írását lefordítjuk és közreadjuk, emellett David Wilcock-tól fordítunk cikkeket. Kapcsolat: fehervandor777@gmail.com vagy benedictus89@gmail.com

Bejegyzések

Keress minket a Facebookon!

?

pill_2.jpg

Az igazságról

"Minden igazság 3 szakaszon megy keresztül. Először kinevetik,kigúnyolják. Azután erőszakosan szembeszállnak vele. Végül pedig elfogadják, mint magától értetődő tényt." Arthur Schopenhauer

Változás

"Magad legyél az a változásamit a világban látni szeretnél." Ghandi

HTML doboz

Eckhart Tolle/David Wilcock; érzelmeink,gondolataink teremtő ereje; a Most Hatalma

Thrive c. dokumentumfilm, szinkronizált

Thrive c. dokumentumfilm, magyar felirattal

Címkék

144000 (1) 2012 (34) 9/11 (2) Agartha (1) American Kabuki (1) Apokalipszis (2) Aranykor (3) Arkhón (4) Armageddon (1) asztrálsík (1) Atlantisz (2) Barbara Hubbard (1) Benjamin Fulford (2) Cabal (12) Chemtrail (3) Cobra (21) Csakra (2) Csillagpor 2 (1) David Icke (1) David Wilcock (5) Disclosure (2) Drake (4) ego (1) élet (14) Ellenállási Mozgalom (9) Első Kapcsolatfelvétel (10) érdekesség (3) érdekességek (12) Esemény (11) ET (3) éter (2) FED (3) Fehér Lovagok (1) Fehér Sárkány Társaság (2) Felemelkedés (30) Felemelkedett Mesterek (5) Felfedés (2) Fényháló (3) Fény győzelme (2) Földönkívüli (13) FÖldönkívüli (1) Forrás (4) Foster Gamble (1) Fulford (2) Gabonakör (2) gabonakörök (1) Galaktikus (4) Galaktikus Konföderáció (5) Galaktikus Könföderáció (1) Galaktikus Központi Nap (1) Galaktikus rokonok (2) HAARP (3) Háttérhatalom (14) Illuminátusok (13) ingyenenergia (3) ingyenenregia (1) Ishtar Antares (1) Istennő (2) Jezsuita (6) Karma (1) Klónozás (2) Lemondások (1) maja (1) materializáló kamra (2) Meditáció (11) MEditáció (1) Mennyei Beavatkozás (1) Nassem Haramein (1) Nibiru (1) Occupy Mozgalom (1) P2 szabadkőműves frakció (1) Pentagon (1) Plejádok (4) Pólusváltás (1) Pólusváltozás (1) Pozitív Katonaság (3) Reptiliánok (1) Rockefeller (2) Rothschild (5) Rotschild (1) Saint Germain (1) Szabadkőművesek (1) Szeretet (13) tachion (1) társadalom (11) társdalom (2) teleport (1) Templomosok (3) Terv (1) Thrive (1) Tömeges letartóztatás (2) Tórusz (1) UFO (13) Új Világrend (1) Vénusz átvonulás (2) White Dragon Society (1) X-bolygó (3) Yamashita (1) Címkefelhő

Térkép

Innen jöttök

HTML doboz

Utolsó kommentek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

HTML doboz

•Miczo gondolatai a Galaktikus Központi Napról; Cobra: Fényrobbanás

2012.08.02. 04:50 FehérVándor

Kedves Olvasók,

elsőre lehet, hogy kicsit tömény olvasmány következik, Miczo gondolatait azért raktam Cobra frissítése elé, hogy így esetleg az egész érthetőbb legyen. Remélem nem kontraproduktív a megoldás. Sokkal hosszabb frissítést szántam, de túl sok lenne az anyag, a többi részt holnap vagy holnapután fogom feltenni. Többek között szó lesz a csatornázott üzenetek kavalkádjáról, egy rövid Wilcock frissítésről és egy másik Cobra bejegyzésről.

Ehhez a témához kapcsolódóan, a frissen becsatlakozott olvasóknak vagy egyszerűen újraolvasásra  ajánlom az alábbi két cikket:

1,http://2012felemelkedes.blog.hu/2012/05/03/2012_portal

2,http://2012felemelkedes.blog.hu/2012/05/07/a_feny_gyozelme

hirtelen kell befejeznem a feltöltést, maradhattak a cikkben helyesírási,értelmezési hibák,majd később javítom őket.
Hálásan köszönöm Miczo munkáját!!! Mellesleg a gondolatait, Cobra frissítése előtt küldte el nekem.

FehérVándor

 

Megjegyzések, gondolatok a Galaktikus Központi Nap témaköréhez

Írta: Miczo

Legutóbb említettem az Uránusz-Plútó kvadrát kapcsán néhány alap összefüggést a bolygók hullámterével kapcsolatban, amit az asztrológia olyan részletesen és pontosan számol, elemez. Ezt a gondolatsort kicsit továbbvinnénk. Elnézést ha hosszabb lesz vagy elsőre bonyolultabb, de szeretnék egy kicsit komplexebb képet adni. Elindulunk a kályhától, utána – ha leesik a tantusz – összefüggéseiben sokkal érthetőbb lesz mindaz amiről Cobra vagy a földönkívüliek beszélnek.

Amit leírok az alapvetően egy személyes nézőpont, alapvetően hipotetikus, tehát nincs bizonyítva semmi. Mindenki hagyatkozzon belső megérzésére, az megsúgja hogy számára mennyi ebből az igazság. Ha segít valakinek megértéshez jutni, vagy csak elgondolkoztat, már megérte leírni. :)

Ami fent van, úgy van az lent is. Ez egy alapvetően fontos elv (Hermész Trismegistos Smaragdtáblájának talán legfontosabb kijelentése). A kicsiben a világ valahol olyan mint a makrokozmikus méretekben, nem pont olyan, hanem olyan elven működik, analóg. Egy dalt eljátszva a zongorán egy oktávval magasabban vagy mélyebben, még ugyanaz a dallam marad, bár máshogy szól.

Van egy alap szubsztancia, vagy nevezhetjük mezőnek is, amiből minden származik. Ezt elképzelhetjük nevezhetjük mezőnek, éteri óceánnak, ez egy olyan szubsztancia amiben minden, mint lehetőség jelen van. Ez egy tudatmező is, a tudat kvantum-tartománya. (Talán ez az az alkotórész amit a tudomány a Higgs-bozon formájában mint „isteni” részecskét keres.) Ez a mező mindenütt ott van, mindent áthat, ugyanakkor nem tér és nem idő, ez a semmit és a minden lehetősége. Ez a Megnyilvánulatlan, a Mozdulatlan, ebben minden benne van lehetőség formájában. (Ennél jobban nem is akarok elmerülni a filozófiában. :))

A létező Mindenség alapja a mozgás, amit valamilyen mozgató kelt. Mondhatjuk úgy is, hogy minden rezgés, aminek forrása van. Ami megnyilvánul, létezik az egy rezgési állapotban létezik, maga is egy rezgés, hullámokat nyel el és bocsájt ki abban a közegben amiből létezik. Hogyan?

Ha a Megnyilvánulatlanban változás keletkezik (mozgás) és ez bizonyos szabályszerű minta mentén történik, akkor ez a minta szabályszerűsége folytán egy ciklikus folyamat lesz, ismétlődés, rezgés. Igy létrejött forrás rezeg és hullámokat, hullámteret kelt. A hullámtér pedig megteremti a teret, a mozgás az időt. Legalapvetőbb ilyen ciklikus minta az Élet Virágának nevezett geometriai forma. Ennek a dinamikus, kiáradó formája a spiral, az örvény.

flower_of_life.jpg

A galaxisokat, csillagokat, vagy akár az egész kicsi rendszereket is megfigyelve mindegyikben az energia spirálisok mentén örvénylik. Az örvény egy különleges forma. Nézzétek meg a Thrive c. filmet, ebben nagyon egyszerűen és szemléletesen esik szó a tóruszról, mint alapvető geometriai formáról és az abban önmagába folyamatosan visszatérő örvénymozgásról. Ott megérthető miért ismétlődik ez a minta az univerzumban mindenütt. Érdemes ezen elgondolkozni.

576876_209603605826752_1005417484_n.jpg

264309_186862608039372_186852894707010_499525_8008817_n (1)_1.jpg

Az örvény egy olyan geometriai forma, amiben az energia minőségi átalakulása történik. Ez a be és kilépő frekvenciák átalakulását jelenti, tehát egy magasabb frekvencia képes egy alacsonyabb rezgésű tartományba transzformálódni. Gyakorlatilag minden olyan örvény amiben az energia frekvenciát vált az egy dimenziókapu. Olyan átjáró ahol a létezés magasabb frekvenciatartományai az alacsonyabbakba léphetnek és fordítva.

A Galaktikus központ, a csillagok, a bolygók pólusai, a bolygófelszíneken a Ley-vonalak kereszteződései, az emberi energiarendszerben a csakrák – mind ilyen frekvencia konverterek, tehát dimenziókapuk, amin magasabb síkok energiái áramlanak az alacsonyabb felé örvényeken keresztül.

(Csak megjegyzem, hogy ez a fő oka hogy az ún. nullponti energia gépek látszólag sértik az energia megmaradás törvényét, hiszen azokban is ilyen átalakulás történik, egy magasabb éterikus frekvenciát hozunk le a fizikai síkon megnyilvánuló energiaformába. Az energia megmaradás törvénye egy adott rezgési síkon igaz, de amikor frekvencia (dimenzió) váltás van, akkor már nem. )

Az ezoterikában használatos kifejezés a dimenzió (3D,4D,5D..) tehát egyáltalán nem kiterjedést jelöl, hanem rezgési szintet ( és emiatt sűrűségi fokot is). Sajnos erre a dologra ezt a fogalmat vezették be, amit a fizika, matematika már egész másra használt.

Galactic Wave.jpg

A rezgés és sűrűség szorosan összefügg, mert ha valami lassabban rezeg az sűrűbb halmazállapotban van és fordítva is igaz. Az anyag is rezgés, bár szilárdnak, állandónak érzékeljük, ezt a múlt század óta tudjuk.

A Teremtés különböző szintű hullámtereit, keletkezésüket igen hosszú lenne leírni (meg nincs is pontos képem azokról a nagyon magas szellemi – lelki szintekről) , de elmondható, hogy a Teremtés először szellemi, majd lelki és anyagi jellegű dimenziókban nyilvánul meg és ezeket a dimenziókat ilyen tudatosság és élet tölti be. A teremtési rendszer hierarchikusak, egymásra épülnek és a rész „rendszerek” szintén teremtő képességgel bírnak. Így újabb alrendszereket hoznak létre az analógiák és a rezgési törvények alapján. Ezek újabb hullámtereket jelentenek amik „ráülnek” a már létező magasabb szintű rendszer hullámterére. A fenti mindig hordozza magában a lentit, a magasabb frekvencia az alacsonyabbat áthatja.

TheGridEarthMeditation.jpg

Hogyan néz ki mindez a gyakorlatban?

Vegyük az univerzumunk egy darabját, amit még átlátunk, amiről tapasztalatunk lehet. Van a galaxisunk (Tejút Galaxis), ami önmaga is egy multidimenzionális rendszer. Tudjuk, hogy a teremtés vonalán a forrás felé haladunk akkor nagyobb rendszereket, lokális majd nagyobb galaxishalmazokat, szuperhalmazokat találunk, majd magasabb univerzumi, multiverzumi rendszereket. Ezek mind tudatosak, tudattal bírnak, ahogy galaxisunk is tudatos lény.

 A galaxis tudata, a központ, amit mi a Galaktikus Központi Napként ismerünk – egy gigantikus fekete lyuk a Nyilas csillagképben. Fizikai formájában a galaxis egy örvénylő, forgó csillaghalmaz, de a központ, a fekete lyuk nem csak elnyel dolgokat, hanem kibocsájt is. 3D-s terünkből nézve ez fekete, de egyébként a legmagasabb rezgésű kisugárzó objektum a Galaxisunkban. Ebből erednek a csillagok. Szellemileg a fekete lyuk központi tudata a Galaktikus Logosz (Galaktikus Teremtő Szellem) és az Ő hullámterében létezik minden a galaxisban. Ez az alap hullámtér 8.dimenziós, egy hihetetlenül magas rezgési szint, ami önmagából alacsonyabb dimenzionalitású rendszereket teremt, mintegy kisugározza magából. Ekkor a rezgési szint csökken, a teremtett alrendszer lassabb rezgésű, sűrűbb állapota lesz létezésnek, gyakran egy alacsonyabb dimenzionalitási szinten. Galaxisunkban tovább léteznek kisebb alrendszerek,  karok,  azokban a csillagcsoportosulások, halmazok, csillagok, illetve azok bolygórendszerei. Természetesen a csillagoknak szintén saját hullámtere van, amin a bolygók utaznak.

