2012 Felemelkedés

Óriási átalakulás zajlik jelenleg Földünkön, ennek részleteiről szeretnénk beszámolni a magyar olvasóknak. Cobrának, a www.2012portal.blogspot.com szerkesztőjének az összes fontosabb írását lefordítjuk és közreadjuk, emellett David Wilcock-tól fordítunk cikkeket. Kapcsolat: fehervandor777@gmail.com vagy benedictus89@gmail.com

Bejegyzések

Keress minket a Facebookon!

?

pill_2.jpg

Az igazságról

"Minden igazság 3 szakaszon megy keresztül. Először kinevetik,kigúnyolják. Azután erőszakosan szembeszállnak vele. Végül pedig elfogadják, mint magától értetődő tényt." Arthur Schopenhauer

Változás

"Magad legyél az a változásamit a világban látni szeretnél." Ghandi

HTML doboz

Eckhart Tolle/David Wilcock; érzelmeink,gondolataink teremtő ereje; a Most Hatalma

Thrive c. dokumentumfilm, szinkronizált

Thrive c. dokumentumfilm, magyar felirattal

Címkék

144000 (1) 2012 (34) 9/11 (2) Agartha (1) American Kabuki (1) Apokalipszis (2) Aranykor (3) Arkhón (4) Armageddon (1) asztrálsík (1) Atlantisz (2) Barbara Hubbard (1) Benjamin Fulford (2) Cabal (12) Chemtrail (3) Cobra (21) Csakra (2) Csillagpor 2 (1) David Icke (1) David Wilcock (5) Disclosure (2) Drake (4) ego (1) élet (14) Ellenállási Mozgalom (9) Első Kapcsolatfelvétel (10) érdekesség (3) érdekességek (12) Esemény (11) ET (3) éter (2) FED (3) Fehér Lovagok (1) Fehér Sárkány Társaság (2) Felemelkedés (30) Felemelkedett Mesterek (5) Felfedés (2) Fényháló (3) Fény győzelme (2) Földönkívüli (13) FÖldönkívüli (1) Forrás (4) Foster Gamble (1) Fulford (2) Gabonakör (2) gabonakörök (1) Galaktikus (4) Galaktikus Konföderáció (5) Galaktikus Könföderáció (1) Galaktikus Központi Nap (1) Galaktikus rokonok (2) HAARP (3) Háttérhatalom (14) Illuminátusok (13) ingyenenergia (3) ingyenenregia (1) Ishtar Antares (1) Istennő (2) Jezsuita (6) Karma (1) Klónozás (2) Lemondások (1) maja (1) materializáló kamra (2) Meditáció (11) MEditáció (1) Mennyei Beavatkozás (1) Nassem Haramein (1) Nibiru (1) Occupy Mozgalom (1) P2 szabadkőműves frakció (1) Pentagon (1) Plejádok (4) Pólusváltás (1) Pólusváltozás (1) Pozitív Katonaság (3) Reptiliánok (1) Rockefeller (2) Rothschild (5) Rotschild (1) Saint Germain (1) Szabadkőművesek (1) Szeretet (13) tachion (1) társadalom (11) társdalom (2) teleport (1) Templomosok (3) Terv (1) Thrive (1) Tömeges letartóztatás (2) Tórusz (1) UFO (13) Új Világrend (1) Vénusz átvonulás (2) White Dragon Society (1) X-bolygó (3) Yamashita (1) Címkefelhő

Térkép

Innen jöttök

HTML doboz

Utolsó kommentek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

HTML doboz

•Egy kedves történet..

2012.11.10. 08:00 FehérVándor

Bejegyzés hamarosan.

FV

--------------------------------------------------------------------------------------------

Forrás: http://kulturaliskreativblog.com/2012/11/10/egy-volt-osztalytarsam-blogjarol/

„Volt egy időszak az életemben, úgy húsz évvel ezelőtt, amikor taxisofőrként kerestem a kenyerem, New Yorkban. Igazi cowboy-élet volt, nem volt főnököm. És mint a szerencsejátékos, annyira élveztem, hogy minden egyes új utas más és más, előre megjósolhatatlan élményt tartogatott: pont, mint amikor kockát dobsz a játékteremben. Amire nem számítottam, hogy az autóm elkezdett amolyan gyóntatófülkeként is üzemelni. Éjszaka vezettem, nem láttam az utast, csak mentünk, mindig két idegen az éjszakában, és hallgattam, ahogy alkalmi útitársam az életéről mesél. Olyan bensőséges dolgokat osztottak meg velem, amelyekről fényes nappal, szemtől szemben biztosan nem beszéltek volna.

times-square-nyc-18.jpg

Egyik éjjel megérkeztem a megadott címre és dudáltam. Néhány perc várakozás után megint megnyomtam a dudát. Ez volt aznapra az utolsó fuvarom, úgyhogy már azon voltam, hogy inkább hazaindulok. De aztán mégis inkább kiszálltam, elsétáltam az ajtóig és becsöngettem. ’Egy pillanat’ – válaszolt egy törékeny, idős hang odabentről. Hallottam, hogy valamit vonszolnak a padlón.

Kisvártatva kinyílt az ajtó. Kilencvenéves-forma, aprócska asszony állt előttem. Kartonruhát viselt és kis kalapot, kalaptűvel. Úgy nézett ki, mintha egy régi, fekete-fehér filmből lépett volna ki.

Mellette egy kis bőrönd pihent. Ahogy benéztem a lakásba, olyan volt, mintha évek óta senki sem lakna benne. A bútorokat fehér lepedőkkel terítették le. Nem voltak órák a falakon, egyetlen kép vagy dísztárgy sem a polcokon. A sarokban egy kartondoboz árválkodott, mindenféle fotókkal és vázákkal teletömve.

’Kivinné a bőröndömet a kocsihoz? Szeretnék néhány percre egyedül maradni. Aztán, ha Ön is úgy gondolja, visszajöhetne értem, hogy lekísérjen az autójáig. Nem vagyok valami jó erőben.’ Miután beraktam a bőröndöt a csomagtartóba és visszaértem, belém karolt. Lassan, nagyon lassan odasétáltunk a taximhoz. Közben végig a kedvességemért hálálkodott. ’Semmiség’ – feleltem. ’Minden utasommal úgy bánok, ahogyan mástól is elvárnám, hogy az édesanyámmal bánjon.’

’Milyen jó fiú maga!’ – mondta, ahogy beült a hátsó ülésre. Odaadta a címet, aztán megkérdezte: ’Mehetnénk esetleg a belvároson keresztül?’

’Nem az a legrövidebb út.’ – vágtam rá gyorsan.

’Ó, azt egyáltalán nem bánom.’ – mondta. ’Egy hospice-házba tartok.’

