2012 Felemelkedés

Óriási átalakulás zajlik jelenleg Földünkön, ennek részleteiről szeretnénk beszámolni a magyar olvasóknak. Cobrának, a www.2012portal.blogspot.com szerkesztőjének az összes fontosabb írását lefordítjuk és közreadjuk, emellett David Wilcock-tól fordítunk cikkeket. Kapcsolat: fehervandor777@gmail.com vagy benedictus89@gmail.com

Bejegyzések

Keress minket a Facebookon!

?

pill_2.jpg

Az igazságról

"Minden igazság 3 szakaszon megy keresztül. Először kinevetik,kigúnyolják. Azután erőszakosan szembeszállnak vele. Végül pedig elfogadják, mint magától értetődő tényt." Arthur Schopenhauer

Változás

"Magad legyél az a változásamit a világban látni szeretnél." Ghandi

HTML doboz

Eckhart Tolle/David Wilcock; érzelmeink,gondolataink teremtő ereje; a Most Hatalma

Thrive c. dokumentumfilm, szinkronizált

Thrive c. dokumentumfilm, magyar felirattal

Címkék

144000 (1) 2012 (34) 9/11 (2) Agartha (1) American Kabuki (1) Apokalipszis (2) Aranykor (3) Arkhón (4) Armageddon (1) asztrálsík (1) Atlantisz (2) Barbara Hubbard (1) Benjamin Fulford (2) Cabal (12) Chemtrail (3) Cobra (21) Csakra (2) Csillagpor 2 (1) David Icke (1) David Wilcock (5) Disclosure (2) Drake (4) ego (1) élet (14) Ellenállási Mozgalom (9) Első Kapcsolatfelvétel (10) érdekesség (3) érdekességek (12) Esemény (11) ET (3) éter (2) FED (3) Fehér Lovagok (1) Fehér Sárkány Társaság (2) Felemelkedés (30) Felemelkedett Mesterek (5) Felfedés (2) Fényháló (3) Fény győzelme (2) Földönkívüli (13) FÖldönkívüli (1) Forrás (4) Foster Gamble (1) Fulford (2) Gabonakör (2) gabonakörök (1) Galaktikus (4) Galaktikus Konföderáció (5) Galaktikus Könföderáció (1) Galaktikus Központi Nap (1) Galaktikus rokonok (2) HAARP (3) Háttérhatalom (14) Illuminátusok (13) ingyenenergia (3) ingyenenregia (1) Ishtar Antares (1) Istennő (2) Jezsuita (6) Karma (1) Klónozás (2) Lemondások (1) maja (1) materializáló kamra (2) Meditáció (11) MEditáció (1) Mennyei Beavatkozás (1) Nassem Haramein (1) Nibiru (1) Occupy Mozgalom (1) P2 szabadkőműves frakció (1) Pentagon (1) Plejádok (4) Pólusváltás (1) Pólusváltozás (1) Pozitív Katonaság (3) Reptiliánok (1) Rockefeller (2) Rothschild (5) Rotschild (1) Saint Germain (1) Szabadkőművesek (1) Szeretet (13) tachion (1) társadalom (11) társdalom (2) teleport (1) Templomosok (3) Terv (1) Thrive (1) Tömeges letartóztatás (2) Tórusz (1) UFO (13) Új Világrend (1) Vénusz átvonulás (2) White Dragon Society (1) X-bolygó (3) Yamashita (1) Címkefelhő

Térkép

Innen jöttök

HTML doboz

Utolsó kommentek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

HTML doboz

-

2012.12.27. 15:41 FehérVándor

Kedves Olvasók,

Frissítés: Vasárnap este lesz új bejegyzés.

remélem mindenkinek kellemesen telnek az ünnepek, frissítés(eke)t január legelején fogok tudni kirakni, addig éjt nappallá téve dolgozom.
Megértéseteket és türelmeteket köszönöm.

flower_of_life_1.jpg

FehérVándor

A bejegyzés trackback címe:

https://2012felemelkedes.blog.hu/api/trackback/id/tr104983591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

steven0718 2013.01.09. 16:59:37

@zazuma: Köszi, jól esett elolvasni a véleményedet!! :)

Itt egy link, hátha érdekes lehet:
indianmagyar.blogspot.hu/

Atlantisz69 2013.01.09. 21:43:19

@zazuma: Nekem is jól esett, büszke vagyok rád!
Annyira szépen megfogalmaztad. :-)

zazuma 2013.01.09. 21:58:14

@Atlantisz69:
Köszönöm!

Az üziben rosszul fogalmaztam, az ősfegyver antarktiszi, nem atlantiszi.:)

Egyébként úgy gondoltam, a csillagkapuba bevágást, hogy tárcsázol, majd elhangzik a végszó: 7-es ékzár kódolva! Aztán huss...:)

zazuma 2013.01.09. 22:08:48

@steven0718:

Köszi a linket!
Nekem is jól esett kicsit olvasgatni!:)

Atlantisz69 2013.01.09. 22:33:18

@zazuma:
Na aztán így is legyen: HUSS...!!! :-)
Ja, olvasd el, jó hír:
www.foldimennyorszag.hu/FF5B171A-199D-4C0F-9800-82E1BD13C80A.html
Üdv, szia, puszi, meg minden! :-)

MrQ 2013.01.10. 12:22:15

me beleolvastam a Cobra portáljába, a legfrissebb cikkben van egy link ami a Pleiádiak technológiájának bemutatására hivatott
tachyonis.org/Technologies.html

na hát csak átfutottam de mihelyst megláttam a Tachyon products fül alatt a
-Tachyon detox water
-Tachyon beauty cream
-Tachyon relax cream
-Tachyon cell phone protection

és egyéb tv shop ill nyugdíjas-lehúzó árubemutatók elkövetkezendő sikeres termékeit. az egész nevetségessé és hiteltelenné vált.

És hogy azt az oldalt a Pleiádiak kérésére készítették pff ... ez a Cobra oldal hitelét is alapjában rengeti meg.