A Központi Galaktikus Nap ritmusa és változásai, valamin ennek ciklusai alapvetően határozza meg az egész rendszer működését. A galaxisban minden a központi tudatra van „felfűzve”. Azonban a Galaktikus Logosz tudata is fejlődik, és időnként (általunk milliárd éves időtávoknak észlelhetően ) de evolúciós lépéseken, kvantumugrásokon megy keresztül. Ennek lefolyása a spirál, az örvény geometriája mentén halad. A tudatosság fejlődése spirálisan szűkülő ciklusokon keresztül jut el a középpontig, ahonnan egy magasabb szintre ugrik, majd egy táguló spirálisban folytatódik.

Ez egy állandó táguló és szűkülő, de egyben spirálisan örvénylő mozgásnak lássátok. Ugyanez az a folyamat figyelhető meg szinte minden természetes rendszerben, a tudatosság, az energia, az élet, a fejlődés mind ezen a pályán halad.

Azt hogy a kvantumugrás a mostani ciklus végével esik egybe, arra az alábbi csillagászati esemény is utal:

Ennek az impulzusnak tovaterjedő hatására reagálnak a csillagok és azok bolygórendszerei egy bonyolult folyamatban, aminek eredménye, hogy a galaxis központi tudatának kvantumugrása az összes teremtett alrendszeren végiggyűrűzik és azokon is kvantumugrást vált ki. Ezt hívják galaktikus dimenzióváltásnak, vagy felemelkedési hullámnak, amikor az egész teremtésben láncreakciószerűen végigterjed egy hatás, ami a rendszereket a létezés egy magasabb állapotába emeli. Ez egy folyamat, ami már zajlik. Az időben és 3D-s rezgési szintünkre ez mostanában érkezik le.

Lassan közelítünk az eseményhorizonthoz.  Az eseményhorizont a kilépési pontja a fekete lyuknak és egyben a vége a karanténnak. A fekete lyukból való kilépést, egy ’fényrobbanásként’ fogjuk megélni.

Ez a Föld karantén státuszának  és egyben a sötétségnek a végét jelenti ebben az Univerzumban.

A karantént a sötét erők hozták létre 26000 évvel ezelőtt és nem a Galaktikus Föderáció. A Föderáció sosem zárná be az emberiséget egy izolált bolygóra.

Event Horizon.jpg

Ami fenntartja a karantént az a kvantum anomália. A kvantum anomália az idő-tér kontinuum torzulása a kvantum szinten (az ősi gnosztikus szövegek ezt "hibának" nevezik). A kvantum anomália nehézségeket okoz a pozitív földönkívülieknek a Föld körüli akadálytalan mozgásban. A pozitív földönkívüliek nem istenek, megvannak a saját korlátaik. Ezek nélkül már régen felszabadították volna az emberiséget.

(Megjegyzés a kvantum anomáliához: Cobra használja az "idő-tér kontinuum" kifejezést míg másutt olvasható nála a "tér-idő kontinuum" megnevezés. A kettő nem ugyanaz, lényegi különbség van köztük. Az idő-tér egy olyan kvantum tartomány amelyből egy az adott rendszer téridő kontinuuma származik és fenntartja azt. Vannak az univerzum nem-anyagi tartományaiban olyan elemi kvantum-energia formációk amik generálják az univerzum egy tartományának megnyilvánulását, vagyis az időt, a teret és az anyagot. Ezek az univerzum részek saját idő-tér forrással rendelkeznek, ilyenek pl. a galaxisok, a csillagok, vagy akár a bolygók is. Ez az idő-tér forrás elemi tachion részecskék meghatározott formájú összekapcsolódásából és örvénylő forgásából áll, aminek kisugárzott hullámtere a tér-idő kontinuum. A pozitív ET-k a csillagrendszerek közt nem elmozdulással utaznak (hiszen a fény is millió évekig mehet galaxisok közt) hanem átdimenzionálással, vagyis tér-idő rendszer váltással. A hajók olyan élő szerkezetek, amik saját idő-tér forrással rendelkeznek, így lecsatlakozhatnak illetve hozzákapcsolódhatnak bármilyen idő-tér rendszerhez. Ez egy frekvencia hangolás, olyan mint amikor a rádió tekerőjén egy adót megkeresünk és ráállunk.

A közlekedés úgy történik, hogy a hajó idő-tér rendszerét lekapcsolják arról a forrásról amiben épp tartózkodnak, ennek következtében az kilép abból az univerzumi tér-idő rendszerből amiben addig tartózkodott. Ekkor a nemtér-nemidő tartományba, vagy más néven a megnyilvánulatlanba kerül. Ha a hajó nem rendelkezne saját idő-tér rendszerrel akkor ott (az anyagi bázisa) egyszerűen megszűnne létezni. Ezután behangolják a hajó idő-tér forrását a cél idő-tér rendszer frekvenciájára, miáltal annak a rendszernek egy adott tér-idő pontján megjelenik (materializálódik). Ez egy elmozdulás nélküli utazás amit időnként térugrásnak, vagy térváltásos utazásnak is hívnak, de a lényeg az idő-tér rendszer mesterséges generálásában és használatában van. Az Arkhónok idő-tér zavarása a Föld körül pont ezt a közlekedési módot nehezíti. Ez a fő oka hogy a Föld jelenleg egy elzárt tér-idő rendszerben tartózkodik, ami közismert nevén egy fekete lyuk. Mi annak a belsejében vagyunk. Megjegyzem, hogy az ember szintén rendelkezik ilyen saját idő-tér rendszer generátorral, ha aktivált és használható mer-ka-ba mezővel bír, akkor képes lehet térváltással utazni az univerzumban. Ez azonban minimum 5.dimenziós tudatossághoz kötött, ahogy tudom.

Részletesebben a témáról Kisfaludy György és csapata eseményhorizont magazinjában olvashattok (létfilozófia, időfizika, űrhajózás alatt. Miczo) http://esemenyhorizont.uw.hu/)).

Az fő struktúra ami az emberiséget a harmadik dimenzióban tartja az az éterikus implantátumok összessége. A fekete lyukak egy olyan hálózatát formálják meg, amelyeket az Arkhónok hoztak létre 26000 évvel ezelőtt, majd ez a rendszer egy másik invázióval megerősítésre került 16000évvel ezelőtt. Ezek a fekete lyukak tartalmazzák a reptoidokat és a technológiájukat az éterikus síkon, viszont ezek a rendszerek intenzív, folyamatos tisztítás alatt állnak a Fény erői által. Az éterikus és asztrális fekete lyukak tartalmazzák egy sötét, tintaszerű lenyomatát elemi lényegüknek. Ez a tintaszerű esszencia elnyeli az éterikus/asztrális fényt. Amikor ez a "tinta" teljesen eltávolításra kerül akkor egy fényrobbanás fog bekövetkezni a nem-fizikai síkon.

Az implantátumokat erős éterikus elektromágneses térben tartva egy örökkévaló hurok (végtelen ciklus) keletkezik. A végtelen ciklus a tér-idő kontinuum torzulása ami azt a benyomást kelti, hogy a Föld karanténja örökké fog tartani. Semmi sem áll távolabb az igazságtól. A karantén azonnal feloszlik, amikor ezt az elektromágneses mezőt kikapcsolják és az Arkhónok, akik ezt működtetik eltávolításra kerülnek.

 Ezen felül másik fő struktúra egy speciális Arkhón technológia az éterikus síkon. Ezek ún projekciós/vetítő kamrák, amelyek segítségével meghatározott képeket/érzelmi állapotokat lehet bevetíteni, amelyek nem tőlünk erednek az aurikus mezőnkbe. Szóval mások ezt a kivetített képet és nem a valós állapotunkat érzékelhetik. Ez a forrása a legtöbb konfliktusnak az emberi kapcsolatokban. Amikor ez a technológia eltávolításra kerül, az emberek azonnal sokkal több harmóniát fognak találni kapcsolataikban.

A karantén utolsó fő tényezője, az amit közönséges (földi) realitásnak nevezünk. Ez a valóságrendszer az összeesküvők egy mesterséges kreálmánya és a legtöbb ember vevő erre a valóság keretre és kérdés nélkül elfogadja azt. A háttérhatalom kb. 3 milliárd dollárt költ naponta ennek a valóságnak, a rendszernek a működtetésére. Ezen valóság keretein belül az UFO bizonyítékok lakat alatt vannak, szintúgy az ingyenenergián alapuló technológiák és ezen valóság miatt kell fenntartani az emberiség „reggel9-délután5-ös” rabszolgaságát. Felülemelkedhetsz ezen a közönséges valóságon a „sámánisztikus” felfogást alkalmazva, megteremtve a saját valóságodat. Tudatosan megteremtve saját „valóság-buborékodat” segítesz a karantén feloldásában.

Van egy speciális közös akciója az Ellenállási Mozgalomnak, a Plejádiaknak és további pozitív galaktikus fajoknak amelynek célja a karantén lebontása. Tájékoztatni fogok részletesen erről a műveletrő,l amikor bizonyos feltételek adottak lesznek.

Akik az Olimpiára tervezett false-flag(hamis alapokon nyugvó, mesterségesen kreált probléma, amelyet aztán a nem valós elkövetőkre fognak. Lásd: 9/11,Reichstag felgyújtása,stb. Bővebben erről a következő frissítésben. FehérVándor) támadás miatt aggódnak, nincs ok a félelemre. Minden aktivitása a háttérhatalomnak az Olimpia körül állandó felügyelet alatt van az Ellenállás és más csoportosulások által. Rendkívül valószínűtlen, hogy bármilyne negatív esemény történne.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://2012felemelkedes.blog.hu/api/trackback/id/tr164691605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

set12& 2012.08.06. 23:31:46

@Mátrix: szia:-)

Jól van:-), csak tudod a dátum..páran mások is adtak dátumot, és nem jött be. Csalódás.. tar ügy, de nem támít..:-)

Ne rémülj jó fejek vannak itt, én inkább vagyok bomlasztó, nem Te.:-)

Mátrix 2012.08.06. 23:42:56

@set12&: :))))) Igen, tudtam, hogy erre gondolsz:))) De nem is akarnám közreadni, egyrészt mert nem tartom helyesnek, és utána lesz még több is, nem tudni ki melyik hullámban lesz. Másrészt az "idővel" nem véletlenül van sokszor probléma ám, és ez inkább múlik rajtunk.. (Itt nem csak a hitelességre gondolok, hanem az emberiség közös "munkájára" ezügyben. Én is látok vica versa információkat, ezért a sok kétség az emberekben, ami érthető, én mégis úgy érzem, jó úton haladunk, a finishben vagyunk.

Mátrix 2012.08.07. 00:10:47

@set12&: Különben, a médiumi közlésekben én is találtam sántaságokat (tényleg érzésre kell hagyatkozni, ahogy azt fenntebb valaki írta), de sok analogiát is, amik mégis csak iránymutatók. Tény, hogy rezgésváltás egy inkarnáción belül - globálisan - nem sűrűn fordul elő, ezért még a meglévő (hiteles)információk mellett is nehezen tudjuk felfogni a - hogyant. Jó éjt, szép álmokat:) Tudtad, hogy az "ügy" érdekében másdimenziós barátaink álmunkban is dolgoznak velünk? Sokféleképpen, de ha kérsz infot kaphatsz választ álomban.

Kajman 2012.08.07. 08:31:26

@Mátrix:
Szia :)
Dolgoznak rajtunk az biztos. Nekem speciel elég egy kicsit elengednem magamat, máris bizsereg a homlokom, a tarkóm, a fülem környéke. Nem fáj, nem zavaró. Kellemes, mintha masszíroznák a fejemet :)
A dátumokra visszatérve: Az időpont olyan mint a MÁV menetrend. Van olyan, de többnyire úgyis pontatlan (nem megsérteni akarlak).

2012.08.07. 08:43:58

@set12&: A hasonlatod nagyon jó. Azért jó, mert plasztikusan megmutatja, honnan-meddig terjed aktuális állapotunk.