Belenéztem a visszapillantó tükörbe. A szemeiben könnycseppek csillogtak. ’Nincs már családom. Mindenki meghalt.’ Nagyon csendesen beszélt. ’A doktor úr szerint nekem sincs túl sok hátra.’ Csendben a műszerfalhoz nyúltam és kikapcsoltam az órát.

detail-of-a-taxi-at-night-new-york-city-usa-frederick-bass_1.jpg

’Mit szeretne, merre menjünk?’

A következő két órában bebarangoltuk a várost. Megmutatta nekem azt az épületet, ahol réges-régen liftes kisasszonyként dolgozott. Aztán elmentünk abba a városrészbe, ahová új házasként a férjével költöztek. Egy picit megálltunk egy bútorraktár előtt. Azt mondta, lány korában az még bálterem volt, és a többiekkel odajártak táncolni.

Néha megkért, hogy álljak meg egy-egy sarkon vagy egy épület előtt. Nem mondott semmit, csak maga elé révedt.

Ahogy a hajnal első sugarai megjelentek a horizonton azt monda: ’Most már mehetünk. Elfáradtam.’ Szótlanul haladtunk a megadott címig. Alacsony épület volt, a feljáró az előtetővel fedett főbejáratig vitt.

Két egyenruhás alkalmazott jelent meg, ahogy megérkeztünk az ajtó elé. Profi udvariassággal segítettek, figyelték az asszony minden mozdulatát.

Kinyitottam a csomagtartót, és elvittem a bőröndöt az ajtóig. Az utasomat már beültették egy kerekesszékbe.

’Mennyivel tartozom?’ – kérdezte és benyúlt a retiküljébe a pénztárcájáért.

’Semmivel.’ – feleltem.

’Magának is meg kell élnie valamiből.’ – mondta.

’Vannak más utasaim is.’ – szereltem le.

Aztán, egy hirtelen ötlettől vezérelve lehajoltam és megöleltem. Meglepő erővel szorított magához.

’Nagy örömöt okozott egy kis öregasszonynak.’ – mondta végül: ’Köszönöm.’

Megszorítottam mindkét kezét és visszasétáltam a kocsihoz. Hallottam, ahogy mögöttem becsukódik a ház ajtaja. Egy életre zárták rá az ajtót.

Aznap csak vezettem, céltalanul. Nem vittem utasokat. Nem volt kedvem beszélni. Egyre csak az járt az eszemben, mi lett volna, ha az asszony egy dühös sofőrt fog ki? Vagy valakit, aki türelmetlen? Vagy mi lett volna, ha én magam vagyok türelmetlen és elhajtok kopogás nélkül?

Lassan megértettem, hogy egész életemben nem tettem még fontosabb dolgot, mint előző éjszaka.

Egész életünkben a nagy dolgokra várunk. És a nagy dolgok néha meglepő álruhában érkeznek: úgy vannak csomagolva, hogy aki nem figyel, az észre sem veszi, mennyire fontos lehetőséget mulasztott el.”

A bejegyzés trackback címe:

https://2012felemelkedes.blog.hu/api/trackback/id/tr364899917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elyshia 2012.11.10. 08:20:45

Jó reggelt!

Látom ma nagyon friss voltam...
Köszönöm FehérVándor szívet melengető szép emberi történet.
Ilyen világban szeretnék élni, ahol ez természetes, és nem rendkívüli.

Ennek kapcsán egy privát kérés. Ha van köztetek debreceni, írjon már nekem egy privát mélt, van egy barátunk aki segítségre szorul, és most már Debrecenben él, így nem tudunk vele olyan szinten törődni mint eddig. Valamilyen segítő szervezetet keresnék ott. Köszönöm.

Namaste

elyshia 2012.11.10. 08:52:56

és ez most idekívánkozik.:-)

Jó reggelt Istenem!

Örülők a mai napnak.
Örülők, hogy élek.
Ezt el akartam mondani Neked.

Nem mindenkinek ilyen ez a mai nap.
Ezért adj nekem ragyogó szemeket,
segítőkész kezeket, figyelmes füleket,
meleg szavakat, előzékeny csendben maradást,
érzékeny tekintetet mindarra, ami a sorok között húzódik meg,
és másokra is átterjedő vidámságot.
Ajándékozz meg engem arra való világos emlékezéssel,
hogy ma jól érzem magam; hogy emlékezzek erre,
ha egyszer magam leszek nyomorult.
Mindannyian fény és sötétség között tartunk tefeléd.
Jó reggelt, Istenem.
Örülök, hogy élek.

Köszönöm a mai napot.

Kajman 2012.11.10. 09:09:53

Jó reggelt!
Szép történet hétvégére, ráadásul elgondolkoztató.
Köszönjük :)

Agenor 2012.11.10. 09:14:53

De jó volt ez a kis történet. :)

Ez a videó jutott eszembe róla:
youtu.be/7fH3b1jfBCE

zazuma 2012.11.10. 11:04:07

@Agenor:
Nagyon szuper, benne voltam a történetben, teljesen átéreztem!

zazuma 2012.11.10. 11:08:06

Nagyon kellemes, olvasás közben ott potyáztam a taxiban, ráhangolódva arra, amit akkor a taxisofőr vagy a hölgy érezhetett...

elyshia 2012.11.10. 11:38:08

@Agenor:

ahányszor megnézem annyiszor indít meg. Szép.

ha ismered az alapítványt is, meg a weboldalukat, akkor ismered a kezdeményezést is egy film mintájára. Tégy jót három emberrel és csak annyit kérj, hogy adja tovább...

nem kell nagy dologra gondolni, apróság, csak mint a videóban, és ezek igenis képesek megváltoztatni a világot.

na, mára elég belőlem.:-))

Al David · http://www.felemelkedes.blogspot.com/ 2012.11.10. 12:16:28

Lefordítottam Cobra "A tizenegyedik kapu 11:11 aktiválása" bejegyzését, kiegészítve a bevezetéssel. Jó olvasást. :)

felemelkedes.blogspot.hu/2012/11/a-tizenegyedik-kapu-1111-aktivalasa.html

Agenor 2012.11.10. 12:30:33

@elyshia: Igen az É.F.E. Alapítvány nagyon jó példa arra, hogy hogyan lehet a gyakorlatba ültetni Ghandi gondolatát, ami itt a blogon jobb oldalt is olvasható:

"Magad legyél az a változás, amit a világban látni szeretnél."

Atlantisz69 2012.11.11. 09:21:19

Cobra oldalán:
L0 nodal distance 16m (csomóponti távolság 16m)
04-én 35m volt, 01-én pedig 78m!
Alakul a dolog...