Mondjuk eddig is idegesített és nem is értettem hogy miért vannak egy ilyen oldalon reklámok ?

zazuma 2013.01.10. 13:45:34

@Atlantisz69:
Jó hír, köszi!:) Cupp:)

MrQ 2013.01.10. 14:21:03

@Atlantisz69:

Szerintem ezeket az üzeneteket egy elég profi bulhshit- generatorral készítik, ... :) de most tényleg. Ha elolvasol 3-at 4-et tulajdonképpen mindegyiket elolvastad. Ugyanaz az lekövethetetlen tény mentes végeláthatatlan ömlengés. A tartalma mindegyiknek ugyanaz.

Elveszett Kereső 2013.01.10. 15:21:24

@MrQ: Cobra már sokadszorra bizonyítja hiteltelenségét. Szerintem egy szélhámos, aki elég okosnak érezte magát, hogy átverjen embereket. Előbb-utóbb mindenkit utolér az igazság. Engem is, ha tévednék Cobra kapcsán. :)

A csatornázásokkal hasonló bajom van mint neked. Teljesen ellenőrizhetetlen és legnagyobb jóindulattal is közhelyes. Nekem mindig az szúr szemet, hogy visszaköszönnek olyan egós gondolatformák, amik szerintem kizárják bármiféle felsőbb intelligencia közbenjárását. Csalódás? Kiábrándultság? És társai... nem éppen 6. dimenziós felemelkedett testvéreinkre emlékeztető magatartás. Annyi lóláb lóg ki, hogy nincs is annyi ló. :D

Még az a szerencse, hogy Cobrán és a csatornázókon kívül is van bőven tanulási/tájékozódási lehetőség. És azért említem föl mindig újra és újra, mert szerintem sok jószándékú és szeretetteljes ember figyelmét és energiáját emésztik föl az ilyen dolgok. Egy jó oldala van a dolognak: legalább ezt a felesleges elme-koncepciót is magunk mögött hagyhatjuk. :)

20121221 2013.01.10. 17:26:54

Enigmák- Figyelik az ébredőket 2012.12.18.

www.youtube.com/watch?v=yizm3jNmznw

Bea Lászlófi Som 2013.01.10. 17:40:15

Engedjétek meg, hogy megosszam veletek a saját tapasztalásaimat. Azt hiszem itt a várakozásainkkal volt a baj. Hálás vagyok, hogy ez az érzés bennem nem volt mindent elsöprő - életem során már megtanultam, az elvárásokat el kell engedni, mert csalódást szülnek. 21-én Fényünnepre készültünk, gyertyákat mécseseket gyújtva hangolódtunk rá a napra. (nem tudom észrevettétek-e, de december eleje óta hosszabbodnak a nappalok és ez nem most kezdődött)Másnap reggel valóban úgy tűnt, ugyanolyan napra ébredtünk, mint máskor, de aztán a nap folyamán hihetetlen békesség és nyugalom volt érezhető. Talán sokak megkönnyebbülése volt ez, hogy nem történt katasztrófa. De a karácsony körüli napok iszonyatossá lettek. Olyan dühkitöréseim voltak, mint már nagyon régen. Ez a tisztulás jele nálam - lehetne máshogy is. De azóta sokkal békésebb vagyok és tisztán érzem, a java még hátra van. Hallgassatok a belső vezetőtökre és érezni, tudni fogjátok hogy igenis a változás folyamatban van! És egyre intenzívebb lesz! Lássuk be, botorság volt azt gondolni, hogy egy nap alatt - és pont 21-én - Minden megváltozik, de hiszem, hogy nem fog 20-30 évig tartani. Egyszerűen azért, mert nincs már annyi időnk. Mi kaptunk egy olyan infot egy abszolút közvetlen csatornából, hogy a félelem miatt nem történt semmi aznap és ha jól meggondoljuk, ez teljesen hihető. Ne adjátok fel a reményt, ez a változás katalizátora! Hiszem, hogy minden jó lélekkel találkozni fogunk nemsokára. Addig járjatok a Fény útján.:-)

Elveszett Kereső 2013.01.10. 19:07:27

@pem: Amit írtál azt elég sok helyzetben szokták használni. Ez most melyik? :) Dühöngő őrült csitítása? :D Netán beleegyezésed jelét adod így? Ha igen akkor mibe? :) Inkább nem próbálom meg kitalálni, úgyse menne.

zazuma 2013.01.10. 19:14:00

@Bea Lászlófi Som:

Nagyon köszi a beszámolót! Örömteli híreket osztottál meg! Tehát nem kell 20-30 évet várni, halleluja! Én is nagyon sokalltam. Időközben kezdett becsorogni az az info, hogy először bronz, ezüst, majd Aranykor következik. Az meg vicces, hogy 30 év alatt túl lennénk a brong-ezüst pároson. Akkor átugorjuk? Másképp nem lehet, én sem évszázadokra készültem.
Hát van miről beszélgetni, írogatni.:)

steven0718 2013.01.10. 19:17:22

Csodálom, hogy Fehérvándor sem igazán reagál semmire sem.. :(
Mindegy, ne csüggedjünk!
Túl szép lett volna ha minden úgy alakul-történik, ahogy vártuk.. :)

pem 2013.01.10. 20:04:00

@Elveszett Kereső: :)) Amit írtál arra.
Ugyanezt érzem. Nagyon sok a lóláb.
Régen érzem az átverés lehetségességét, de azt is, hogy mégsem, örülnék, ha az utóbbi jutna érvényre.
De rezeg a léc az elsőnél. Mennyi valóság variáció lehet és melyik kap nagyobb hitelt? Ez dönti el? Mikor, melyik valóságot éljük - szerintem nem
állandót és nem ugyanazt.
Mire gondoltál az elme-koncepciónál, hogy végre magunk mögött hagyhatjuk az elme orientált világot? :)

Elveszett Kereső 2013.01.10. 20:36:19

@pem: Nem az egész elme kreálta világra gondoltam, csak egy részére. Nyilván az egész hátrahagyandó/lélek szerint átrendezendő. De mivel most Cobra és a csatornázások voltak a téma, most csak ezekre értettem. Pontosabban, hogy ilyen külső megváltást várunk (már aki...). Meg a felsőbb intelligencia vezetését.