A külső körök, amiket nem látunk, ott semmiféle interakció (így a megbocsátás sem) merülhet fel. Egész egyszerűen nincs rá sem pro, sem kontra befolyásunk. Egyszer láttam egy videot. A kanadai fókabébik brutális és szadista agyonveréséről. Baltával, ásóval, lapáttal. A gyomrom forgott és ugyanezt tudtam volna tenni azokkal az elkövetőkkel.
De tudomásul kellett vegyem: ITT és MOST, azonkívül, hogy esetleg tiltakozom a rendelkezésemre álló csatornákon, SEMMIT NEM TEHETEK.

Felelősségünk, befolyásunk, tennivalónk csak ott van, ahol és amiben jelen vagyunk. Amilyen rétegben, mezőben, halmazban energiánk, cselekvéseink, gondolataink, érzéseink aktívan be tudnak kapcsolódni.

Sokszor fel tettem magamnak a kérdést: meg tudnék-e bocsátani a Cabalnak? A válasz az volt: NEM!!! Őszintén és kristálytisztán éreztem a választ. Utána sokat vádoltam magam (lehet, hogy ilyen sötét vagyok!?) Utána jöttem rá: NEM, mert generálisan nem is tudok. NEM AZ ÉN HATÓKÖRÖM. Ha a kérdést úgy teszem fel önmagamnak: meg tudom-e bocsátani a Cabalnak azt, amit működése révén a személyes szférámban tett (ezek az Általad említett belső körök), nos, ezt a kérdést már fel lehet tenni, mert van értelme. Akkor már a válaszom IGEN volt. És itt jön be az értelem és józan ész. Amit előszeretettel elásnak és kiközösítenek a lánglelkű ezoterikusok, pedig nem véletlenül kaptuk az Ősforrástól. Hogy is mondta Jézus? "Legyetek okosak mint a kígyó, de szelídek mint a galambok". Józan eszem azt mondta, igen! Bocsáss meg két okból:

1. Hihetetlen fejlődési potenciált biztosítottak. Ez persze nem érdem, hanem helyzet. Megint Jézusra hivatkozom: "Szükséges, hogy botránkoztatások történjenek, de jaj a botránkoztatónak!"

2. Ne kössed magad hozzájuk mondta józan eszem, (mert egyébként az univerzális szabályok miatt JOGOD van elégtételt követelni), DE akkor velük kellene tovább meneteljél....

A Cabal belső és felső vezetése NEM EMBER. Nem tartozik sem hozzánk, az emberiséghez és nem tartozik a Föld Anyához. A mi fogalmaink szerint nincs sem lelkiismeretük, sem érzéseik. A mi fogalmi rendszerünk szerint nagyon-nagyon sötétek és gonoszak. Semmiféle megváltozást nem tudok róluk ebben a teremtési ciklusban elképzelni, mert ők az Ősforrás nélkül és az Ősforrás ellenében pozicionálták magukat. EZÉRT A VELÜK VALÓ ÖSSZEBORULÁS( minden és mindenki EGY) nem lehetséges pontosan az ő szabadságuk miatt. Azok a csatornázások, amik erről beszélnek tőlük jönnek és színtiszta megtévesztés. Mert a minden és mindenki EGY energetikai képlete a 7. dimenziótól (Itt kezdődik az Ősforrás lényegi és centrális energiája) felfelé érvényes. Most készülünk meghaladni a 3. dimenziót. MIRŐL BESZÉL AZ EZOTERIKA FŐÁRAMA EGYÁLTALÁN?

De nem fogom magam hozzájuk kötni. Megköszönöm az Ősforrásnak hogy biztosította a fejlődés lehetőségét! Ők pedig kotródjanak és takarodjanak az életemből. Majd egyszer, igen jó sokára megélhetjük az egység érzését. De ez NEM az a hely és idő.

A MINDEN és MINDENKI egy alapvetése a mi szintünkön ÖNMAGAD teljes és maradéktalan egysége. Önmagad felvállalása. Önmagadnak való megbocsátás. Önmagad teljessége. Érdekes módon ezzel a mainstream spiritualitás nem foglalkozik érdemben, ehelyett 7. dimenziós alapvetéseket erőltet. Erről beszéltem utolsó hozzászólásomban: mert igazat ír! - MERT TÉNYLEG MINDEN ÉS MINDENKI EGY, viszont azzal, hogy illúziónak és virtuálisnak tartom a 3D-s létezést, ezzel még nem oldottam meg semmit. Jól hangzik és könnyes szemmel lehet ömlengeni az univerzális érzéseken, miközben az amúgy tényleg sötét főnököm fejébe 5 percenként baltát állítanék. Az Univerzumot könnyű szeretni. Az JÓ MESSZE VAN!

Nálam elsődleges, megkerülhetetlen és No.1. belső fejlődésünk, egyensúlyba kerülésünk és emelkedésünk. Minden olyan információ, ami ezt nem támogatja közvetlenül (még ha igaz is önmagában) nálam már nem jöhet szóba.

Kötelékeinket - és ennek tényleg a megbocsátás az oldója - el kell hagyni, hogy végre szabadok lehessünk. Hogy végre Önmagunk lehessünk!!!!

elyshia 2012.08.07. 09:34:03

@set12&:
nagyjából így van, viszont mindig te döntöd el mennyire engeded befolyásolni magad.

A megbocsátáshoz: sokáig tiltakoztam magamban, hogy miért kellene nekem megbocsátanom annak aki így úgy bántott, míg végül megértettem, hogy csak így lehetek szabad. Mert a megbántottságnak és haragnak súlya van, a dühről, és bosszúvágyról ne is beszéljünk.
Hihetetlen könnyűséget éreztem miután sorra elengedtem minden neheztelést. És érdekes tapasztalás volt, hogy sokszor milyen nehezen viselte ezt az, akinek megbocsátottam, hiszen nyilván érezhető volt minden megnyilvánulásomon.
Akkor értettem meg azt mit is jelent, hogy attól, hogy te megbocsátasz neki a tolvaj még tolvaj marad, a saját szemében.
Lehetne írni persze arról, még hosszan, hogy ez benne is elindíthat ez folyamatot, de ez ennél bonyolultabb.

Egyébként nem vagy bomlasztó, itt senki sem az, szívesen olvassuk egymás véleményét, (azt hiszem beszélhetek a többiek nevében is). Aki pedig azzal a szándékkal szól, hogy bomlasszon hamar rájön, hogy fölösleges, mert őt is szeretjük.:-))

Namaste

Agenor 2012.08.07. 10:40:42

@elyshia: Így van, kedves Elyshia!

Aki a Felemelkedést választja, annak el "kell" engednie minden kötöttségét, enélkül nem megy. Itt kezdődik az igazi Felszabadulás. :)

@Mátrix: Üdv, a fedélzeten! :)

Mátrix 2012.08.07. 10:53:56

Szia @Agenor: Köszönöm!:) Leírnád, ha megkérlek, hogy hogy lesz nekem is kék a nevetek, amikor írok nektek? Még nem bírtam rájönni:)

Mátrix 2012.08.07. 10:55:19

@Agenor: Jééé, most kék lett:)))

Mátrix 2012.08.07. 11:08:56

Szia @Kajman: Igenigen:) Folyamatosan dolgoznak azokon akik az átlépést (tudatosan vagy tudattalanul) szándékolták. Nagyon izgalmas lesz, az biztos!:) (Már most is az) Az időhöz még: konkrét köztes dátumokkal tényleg nem érdemes foglalkozni, a megéléseinkkel (érzéseinkkel) annál inkább. A bolygó még mindig szennyezett, ezzel tudjuk egyén szinten segíteni az átalakulást. Ezen a ponton ahol most vagyunk az látszik, hogy elméletileg kb. jövő év első negyedévében lezajlik a teljes folyamat. Úgy legyen. Amen.

Kajman 2012.08.07. 11:40:53

@elyshia:
No igen :)
Amikor megbocsájtasz egy olyan embernek, aki bántott téged (így vagy úgy), szinte érezni a zavarát zakatolnak a fogaskerekek benne: Miért?
De tény, hogy magadban legyőzni a dühöt sokkal nehezebb. Az a csúúúnya Egoizmusunk (bárhogy is nézed ott van az), és a Félelmünk (a fent említett tulajdonság barátja) akadályoz minket a legjobban.

Mátrix 2012.08.07. 11:59:52

Szia @timurida:
"Jól hangzik és könnyes szemmel lehet ömlengeni az univerzális érzéseken, miközben az amúgy tényleg sötét főnököm fejébe 5 percenként baltát állítanék."
Épp a napokban olvastam egy storyt valakiről, aki hasonló érzéseket táplált a főnöke iránt, sehogy nem ment neki az elfogadás és megbocsátás, pedig tudta, hogy ez lenne a megoldás. És bár semmi kifogásolnivaló nem volt a munkájában, mindig ő kapta a legkevesebb fizetésemelést, stb. Végül így oldotta meg a dolgot: mivel szerette az Unikornisokat (tudod, az egyszarvú), mindennap azt vizualizálta, hogy a főnöke egy Unikornis hátán megy be dolgozni, és virágot visz neki. Két hét múlva előléptették, és a főnökével is megváltozott a viszonya.
:))

miczo 2012.08.07. 12:20:08

@Mátrix: Összevágnak az infóink, mind dátumilag, mind amit írsz. De az tényleg csak a kezdete az egésznek.

A legfontosabb hogy megpróbáljuk ezt a személyiséget egy olyan szintig tisztítani, amikor a felettes énünk már direkt tudatos kapcsolatba tud vele lépni. Mindenki több síkon is jelen van tudatában, de nem biztos hogy meg is marad az emlékezetében azoknak a tapasztalatoknak a nyoma. Más dimenzió, más idö. Itt tizedmásodperc, ott percek, órák, az agy nem tudja ezt felfogni, ki kell képezni rá. Az álmokat vagy az éber állapotban történt "elmélázásokat" érdemes figyelni, ott vannak a történések azokban a kis idörésekben. :)

Mátrix 2012.08.07. 12:59:24

Szia @miczo: Igen, a kezdete:) Örülök, hogy írtál!:) Igen, én is erre jöttem rá a tapasztalataim alapján: "az Idő csusszan" (nem jut eszembe jobb kifejezés)
A különös az, hogy láttam, mert megmutatták,hogy mi fog történni, még magyarázatokat is kaptam, mégsem tudnám "jól" elmondani.. (Persze nyilván nem teljes részletességgel, mert nem is lennék képes felfogni)
Talán ez is lehet oka a médiumi csatornázások eltéréseinek, hogy a fátyol miatt a tudat csak behatárolt módon képes felfogni az információt, plusz még mindig csak részlegesen. Szerintem ezért nem (sem) érthető sokak számára a "hogyan" és tűnhet falsnak az infok egy része, vagy akár egésze.

Nagyon jó a blogotok, ad olyan infokat nekem, amelyek nem voltak eddig a fókuszomban, illetve más oldalról voltak/vannak megtapasztalásaim.
Ha nem bánjátok maradok veletek:)

set12& 2012.08.07. 12:59:24

@miczo: Szia Micó:-)

Ha (beleilleszkedve az izébe..), fogva tartja a Föld tudatát a kvantum anomália, a beépített implantátumok vacakolnak az emberi tudattal, az aurát holografikus tükörként torzítják, plusz a cabal is rátesz egy lapáttal, akkor hogyan tud egy ember aki ennek a közepén pislogat, kapcsolódni bármivel, bárkivel? A felettes én aszongya, valaki már megint piszkálja a lábam ujját...:-D
VAGY HOGY?

Tekerentyűs brizgettyű 2012.08.07. 13:13:51

Önmegismerésre, álmok működésének megértésére javasolnám a Seth könyveket. Nekem sokat segített. Bár tény, hogy mostanában valamiért maximum csak egy-két képkockára emlékszem az álmaimból, és az érzésre, hogy na most ezt fontos lett volna megjegyezni. Bosszantó dolog, de bízom benne, hogy később jobb lesz. :)

elyshia 2012.08.07. 13:28:17

@Mátrix:

Szia! Örülünk neked. :-))

Mindannyiótoknak:

Én is feltöltődni járok ide, elég sok emberrel találkozom, és nem feltétlenül felébredtekkel.

Zárójelben jegyzem meg, határozottan érzem az ébredést embertársaimon, mert a pár perces találkozás során észrevétlenül máris a szeretetről az összetartozásról, a változás szükségességéről van szó. (persze terelgetem is a szót, amikor érzem, hogy nyitott valaki.:-)) )

Érnek kellemetlenségek, olykor nagyon el tudok fáradni, és ezek után jó ide jönni, megerősítést kapni.
A természetben való üldögélés, meditáció tud még így feltölteni.