Vamest 2012.11.11. 09:44:16

@Atlantisz69: igen, én is láttam.
Nem úgy van, hogy a mai 11:11 pontban kell 0-t elérni? Kompressziós rács befejezése...

Atlantisz69 2012.11.11. 11:01:10

@Vamest: Nem tudom pontosan, de bízom benne, hogy így lesz. Minden esetre a ma esti meditáción is rajta leszek.

Kajman 2012.11.11. 17:32:27

@Vamest:
Szerintem majd 12.21-re éri el a 0-át.

elyshia 2012.11.11. 18:10:44

olvasnivaló, így meditáció előtt alig két órával.:-)

szepjovot.blogspot.hu/2012/11/maya-venek-uj-uzenete.html

miczo 2012.11.11. 21:39:50

Két kép, ma:

kepfeltoltes.hu/121111/IMG_5156_dcr_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

kepfeltoltes.hu/121111/IMG_5162_dcr_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

És egy elnézés, ezt egy régebbi topicba küldtem véletlen. Egy kis aktuális:

2012. november 10. szombat, 20:48
forrás: www.pokolraveluk.com/content/index.php?option=com_content&view=article&id=93:obama-az-usa-legnagobb-elnoekeinek-soraba-keruelhet&catid=21:kuelfoeld&Itemid=58

"Ma reggel nem "viszonya miatt mondott le", mint ahogy a gagyimédiumok írják, hanem bilincsbe verve vitték Obama elé a CIA igazgatóját, Petraeus tábornokot. Vagyis folytatódott annak a hálózatnak a teljes felgöngyölítése az amerikai hadseregen és titkosszolgálatokon belül, mely az elmúlt napokban/hetekben az amerikai elnökválasztás meghiúsításán dolgozott. A szokatlanul erös és atipikus Sandy "hurrikán" és a szerdán az USA keleti partján végigsöpört exrém hóvihar sem volt teljesen spontán, hanem az amerikai hadsereg meteorológiai fegyvereivel felerösített, abban reménykedve, hogy a puccsot megkönnyítö rendkívüli állapot lesz kihirdetve. A héten korábban már több tábornok és egy admirális is le lett mondatva. A vezérkar fönöke, Dempsey tábornok (aki olyan elegánsan elküldte pár hete az izraelieket a fenébe), és a többi vezérkari tábornok, valamint Leon Panetta védelmi miniszter, viszont továbbra is Obama mögött állnak. A puccskísérlet oka abban keresendö, hogy az Obama kormányzat a tarthatatlan költségvetési hiány miatt az elkövetkezendö idöszakban hozzá fog látni a világ legnagyobb háborús gyilkológépezetének, az amerikai hadseregnek, valamint az amerikai hadiiparnak a rendkívül radikális leépítéséhez. Ezt szerették volna Petraeusék foggal-körömmel megakadályozni. Amennyiben Obama a leépítést sikeresen véghezviszi, további radikális nukleáris leszereléssel karöltve, azzal azt hiszem, be fog kerülni az USA legnagyobb elnökeinek sorába."

Haloin 2012.11.11. 22:41:57

@elyshia:

Értem én mindenki, úgy fénylik ahogy tud.
(a tokfőzelékes témára értettem)

Egyébként meg köszi a linkeket nagyon jók.

@miczo:

S Miczo-nak is köszi a szép képeket és a jó hírt hozó linket.!

Kajman 2012.11.11. 22:42:48

@miczo:
Köszi a friss hírekért!
Remélem mostmár valami olyan nagy horderejű esemény is be fog következni, amit kénytelen kelletlen le kell, hogy hozzon a fősodratú média is. Méghozzá mellébeszélés nélkül.

Al David · http://www.felemelkedes.blogspot.com/ 2012.11.11. 23:02:36

@Kajman: Már csak rá kell jönnie az embereknek, hogy mi történik valójában. A Fény már biztosított és terjeszkedik. Már nagyon rezeg a léc. Szerintem még ebben a hónapban lesz valami a médiában. De az emberekben és érzékelésekben biztos, egyre több embernél. Már csak 6 hét van december 21-ig. Változás lesz az emberekben és a világban.

Annyira "gyengéden" közeledik és még rá lesz téve egy lapáttal mikor meg is érkezik. Amikor ki lesz mondva a tömeges letartoztatás onnantól már mindenki szabad lesz és eltűnik minden negatív befolyás. Előre érzem, hogy ezt követően olyan nagy erő és összetartás/visszatérés lesz az emberekben. Mindig is érezték ezt a "valamit" minden mögött. És most nem lesz mi eltakarja. :)

Kajman 2012.11.11. 23:35:48

@Al David:
Remélem igazad lesz. Várom már nagyon. :)
Csak nehogy sok(k) legyen az alvó embereknek. Azért belegondolva: Összeomlanak vallások, gazdaságok (ooops azok már szétestek), országok, stb. Ez nagyon nagy megrázkódtatás lesz.

Kimberley 2012.11.12. 09:14:27

@Al David: Hűűű!!! Most, hogy így leírtad, én is belegondoltam a tömeges letartóztatásba és átfutott rajtam egy érzés...

miczo 2012.11.12. 10:41:41

Ma reggel elvégeztem pár emberen egy tanulságos tesztet. Mindenki lemérheti saját magán is ezt, aki olvasta az elözö hozzászólásom, illetve látta a képeket. Ismerösöknek átküldtem azt a két linkelt képet, különösebb komment nélkül. Egy kivétellel majd mindenki tájképet látott ezekben, hogy milyen szép, meg jó hely. Meg ott vannak a birkák is rajta. Az egyikük visszaírt, mintha a hegy egy piramis lenne. A másik képen meg van három hajó amit senki nem vett észre, pedig nagyon vonzza a szemet.

Ezzel az egésszel csak azt akarom mondani, hogy ma már elégtelen az a látásmód és tudatosság amivel eddig a világot szemléltük. Aki az elme jól kitaposott észlelési és gondolati ösvényein halad, az elsiklik fontos dolgok mellett, nem látja azt, ami már javában zajlik körülötte. Nagyon erösen zajlanak a változások a tudat különbözö szintjein. Nem kell várni semmire, mert itt van. Hogy a politikában mi történik, vagy Obama mit csinál, vagy bármilyen nyilvános szinten a média mit hajlandó közölni szerintem lényegtelen, mert a ezek a hírek mindig óriási késéssel követik csak az eseményeket. Persze az tudat régi aspektusainak ezek a hírek, külsödlegesek, nem vagyunk benne, csak értesülünk.