Lehet, hogy csak menzeszem van, de engem alig-alig indítanak meg ezek a dolgok. (Nőgyógyászhoz kéne mennem? :S) Rengeteg nagyon is földi gondolat-mintát vélek fölfedezni bennük, inkoherenciát és legfőképp az egót (ami a legárulkodóbb). Biztos vannak kivételek, de a nagyon nagy százaléka ezeknek a dolgoknak szerintem két fő csoportba sorolható. Az egyik a szándékos félrevezetők csoportja (feltehetőleg a hatalom emberei, tudatosan vagy sem), a másik meg a lelkibetegek. :D Ezek ilyen beteges módon vágynak figyelemre. Vezetők, mesterek, látók akarnak lenni; közben meg lófaszt se tudnak. Összeolvassák hasonszőrű kollégáik irományait, kicsit megkavarják és kész is. Persze nem szeretném azt sugallni, hogy bárkit is lenézek amiatt hogy ezekben hisz. De nekem a belső riasztóm belelilul a csörgésbe, mikor ezeket olvasom.

Vica56 2013.01.10. 21:05:36

Megnézve Cobra oldalát, hm mit mondjak, finoman fogalmazva is furcsa, h a plejádiak nevében üzletelget.

Nekem pl Ő, az Ella sokkal hitelesebbnek tűnik, weboldalán ingyenesen letölthető a könyve (bár meg is vásárolható), amit el is olvastam és lenyűgözött.

berboss.hu/lehnerella/irasaim.htm

Szerintem így áll hozzá a dolgokhoz egy igazán spirituálisan gondolkodó lény.

Novicamary 2013.01.10. 21:44:38

@steven0718: Nagyon koszonom a linket!A beszelgetesek Istennel cimu videot megneztem es nagyszeru elmeny volt!Nem ismertem ezt az oldalt de van mit bongeszni ugy latom.@zazuma: A te hozzaszolasod is nagy elmeny volt nekem.Koszonom!

pem 2013.01.10. 21:55:00

@Elveszett Kereső: Ismerem a csörgést.
Abban tudok hinni, aminek belül érzem az
igazságát. Ami az én igazságom is.
De sajnos keverednek a dolgok. Nagyon kevés az olyan hiteles forrás, ahol nincs visszaélés.
Talán az a legnagyobb baj, hogy elkezd valaki
megtudni és óhatatlanul belekeveri a világképét,
nemcsak a személyiségét, sőt a "lelőhelye" is
általa behatárolt. Mindig az embertől függ, hogy
milyen vételre alkalmas. Ez már meghatározza, hogy mennyit érhet az info. Aztán, ahogy ő elferdíti,
nem törekszik tisztaságra pl. Vagy egyszerűen elüzletiesedett, ez szinte mindig előfordul.
Cobránál egy komplex elegyet érzek. Meglátjuk.
A külső megváltás? Ha nem érett rá az ember nincs az a megváltó, aki megtehetné. Az emberi rész
szándéka, alkalmassá válása a legfontosabb.
Visszakanyarodunk oda, hogy magunkban hihetünk és ha másban megérezzük a rezonanciát, ha
csatornázó, ha nem, öröm. :)

steven0718 2013.01.11. 11:51:08

"Az, ahol a napéjegyenlőségek előrehaladásában tartunk, elárulja, miért most megy mindez végbe (minden ciklusokban zajlik 12500-13000 évenként). Valamikor a jelen és 2012 között valószínűleg át is fogunk mindent élni. Tisztában kell lennünk azzal is, hogy minden történést a bolygón élő emberek gondolatai és érzései befolyásolnak. Ha megváltozik tudatosságunk, változtatni tudunk a végkimenetelen, minden próféciától függetlenül (én: mert a szeretet a legnagyobb erő mely mindent megváltoztathat.) Mi hozzuk létre saját valóságunkat, pillanatról-pillanatra. A pólusváltások rendkívül gyorsan játszódnak le, kb. 20 óra alatt le is zajlik. Minél tudatosabbak vagyunk, annál inkább képesek leszünk befolyásolni a fizikai pólusváltást"

zazuma 2013.01.11. 15:51:14

@steven0718:
Tegnap olvastam Drunvalotól egy írást. Azt mondja, hogy dec. 21-tól számítva 1100 napon belül történik meg a nagy változás, ez kb. 2015 vége vagy 2016 eleje. Szerintem ez alatt a 4. dimenzióba lépést érti, ezt vettem ki a cikkből.

steven0718 2013.01.11. 15:55:40

@zazuma: Ez így simán elképzelhető. Addigra le is jár legalább a devizahitelem.. :(

Kajman 2013.01.11. 17:30:45

@steven0718:
A devizahitelem. :)

Na vègre holnap szabadnapos leszek, időszerű lesz vègigolvasni a hsz hegyeket. Addig is üdv barátaim!

Bea Lászlófi Som 2013.01.11. 17:53:03

@zazuma:
Azt hiszem az a feladatom, hogy lelkesítsek másokat.:-) Nemrég költözhettünk Pestről a Pilis lábához és itt bizony az ember finomenergetikai érzékelése nagyon gyorsan fejlődik. Én mindig befelé hallgatózom legyen szó akármiről - ezt is tanulni kell, amikor az ember agya tele van, kevésbé képes erre - és sosem csalnak meg az érzéseim. És segítőm is van.:-) Igen, változott a mátrix 21. óta ha finoman is. Én úgy gondolom, ez fokozatosan erősödni fog, aztán eljutunk a pólusváltáshoz. Merthogy kell valami mindent elsöprő, ami észhez téríthet még sokakat, bár ez lehet a szelekciós tényező is. Örülök, hogy itt olyanokat olvashatok, akikkel egy húron pendülünk.:-) Szép napokat addig is, kedves Zazuma!

zazuma 2013.01.11. 19:35:31

@Kajman:
Hello again:)

@Bea Lászlófi Som:
Szia!
Nagyon örülök, a Pilis gyönyörű! Nekem is feltünt, hogy mások azok az emberek, másképp viselkednek, gondolkodnak, akik természetközelben élnek. A Pilisben láttak unikornisokat azok, akik finomabban érzékelnek. Szép látvány lehet...:)
Az, hogy változott a mátrix 21.-e óta, hogyan mutatkozott meg számodra?

Atlantisz69 2013.01.11. 20:12:00

@Kajman: Na végre! Azt hittem elvesztél. :-)
Azt hiszem van mit olvasnod, elég vegyes a kép.