Namaste

Mátrix 2012.08.07. 13:31:55

@set12&: :)) Szerintem tudsz kapcsolódni, ha - AKARSZ. Tudnál nekem ide tenni egy rámutató linket a Cabal - al kapcsolatban? Előre is megköszönöm.
(Nekem ez eddig kimaradt)

elyshia 2012.08.07. 13:38:23

@7alvo:

Álom megjegyzésére segítség, nekem bevált, (agykontrollos módszer): este lefekvés előtt, ágyad mellé egy pohár víz, és toll, papír. A vizet elalvás előtt félig kiiszod azzal a gondolattal, hogy reggel emlékezni fogsz az álmodra. Reggel ébredés után első dolgod meginni a maradék vizet, ezzel mintegy folyamatosságot teremtesz. Amikor bármi eszedbe jut akár egy szó akár egy kép, azonnal leírod. Nem baj ha nincs értelme, össze fog állni az álom.
Kis gyakorlás után működik.

Namaste

set12& 2012.08.07. 13:44:04

@Mátrix: fél blog erről szól.

Mátrix 2012.08.07. 13:45:33

Szia @elyshia:
Igenigen, hatványozottan többen vagyunk:) Tizenéve figyelem a folyamatot, de az utóbbi időkben ugrásszerűen nő a felébredettek száma. Van olyan az ismeretségi körömben, aki nemrégiben 3 azaz három hét alatt kapott meg most olyan komoly információkat - tudást - amit én évek alatt. S úgy, hogy előtte egyáltalán nem foglalkozott ezzel.
Folynak az aktiválások.

Agenor 2012.08.07. 13:58:19

Bizony érezhető, hogy nagyon erőteljesen emelkedik a tudatosság. Folyamatosan nyílnak a portálok, holnap nyílik a 8.8. kapu, utána szép sorban 12.12.-ig az összes. Dec. 21. után pedig valószínűleg ugrásszerűen, exponenciálisan nőni fog a felébredtek száma.

@Mátrix: A jövő év eleje nálam is stimmel, én a 2013-as tavaszi napfordulót érzem nagyon erős indítópontnak. Hamarosan minden kiderül. :)

elyshia 2012.08.07. 14:01:14

@Mátrix:

dettó.:-))
pl. saját lányomon is látom ugyanezt, ugyanakkor azt is, hogy szüksége van arra a tizenéves tapasztalatra amennyi idő alatt belém épült az a sok információ, hogy helyére tegyem benne a dolgokat.

A Caballal kapcsolatban nézd vissza az archivumot a blogon.

Namaste

Kajman 2012.08.07. 16:38:13

Én időpontot nem tudok, csak azt, hogy jó idő lesz mikor elkezdődik :)

Mátrix 2012.08.07. 16:52:52

@Kajman: :))))) Most elgurultam a nevetéstől, ez annyira aranyos!:)))))))

Mátrix 2012.08.07. 17:00:28

@elyshia: Én is azt látom, hogy okoz náluk némi interferenciát a hirtelenség, a helyretétel így nehezebb, de érthető is, biztosan ki fog ez majd egyenlítődni.

Ok, olvasgatok bőszen:)

Mátrix 2012.08.07. 18:46:59

@set12&: Olvasom időben visszafelé a bejegyzéseket, a Cobra féle interjúnál tartok. Nagyon érdekes! Számomra már csak azért is, mert eddig az energetikai (transzcendens) részével volt(és van) dolgom, a "fizikálissal" nem. Azért nem nehéz beintegrálnom, mert azt gondolom, hogy a fizikális és a transzcendens történések mindig is együtt mozdulnak, ezért aztán logikusnak is tűnik, amiről Cobra beszél.

Mindenkinek: Cobra beszél a Plejádiakról, közvetlen találkozásoknál kapott üzenetekről. Rengeteg Plejádi inkarnálódva is itt van (segítve a felemelkedést), de nem csak Plejádiak, erre nemrégiben jöttem rá.

Mátrix 2012.08.07. 19:17:50

Kicsit szégyenkezve: most olvasom a Cobra interjú 2. részét, és látom, Cobra ír a Plejádi inkarnálódásokról. Nézzétek el nekem, de igen hosszú időt fog igénybe venni, míg elolvasom az egész blogot:)
Asszem eljött az idő (a blog hatására), hogy kérdezősködjek testvéreinktől más irányokban is:)
Nagyon izgalmas!!

set12& 2012.08.07. 19:46:35

@Mátrix: Nem haragszol, ha azt mondom, hogy ez a baj az ezotériával. Nem rólad írom, csak bejegyzésed kapcsán.

Mindenféle misztikuskodás nélkül, gyakorlatiasan mutatták meg a lélek test stb. kapcsolatát, az ember energetikai felépítését. Utána tanították, hogy kell, megérezni, látni is aki akarta. Azt tanultam, hogy az általunk belátható kis szeletben konkrét szerkezetek, kapcsolatok vannak, emberi ésszel igenis felfogható, érthető.

Azt akarom csak kinyögni, hogy magam egyszerűen, gyakorlatias oldalról közelítettem,mert ezt szeretem, innen értem meg a fizikális és trancendens kapcsolatát. Nem kezdte az angyalkodással, és nem is folytatta, mégis sokan tudtak a felsőbb énre kapcsolódni. A "mesterem" 20-as éveiben járt akkor amikor tanított, és minden szava igaz volt, és nem is ismerem személyesen.:-) most sem öreg:-)

Van egy érzésem, hogy régen is ilyesféleképpen tanítottak.

Mátrix 2012.08.07. 20:44:11

@set12&: A fizikálist úgy értettem, mint un. UFO (ahogyan ezt sokan mondják)leszállások, az "Elit" irányítása, stb.
Nem teljesen értem ám a hsz-odat...
Az angyalkodáshoz: az Univerzumban rengeteg féle lény (energetika) létezik, zömüket nem is ismerjük, mert jelenleg nincs dolgunk velük. De pont az angyalok most azok (sok más energetikával egyetemben), akik óriási részt vállalnak a jelenlegi folyamatokból. Mestered valószínűleg azért nem "angyalkodott" - ahogyan Te írod - mert valószínűsíthetően nem volt kapcsolata velük. A 4D-hez erősen kötődik a Krisztusi energia is, erről Cobra is ír, mert valóban így van.

Mátrix 2012.08.07. 21:34:25

@set12&: Még annyit tennék hozzá ahhoz, hogy az emberi energetika emberi ésszel felfogható és érthető: hogy szerintem igen kevesen vannak azok, akik valóban értik itt, a 3D-n landolva. Gyakorlatiasan azért nehéz ez, mert szükséges hozzá a saját tapasztalat, mint teljes körű látás, és egyben szellemi megértés (a látás önmagában még mindig nem elég). Ezek viszont egyáltalán nem gyakorlatias dolgok. Szerintem jelenleg igen keveset tudunk, még azok is, akik régóta foglalkoznak a témával.

Mátrix 2012.08.07. 23:20:58

A régi tanításokról jut eszembe: az ősi Egyiptomban pl. két évtizedig is tartott az okítás, ami nem csak a szellemi hanem a test iskolázását is magában foglalta. Ami azt jelentette, hogy gyakorlatban kellett leküzdeniük a félelmeket, ami a felemelkedéshez elengedhetetlenül szükséges, most újra ugyanezen a ponton tartunk. Ott egy-egy gyakorlat kivitelezése megfelelt egy-egy beavatásnak, s ha valaki elbukott, az azzal járt, hogy kezdhette elölről az inkarnációt. Ma azért annyival könnyebb dolgunk van, hogy nem kell végigsétálnunk egy keskeny pallón éhes krokodilok fölött:) De azért a feladat most is ugyanaz, azzal a különbséggel, hogy megengedett, hogy másképp és többször rugaszkodjunk neki. Az egyiptomiak tisztában voltak azzal, hogy minden olyat le kell vetkőzniük ami nem az "isteni" , ha teljes belső hatalmukat használni akarják. "Szabad vagy, ha nincs benned félelem" A történelem újra és újra ismétli önmagát, csak a forgatókönyv változik. Most megint ugyanitt tartunk. Tán még soha nem csapott ilyen magasra a félelem, mint az elmúlt évszázadokban. A hazugság, gyűlölet és agresszió soha nem látott méretekben van jelen. Ebből kell most kijönni, és ez elsősorban az egyén szintjén kell megtörténjen. Le kell végre csatolódni a mátrixról, és méltónak lenni önmagunkhoz.
(Bocsánat, hogy itt morfondírozgatok)

elyshia 2012.08.08. 09:04:19

@Mátrix:

csak morfondírozgass, lehet, hogy pont a te egyik mondatod lesz lökés valakinek, hogy felnyíljon a szeme.
A félelem, hát igen, több generáció nőtt fel félelemre trenírozva. Már József Attila látta: ...fortélyos félelem igazgat minket, s nem csalóka remény.
nem könnyű ezeket lerázni magunkról, viszont csodálatos érzés, ha sikerül.

Namaste

Vamest 2012.08.08. 09:15:04

Már régebben olvasom a blogot, de most szoktam rá a hozzászólások olvasására is. Meg kell mondjam, nagyon tetszik, önálló életet él.

elyshia 2012.08.08. 11:12:30

Így megy ez kedves @Vamest :-)
Kezdődik azzal, hogy olvasod a cikket,tetszik, aztán várod a következőt be-benézel. Azután mindennap benézel, és mivel új cikk nincs, elolvasod a régit+a hozzászólást.:-)) és még nincs vége! el is gondolkodsz, (bizony!):-) na nézd ő pont úgy gondolja mint én, vagy: én ezt nem így gondolom, de lehet, hogy neki is igaza van?
és vége, viszket az ujjad és írnod kell.:-))

Isten hozott köztünk.:-)

Namaste

Mátrix 2012.08.08. 11:50:57

@Vamest:
Szia, én is most csatlakoztam, hát igen, a felemelkedés témája összehozza az embereket:)

miczo 2012.08.08. 12:11:01

@set12&: a kvantum anomália a Föld (és a naprendszer 3D-s vetületére) vonatkozik, ez csak annyit jelent hogy ez a tér zárt, nem lehet innen kimenni, se itt se odaát a túlvilágon. Tehát inkarnálódással sem szabadulsz meg. Ez nem zavar be az egyéni sorsodba, hiszen mielött ide jöttél tudtad hova jössz. Egy zárt világba, ahol a szellemeddel való kapcsolat megszakad, és neked kell a tudatod rezgését odáig felvinned, hogy a szellemkapcsolatod helyreálljon. A szakadás fö oka, hogy a lelkedet "behálózta" a sötétség. Hogy innen tudatilag kijuss, elsö lépésben a sötétség energiahálóját kell a lelkedböl transzformáció útján ledobni. Ahogy Hermes Triszmegisztos írja: "Válaszd el a tüzet a földtől, A finomat a durvától, Lágyan, nagy ügyességgel.".

Az a csillaglény, aki mondjuk az 5D-ben vagy, vállalta hogy a tudatának egy részét leválasztva beküldi a 3D-s létforgatagba, hogy segítse felszabadítani a rendszert. Ahogy tudatodra ébredsz, egyre jobban és tisztábban müködsz csatornaként a magasabb dimenzionalitású lényvalóságod számára. Az 5D még mindig nagyon magas tudatszint, talán ez a legnehezebb hogy ide transzformáljuk a 3D-s személyiségbe.

Kajman 2012.08.08. 17:38:19

@Mátrix:
Bár megmosolyogtató, tudom, de én szó szerint értettem. :)
Tényleg jó idő lesz. :)

Kajman 2012.08.08. 18:53:54

Némi segítséget kérek Tőletek:
Mostanában elég feszült vagyok ahhoz, hogy végig tudjak csinálni egy-egy meditációs gyakorlatot.
Kérdésem a következő:
- Hogyan tudnám ezt feloldani,
- Hol találhatnék könnyen elsajátítható meditációs technikákat?
Köszönöm :)

Mátrix 2012.08.08. 19:11:59

@Kajman: Ok, értettem én:) Csak ahogy ránéztem az üzidre abban a pillanatban gurultam:))) (Ne kérdezd miért. De engem amúgyis könnyű megnevettetni)
Komolyra fordítva: személy szerint örülök, ha aznap szép idő lesz (és ez így is korrekt:), de ha minusz 30 lenne szerintem azt se bánnám:))))) Na, már megint nevetek, de nem tehetek róla, akkor is muris:)))

Meditáció, de majd biztos mások is mondanak okosságokat, az enyém: Ha feszülten állsz neki, bizonyosan nem fog sikerülni egyetlen technikával sem. Hogyan tudod feloldani? (mármint a feszültséget) Vezesd le. Mozogj, énekelj, táncolj. Vagy mondd ki, amit ki kell, szituációban, ha pl. elfojtasz. Végülis számtalan módja van, attól függ, mi az oka a feszültségednek. Szüntesd meg az okot.