Ha saját magadban fókuszáltan ott vagy, és nem csak a megszokott idegpályákon halad a tudatod, akkor a jelenben vagy és látni fogod az alakulást körülötted és akkor nem kell külsö hírekre várni. Azt a piramist is azonnal észreveszed, ami lehet hogy 30 ezer éve ott áll, meg a hajókat az égen, szinte az országban mindenütt, meg a történéseket a finom energia szinteken.

Vamest 2012.11.12. 11:07:45

@miczo: Én a hajókat észrevettem, az érdekes formájú felhőkben :)

Vamest 2012.11.12. 11:09:49

@miczo: A hely ahol készültek a képek, a Pilisben van valahol?

elyshia 2012.11.12. 12:27:46

@miczo:

reggelente amikor munkába jövünk révedek ki az autóból, és sokszor látok hajókat. Olykor nagy anyahajókat felhőnek álcázva és csodálkozom, hogy nem veszik észre. Pár hete estefelé, akkor éppen buszon utaztam, (rajtam kívül senki nem vette észre, figyeltem) a látóhatár közelében voltak, kisebb hajók mint "fénylő felhők". A busz ablakából nem lehetett nem látni, világító fehérek voltak.
kedvem lett volna megrángatni némelyik utastársamat: hello, láss is, ne csak nézz, de az is igaz, hogy régen ha észre is vettem, elhessegettem a gondolatot. Mondjam inkább úgy nem mertem észrevenni.
Lehet más is így van vele, csak most már sz idő rövid a tétovázáshoz...

Kimberley 2012.11.12. 16:12:35

@miczo: Pedig alig lehet nem-észrevenni a hajókat :)
@elyshia: Én is szoktam látni, de ritkán, mert amúgy nem nézegetem az eget. Inkább 'véletlen'-szerűen. Viszont volt szerencsém 1-2 hónapja azt a tipikus hatalmas kör alakú 'felhőt' látni, a szélén narancssárgás fénnyel... lángba borította az eget.

elyshia 2012.11.12. 16:44:24

@Kimberley:

Én egyenesen imádom bámulni az eget, este meg főleg. nyári éjjel kifeküdtem a teraszra mert benn a lakásban amúgy is meleg volt, és csak néztem az a csillagokat, az eget. És ha látom "őket" mindig küldök nekik gondolatban egy "namaste"-t.
Most is kimegyek esténként de kabátban és fázva nem ugyanaz...:-)

zazuma 2012.11.12. 20:58:17

Nem értem a Fehér Sárkány Társaságot, adományt kérnek, amit nemes célra használnának fel, de hát van rengeteg vagyonuk, miért az emberektől kérnek? Vagy nem vagyok elég okos, hogy értsem? Majd kiderül.

FehérVándor 2012.11.13. 01:19:01

@zazuma: Elég okos vagy, nagyon kilóg a lóláb azon a fronton.. Nem tetszik a hangvétele a fulford reportoknak már egy jó ideje.

Kajman 2012.11.13. 05:30:15

@zazuma: @FehérVándor:
Úgy vélem Ők azok, a társaságok, emberek, akikről szó volt, mármint, hogy maguk akarták a letétbe helyezett alapokat. Lehet, hogy sikerült őket "kigolyózni", és ezért kell nekik támogatás?

Kajman 2012.11.13. 05:31:07

@Kajman:
Nem lennék meglepve, ha nemsokára cikkezne erről cobra...

Kajman 2012.11.13. 05:32:26

Véletlenül saját magamnak címeztem :D
Ebből is az látszik, hogy senki ne menjen dolgozni korán reggel :)

Agenor 2012.11.13. 09:57:32

Érdekes ez is. Metatron üzenete a Föld változásairól:

kristalyhang.wordpress.com/2012/11/11/metatron-szuperviharok-olvadas-es-kilatasok-2012-utan-2012-11-03/

Egy rövid részlet belőle:

"Mostanában a legfontosabb rezgésnövelők a bolygótokon a szuper-hurrikánok. Ezeket nagyon félreértik és nagyon félnek tőlük. Ezek valóban szándékos indíttatásúak, hogy az óceánokat mennyei energiával töltsék fel. De nem kellene a partra vonni őket. De olyan, mintha az egész világ arra koncentrálna, hol fognak partot érni, milyen rombolásokat okoznak majd és a 'szakértők' jósolják meg mindezt. És ezzel a globális összpontosítással a hurrikánok valóban a parton kötnek ki, pontosan ott, ahol azt a bámuló, rettegő emberek elvárták."

set12& 2012.11.13. 10:13:09

A beidézett szöveg szerint mi a biorobotok vagyunk okai, hogy a vihar lecsapott. Visszahárítani mindent a globális tudatosság számlájára, bűntudatot kelteni?
Mennyei energiával feltölteni? Hogy mik vannak?:-)

Mennyei cabal.. Hiába fénylik rezegve a nép, ha felülről lenyomják. Nekem ez jött le ebből a részletből.

Kimberley 2012.11.13. 12:03:09

@set12&: Ugyan... nem rólunk, hanem róluk beszél. Honnan tudod te, hogy milyen érzéseik és gondolataik voltak azoknak, akikre lecsapott? Egyébként valaki szerint természetes jelenség volt, mármint a kialakulása, csak az nem volt természetes, hogy irányítgatták a hárfával. De lehet, hogy ezt pont itt olvastam. Mindenesetre nekünk nem biztos, hogy sokat kell rágódni Sandyn, elég messze volt tőlünk, inkább el kellene kezdeni a pozitív dolgokra koncentrálni, mert mindjárt december. Főleg 21-ére nagyon nem mindegy, hogy mit teremtünk meg.

zazuma 2012.11.13. 12:14:03

@Kimberley: Ez a hárfázás tetszik:)
Meg tényleg a kiárasztott gondolatainktól, érzelmeinktől függ, hogy mennyire tudjuk enyhíteni a dolgokat. Mág legalább 300 évet vetítenek előre, míg komolyabban beköszönt az Aranykor, jó mi? Állítólag a haladók már nem szenvednek fizikai halált, akkor győzzék/győzzük kivárni:)

Vamest 2012.11.13. 12:43:44

Lemondott a bankszövetség elnöke. Na ez most jót jelent nekünk vagy rosszat?
hvg.hu/gazdasag/20121113_Lemondott_patai_mihaly

Vamest 2012.11.13. 12:44:54

@zazuma: Ezzel azt akarod mondani, h akár 300 évig fogunk élni még?