@Bea Lászlófi Som: Üdv a csapatban, gyere máskor is!
Egy kicsit irigyellek a lakhelyed miatt. Gyönyörű lehet. Talán majd egyszer eljutok oda is...

zazuma 2013.01.11. 22:10:20

@Vica56:
Ella az oldalán javasol egy youtubos videot, nagyon tetszik, köszönöm!

Kajman 2013.01.11. 23:46:17

@zazuma: @Atlantisz69:
Nem vesztem el. Tudjátok rossz pènz... :)
Csak nagyon sok volt a melò. :(

Kajman 2013.01.12. 11:02:13

'reggelt nektek :)
Na csak sikerült vègigolvasni a hsz hegyeket. No de engedjètek meg, hogy leírjam a gondolataimat èn is.
Mit is vártam a nagy dátumtòl? Konkrètan semmit. Jò lett volna valamilyen "halivúdi" látványosság, pl magukhoz tèrnek az emberek,bocsánatot kèrnek a politikusok :), vagy megjelenik egy űrhajò. Mondjuk az utòbbit ezek a bolondok -fèlek tőle- le is lőttèk volna.
Szerintem ahhoz, hogy innen továbblèpjünk, ismernünk kène a gyökereinket. Itt nem csak spirituális vonalra gondolok. Tudnunk kène mi törtènt az "írott" kor előtt. Ma nem tanulunk ezekről. A törtènelem íròi szándèkosan hallgatják el az infókat. Gyerekeknek tartanak minket, ès sokan úgy is viselkedünk
De a legelső: ismerd meg önmagadat. Persze lehet mondani, hogy lassan ez már önismereti fòrum, bizonyos formában igaz is lenne. Tudnod kell ki vagy (ki voltál, ki leszel) ès ezt el kell fogadni. Változtatni rajta: biztos, hogy kell? Nem lehet, hogy így születtèl most le direkt? Ergo ha változtatsz felrúgod a szerződèsedet? Ugye milyen nehèz? Èn nem akarom magamat megváltoztatni. Ilyen vagyok, így kell vègrehajtanom a "feladatomat".
Na ezután jön a második "csapás", ha az első nem volt elèg:
Ismerd meg a törtènelmet. Igen a Földanya törtènelmèt. Sokkos lesz annak, aki csak a Tv-t bámulja egèsz nap. Na ha ez is megvan el is kezdődött a felemelkedès. Egyszerű? Nem. Mi már elkezdtük? Szerintem igen. :)
Mi nem fogunk besokkolni, de óva intek mindenkit az "ugye megmondtam" mondattól. Nekünk "csak" segíteni kell, ami lehet, hogy nehezebb lesz.
3D-ben nem lehet megoldani a 4-5 stb D-s dolgokat. Nekünk ebben a dimenzióban van dolgunk egyènenkènt. Vannak dolgok, amiben segíthetnek, segíthetünk, de a legfőbb dolgot magunkban(!) kell megoldani. Ráèrzèssel, meditációval az most mindegy. Olvashatunk tanításokat, hallgathatunk előadásokat is.
Sokan azèrt vagyunk itt, ezen a blogon, írogatunk, hogy segítsünk, ès hogy segítsèget kapjunk (kimondva kimondatlanul), ès az itt szerzett tapasztalatokkal segítsünk másoknak. Hú de sokat ismèteltem. :)
Azt hiszem most így hirtelen kiírtam magamat. :)
Kavarognak mèg a gondolataim. Nemsokára összeszedem őket, ès leírom azokat is. Na de megyek megkavarom a kávèmat ès elkortyolgatom, ès közben gondolok rátok is. :)

zazuma 2013.01.12. 11:27:36

@Kajman:
Ez szép volt Kajman!:)
Az a rész, ahol arról írsz, hogy biztos kell-e változtatni, nem-e akkor a szerződését rúgja fel, nos te is tudod, hol a lényeg!:)
Szerintem is az elfogadásról lehet szó, mert hiába kellene változnunk, nem biztos, hogy egy életen belül tud az egyén.
Arra az életére olyan, aztán ha befejezte az aktuális életét, akkor levonja a messzemenő következtetéseket a túloldalon. Igy tanul, nem mindenkinek megy még a fizikai életében, illetve nem feltétlenül tud róla. Van, akinek ez könnyebben megy és még életében tud szintet feljebb lépni, de van, aki nehezebben adja meg magát. Kellemes pihenést kívánok a munkás napok után!
Tudod ötórai tea, ez a többieknek is szól...:)

Atlantisz69 2013.01.12. 11:38:42

@Kajman: Szia Barátom!
Egészségedre a kávét. :-)
Én már kielmélkedtem magam mára, forgattam a gondolatokat a fejemben. Tudod, csak, hogy be ne penészedjen. :-)A lényeg az, hogy pozitív töltésűek legyenek azok a bizonyos gondolatok. A besavanyodás semmire sem jó. Legalább is szerintem.
További szép napot!

zazuma 2013.01.12. 11:39:25

@zazuma:
Az még kimaradt, hogy attól, hogy valaki ilyen meg olyan, nem azt jelenti, hogy ülhet a fenekén és meg sem próbál segíteni magán. Felelős azért, ha ül a lében. Nekünk meg el kell fogadni a képességét és a képtelenségét is. A változtatási igénynek jelen kell lenni, hogy legyen esély a leckék elsajátítására.

Atlantisz69 2013.01.12. 11:46:39

@zazuma:
Sziamia!
A teázásnál ott leszek ám! :D
Onnan hiányozni? Szó sem lehet róla!
Szép napot neked is. :-)

pem 2013.01.12. 14:12:04

Sziasztok! érdekes volt ez a ma délelőtti önismereti késztetés. Megnéztem reggel az 'Otthonunk'-at és az jutott eszembe közben, hogy nem véletlenül nem tudunk semmi biztosat. Magunknak kell felfedeznünk magunkból. Az igazi út az egyéni felfedezésekből fakad. Talán tényleg így teremtődik meg a már létező is, általunk, belőlünk. Hogy minden megvan valahol, de nekünk kell felfedezni magunkban, egyéni utakon.