Haloin 2012.08.08. 19:38:52

@Kajman:

Készíts magadnak egyet, valami rituálé szerűt.!

Egyébként meg csak, legyél szimplán őszinte magadhoz, s utána a feszültséget kiváltó eseményhez egyénhez vagy valami, legyél önmagad.!

legyél erős.!

Kajman 2012.08.08. 21:02:19

Ez nagyon érdekes...
Most böngésztem egy másik oldalon, láttam Benedictus fordítását. Van rá lehetőség, hogy ide is fel legyen töltve?

Agenor 2012.08.08. 21:27:09

Még a megbocsátás témájához kapcsolódva ajánlanék Nektek egy csodálatos írást. Nem hosszú (15 oldal összesen), de annál velősebb. Ez már nem a csatornázott üzenetek (a túlnyomó többség) tündi-bündi szintje, itt tényleg belecsap a szerző a (Kozmikus) lecsóba.

Ben-Arion - A megbocsájtás csodája és az elkülönülés illúziója:
data.hu/get/5429534/Ben-Arion_-_A_megbocsajtas_csodaja_es_az_elkulonules_illuzioja.pdf

@Kajman: Egy nagyon egyszerű, de annál hatékonyabb meditációs módszer:
youtu.be/1iP2bHaaTHs

+ Sri Chinmoy könyve rengeteg technikával, légzőgyakorlattal, mantrával a ráhangolódáshoz:
www.scribd.com/doc/79879891/sri-chinmoy-meditacios-technikak

Kajman 2012.08.08. 21:29:21

@Agenor:
Köszönöm szépen :)

Smaly7 2012.08.08. 22:10:40

@Kajman: Én a nehezebb utat szoktam választani, mint a "könnyű technikákat", valahogy akkor nem tudtam semmilyen formában meditálni. Mindig megkeresem, hogy miért vagyok feszült, mi okozza bennem ezt a "rezgést". Ha ezt megtalálom, "kidolgozom", utána minden könnyű. A "rezgést" nálam leggyakrabban emberek okozzák, akik "tükröt" tartanak elém és meglátom benne magam.

A hozzászólásokat is öröm olvasni, tényleg nagyszerűek vagytok!!! Lassan kitapintható a EGYSÉG és a TESTVÉRISÉG. Tetszik!

zazuma 2012.08.08. 22:52:18

@Kajman: Először érdemes kutakodni, hogy van e tényleges oka a feszültségnek, nyilván van. Egy szituációra, vagy egy személyre gondolok elsősorban. Általában emberi konfliktusok vannak a háttérben. Sokszor azt figyelem meg, hogy azért sértő, bántó egy szituáció, mert a tükör effektus azt mutatja, hogy te vagy én már régen nem az a negatív alakok vagyunk, akivel a konfliktus van, csúnyának látja magát a tükrünkben, ezért sérteget, szól be, stb. Ez persze csak egy lehetőség. Csak egy példa: a társasház közös részén én nem teregethetek ruhákat, csak a másik két lakó. Tőlem nem tűrik meg, azt mondták nem közös az a rész, a közösképviselő szerint közös, számon kérte rajtuk, erre azt mondták, hogy mindig is szabad volt oda teregetnem. Letagadták, hogy nekem támadtak. Pont azért érdeklődtem a közös képviselőnél, mert több alkalommal a lábtörlőmre tették a ruhaszárítómat azzal, hogy mit képzelek, az nem az én helyem. No komment, nem is vagyunk beszélőviszonyban, de ez annyira rosszul esett, főleg, mert ketten kiabáltak velem. Az egyikük férje nagy templombajáró. Ámen. Ha találkozom a lépcsőházban az agresszívebbikkel, csak végignéz rajtam és köszönés nélkül tovább megy. Folyamatos rossz érzést eredményez így lakni, tehát van min dolgoznom. A rossz érzést tagadni nem lehet, mert van, de igyekszem minél több időt a napos oldalon tölteni. Lehet, hogy nálad nincsenek mély konfliktusok az életedben, és egyszerűen csak az érkező magas frekvenciájú energiák okozzák a feszültséget, hisz idő kell a hozzászokásukhoz.
Üdv, Zazuma

Kajman 2012.08.08. 23:21:31

@Smaly7: @zazuma: @Agenor: @Haloin: @Mátrix:
Köszönöm ezt a sok-sok segítséget! Adtatok olvasnivalót, gondolkodnivalót rendesen :)
Rengeteget tanultam most Tőletek :)
Zazuma nagyon ráéreztél: konfliktuskerülő vagyok alapból, környezetemben mindenkivel igyekszem jóban lenni, viszont rávilágítottál arra, hogy igen (!) sokszor úgy érzem, hogy rengeteg olyan dolog van amire mintha nem jutna idő, és lehet hogy ez tesz feszültté.

zazuma 2012.08.08. 23:24:07

A feszültség oldás érdekes dolog, ha benne vagyunk, akkor erőltetve nem sikerül, egyszer csak pedig magától kezd enyhülni a szorító érzés. Csak akkor sikerülhet a relaxálás, ha eleve nem vagyunk felhúzott állapotban. Különben tényleg várjuk meg az upset érzés levonulását. Nekem speciel akkor vonult le az upset állapot, amikor a sámán levette rólam a rontást, amit a két jószomszéd rámpakolt. Látta, hova vezettek a szálak. Levonult a gyomorideg, aztán meg egykettőre gurulok a nevetéstől - Mátrix hasonlatával élve - valamelyik filmvígjáték nézése közben, na ekkor már nem stresszoldásról beszélünk, hanem a jókedv megéléséről különböző magasságokban. Ez csak egy kis szösszenet volt. Üdv és gurulós jókedvet kívánok mindenkinek! Zazuma

Vamest 2012.08.09. 09:09:56

Nekem meditáció közben mostanában többször megjelentek mindenféle ijesztő lények, fejek, alakok, félelemkeltő arcok. Nem szólnak és nem tesznek semmit, csak látom őket. Fényt küldök nekik és megállapítom hogy nem bánthatnak engem. De mégsem tudok továbbmenni a meditációban. Ilyen előfordult már veletek? Mit kell tennem velük? És mik lehetnek, mi a dolgom velük?

Vamest 2012.08.09. 09:27:36

@Agenor: az egy perc meditáció jobb, mint a napi 20 perc?

Mátrix 2012.08.09. 10:06:07

@Vamest:
Mióta ennyire felgyorsult a folyamat, felerősödött a másik oldal is. Vékonyodik a fátyol és intenzívebbek a képességek (magamnál is tapasztalom), a negatív oldal jobban "előretör" , amikor módja van erre. Mostanában én is tapasztaltam ugyanezt a jelenséget, amiről írsz (én speciel ilyenkor egy rövid ideig megfigyelem őket: kiváncsi természet vagyok)majd nagyobb erővel hívom azt akivel beszélni szeretnék (vezetők, angyalok, felsőbb én, stb.).
Most nagyon fontos a tudatosság. Nem tudnak hozzád férni. (Azért ne kontaktálj velük)
Nekem az elmúlt hétben kétszer volt transzcendens támadásom álomban, úgy hogy ki is pattantam az ágyból felébredve, és tisztán emlékszem mindenre. (A múltban ilyen szinte soha nem fordult elő)
Azt tapasztalom, hogy meditációban is figyelni kell, hogy biztosan azzal kontaktáljunk, akivel szeretnénk. (Ezt sokszor nem könnyű megállapítani, de meg lehet)

Tekerentyűs brizgettyű 2012.08.09. 10:13:09

@Vamest: Nekem is volt hasonló. Az segített, hogy elfogadtam őket olyannak amilyenek. A lényeg szerintem, hogy nem szabad megijedni, ezzel elengeded ezeket a képeket és helyette jönnek mások, amelyek egy idő után átalakulnak szelídebbekké, esetleg vidámabbakká.

A másik kérdésedre, meg úgy gondolom saját magad fogod megtalálni a választ, nem igazán a meditáció mennyisége, hanem minősége számít. Attól függ neked mennyire van szükséged, ahhoz, hogy elérd azt amit szeretnél.
Mivel feltetted a kérdést, ezért felteszem nem régóta meditálsz. Ebből az következik, hogy még nem biztos, hogy egy perc alatt el is tudsz lazulni illetve hatékonyan tudsz is meditálni. De persze lehet hogy ezt csak én gondolom így.

Mátrix 2012.08.09. 10:48:41

Kicsit más téma, de azért nem annyira:
Szerintem érdemes újra átolvasni (tudom, erről már volt szó a blogon) Rejtettkéz dialógusát is. Tegnap én is megtettem (több évvel ezelőtt találkoztam először ezzel a beszélgetéssel, és akkor csak futólag). Mai tudásom (tapasztalataim) szerint - nekem - szinte tökéletesen tükrözi vissza az igazságot. A dualitás nem egy új keletű dolog, minden 3D -s világnak szerves alapja, és ez biztosan így is marad. Szerintem nagy értéket képvisel ez az üzenetátadás. Lucifer másik neve (definiciója) : "a Fényhozó" . Szerintem írtó kevesen meditálnak rá arra, hogy mit is jelent ez valójában... Rejtettkéz többször említi a "tesztet" a beszélgetés során, én abban bízom, hogy most a lehető legtöbben átmegyünk ezen a bizonyos teszten.
Van gondolatotok ezzel kapcs?

elyshia 2012.08.09. 11:17:31

@Vamest:
jól csináltad, hogy fényt és szeretet küldtél, legközelebbi meditációdnál fordíts nagyobb figyelmet a védelemre.
Egyetértek veled @Mátrix: felerősödtek a támadásaik, főleg ha egy kicsi bizonytalanságot vagy félelmet éreznek az ember fiában/lányában. De a fénnyel és szeretettel nem tudnak mit kezdeni, meg kell hátrálniuk.
A meditációhoz, nekem sokat segített kezdeteknél a mantrázás, saját mantrám van, amit bárki írhat magának, egy pár szó, ami csak neki szól. De a Hoopponopono is nagyon jó mantraként.
Más példa, a lányomnak a zene segít, egy tanítványomnak egy bizonyos illat.
Meg kell találnod a számodra legmegfelelőbbet.
Talán meglephet benneteket, hogy a monoton kerti munka, pl. gyomlálás közben mennyire jól lehet meditálni.

Namaste

Agenor 2012.08.09. 11:33:30

@Vamest: Nem jobb, csak más. Próbáld ki mindkettőt, és használd azt, amelyik nálad működik.

Hallottam már én is olyat, hogy annyi percig kell meditálni, amennyi éves vagy, meg hasonló "jótanácsok". :) A legjobb ha megadnak kísérletezed ki a technikát. Ha napi szinten gyakorolod, egy idő után egyre könnyebben fog menni.

Mátrix 2012.08.09. 11:41:22

@Agenor:
"annyi percig kell meditálni, amennyi éves vagy, meg hasonló "jótanácsok". :) "
Ez jó!:))))))

set12& 2012.08.09. 13:13:44

@miczo: "a kvantum anomália a Föld (és a naprendszer 3D-s vetületére) vonatkozik, ez csak annyit jelent hogy ez a tér zárt, nem lehet innen kimenni, se itt se odaát a túlvilágon. "

A Naprendszer a Tejút része, mi bizonyítja, hogy különálló, elzárt? Mi bizonyítja, hogy van 5D-s vetülete? És ha van, akkor 5D hová kapcsolódik?

Ezt a különállóságot csak akkor tudnám elképzelni, ha a Naprendszer nem lenne a Tejút része. plíz!

set12& 2012.08.09. 13:18:00

@miczo:" csillaglény, aki mondjuk az 5D-ben vagy, vállalta"

..majd adok én magamnak, csak találkozzak magammal! :-D

elyshia 2012.08.09. 13:49:54

@set12&:

mennyire ismerős a mondat!:-))
hogy felháborodtam, mikor először olvastam arról, hogy magunk választjuk a sorsunkat, becsaptam a könyvet és órákig pufogtam, hogy ki van zárva, hogy én akartam azt a gyerekkort amit átéltem, meg egyáltalán...:-))
csak te ezen most nevetsz, meg most már én is, de akkor komolyan gondoltam. :-)) De rég volt.

elyshia 2012.08.09. 15:19:17

@Mátrix:

Erre gondoltál?