Kimberley 2012.11.13. 13:11:03

@Vamest: Én is olvastam pár helyen, hogy most is vannak itt olyanok, akik már nem biztos, hogy meg fognak halni, azaz, az 5D-t próbáljuk hódítgatni, először tudati értelemben, aztán a Földdel (ő már eldöntötte, hogy majd nemsokára felemeli magát oda) párhuzamosan egyesek meghalnak, mások testének olyan magasra vált a rezgésszintje, hogy az anyag... 'ritkábbra' változik, sokkal kevésbé lesz sűrű, tehát már nem is anyag lesz, fényes lesz meg ködszerű, és feloszlatható, ha valaki el akar menni, tehát nem kell itthagyni a testet, hogy magától semmisüljön meg. Ez reális. Vannak olyan bolygók, ahol azt teszi lehetővé az atmoszféra, hogy kapásból ilyen test van. Nincs születés és halál. 5. dimenzióban és mégfeljebb. Egyszerűbb ott az élet, meg kell hagyni. De ehhez nem lehet ülni és nézni, ehhez fejlődni kell. Ezért is nem tudja megcsinálni mindenki.

set12& 2012.11.13. 13:27:14

@Kimberley: Igen ez az 5. az út. 30-40 ember felemelheti országunkat, sőt az egész kontinest.
És 30-40-nél sokkal több ilyen ember van.

zazuma 2012.11.13. 14:04:31

@Vamest:
Aki már nem megy át a fizikai halálon, azaz viszi a testét (ami persze finomabb, ritkább összetételűvé válik), eléri a halhatatlanság állapotát és több ezer évig él, amíg nem dönt másként.

zazuma 2012.11.13. 14:12:46

@Vamest: Szerintem jó hír, hogy lemondott. Arra hivatkozik, hogy "teljesítőképességen felüli terhek" és ezt a bankokra érti. Még ha egy eladósodott családra értené...

Kimberley 2012.11.13. 14:33:25

@set12&: 30-40? Egész országot, vagy kontinenst? Ez jó hír! Azt gondoltam, Isten ennél sokkal szigorúbb és akinek nem megy az mind kiszóródik :)

Kajman 2012.11.13. 15:02:06

@Kimberley:
Azt hiszem Timurida idézett erről egy mondatot Jézustól. Valahogy úgy szól - bocsánat, hogy nem pontos - hogy mindenki meg lesz hívva, de nem maradnak sokan. Ez azt hiszem elég egyértelmű. Sokan nem fogják bírni, és visszahullanak ide, vagy jobb esetben 4D-be. Szerintem.

elyshia 2012.11.13. 15:14:19

@Kimberley:

Van egy cikk amiben arról van szó, hogy egy magasabb rezgésszámú ember, hány alacsonyabb rezgésen elő negativitását tudja kompenzálni. Ideteszem a linket: érdemes elolvasni

tudatvaltas2012.blogspot.hu/2012/10/a-rezges-torvenye.html

Részlet belőle:

"A kineziológiai teszteléssel a következő eredmények születtek: Egy 700-as szinten álló egyén ellensúlyoz 70 millió 200-as alatti szinten állót Egy 600-as szinten álló egyén ellensúlyoz 10 millió 200-as alatti szinten állót. Egy 500-as szinten álló egyén ellensúlyoz 750 ezer 200-as alatti szinten állót. Egy 400-as szinten álló egyén ellensúlyoz 400 ezer 200-as alatti szinten állót. Egy 300-as szinten álló egyén ellensúlyoz 90 ezer 200-as alatti szinten állót. Tizenkét 700-as szinten álló egyén megfelel egy 1000-es szinten lévő avatárnak."

Kajman 2012.11.13. 15:40:49

@elyshia:
A párhuzam erőltetett lesz, de:
Hallgassátok a felforrósodó vizet. Az is egy rezgésszám növekedés, bár fizikai.

Kimberley 2012.11.13. 15:41:09

@elyshia: Köszi! Ezt még konkrétan nem olvastam, de most ráérek és áttanulmányozom. ...Hűha! Egész jól állunk!

Smaly7 2012.11.13. 18:54:03

Felraktam Rob Potter egyik interjúját, feliratozva, - rossz magyarsággal ugyan, de lefordítja a Youtube. :)

www.youtube.com/watch?v=_RecQglkx9k

zazuma 2012.11.13. 20:55:09

@Kajman:
Ezt jól írtad, sokan visszahullanak, Drunvalo könyvében így van.
A forrósodó vízről jut eszembe, nagy részünk víz, beülünk a szaunába és már emelkedünk is:)

Elveszett Kereső 2012.11.13. 22:32:29

Estét,

láttátok az új Cobra bejegyzést? Mi az a fél-darwinista kép? :O

Vélemények?

timurida (törölt) 2012.11.14. 00:50:48

@Kajman: (És kedves Mindenki!)Igen Jézus beszélt erről...

Húhhh. De messzire vezetne, ha minden részét elkezdeném kibontogatni annak, ahogy én látom, érzem, de legfőképpen sejtem. És milyen hosszú lenne....
Nekem az az érzésem, hogy valahol egészen máshol van a megoldás. Egészen máshol van a lényeg.
Mintha elsodródott volna az egész felemelkedés és tisztultabb állapotba kerülés kérdése két terület felé. Mindkét terület jelenlegi fizikai 3D-s valóságunk fundamentuma. Az egyik az információ. A másik a technika. Manapság már frekvenciákról beszélünk és spirituális technikákról. Ne legyen tévedésben senki: mert a gondolkozás is egy technika. Manapság már mindenki új és új információkat les a meggyőződésének megfelelő - elsősorban internetes hírforrásoktól.
Persze, erre mondhatná bárki: még mindig jobb a spirituális felemelkedés iránt érdeklődni, mint arról a bulvárszennyről, ami a kereskedelmi TV és a Kiskegyed színvonalán áll.
De mintha elmenne egy láthatatlan lényeg.... Az igazi valóság.
Mi az igazi valóság? A fentiek fényében a kérdés triviális, magától értetődő és provokatív.
Mintha hiányozna a kirakó legfontosabb darabja. Mintha a nagy zajban nem hallanám a suttogásnál is gyengédebb hangot.
Mintha a legjelentéktelenebb tényező, helyzet, ember, érzés lenne a legfontosabb. És mindaz, amit megkerülhetetlennek látok, az voltaképp a leglényegtelenebb.
Mi az Igazság? Nem tudom, Barátaim!

Egy kis ajándék azoknak, akik nem ismerték. Akik ismerték, talán ők is örvendenek:

"Weöres Sándor:
Rongyszőnyeg (részlet)

13

Én is világot hódítani jöttem,
s magamat meg nem hódíthatom,

csak ostromolhatom nehéz kövekkel,
vagy ámíthatom és becsaphatom.

Valaha én is úr akartam lenni;
ó bár jó szolga lehetnék!

De jaj, szolga csak egy van: az Isten,
s uraktól nyüzsög a végtelenség."