Bea Lászlófi Som 2013.01.12. 16:41:03

@zazuma:
Igen a Szent hegyek erőtere segíti az érzékelések fokozását. Úgy értem a mátrix átrendeződését, hogy egyszerűen csúszik szét az általunk ismert világ. Ami régebben (három-négy éve) még működött, ma már egyáltalán nem. Kiss Balázs Kunó írásai sokban segíthetnek. Valaki itt említette Drunvalo-t, én is olvastam a könyvét. Egy dologban nem értek egyet vele, szerintem már benne vagyunk a 4. dimenzióban és nem oda tartunk. Hiszen állítása szerint a 2. és 4. dimenzió tudatossága alacsonyabb, mint a 3-é. Hallottam arról, hogy egyszarvúakat láttak a Pilis fölött és elhiszem. A régiek sok mindenről tudtak ami később homályba veszett, de ma újra kezd felszínre bukkanni. Én hihetetlenül hálás vagyok azért, hogy most születtem ide és mindezt megélhetem.:-) Biztos sokan észrevették, hogy az idő sem olyan, mint régen volt. Egyszerűen szétesik. Tavaly Húsvét előtt pedig egyszerűen eltűnt a Hold az égről, két hétig nem láttuk, pedig mi mindennap vizslatjuk az eget.:-) A lényeg, hogy szinte naponta jönnek a jelek a változásról és ennek köszönhető, hogy az én hitem már nem rendül meg.

Bea Lászlófi Som 2013.01.12. 16:43:34

@Atlantisz69:
Köszönöm kedves soraid és örömmel teszek eleget a meghívásnak! Zazumának már írtam is...
Ahogy a törökök mondták (vagy ilyesmi): Fényeskedjék Nektek a Nap! :-)

timurida (törölt) 2013.01.12. 20:34:50

Kedves Barátaim!

Nap mint nap, óráról órára és percről percre a 4. dimenzióban (is) tartózkodunk.
Ebben a dimenzióban gyűlik össze és/vagy található az egyes ember és az összemberiség hitrendszere(i), elképzelései, az önmagáról, Istenről, világról alkotott interpretációi és elképzelései és minden önmagáról, emberiségről vallott ideái.
Mit jelent ez? Különösen azoknak a csatornázott üzeneteknek a fényében, akik azt mondják, hogy a közvetlen cél ma már nem az 5. dimenzió, hanem (csak) a 4.-ik.

Az ember elleni összeesküvés magja NEM A 3. DIMENZIÓBAN TALÁLHATÓ!!!!
Hanem a 4.-ik dimenzióban....
Mi az emberi létezés célja? Egy sajátos eszköz, hogy a Tudat önMAGához és a Minden Létezőhöz (Isten, ha úgy tetszik, bár lassan hidegrázást kapok ettől a szótól) való viszonyát tisztába tegye és INNEN INDULJON.

Az "ébredés" számomra a fentiek fényében annak a felismerése, hogy sem civilizációra, sem hitekre, sem vallásokra és azok "igazságaira" nincs szüksége az EGYénnek. Mert mindazt, amire szüksége van és lehet, ÖNMAGÁBAN hordozza.

Az "ébredés" számomra a fentiek fényében azt jelenti, hogy aki keresztény, az felismeri, hogy a megváltás és a Megváltó benne él. Aki muzulmán, annak azt jelenti, hogy az "igaz hit", Allah az örökkévaló képmása ő, majd megnyilvánulása önmaga... És ha van, lehet szent háború, akkor csak ez a harc lehet "szent".
A sort lehetne folytatni!!!
Egyet tudomásul kell vegyen minden "fénymunkás":

ADDIG NEM FOG SEMMI TÖRTÉNNI GLOBÁLISAN ÉS "KÍVÜL", AMÍG A GLOBÁLIS HITEK, HITRENDSZEREK ÉS VALLÁSOK NEM KERÜLNEK A HELYÜKRE.

Pál apostol szeretethimnusza (Korinthusbeliekhez írt I. levél 13. rész) VILÁGOSAN ÉS EGYÉRTELMŰEN LEÍRJA:

_______________________________________________

1. Ha embereknek vagy angyaloknak nyelvén szólok is, szeretet pedig nincsen én bennem, olyanná lettem, mint a zengő ércz vagy pengő czimbalom.

2. És ha jövendőt tudok is mondani, és minden titkot és minden tudományt ismerek is; és ha egész hitem van is, úgyannyira, hogy hegyeket mozdíthatok ki helyökről, szeretet pedig nincsen én bennem, semmi vagyok.

3. És ha vagyonomat mind felétetem is, és ha testemet tűzre adom is, szeretet pedig nincsen én bennem, semmi hasznom abból.

4. A szeretet hosszútűrő, kegyes; a szeretet nem irígykedik, a szeretet nem kérkedik, nem fuvalkodik fel.

5. Nem cselekszik éktelenül, nem keresi a maga hasznát, nem gerjed haragra, nem rójja fel a gonoszt,

6. Nem örül a hamisságnak, de együtt örül az igazsággal;

7. Mindent elfedez, mindent hiszen, mindent remél, mindent eltűr.

8. A szeretet soha el nem fogy: de legyenek bár jövendőmondások, eltöröltetnek; vagy akár nyelvek, megszünnek; vagy akár ismeret, eltöröltetik.

9. Mert rész szerint van bennünk az ismeret, rész szerint a prófétálás:

10.De mikor eljő a teljesség, a rész szerint való eltöröltetik.

11.Mikor gyermek valék, úgy szóltam, mint gyermek, úgy gondolkodtam, mint gyermek, úgy értettem, mint gyermek: minekutána pedig férfiúvá lettem, elhagytam a gyermekhez illő dolgokat.

12.Mert most tükör által homályosan látunk, akkor pedig színről-színre; most rész szerint van bennem az ismeret, akkor pedig úgy ismerek majd, a mint én is megismertettem.

13.Most azért megmarad a hit, remény, szeretet, e három; ezek között pedig legnagyobb a szeretet.