Megfigyelted már, hogy amikor azt “gondolod” éppen, hogy megtaláltál valamit ami valóban úgy “érezhető”, hogy számodra az az Igazság, jön valami ami kétséget kelt benned ezzel kapcsolatban? Kételkedővé tesz az igazsággal kapcsolatban és magadban is kételkedni kezdesz, hogy elhiszed-e.

Ez minden egyes alkalommal megtörténik. Valójában, majdnem minden alkalommal, amikor valami új felfedezést találsz, ami izgatottá tesz. És ez egy séma szerint történik. Azonban nem látod ezt, mert ez a 3.dimenziójú felfogáson túl történik, abban a birodalomban, ahol minden szomszédosnak látszik és kapcsolatban van minden mással. Szinkronicitás. Egy mágikus része a Végtelen Teremtőnk Kreatív elméjének, valamint kiváló humorának és iróniájának.

Látod, hogyan működik a “teszt”?

Amikor az ítélőképességeddel valamit mérlegeltél és elemeztél és eldöntötted, hogy integrálod(beágyazod) az “Igazságod” fogalmába, akkor jön a megmérettetése az újonnan felfedezett hitednek. Általában egy esemény formájában, vagy valami amit a “többiek” mondanak, hogy eltérítsenek téged.

A spirituális fejlődésed, mint az összes más aspektusa a fejlődésednek, olyan valami amiért dolgoznod kell. Honnan tudhatod, hogy az újonnan feldezett “igazság” valóban az Igazság, ha sosem tesztelted le?

A teszt a következő:

A kihívás során kiben/miben bízol?

Abban hiszel amit a “külső világ” mutat Neked?

Vagy ahhoz tartod magad, amit mélyen belül, magadban Igaznak “érzel”?

Ez egy olyan dolog, amit csak te tudsz magadnak megválaszolni."

tény, hogy sok olyan dolog történt az elmúlt években ami próbára tette a hitemet. Ennek következtében egyre mélyült, bár megingásaim voltak.
Ez e teszt dolog, egy percig sem jutott eszembe közben, viszont így utólag sok minden megmagyaráz.

Hogy most újra elolvastam ezt a részt, ráébresztettél valamire. Egy ismerősöm akit tanítgatok, (inkább terelgetek) a magam szintjén, folyton kérdez és kérdez és kérdez, naponta vár megerősítést. És most tudom mit mondjak neki.
Köszi:-))

Namaste

zazuma 2012.08.09. 20:09:19

@Vamest: Engem meg is próbált egy sötét "nagyúr" fenyegetni, hogy fogjam magam vissza. Nyilván jól végzem a fénymunkát, vagy a meditációkat, saját találmányú technikákat találok ki gyógyításra, vagy meglévőt továbbfejlesztek, csak úgy jönnek a gondolatok, megérzések. Ahogy a többiek írták, nem érdemes megijedni, persze ez attól még megtörténhet simán, mással is megtörténhet, hogy meglepődik. Teremthetsz magad köré gyémánt vagy arany gömböt, egyéb geometriai formát, vagy elképzelheted, amint felsőbb éned energiája áthatolhatatlanul körbe vesz az alacsony vibrációjú energiákkal szemben. Vagy csak mondogatod, hogy Szeretet Vagyok. Meg ami még eszedbe jut. Akkor, mikor engem megfenyegetett a nagyhatalmú uracska, akkor látszólag visszaléptem, bólogattam beleegyezve, pedig tudtam, - szerintem ő is, - hogy ugyanúgy folytatom.

zazuma 2012.08.09. 20:23:53

@Mátrix: Így hirtelen lövésem sincs, hogy pontosan mit takar rejtett kéznél a teszt, de most mindannyian tesztelve vagyunk, szerintem az egyik, netán legfontosabb lényeg, hogy mennyire tudjuk magunkat fülöncsípni, hogy már megint min járatjuk az eszünket, rajtakapjuk-e magunkat. Mennyire vagyunk tudatosak azzal kapcsolatban, hogy folyamatosan küldjük a rezgéshullámokat minden másodpercben gondolatainkkal, érzelmi állapotunkkal és hogy ezzel mit teremtünk, mert mindennek azonnal lenyomata keletkezik. A gondolatok mesterévé kell válnunk. Saint Germain is utalt erre. Ha meg jószándékú, segítőkész egyének vagyunk, a mártíromságot pedig már kigyomláltuk magunkból, akkor nincs aggódnivaló. Mindennap egy új kezdet. Nagyszerűek vagyunk itt mindannyian, látszik, hogy mindenki dolgozik magán! üdv, Zazuma

Mátrix 2012.08.09. 21:31:05

@elyshia:
Igen, többek között... Rejtettkéz többször utal a "tesztre" nem véletlenül... Leírja egyébként azt is, hogy hogyan fog lezajlani a 4. -be való átlépés(ugyan nem részletesen, de lényegileg. Egybeesik azzal, amit én is kaptam), aki "tudja érteni" az érteni fogja.

Mátrix 2012.08.09. 22:20:05

@zazuma: Igen, valahogy így...
:)

set12& 2012.08.09. 22:29:34

@Mátrix: Rejtett kéz űbercabal szemszögből írogat.
Adja a fényt, hogy táplálja a setétséget,belead hívószavakat és alig veszed észre, átállsz az oldalára. Ismeri a hiteket, a hiszékenységet, és bemerít ezen át a sajátjába. A világunkat sajnos ez az illumunátus sz&kta írányítja. Dominál az ő pénze, ipara, zenéje, filmje stb. Semmivé válik általa a tisztaság, a szeretet, minden. Ha nem figyelünk mi magunk is.

Adja a spirituális "tudást" de nincs mögötte csak anyagias hatalomvágy. Ezért voltunk/vagyunk még mindig szopóágon, mert kettős játékot játszanak, és sokan nem is látják eztetet:-)

Mátrix 2012.08.09. 22:51:19

@set12&:
Hidd el, ez egyáltalán nem erről szól...
Olvasd vissza, amit írtam ezzel összefüggésben másnak. Ősi igazságokról van szó, aki régóta foglalkozik ezzel, és van bizonyos szellemi megértése, az érteni fogja.
Semmi köze nincs semmiféle übercabal-sághoz...

Senki nem áll át senkinek az oldalára:)
Különben meg nem vagy szopóágon, csak ha ott akarsz lenni.
Én, ha nem haragszol, nem ott vagyok. És sokan mások sem.

Mátrix 2012.08.09. 22:55:25

@set12&:
Egyébként Te azt gondolod, hogy a nagyfokú félelmeiddel azt az oldalt erősíted, amelyik át akar (és át is fog) lépni...?
A félelmek leküzdése, és a belső erő felhozása alapvető feltétele a 4. -nek.

SANTANTICA 2012.08.09. 23:13:32

ilyen tempóban nemhogy 2012 dec. 21-én de 3012-ben sem fog senki sehová megfényleni....

alig van idő az állítólagos kedvező időpontig, de nemhogy a fény erősödik a Földön de gyakorlatilag a sötét erők minden jelentősebb ellenállás nélkül röhögve vadásszák le a nemzetállamokat és már kontinenseket a saját céljaiknak megfelelően...

szóval szép dolog a távoltól küldöm a szeretetet meg a fényt, de közben a itt a real életben meg szemünk láttára zúzzák vissza az életszínvonalat (most világszinten mondom) 30-40 évvel és teszik adósrabszolgává gyakorlatilag örökre a nemzeteket...

nem kéne lépni az "illetékeseknek" mert úgylátszik az emberek maguktól nem fognak ébredni sőt egyre nagyobb a homály a fejekben!

Mátrix 2012.08.09. 23:30:37

@set12&:
Te egy olyan aranyos személy vagy, légy egy kicsit nyitottabb, jó?:)
A spirituálisok nem vademberek, vagy megrögzött félnótások:))) (Itt is vannak páran, rajtam kívül is, ahogy látom,s nem véletlenül)
Legtöbbünk gyógyítással foglalkozik, saját életét jobbítja, és megpróbálja másokét is. Van ebben valami rossz...?
Nekem nagyon sok örömöm és megértésem fakadt a spiritualitás által. De nagyon sok munkám is van benne. (ezzel biztos, hogy sokan mások is így vannak)

Mátrix 2012.08.09. 23:37:21

@SANTANTICA:
De, az "illetékesek" lépnek.. De elsősorban nekünk kell!
A tudatváltást hiába nem hiszitek el, de nem az erőszak hozza el... Persze nem is szimplán csak a távolból fényküldés, ahogy Te fogalmaztad.
(De egyébként az is szükséges, nagyon is)

Mátrix 2012.08.09. 23:41:35

Az ember egy ilyen lény, mindig vár valamire: "valaki majd megtesz helyettem valamit..."

Mátrix 2012.08.10. 00:11:06

@set12&: @SANTANTICA:
Légyszi olvassátok vissza Zazuma legutolsóját...

elyshia 2012.08.10. 09:47:48

@zazuma:

pontosan így.:-)

@SANTANTICA:, @set12&:

te (és mi) vagyunk az illetékesek.
Jó páran itt (köztük én is) úgy gondoljuk tesszük a dolgunkat.

Kérlek mond el te, mit javasolsz ezeken túl amit leírtunk. Te, mit gondolsz mit kellene még tennünk.
Meghallgatunk szívesen és nyitott szívvel.

Az is egy lépés ha tudod mi nem kell, mit nem akarsz, a következő, hogy tudd mit kell, akarsz tenni. Lépjünk a következő szintre. Gondolkodjunk együtt.

Namaste

2012.08.10. 11:01:08

Üdv Mindenkinek!

Szerintem a váltás, változás, emelkedés mindenképpen jön. Ugyanakkor a spiritualitás és ezoterika döntő hányada a kezükben van. És nagyon éles szem, illetve kíméletlen őszinteség kell ahhoz, hogy az ember a kilógó szőrös lólábat(bocsánat a lovaktól a hasonlatért) észrevegye.

Sajnos az ezoterikát nagyon hasonlatosan átnyomták egy kanonizálási folyamaton, ahol kialakult a spiritualitás és ezoterika dogmatikája. A kép teljes egyezést mutat a történelmi vallások feletti uralom megszerzésével.

Hogy két általuk dogmákba merevített közkedvelt kérdést érintsek, hogy megértsük hogyan dolgoznak:

1. PÉNZ
Azt mondják, hogy a pénz tiszta energia. Sem nem "jó", sem nem "rossz", egyetlen kritériuma van (hogy van-e van nincs) az a pénzhez való viszonyod. Mondhatnánk úgyis: a TE BULID.
Majdnem bedőltem én is ennek az átverésnek. MERT A PÉNZ NEM ENERGIA. Lételméleti szempontból NEM IS LÉTEZIK. Egy közmegegyezésen és közbizalmon alapuló virtuális közvetítő csatorna.
Ontológiai megközelítésben a Földön három fő fizikai energia van: az Univerzum, Kozmosz és számunkra közvetlen elérhető csatlakozási pontként: a Nap. A második energia-pont, vagy értékmező: Föld Anya, aki táplál, óv és létünket biztosítja. A harmadik pont pedig maga: az Ember.
A pénz tehát nem létenergia és egyetlen szerepe van: ennek a három energia belépési-pontnak az egymáshoz való viszonyában közvetít.
A kőbaltától a nagy hadron-ütköztetőig minden ennek a három létenergiának egymásba fonódásából származik.
Ha matematikai képletként akarnánk leírni, akkor azt is mondhatnánk:
ÉRTÉK = ALAPVETŐ LÉTENERGIA + MUNKA
Optimális esetben a pénz akkor működik jól, ha ennek a három létenergiának a valós teremtő energiáit áramoltatja ennek a matematikai képletnek a segítségével.
Megfelel-e ennek a jelenlegi pénz és pénzrendszer?
Semmiképpen, mert jelenleg nem ÉRTÉKET KÖZVETÍT teremteni végképp nem tud. Két okból sem: egyrészt Föld Anya értékeit rabolja meg teljesen gátlástalanul, határokat nem ismerve, másrészt az embert zsákmányolja ki rabszolgaként, ugyancsak gátlásokat nem ismerve.
Tehát a jelenlegi pénzünk MÖGÖTT NINCS ÉRTÉK!!!!
Másodszor: a jelenlegi pénz alapja az adósság. Tehát az még csak egy dolog, hogy nincs VALÓDI érték mögötte, de a cinizmus és pofátlanság csúcsa, hogy szimpla adósságlevélként, HIÁNYT, NÉLKÜLÖZÉST közvetít. Ha minden állam, cég, magánember kifizetné az összes adósságát a FÖLDÖN, a jelenlegi pénz egyszerűen MEGSZŰNNE LÉTEZNI.
Vérprofik a hazugságban és csúsztatásban és tényleg nagyon oda kell figyelni, ha észre akarjuk venni a csavart a történetben!!!
Egész életünk ezen a három felsorolt értékmezőn és energiaponton keresztül működik. Ha bárki egy lakatlan szigetre vetődne és túl akarna élni, akkor mindenre szüksége lenne, de a pénzét és bankkártyáját dughatná fel a seggébe, mert semmire nem menne vele. De úgy mutatják be, mint egy semleges tiszta ENERGIÁT, ami és ez tényleg a cinizmus abszolút csúcsa NEM RÓLUK (akik kiraboltak mindent és mindenkit) HANEM RÓLAD SZÓL!
Amikor erre az ember ráébred, tényleg egy szívlapáttal szeretné megigazítani rejtett kéz arcán a mosolyt.