Jézus számomra szegletkő. Ő sok mindent mondott: elsőkből lesznek az utolsók, utolsókból az elsők. Beszélt a tékozló fiúról és az Atyáról. Mesélt arról a példázatról, hogy útszélről behívott hajléktalanoknak és nyomorgó szegényeknek lett végül is lehetősége a királyi asztal mellé leülni és a hivatalosoknak nem, mert ők el sem jöttek. Beszélt a tudás gőgjéről és a szív egyszerűségéről. Beszélt Salamon (vélt) gazdagságáról és a mezei virágok (igaz) pompájáról. Beszélt arról, hogy a szegény asszony mindenét odaadta, ami nagyon kevés volt de ez volt az ÉRTÉK, miközben a gazdag sokkal többet adott, de ő a feleslegből adta, ezért NEM VOLT ÉRTÉK.

Azért mondom Barátaim mindezt, mert annyira közel vagyunk a megoldáshoz, de annyira nem látjuk! Én sem látom, csak az érzéseimet nem tudom letagadni. A belsőmben egy végtelenül erős, nagy, hatalmas kéz érintése van, de az olyan gyengéd, olyan tapintatos, annyira odafigyelő, hogy ha nem figyelek, észre sem veszem.

zazuma 2012.11.14. 09:16:53

@Elveszett Kereső:
Nekem is feltünt a kép, remélem inkább csak utalás magára a fejlődésre, nem pedig a gyökerekre...

set12& 2012.11.14. 09:21:42

@timurida: "Az egyik az információ. A másik a technika. Manapság már frekvenciákról beszélünk és spirituális technikákról. Ne legyen tévedésben senki: mert a gondolkozás is egy technika. "

Amit itt írtál az az ész feldolgozási technikája, mert ezek igen nehéz idők. Ezeket a feldolgozási technikákat a lélek igazítja, kinek milyenre van szüksége, aszerint.

Van aki az ET segítségében bízik, van aki önmagában, vagyis a Mindenhatóban. Ez a két vonal, -lehet több is van- eltérő úton halad.
Az egyik a csatornázások útmutatóit követi, a másik belső sugallatot. Ez egy és ugyanaz, csak a minőség más.

Senki nem tudhatja most, hogy abban a percben, amikor itt lesz az idő, mit fog tenni, mert a lélek nem ésszel mér, a lélek tud.

elyshia 2012.11.14. 10:47:43

@set12&:

"Senki nem tudhatja most, hogy abban a percben, amikor itt lesz az idő, mit fog tenni, mert a lélek nem ésszel mér, a lélek tud."

Ez szép! És igaz.

Namaste

pem 2012.11.14. 12:50:18

@set12&: Szívemből szóltál. Ugyanígy érzem.
A lélek szabja meg, hogy az agy, hogy fordítja le a tudatot. Az agy egy fordító, a tudat szolgája.
De, hogy a tudat mire irányul és az agy, hogy fordítja le, mi határozza meg? A lélek irányultsága, vagy az Én a maga összetettségében.
A lelki minőség, a rezonancia.
Hú, de igaz és szép; " a lélek nem ésszel mér, a lélek tud."
@timurida: A megélés hiányzik, a megélés.
Hogy az információ és a technika belülről jöjjön,
hogy a lélekre figyeljen a tudat és a tudás belsővé váljon, vagy ez legyen az irányadó.
Amit a lélek tud, fordítsa le az agy és ne a kinti információk ész hangja szabjon értéket, hanem a belső figyelem.
Hogy a belső tapasztalatot írjuk le információnak
és a tapasztalás útja lesz a technika, de a technika, a módszer nem nyit utat. Ez a dimenziók kérdése. Nagyon, nagyon aktuális és húsba vágó amiről írsz. Talán ez a legérzékenyebb, legkritikusabb pont most; "Mintha elsodródott volna az egész felemelkedés és tisztultabb állapotba kerülés....Mintha hiányozna a kirakó legfontosabb darabja" Én is így érzem. Ami hiányzik, a látásmód hiányossága, hogy minden dimenzió együtt létezik. Külön kezeljük ezeket,
mintha el lehetne jutni egyikből a másikba.
De nem így van, együtt vannak, érzékelés kérdése.
Érzékenység, figyelem, amiről @miczo: szólt és a képeivel példázott. Nem elég a 3d-s figyelem és látásmód, a lélek szeme kell. Más tudatosság kell,
mert a dimenziók érzékelése a tudat irányultságától függ.
Az agy, a hétköznapi tudat, a 3d interpretálója.
A magasabb dimenziók érzékeléséhez, megtapasztalásához a tudatot a belső érzékekre kell állítani. Tulajdonképpen együtt kellene használni a külső és belső érzékelőket, érzékszerveket, állandóan radarozva a belső érzésekben. Ez nem nehéz, amikor az embert a természetes érdeklődés vezeti, nem technika.
Ráhangolódás, figyelem, ha nem érett rá az én
a lélek irányultsága nem készteti a tudatot, vagy a tudat nem észleli a lélek világát, vagy a dimenziók létét. Ez a fizikai lét kizárólagos érzékelése. Végső soron minden rendben a természetes visszacsatolás, rezonancia működik.
A belső érzékek felébresztésében az archon erők eltávolítása, vagy az élő Jézusban megnyilvánuló belső erő felszabadíthatja az élet sokdimenziós jellegének felismerését, a spirituális vagy lelki tapasztalások szükségességét.
Ez lenne az a külső segítség, ami belül is hatna.
Amit most, eddig el lehet érni, az a belülre figyelés, ez az, ami hiányzik.

Vamest 2012.11.14. 14:20:16

@elyshia: Amit linkeltél, abban 20 év átmenet van az aranykorig.
Egyes csatornázások ennél sokkal rövidebb időt mondanak: 3 nap, vagy néhány hónap.
Sőt azt is, hogy dec. 21-én kinyílik az aranykapu és átsétálunk az aranykorba. (pl Szelei Magdolna)
De hallottam már sokkal hosszabb: 400-500 éves átmeneti időszakot is (pl Balogh Béla).
Na most akkor megint hol van az igazság?

elyshia 2012.11.14. 15:26:06

@Vamest:

az igazság odaát van...:-)))
tréfát félretéve, és hangsúlyozom szerintem, ami világon semmit nem jelent, mert parányi kis pont vagyok, nem is túl okos.

ahogy érzem: dec. 21-én nyílik és záródik egy kapu, olyasformán képzeld, (megint csak hasonlat és mint minden hasonlat sántít) hogy van egy út amin te szeretnél menni. Teli van akadállyal, tüskés bokrok, melyek megtépnek, gödrök amikben eleshetsz, és a segítőid, csak szurkolni tudnak, hogy végigmenj stb. stb. Innentől pedig ez az út sima, és rajtad áll, milyen gyorsan tudsz rajta haladni, talán még segítők is akadnak akik vezetnek. És záródik a kapu azok számára akik még nem tudnak ezen az úton járni.

tudom megint leegyszerűsítettem, ez van.:-))

set12& 2012.11.14. 18:16:27

@Kimberley: Gondolkodtam ezen, és arra jutottam, hogy van hatása a sandy jelenségnek ránk is.
Egy bolygón vagyunk, és bár ez igen nagy "közösség" , aminek az összes gondolata nem ismerhető meg, de a hatása az nem fog elmaradni. Ott egy nagy energiakavarás révén, az emberi energiafelkavarodás is történt. Nem hiszem, hogy ez valahol nem fog kiegyenlítődni. Mindig kiegyenlítődik.