________________________________________________

Kérlek benneteket Kedves Barátaim, olvassátok el ezeket a kb. 2000 évvel ezelőtt leírt szavakat! Mondatról-mondatra. Gondolatról-gondolatra. Rágjátok meg és értsétek meg:

"De mikor eljő a teljesség, a rész szerint való eltöröltetik."

jövendőmondások: eltöröltetnek
nyelvek: megszűnnek
ismeret: eltöröltetik
rész szerint való: eltöröltetik

Magam az alábbi három pontban tudom jelenlegi hitrendszeremet meghatározni:

1. Istennek semmiféle törvénye NINCS. Mert a REND-nek nincs szüksége törvényre (ezen a ponton a vallások 99%-a megbukik....)
2. Istennek nincsenek titkai. (a Minden Mindenben ki elől és MIÉRT titkolózna?) Amit én nem tudok felfogni, az ugyanis nem feltétlen titok.
3. HA Bárki, legyen az hit, vallás, izmus, tanítás és információ ONNAN indul, hogy én (vagy mi) bűnös, kicsi, bukott, vagy csenevész vagyok, vagy azért történik, vagy nem történik valami, mert hülye vagyok vagy elrontottam valamit, nálam ma, automatikusan a szemétbe kerül az a megközelítés. Mert az ember felelőssége onnan indul, AMIT ÉS AMIRŐL TUD. Ott ér véget, AMIT megtehetne, megtesz, vagy elmulaszt.

Kik csalódtak 2012. december 21. után? Hát igen, sokan... De az a helyzet, hogy a spiritualitás, NEM A VALLÁS FOLYTATÁSA. Még ha a Cabal ezt szeretné elérni. Még akkor sem.
Az IGAZSÁG ugyanis önmagában is megáll. Semmiféle viszonyítási pontra nincsen szüksége.
Ha egyetlen ember sem képviseli az IGAZSÁGOT, az akkor is él, van és létezik. Az Igazság létezik ember nélkül is. Az ember (viszont) nem tud létezni Igazság nélkül.

EZ AZ ÉN HITEM.

pem 2013.01.13. 10:25:20

@timurida:
Nagyon jó, amit írtál!
Pál apostol szeretethimnusza csodálatos gyönyörűség, nem tudok betelni vele. És a 3 pontod méltó hozzá.
Nincs törvény, nincs titok és nincs bűn.
Minden bennünk van.

elyshia 2013.01.13. 11:32:19

@timurida:

igazat és szépet írtál. köszönöm

ez nem olyan szép, de:

"A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak." Edmund Burke

pem 2013.01.13. 11:49:08

@elyshia: Szia, hiányoltalak! Pont meg akartalak kérdezni merre vagy? Valami kirándulás vagy 'robotüzemmód'? -én az utóbbi.:)

Atlantisz69 2013.01.13. 11:49:31

@Novicamary:
Na, ezeket kellene a földig rombolni, de úgy, hogy semmi ne maradjon működőképes! A k..va anyjukat már, meddig akarnak még elmenni? Szeretnék még többet írni a témáról, de inkább nem teszem...
Elnézést az erős hangnem miatt, de ez kikívánkozott.

elyshia 2013.01.13. 13:07:05

@pem: minden hétvégén robotüzemmód van.:-)
de örömmel csinálom, ilyenkor itt a nagy és módfelett zajos család. Szombatonként meg végigsöprök a lakáson, a gyerekeimtől tanultam a kifejezést, ezen viccelődtek régen, hogy az anyuci nevű tájfun elindult. Mondjuk, úgy energikusan dolgozom, szimultán főzés-mosás-takarítás.:-))
Apropó, a takarítást általában összekötöm az energetikai tisztítással is, ha szükségét érzem. Nagyon hatékony.

pem 2013.01.13. 13:53:50

@elyshia: Köszi. Szeretem a hangulatjelentést. :)
Ha végeztél és valamikor lesz erőd, kedved a takarítás energetikai tisztításos változatáról írni,
jó lenne olvasni. Legfőképpen ezért takarítok, a megújulás miatt. Az a baj tájfun kapcsolóm nincs.

zazuma 2013.01.13. 15:39:13

@Novicamary:
Megnéztem a linket, nagyon durva!

zazuma 2013.01.13. 15:44:52

Be kell lendülni elemi erővel, én is beszállok tornádóként, @elyshia mellé! Amit @Novicamary linkelt, attól le lehet hidalni. Egyetértek @Atlantisz69! Nem kell vissza fogni magad.

Novicamary 2013.01.13. 20:05:42

@Atlantisz69: Hat az en velemenyem is pont ez!Meddig csinaljak meg ezt velunk?Mit tudnank tenni mi, akik mar felebredtunk?Mert azt lehet latni hogy senki nem csinal semmit!Semmi tiltakozast nem olvasni a svedektol.Ennyire nem latjak at hogy mi folyik a kornyezetukben?Ellenuk,ellenunk?Mert ez ugy hiszem hogy mindenkit erint Europaban.Meddig mennek el a hatterhatalom emberei?Csak addig amig valaki vagy valakik fel nem lepnek es tiltakoznak.De ez tovabbi kerdest vet fel.Hogyan tegyek hogy legyen foganatja? Sok a kerdes bennem de keresem a valaszokat!

elyshia 2013.01.13. 20:29:56

@pem:
átküldöm neked holnap, mert elég hosszú, ma meg nincs rendes netem, csak egy vacak mobilnet. Érdemes elvégezni.

szép estét mindenkinek.

Atlantisz69 2013.01.13. 21:09:46

Úgy szeretnék már... Úgy vágyom már valami igazi jó hírre, hogy azt ki sem lehet mondani! Bár az az érzésem, hogy nem csak az én véleményem az, hogy az emberiségnek egy kis lökés kellenne a jó irányba való elmozdulásban. Az ígérgetéseknek se szeri se száma. Egyszerűen (a jelen állapot szerint)nem látom az alagút végét. Persze tudom, a GF nem avatkozhat be csak úgy, de nem hiszem, HOGY NINCS EGY KISKAPU! Csak egy iciri-piciri! Ennyi szerintem ránk férne már. Meddig kell még azt olvasni, hogy ilyen meg olyan jól csináltátok, ezt meg ezt már el is értétek, de ez még mindig kevés. Egyszerűen nem hiszem el, hogy a kritikus tömeget soha nem érjük el. Lehet, hogy most csak én sokalltam be egy kicsit, vagy nem tudom... Na mindegy...
Szép estét.

zazuma 2013.01.13. 22:06:38

@Atlantisz69:
Mindjárt mondok egy jó hírt: Áramszünet!:)
Ez nekünk ugyan nem jó, viszont a nyárra beígért napkitörés hatására az a kütyü sem fog működni, amin lehidaltunk. Igyekszem jobb hírekkel előállni:)