2. MINDEN ÉS MINDENKI EGY, A DUALITÁS NEM LÉTEZIK, MERT ILLÚZIÓ.
Nos, ez olyan létigazság, ami nagyon vékony jég...
Mert egy adott vonatkozási rendszer KÍVÜLRŐL tényleg virtuális és a külső szemlélő eldöntheti, hogy valósnak tartja-e, vagy sem.
Ha belép a vonatkozási rendszer területére, a belsejébe, ott viszont a vonatkozási rendszer szabályai TÖRVÉNYKÉNT MŰKÖDNEK.
Hogy mondjak egy példát: ha valaki 3D-s földi viszonyokra akarja 1:1-ben átültetni a "minden és mindenki Egy, a dualitás egy illúzió" c. dogmát, az nyugodtan menjen be az állatkertben az oroszlánketrecbe. Akkor nagy-nagy egységre juthat a cicusokkal, azoknak a gyomrában. Mert nem együtt fognak ebédelni, HANEM Ő LESZ AZ EBÉD.
Magasabb teremtettségi síkokról nézve "lefelé" (a 7.D-től kezdődően), a dualitás illúziónak látszik természetesen, de 3D-ben ez A TÖRVÉNY.
Hogyan lehet meghaladni? Nos tagadással semmiképpen. Ez olyan, mintha valaki úgy akarna sakkozni, hogy bármelyik bábuval, bárhogy léphet. Unokaöcsém játszott így 5 évesen, akkor el is neveztem Árpi-sakknak. Általában a harmadik lépésnél mindig nyert. Ha be kellett tartani a szabályokat, abból viszont üvöltés lett! :-)
Aki bemegy az oroszlánok ketrecébe, az tagadja a TÖRVÉNYT. Kikerülni, meghaladni csak úgy lehet, ha valaki megtapasztalja, majd megtanulja a leckét.
Mert ahogy SETH (Jane Roberts) fogalmazott: "Nem az a nemzedék teremti meg a békét, aki gyűlöli a háborút, hanem aki a békét szereti!" Ez szóról szóra igaz. Annyit tennék hozzá, hogy a mi 3D-s viszonyaink között, AZ NEM TUDJA SZERETNI A BÉKÉT, AKI TAGADJA A HÁBORÚ LÉTEZÉSÉT.

A rejtett kezes anyagot zseniálisnak tartom. Akkor értettem meg, mennyire profik, mennyire veszélyesek, mennyire embertelenek és mennyire nincsenek gátlásaik.
A MI FOGALMI RENDSZEREINK SZERINT.

Ui: hogy milyen fokon fordítva működtetik a rendszert, csodálatos anyanyelvünk megint eligazít. Visszatérve a pénzre: a magyar embert úgy mondja: adózik. Tehát ő ad, egy helyesen felfogott ön,- és köz-érdekre való tekintettel. A mai adózás nem az adás folyamatáról szól, hanem az elvételről. Elveszik és még a zsírt is kitapossák belőled, hogy elvehessék.
Jézustól megkérdezték (csapdába akarták csalni): "szabad-e ADÓzni a császárnak?!" Jézus azt felelte: ADD meg a császárnak, ami a császáré és Istennek, ami az Istené!"
Nem hiszem (azért nem tudom, mert a világ összes nyelvét kellene tudnom), hogy a magyaron kívül, ezt a LÉNYEGI eltérést tudja-e érzékeltetni bármilyen más nyelv?!

elyshia 2012.08.10. 11:16:23

@zazuma:

örülj neki, ha ennyivel megúsztad, és ha ez mostanában történt, akkor ez is arra utal, hogy gyengülnek.
Korábbi hozzászólásaimban már érintettem, hogy az életemben sok nehézségem származott, hogy a Fény mellett döntöttem. Konkrét fizikai nehézségekre gondolok, anyagi dolgokra. Nem szeretném túlságosan kiteregetni az életemet ezért nem részletezem, és a lényeg nem is ez, hanem az, hogy a nyomás mindaddig erősödött míg megijedtem és féltem. Mert megijedtem, sőt rettegtem, aludni sem tudtam, egy időre még a gyógyítással és meditálással is felhagytam. Azután megráztam magam, mert akkor már tudtam, hogy dolgom van.
És milyen igaz, ami nem öl meg, az megerősít.:-))
Addig amíg bennem nem dőlt el, hogy nem adom fel, nem kaptam "égi" segítséget. Vagy csak nem hallottam meg.

Azóta viszont folyamatosan.

Mindezzel, csak azt akartam ismételten elmondani, hogy minden rajtunk múlik.

Namaste

Mátrix 2012.08.10. 11:52:45

@elyshia:
Saját tapasztalataim alapján, amit most leírtál, én is megerősíthetem..
(Egyébként a gyerekkort illetően szintén zenész. Kellett vagy jó 15 év, mire megértettem a miérteket)

Namaste:)

zazuma 2012.08.10. 11:57:54

@elyshia: Szia Elyshia! Igen, így van! Üdv

Tekerentyűs brizgettyű 2012.08.10. 12:37:57

@timurida: Ezt most nagyon köszönöm, nagyon jókor jött. :)

zazuma 2012.08.10. 13:01:15

@timurida: A minden és mindenki eggyel kapcsolatos véleményeddel teljesen egyetértek! Csak egy bizonyos szinten túl igaz, a rejtett kéz írásban is van egy rész, amikor szinte kezdi megsajnáltatni magát, magukat azzal, hogy milyen nehéz nekik ezeket a gonosz szerepeket eljátszani, mert ugye ott a lélek ill. lelkiismeret. Holott le vannak szakadva az isteni tudatosságról, szó sincs náluk kegyelemről, empátiáról, tehát nemhogy nem nehéz a szerepüket eljátszani, hanem másra nem is lennének képesek. Annak lenne nehéz,vagy teljesíthetetlen, aki eleve szeretetben él. Ha tévednék, elnézést, de így érzem. üdv, Zazuma

zazuma 2012.08.10. 14:01:26

Még annyi jut eszembe a magyar szakralitással kapcsolatban, amit feljebb Timurida írt, hogy pont ezt elég sokszor emlegeti Dr. Bogár László közgazdász Bayer Zsolttal együtt az Echo TV-n csütörtök esténkénti műsorban. Állandóan a magyar szellemi értékekre, az ősi tudásra utal, ő tudja mt beszél, a nézők közül pedig remélem egyre többen. Így kéne minden politikusnak gondolkodnia.

set12& 2012.08.10. 19:40:40

@Mátrix: Sajnálom, hogy magadra vetted a hsz-omat.
Nem Rólad írtam, csak a bejegyzésed kapcsán.

A cabalról írtakat most is fenntartom.

@elyshia: mit kellene tenni? Eltávolítani a cabalt a pozíciójából.
Ha ez megtörténne, akkor minden megváltozhatna, megszünne a félelem, a lelki nyomás, a manipulálás.
Ez a sarkalatos pontja a felemelkedéseteknek.
E nélkül nem megy.

@timurida: egyetértek.

Mátrix 2012.08.10. 20:06:05

@set12&:
Oksa, tartsd fent, ez szíved joga.
Nemcsak magamra, hanem a spirituális világra, mert konkrét dolgokra konkrétumokkal szoktam válaszolni, ezt így tartom korrektnek.

Ugyan nem nekem írtad, de azért belekotyogok, ha nem bánod, és csak hogy ne unj meg:)))
Nem lenne félelem, ha a Cabalt eltávolítanák..? Már miért? Az ember mindig fél valamitől. Póktól, szomszédtól, haláltól, Cabaltól...:)

Mátrix 2012.08.10. 20:43:58

@set12&:
Azért elegánsan megkerülted Elyshia kérdését, szerintem ő arra gondolt, hogy mit teszel Te a saját életedben a haladásért... (na mind1, ezt majd ő lekommenteli, ha akarja)
@timurida:
Azért ennyire nem kell ám hülyének nézni a jónépet, a 3D törvényeivel szerintem tökéletesen tisztában van mindenki akarva-akaratlanul, hiszen éli, mert élnie is kell, ezért _törvény_. Szóval nem hinném, hogy bárki is bemenne a cicushoz:) De, egyvalaki mégis, a gondozó!:)))) Az illúziókat szvsz nem is lebontani kell (ez nem is lehetséges a jelenlegi létállapotban), hanem megérteni, hogy azok, plusz szükségesek a létjátékban, és felhasználni (jól) ezt a felismerést.

FehérVándor 2012.08.11. 07:23:08

A mindenit, mennyi komment!
Örülök Nektek! :)
@Vamest: @Mátrix: @7alvo: @SANTANTICA:
Üdvözöllek benneteket!

elyshia 2012.08.11. 09:06:36

@set12&:
jól látta @Mátrix: kicsit valóban megkerülted a kérdésemet. Pedig én őszintén kérdeztem, hogy van-e valami ötleted mit kellene még tenni, nekünk? Az, OK, hogy eltávolítani a Cabalt, de hogyan?
Mert mint írtam is, azt már jól látod, látjátok mit nem szeretnétek, de úgy érzem egyelőre nem jutottatok ennél tovább, amit pedig mi teszünk, azzal sem értesz (értetek) egyet.
Vagy legalábbis kevésnek érzitek.
Elárulom időnként én is, legalábbis lassúnak, de amikor erre kérek választ mindig azt kapom, hogy jó, nagyon jó úton haladok.
Egyelőre én nem látok más utat, mint, hogy egyre többen legyünk, amikor már nem lehet bennünket egy kézlegyintéssel elintézni.

Kicsit Cobra írásaiból is ezt érzem, hogy halad a folyamat, de még kevesen vagyunk, és ez őket is gátolja a továbblépésben.
Egyre több embertársunkat kell ráébreszteni mi a helyzet, és segíteni neki a fejlődésben. Ez nem olyan folyamat amit bárkinél is siettetni lehet, egyetlen dolgot lehet tenni, terjeszteni az információt.
Nekünk pedig össze kell fognunk, egy irányba menni, és megint leírom, nem kell mindenben egyetértenünk, a célunk azonos.
Nem tudom, és nem is akarom neked bizonygatni a távolról Fény küldés hatását, meg a közös meditációk erejét, ha csinálod érzed, ha meg nem, akkor olyan lenne mint ha olyannak magyaráznám milyen ízű a citrom, aki nem ismeri az ízeket.

Nem azért követem a blogot, mert nincs más dolgom, hanem mert várom az új infókat amik sokszor erőt adnak, hogy tovább csináljam, és mert jó veletek beszélgetni. Nagyon jó lenne, ha nem férkőzne közénk a széthúzás.
El lehet fogadni egymás nézőpontját, nem biztos, hogy csak egy helyes út van.
A végén úgyis csak az számít majd, hogy hová jutsz el rajta.

Namaste

Mátrix 2012.08.11. 11:09:21

@FehérVándor:
Köszönöm, én is Téged!:)

Mátrix 2012.08.11. 11:28:04

Áááá, most látom, hogy felkerült új fordítás, és pont az a címe, amit most feszegettünk:))))) Micsoda szinkronicitás! Kiváncsi vagyok:)

timurida (törölt) 2012.08.11. 18:28:28

@Mátrix: Kedves Mátrix!