Kimberley 2012.11.14. 18:38:25

@set12&: De ugye érted a lényegét annak amit írtam? És ugye most nem kezdesz el parázni? És ugye ezt nem azért írtad, mert meg akarod változtatni a véleményemet? Igen, biztos, hogy van hatása. Én csak arra gondoltam, hogy Magyarországot nem pusztította le (fizikálisan). Legalábbis mostanáig. És én nem érzem rosszul magam, sőt. Ha ide is jön valami, hát jön, én csak örülök annak, ha valami történik.

set12& 2012.11.14. 19:02:43

@Kimberley: Értem a mondandódat, sem megvéltoztatni nem akartalak, se, se.

Én minden ilyen nagy kavarást megérzek, és nem is akárhogy.

Félelem: most nem félek semmitől, de lehet hogy még összetojom a bokámat is valamikor:-)

zazuma 2012.11.14. 20:46:30

@Vamest:
Most még csak a fotonövbe lépünk be, ez még nem a 4D lesz. Az 5D-hez pedig át kell haladni a 4D-n. Hogy lesz-e aki hamarabb jut az Aranykorba, mint 2032? Elképzelhető, hogy valaki hamarabb átlényegül innen, mások 2032 körül. Szerintem 2032-ben már nagyon jó életet élünk, lehet ezt a jót még fokozni? Lehet, mert a pozitívumok csak fokozódnak, míg teljesen be nem állnak a full heaven szintjére, na erre mondják, hogy több száz év múlve jön el.

zazuma 2012.11.15. 09:09:28

@GabrielBlack:
Korán kezdted a napot!
Én is nagyon drukkolok!:)

Vamest 2012.11.15. 11:11:19

@zazuma: @GabrielBlack: Én is csatlakozom, várom már.

Az aranykorhoz kapcsolódva: Omnec Onec a Vénuszról azt írta a könyvében (amit itt ajánlottatok nekem), hogy a Vénuszi emberek felemelkedtek a 3D-ből az asztrális síkra 4D-be, (ami sokkal szebb, jobb, magasabb élet), akkor ott eltöltenek egy hosszabb átmeneti időt, néhány ezer évet, és ez alatt az idő alatt a Vénuszon nincs élet a 3D-ben. Ezután fog majd kezdődni egy újabb Vénuszi Aranykor a 3D-ben, ahova viszont már új lelkek kezdhetik meg az inkarnációs ciklusukat.

E szerint akkor az Aranykor 3D-s korszak? A Föld viszont most emelkedik a 4D-5D felé. Majd egy átmeneti idő után újra visszatérhet az Aranykor a 3D-be, de ide már új lelkek inkarnálódnak, meg azok, akik még most maradnak és ismételnek a 3D-ben, és esetleg akik valamilyen feladattal visszajönnek a magasabb szintről segíteni.
De ennek a felemelkedésnek az a célja, hogy kikerülhetünk az inkarnációs ciklusból, és nem kell többet anyagba születnünk.

20121221 2012.11.15. 11:15:24

Sziasztok !

Az előbbi témákhoz csatlakozva, mit szóltok a következő videókhoz ?

Biztos látta már némelyikőtök !

www.youtube.com/watch?v=A4CCw5FIX1c

www.youtube.com/watch?v=mPOCc3VWNb8

zazuma 2012.11.15. 14:49:54

@Vamest:
Az az Aranykor, ahove tartunk nem 3D-s létezés, a 3D önmagában kizárja itt a mennyei állapotokat. Az igazi Aranykor 5D-s, de már a 4D 8. oktávjától élvezetes az élet, a teremtés. Ha visszatér az élet a 3D-be ez jelentős rezgéscsökkentéssel megy végbe. De először az ezüst, aztán a bronz és utána a vaskor jön. Fokozatosan romlanak vissza az állapotok korról korra a vaskorig.

zazuma 2012.11.15. 15:01:04

@20121221:
Igen, már hallottam ezt, de újból belehallgatok majd.
Szürke erős bőrt említ, nem tudom elképzelni, hogy ez várna ránk, ahogy egyre jobban eltölt minket a fény.

20121221 2012.11.15. 15:08:30

@zazuma: Nagyon jó ez ! Innét is, onnét is jönnek az infók, és a végén majd sikerül kirakni a 3D-s Puzzle-t ! tmacdn.cutupmedia.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2010/06/3D-Globe-Puzzle.jpg

elyshia 2012.11.15. 15:30:09

@zazuma: @20121221:

a homorú Föld elméletet ismertem már. A véleményem annyi mindenben hazudnak nekünk ebben a világban miért éppen ebben ne hazudnának, hogy Föld nem üreges?

a másikkal most találkoztam először. Hmm. nem tudom, összességében, sok volt ez így, de volt egy mondat amire kikerekedett a szemem. És ennek kapcsán lenne egy kérésem felé, (meg fogom írni neki is) ha egyetlen mantrával elérte, hogy megdöntsék a kommunizmust akkor kérem szépen mondjon egy mantrát a hazájáért is, hátha...