Atlantisz69 2013.01.13. 22:19:49

@zazuma:
Aranyos vagy, de hol van az még? :-))

Smaly7 2013.01.13. 22:51:28

@Atlantisz69:
Annyi rossz hírt nyomnak ránk, hogy észre sem vesszük a fényt a hírek mögött. Ez látszólag rossz dolgokkal foglalkozik, de lássátok a FÉNYT!

www.szabadfold.hu/aktualis/meggyalazottak_lazadasa_india_bunper

Gondoljatok csak bele, hogy ez mekkora eredmény! Az emberek kezdenek felébredni és tömegesen állnak ki, mennek az utcára az erőszak ellen, mert már elég volt! Azt hiszem az istennői energiák beindultak és eljön az idő, amikor nem lehet büntetlenül tenni ilyet. A fény terjedését nem lehet megakadályozni és erre utal Cobra mostani cikke, illetve amire utal:

www.ascensionhelp.com/blog/2013/01/07/shifting-into-2013-the-big-squeeze-is-on/
Persze, próbál még tombolni a sötétség, mint ahogy a cikk említi a veszett állatot, de vegyétek észre a változást.

Na, többek között ezért nem vagyok csalódott dec. 21-et illetően, mert tudtam, hogy beindulnak az események. És ez csak a kezdet! :)
Atlantisz69, drága testvérem, remélem ezt jó hírnek veszed Te is és visszanyered a hited, hogy érdemes tenni és nyomni a szeretetet tovább, ahogy a csövön kifér! :))

Atlantisz69 2013.01.13. 23:06:50

@Smaly7:
Köszi neked is a bátorítást! A hittel és a szeretettel nincs gond, meg, csinálom is azt amit kell, hisz ismersz. :-)
Nekem csak igazából azzal van gondom amit leírtam.
Szép estét neked is. :-)

Smaly7 2013.01.13. 23:10:02

@Atlantisz69:
Nekem még ez is jó hír, bár még ki kell hogy forrja magát úgy rendesen, de kezdődik itt is valami. Jó lesz érzem... :)))

index.hu/gazdasag/2013/01/12/vatikani_penzek/

Egyébként is, jobban nézel ki ha nevetsz!

Smaly7 2013.01.13. 23:12:55

@Atlantisz69: Igen, értelek, az sajna még gond, néha még türelmetlen vagyok én is. De elmúlik, ne félj!

Novicamary 2013.01.14. 02:26:13

www.emberiseg.hu/portal/blog/2013/01/a-fejunk-felett-dontenek-az-egeszsegunkrol/#more-9296 Nagyon erdekes eloadas ajanlom figyelmetekbe.Ezen az oldalon megtalalhato a devizahiteleseknek vebkonferencia Jan.14-en este 19 oratol.Akiket erint es erdekel.

Novicamary 2013.01.14. 02:51:48

www.emberiseg.hu/portal/blog/2013/01/ingyen-energiarol-sokadszor/#more-9226 Vegre egy film ami ha megjelenik annak remelhetoleg hatalmas hatasa lesz az emberekre!Igy legyen.Nyilvan csak az interneten lesz elerheto.@kiwwi66: Koszi a linket!Valoban gyonyoru kepek!Nagyon tetszenek.

zazuma 2013.01.14. 20:55:20

@Smaly7:
Nekem is jól jött soraidat olvasni! Valóban, még tombol a sötétség, ezért nehéz tolerálni, de a fényre kell fókuszálni, ez a dolgunk. Köszönöm! (az olvasnivalókat is)

@kiwwi66, @Novicamary: Köszönöm a linkeket!

elyshia 2013.01.15. 10:45:18

@pem: küldöm neked az energetikai tisztítást.

PepeSzeretiMikjobit! 2013.01.16. 19:46:33

@MrQ:"3D ben kell történnie/manifesztálódni valaminek, ami képes nagy tömegek figyelmének felkeltéséhez, és változások beindításához. Az hogy mi generálta indította be ezeket a 3D ben érezhető változásokat, az tulajdon képen mindegy számunkra, hiszen túl mutat a mi jelenlegi képességeinken"

Talán Timurida írta, hogy ami a Föld szívcsakrájában történik, az történik az egész bolygón... amikor megmérgezték Mátyás királyt, szabad utat kapott a rabszolgaság a világban...
Most itt mi történik Magyarországon?
Itt és most van lehetőség elűzni a zsarnokokat, és az fogja megváltoztatni a világot!
Látjátok, érzitek a közéletbeli változásokat?
Csak arra figyeljetek, hogy az elmúlt évszázadokban is ennyire, vagy talán erősebben, kétségbeesettebben küzdött mindenki az elnyomás és igazságtalanság ellen. Mégsem sikerült eredményt elérni. Vagy akár csak megegyezésre jutnia a széthúzó erőknek.
Most viszont valami összerendezi ezeket az erőket...
Most hirtelen a semmiből tűnt fel egységes erőként néhány jelenség... Hallgatói Hálózat, Humán Platform, 19 pont a társadalmi rend átalakításáért...

Csak nagyon, nagyon lassan formálódik....

PepeSzeretiMikjobit! 2013.01.16. 19:51:46

@Novicamary: Most olvastam Michael Moore Hülye fehér ember című könyvét. Abban van egy fejezet konkrét adatokkal a gazdasági elitről.
Annak terjesztése is nagy segítség volna.
Az alapján is el lehetne indulni.
De az élre egy olyan ember kell, mint Michael Moore.
Az ilyesmihez bátorság, támadástűrés és kedv kell.
Nem vagyok rá én sem alkalmas, hogy az élre álljak - bár másokkal együtt aktív tudnék lenni.

PepeSzeretiMikjobit! 2013.01.16. 19:55:08

@Atlantisz69: Csillagászati infónk van?
Hova megy a Naprendszer és mikor vált valami övet?
Lehet, csak én vagyok tájékozatlan.
De van köztünk fizikus?

PepeSzeretiMikjobit! 2013.01.16. 20:04:24

@Bea Lászlófi Som: Írd le, kérlek, az összes jelet, amit észlelsz! Köszönöm.