Nap mint nap bemegyünk az oroszlán ketrecébe...
Nekünk szép lassan ez egy szakmai ártalom lesz, mert előbb-utóbb mi leszünk saját oroszlánunk gondozója. :-)
A többieket nem lenézem, egyszerűen tárgyilagos vagyok.
Végül is - és ezt el kell ismerjem - a többség támogatása nélkül egyszerűen nem működhetne a rendszer.
MINDEN késedelem ennek tudható be.

Mivel támogatja a többség a rendszert és én támogatom-e?

Ezt a kérdést minden nap felteszem magamnak.
Kegyetlenül, belenézve a saját arcomba.
Valamilyen szinten BENNE VAGYOK a rendszerben. Ez egyszerűen elkerülhetetlen. Ebben az értelemben a rendszer fennmaradásához közreműködésemet adom.
Ha ezt nem tenném, akkor kikerülnék a rendszerből, amely jelen pillanatban fizikai túlélésemet jelenti.
Még az is lehet, hogy ennek is eljön az ideje. DE AKKOR EZT TUDNI FOGOM.

Mi az eltérés a kikerülhetetlen együttműködés és a támogatás között?

Most elmondok néhány példát. Munkahelyemen, egy multinacionális cég, normában dolgozunk. A norma teljesítése havi nettó 25.000 Ft-ot jelent. Ha valaki nem hozza, először is elveszik ezt a pénzt, második körben jön a baszogatás, harmadik körben a kirúgás. A folyamat úgy van belőve, hogy elvben lehet hozni, gyakorlatban NEM. Gondolom emlékszel arra a játékra, amit óvodában vagy alsóban játszanak a gyerekek. Van 6 gyerek és 5 szék. Körbe-körbe járnak és a pedagógus jelére a legközelebbi székre leülnek. 1 gyerek MINDIG veszít és kiesik. Utána kivesznek egy széket és már 5 gyerek jár körbe 4 szék körül...
Ez így folytatódik. A trükk a felnőtt verzióban nem az 1 megmaradón van, hanem az 5 kiesőn.

Ezzel az primitív "játékkal" egyszerűen lehetetlenné teszik, hogy egyik dolgozó, egyik ember a másikhoz normálisan viszonyuljon. Potenciális ellenség mindenki, mindenki ellen.

Munka után hazaérek. Lefekvés előtt, ha a délutános műszak túlórába nyúlik, ez hajnali 3 körül van, szokás szerint leülök 5-10 percre Önmagammal. Igyekszem a mindennapjaimat úgy intézni, hogy sokat ne kelljen magyarázkodnom Önmagam előtt. De ilyenkor annál több kérdésem van: EZ tényleg bennem van? ÉN tényleg ide tartozom? MIÉRT kell ezt nap mint nap átéljem?
Óhh, a spirituális közhelyek ilyenkor igazán jót tesznek!

(Na persze, üzletkötőként dolgozik, felmarkolja a havi félmillát és most sír a szája...)
Rossz hírem van. A magyar átlagbért kapom és fizikai munkásként dolgozom.

Mit tesznek közben a kollégáim? Van, aki kilép.
Van (és sajnos ez nem a többség)aki csendben másokat nem letaposva igyekszik túlélni. Kb. a 60% viszont úgy viselkedik, mintha a vietnami dzsungelt járná a laoszi határ közelében 1968-ban. Mindenre lő ami mozog.
A "management": kápók tömege. Nem kell, hogy bármit is tudjon és bármihez is értsen. Két feltételnek kell megfeleljen:
1. A mindenkori vezetés felé a feltételek nélküli, kritikátlan lojalitás. Ha azt az utasítást kapja, hogy a levegőt kiskanállal az egyik helységből a másikba kell hordani, azt is kérdés nélkül megcsinálja.
2. Nem ismerhet sem Istent, sem embert. Bármire hajlandó legyen, bárkivel szemben és bármikor.
Magyarázat pedig van bőséggel: "Tele vagyok hitellel", "kicsi gyerekeim vannak", "tudjátok, hogy a világ így működik", "élni kell valahogy", "tudjátok, hogy ez mindig is így volt", "valakinek ezt is meg kell csinálni", "az élet már csak ilyen", "rosszkor voltál rossz helyen", stb.stb.stb.

De a csúcs az volt, amikor néhány hete főnököm szembesítve lett a hazugságaival:
"Jól jegyezze meg mindenki, a szar mindig lefelé folyik..."

Az én sorsom egyáltalán nem egyedi és különleges. Magyarországon milliók élnek így, még ha nincsenek is tudatában. Világszinten pedig milliárdok.

Ezért azt mondom: igen, alapvetően szükséges, de nem elégséges hogy a Cabal el legyen távolítva.
Igen, szükséges, de nem elégséges, hogy az ember belső emelkedése és öntudatra ébredése megtörténjen, HA MARAD A RENDSZERBEN.
Ezért minden hozzászólóval, aki egyik vagy másik prioritás mellett tette le a voksát az előző hozzászólásokban, egyetértek, mert MINDKETTŐRE SZÜKSÉG VAN.

Olyan lehetőséget kell kapjon az ember (mindenki), ami történelmi, társadalmi, nemzeti, kulturális, vallási kötődéseitől, jelenlegi szellemi szintjétől, anyagi helyzetétől, társadalmi státuszától függetlenül MINDENKINEK JÁR.

Az a helyzet, hogy a "cicusok" ketrecében már ott vagyunk. Belül...

Mert a jelenlegi piacosított ezoterika és spiritualitás a közép,- alsó-közép osztály intellektuális maszturbációja. Egy mentális kaland, szellemi torna, elmegyakorlat.

A magyar szakralitásról holnap van szándékomban írni. Nem kis falat, de annál csodálatosabb!!!

set12&, zazuma, 7alvo: Köszönöm Barátaim!

Mátrix 2012.08.11. 19:06:23

@timurida:
Nekem ugyan nagyon jó humorérzékem van, de ettől még együttérzek, hidd el... (Viszont nem azonosulok)
Pontosan ismerem a jelenséget, amiről írsz. Mert ez az a bizonyos "robotizmus" amiben az emberiség nagy része most benne van.
Én 12 éve léptem ki a rendszerből, magánzó vagyok.
És szabad. Na nem teljesen, hiszen a közös álmot én is álmodom, mert leszületésem előtt ezt választottam. S mivel embertestvéreimet nagyon szeretem, nem kívánok sem menekülni, sem másokkal megváltatni magam.
Én, veletek ellentétben egyáltalán nem érzem magam az oroszlánketrecben, nem voltam, és nem leszek ebéd. S nem azért, mert ezüstkanállal a számban születtem, nagyon is megdolgozok mindenért. Viszont boldog vagyok, hogy ezt az izgalmas életet élhetem, ha holnap kéne meghalnom, már akkor is hálás lennék mindazokért az élményekért, amiket eddig kaptam. (Persze nem fogok, mert van még bőven dolgom itt)
Egyébként ezzel tökéletesen egyetértek, ezt egészen kicsi korom óta így gondolom:
"Olyan lehetőséget kell kapjon az ember (mindenki), ami történelmi, társadalmi, nemzeti, kulturális, vallási kötődéseitől, jelenlegi szellemi szintjétől, anyagi helyzetétől, társadalmi státuszától függetlenül MINDENKINEK JÁR."

timurida (törölt) 2012.08.11. 19:19:37

@Mátrix: Nem kell azonosuljál, mert az eltérés, amit látsz: virtuális.
Te tényleg azt hiszed, HOGY KILÉPTÉL A RENDSZERBŐL?
Kettőnk között annyi az eltérés, hogy nekem egy 60 IQ-val rendelkező főnököm van, Neked a rendszer a főnököd.
Az, amit én látok, amit Te látsz, csak a felszín.
Átlagbér, vagy fél millió, 5 millió vagy 10 millió havonta? Szerinted van eltérés?
Lényegében: SEMMI.
Azt értsed meg, hogy semmiért nem tudsz megdolgozni és semmi nem a Tiéd...

Ha nagyon a mélyére nézünk, akkor meztelenül jöttünk erre a csodálatos Földre, de még ennyit sem viszünk vissza magunkkal.

Nem értettél meg és egy szimpla anyagi, társadalmi, egzisztenciális kérdést látsz!

Mátrix 2012.08.11. 19:27:08

@timurida:
Na jó, de én boldog vagyok:)
És Te...?
Gyere inkább át az új topicra, jó? Már van egy pár szösszenetünk ott:)
Oda is válaszolhatsz ám... Tudsz/akarsz a kérdésemre válaszolni..?

timurida (törölt) 2012.08.11. 20:49:57

Ezt a kérdést találtam a Részedről:
"Nem lenne félelem, ha a Cabalt eltávolítanák..? Már miért? Az ember mindig fél valamitől. Póktól, szomszédtól, haláltól, Cabaltól...:)"

Vannak félelmek, amik velünk születtek, ez egész pontosan kettő:
- a zuhanástól
- a hirtelen zajtól
Ez reflex szintjén a fizikai testünkbe van kódolva.

Minden más félelmet "út közben" veszünk magunkra.
Pontosabban belénk verik és nevelik.

Ennek egy része a szüleinktől és a társadalomból, közvetlenül a gyermekkorunkból származik:
- tekintély, hatalom, szégyen és bűntudat, viselkedési minták és önértékelés.
Ebbe beletartozik az is, hogy egy normális anya sikítófrászt kap, ha a gyermekén egy keresztes pók mászik. A gyerek alapértelmezetten NEM FÉL ettől a póktól, de megtanulja, hogy féljen tőle.
Ez a félelem egy szintig normális. Mert van pók, ami tényleg ne mászkáljon egy gyereken.
A gyerek nem fél a felé nagy sebességgel közeledő autótól. De megtanulja hogy ez a félelem a normális.
Vannak a 2. szinten belül normális és abnormális félelmek. Ezt nekünk kell átdolgozni, szelektálni és mindegyiket a helyére tenni. Mert van félelmünk, ami akadályozza a szellemi utunkat, de van félelmünk ami a fizikai életben maradást biztosítja.

Erre a félelemre (2.szint) építkezik a Cabal következő félelem szintje (tudod, mint a piramis, ez a kedvencük): a létfenntartás, megélhetés, anyagi-egzisztenciális, a fizikai biztonság, háború és erőszak. Kilátástalanság, bizonytalanság és jövő nélküliség.

Ez három alapvető félelem-szint.

Az elsővel semmi dolgunk. Felfoghatjuk egyszerű reflexként.

A második szinten nekünk kell dolgozni: gyermekkor, félreértések, félrenevelések, gyermekkori traumák és komplexusok. Ez az egyéni vállalásunk, amiért abba a családba és sorsba születtünk bele amibe megszülettünk.
Ez akkor is marad velünk, ha a Cabal eltűnik, mert ezt feloldani a mi feladatunk és jogosítványunk. Oldás és kötés.

A HARMADIK SZINTHEZ EL KELL TÁVOLÍTANI A CABAL-t!
Ez egyre inkább elkerülhetetlen, mert már a második egyéni szintünkhöz egyszerűen nem férünk hozzá. Olyan fokon, mértékben és intenzitással ráborították ezt a harmadik szintet teljes létezésünkre. Magyarul: sérül egyéni szabad akaratunk és a fejlődéshez való egyetemes isteni jogosítványunk!

Itt a spiritualitás-ezoterika fő árama megint hazudik: ugyanis MINDEN félelem TELJES kiiktatása (amit elvár és szorgalmaz) a 3D-ben egyrészt nem lehetséges, másrészt nem kívánatos. Lehet, hogy nem élnénk meg a holnapot. A félelemmel a mi szintünkön két tennivaló van: ami felesleges és/vagy hátráltat, ki kell iktatni. Ami a rendszerben megmarad (mint a fájdalom-receptor a testünkben), annak az irányítását pedig a Tudatnak át kell venni.
Mert nem az a bátor, aki nem fél.
Hanem az, aki uralkodik a félelmén.

Annak örvendek, hogy boldog vagy!
Mert aki boldog, az teljesen tisztában van Önmagával és a világgal!

FehérVándor 2012.08.11. 21:35:46

@Kajman: Milyen fordításra gondolsz Benedictustól?

Kajman 2012.08.14. 05:47:27

@FehérVándor:
Pont erre, amit most tettél fel legutoljára :)

Kajman 2012.08.14. 05:53:12

@Kajman:
Bocsánat, csak korábban láttam meg egy másik oldalon. Szerintem ez a gépnek nevezett valami, ami itt van nálam, nem úgy frissít, ahogy kellene... :(
süti beállítások módosítása