én ugyanis ehhez úgy látszik nem vagyok elég fontos, hogy hasson... pedig mondom.

zazuma 2012.11.15. 20:43:58

@20121221:
Szeretek puzzle-t kirakni, főleg, ha nem a nagy felületű tengerről vagy kék égről van szó!:)
A virágos réttel is el lehet lenni jó darabig!:)
@elyshia:
Elmantrázta a kommunizmust? Marha jó!:)
Ma hallottam, hogy a Fókuszban volt szó a 3 napos sötétségről, gőzöm sincs mennyire vették komolyra a figurát!

miczo 2012.11.15. 20:56:05

Néha kell egy kis rózsaszín is: szepjovot.blogspot.hu/2012/11/a-nagy-valtast-koveto-nap-kirael-mester.html

Amúgy ha tehetitek ne sétáljatok bele a dátumok csapdájába, mert ha lesz is 3 napos sötét, ezt nem lehet tudni mikor. "Nem tudjátok a napot és az órát".
Legyetek mindig és mindenre készen, ez a legfontosabb.

miczo 2012.11.15. 21:10:58

Egyébként meg amiröl ma törpöltetek, szerintem az nagyon benne van a térben. A hit próbája megy most, de ne inogjatok, mert már zajlik az miröl tudni szeretnétek hogyan is lesz. 2011 augusztusában ugyanezzel nyaggatták Mihály Arkangyalt is. :)

www.angyalitarsasag.hu/mihaly-arkangyal-uzenete-2011-augusztus.html

zazuma 2012.11.16. 09:27:09

@miczo:
Igen és a 3 nap sem biztos, hogy 3 nap, a megingás csak akkor jöhetne szóba, ha csukott szemmel és gyorsan körbeforognék néhányszor!:)

zazuma 2012.11.16. 09:30:31

@set12&: Hát ez óriási!:)

Kajman 2012.11.16. 09:40:35

@zazuma:
Pont erről a 3 napos sötétségről volt szó tegnap reggel a mokkában is, Pataki Attila beszélt róla.
Bár nem tartalmaz új infót de itt is írják:
www.spiritiszta.hu/cikkek/minden-ami-2012-vel-kapcsolatos/dimenziovaltas.html

És ahogy én "látom" sokszor, már több éve:
www.mibenhiszel.eoldal.hu/cikkek/8.--polus-es-dimenziovaltas.html
És az utóbbiból egy részlet:
" Közvetlenül a dimenzióváltás előtt néhány órával a két dimenzió egymásba csúszik. Ilyenkor a leírások szerint megjeleniv valami szokatlan forma szín amit nem tudtak értelmezni. Nem őrültünk meg hanem egy másik dimenziót látunk a miénkben. Fontos megjegyezni hogy ilyenkor minden szintetikus anyag szétesik atomjaira. Csak a természetes anyagok maradnak meg. "

zazuma 2012.11.16. 10:50:46

@Kajman:
Szia!
Most néztem meg a szerdai fókuszt, abban volt szó erről, de tulajdonképpen semmi használható nem hangzott el. Sokan keverik ezt a dimenzióváltással, aminek a pontos idejét (napot, órát) senki sem tudhatja előre. Ha pedig a dimiváltás egybe esne a fotonövbe való belépéssel, akkor nagyon megelőztük magunkat.
Köszi a linkeket, megnézem!:)

zazuma 2012.11.16. 14:58:04

@set12&:
Megnyerte Obama a választásokat és azonnal lépett is!:)

set12& 2012.11.16. 17:55:37

@zazuma:
A nagykövetség megerősítette, hogy Magyarország kész elfogadni a Keshe ajándékot:-)Ezért tettem be..

Ez meg kijött.!
www.youtube.com/watch?v=Xxgk6plfTUY&noredirect=1

Vamest 2012.11.16. 18:38:53

Hát nahhh...
www.vntv.hu/vivanaturavideo.php?vid=b9f29eedd
A KESHE a kamu
Műsor tartalma:
A KESHE nem más, mint egy hamis reménykeltés, amelyet az olaj lobbi finanszíroz. Kettős célja van. Egyrészt nyugodtan dőljünk hátra, mert ők már mindent megtettek azért, hogy a jövő szabad energiával működő rendszerét elkészítsék, másrészt közömbösek legyünk egy olyan megoldással szemben, ami valóban megvalósítható, ugyanakkor megfelelő tájékoztatás híján könnyen lejárathatóak és nevetségesek legyünk.

zazuma 2012.11.16. 19:58:12

@Vamest:
Meghallgattam az első 10 percet. Ez bizony nem jó hír! Pedig már várom az életet leegyszerűsítő kütyüket...

zazuma 2012.11.16. 20:11:27

@set12&:
Szia! Erre az Egely György féle videora azt mondom, ami a mennyei prófécia könyvek lényege:
"Tartsd a látomást!" Egyszer csak bejön!:)

zazuma 2012.11.16. 20:14:49

Azt akartam írni, hogy: Tartsuk a látomást! Közös a munka.

Vamest 2012.11.17. 07:20:17

@GabrielBlack: Most már értem, miért jött haza úgy a gyerek az oviból, hogy világvége lesz, 3 napos sötétség és nem akar meghalni.
Katasztrófa, kiválasztottak, zárkózz be (elszigetelés, nehogy már segíts a szomszédodnak), félelemkeltés.

elyshia 2012.11.17. 08:23:35

@Vamest:

professzionális. Bájos ártatlan gyermekhang, ugye egy ilyennek mindenki hisz.
Nos, én bizony nem félek, és nem fogom betakarni az ablakaimat, meg egyéb hülyeségeket sem teszek. Hogy ne segítsek, ha valaki hozzám jön? Az lehetetlen, ellenkezik aki vagyok.

elyshia 2012.11.17. 09:00:56

@elyshia:

az utolsó mondatból kimaradt: ellenkezik azzal aki vagyok.

időközben hívott az egyik tesóm, ő is megkapta az állítólag a NASA kiszivárogtatott információkat, a 3 napos sötétségről. (azt hiszem valaki feltette már ide is a linket) Zajlik a félelemkeltés erősen. Ő is megijedt rendesen.
Csak nem tudom, hogyan adjam át neki a bennem lévő bizonyosságot, talán elég ha látja érzi, hogy nem félek?

néha nehéz ezt látni és tudni, hogy csak igen korlátozottan segíthetek...

Szép napot nektek!

Vamest 2012.11.17. 10:48:10

@elyshia: Az elmúlt néhány napban én is lépten-nyomon ezzel találkoztam. Az óvodában, a boltban, ismerősöknél. Már nem lehet mindenkit becsapni, sőt egyre kevesebb embert. Ébredezik az a belső hang, de kell nekik a megerősítés, hogy ugye nem lesz 3 napos sötétség meg világvége, nem kell félni tőle.

foreign affair 2012.11.18. 14:41:06

@miczo: Ami a CIA vezető letartóztatását illeti, inkább Drábiknak hiszek.
www.youtube.com/watch?v=iGKdJV_UyMw
12:30-nál

FehérVándor 2012.11.18. 17:45:43

@foreign affair: Drábik mint mindig, nagyon fején találja a szöget. Ez biztos egy ok volt, csak előfordulhat, hogy nem a kizárólagos. Kennedy-nél is több indok volt, de ugye feltételezhetően elsődlegesen a FED-del való szembefordulása, aztán volt a CIA-ellentét, UFO-akták nyilvánosságra hozása, meg ami a Wilcock anyagokból kiderült.. Örülhet, hogy megúszta ennyivel Petraeus..
süti beállítások módosítása