PepeSzeretiMikjobit! 2013.01.16. 20:06:57

@Bea Lászlófi Som: "nem tudom észrevettétek-e, de december eleje óta hosszabbodnak a nappalok és ez nem most kezdődött"
Hogy vetted észre?

Atlantisz69 2013.01.16. 21:45:23

@PepeSzeretiMikjobit!:
Szia!
Tavaly december közepe óta már 100%-ban benne vagyunk a "fotonöv"-ben. Előtte évekig hol bele ill. hol kiléptünk belőle. Természetesen a Föld keringése által. De, ha a gugliban rákeresel, elég átfogó cikkeket fogsz találni, ráadásul magyarul.
Azt, hogy van-e köztünk fizikus, nem tudom. Tedd föl a kérdést az új kommentek között.

Bea Lászlófi Som 2013.01.17. 18:00:29

@PepeSzeretiMikjobit!:
Ez már tavaly télen feltűnt. Nagyon korán jártam akkoriban dolgozni és azt vettem észre a buszmegállóban álldogálva, hogy pirkad. Hajnali negyed 7-kor, december 6-án. Előtte két nappal még semmi ilyesmit nem észleltem. A nappalok elvileg csak december 21-után kezdenek hosszabbodni, de már a hónap elején elindult a sötétség visszahúzódása. Az Idő pedig egyszerűen szétesett, iszonyú gyorsak telnek az órák és a szövedéke sem olyan, mint pl. 20 évvel ezelőtt. Olyan finom változások mennek bennünk végbe, amiket sokan nem vesznek észre a mindennapos mókuskerekezés közben - valljuk úgy nehéz is. Mi tényleg kivételezett helyzetben vagyunk mert kiléphettünk ebből a körforgásból. Mástól is hallottam hogy lelkileg rosszul érezte magát karácsony körül. Olvastam itt többeknél, hogy mennyire hitetlenek sok csatornázóval szemben. Ezt megértem, tényleg sokan próbálnak informáltabbnak tűnni a többieknél. Én vallom, akinek működik a szíve és ezáltal a belső hangját tisztán hallja, nem lehet félrevezetni. Remélem hasznos volt számodra amiket írtam. Szép napokat kívánok. :-)

Bea Lászlófi Som 2013.01.17. 18:10:39

@PepeSzeretiMikjobit!:

Engedd meg, hogy reflektáljak az írásodra. Igen, elindult valami nálunk is - bár azt gondolom, az hogy ezt mi is látjuk annyit jelent, hogy most bukkant felszínre, valójában a dolgok már jó ideje érlelődtek a mélyben (vagy a magasban?) Örülök, hogy szóba hoztad Mátyás királyt. Jobban megismerve a munkásságát rájövünk, mennyire igaz a mondás: Meghalt Mátyás király, oda az igazság! Ahogy a magyar király eltűnt, elindultak a gyarmatosítók a világ minden tájára és népeket irtottak ki. Ha valaki beleássa magát a ma még alternatívnak mondott történelem kutatásba rájön, milyen fontos szerepe is van ebben az egész folyamatban ennek a mi magyar népünknek. A mi ébredésünk a többiekét is szolgálja és feltámadásunk másokét is elhozza majd!

Sárga Ember 2013.01.17. 22:27:27

Kedves Mindenki!

Szeretném egy kicsit a hagyományos Asztrológia által megvilágítani a december 21-i dimenzióváltást, és egy kis reményt adni, ugyan is van garancia a változásra, és ez az Uránusz(a vízöntő uralkodó bolygójának)hatása. A születési vagy csillagjegyünk az egyén valamivé válását jelképezi, nem tudunk csak azzá válni amik vagyunk, amikké születtünk. A vízöntő kor, az emberiség valamivé válása, és az Uránusz hatása a garancia a változásra. EZ AZ ENERGIA LESZ AZ URALKODÓ ENERGIA A KÖVETKEZŐ 2160 ÉVBEN!
" A Vízöntő, az egyetemes törvényekben megtestesülő teljes lét-tudatnak, az úgynevezett Isteni Intelligenciának (Az abszolút értelemnek), valamint az abszolút értelemmel való együttműködési és együtthatási képességnek a konstellációja."
Az Uránusz jelkézi a Szabadsághoz való viszonyunkat, eltöröl minden korlátot ami a Szabadság útjában áll, az Uránusz a nagy felszabadító, ide tartozik a lázadás, szabadságharc eszménye is. A Plútó szimbolizálja az átalakulást, a teljes összeomlást és újjá születést, megmutatja a régi működésképtelen mintákat és új sémákat követel. A Plútó a legnagyobb transzformáló erő, és mivel neki a legnagyobb a keringési ideje, hatalmas változásokat hoz magával. A Plútó 2024-ben lép a Vízöntő jegyében és 2041-ig tartózkodik ott. Ez az Aranykor kezdetének ideje, ez alatt az időszak alatt fog át alakulni a társadalom. A mi generációnknak a feladata elpusztítani a régi működésképtelen rendszereket, és nekünk kell lefektetni az új rendszer alap pilléreit.

Sárga Ember 2013.01.18. 00:04:44

Másfél éve használom napi szinten a a Maja naptárat és egy kis elemzést szeretnék bemutatni a dec. 21-i korszakváltásról. 21-e Kék Kéz nap volt,mely a megvalósítás, a tudatos véghezvitel és a befejezés napja. A nap társenergiája a Sárga Ember amely a Szabad Akaratot képviseli, és a kulcsa volt az egész folyamatnak. A vezető energia ezen a napon a Kék Vihar volt mely megtisztulást jelkézi. A nap erősítő energiája a Vörös Föld ami értelem szerűen a Földanyánkat jelképezi. A nap rejtett kincse a Fehér Vrázsló amely az isteni akarattal való összehangoltság, és a gondolat általi varázslat. A következő nap 22-e Sárga Csillag, mely az aktuális hullám (a Hold 13 napos ciklusa)utolsó 13-ik napja. A 13-as tónus viszi az információt a következő hullám 1 tónusához, és a nem elvégzett feladatot egy új témába ágyazva, új lehetőségeket kapunk a fejlődésre. ENNEK A NAPNAK A VEZETŐ ENERGIÁJA A SÁRGA EMBER AMI A SZABAD AKARAT! 23-án a Ciklus váltás utáni Első hulláma, és agy első napja A Vörös Hold aminek a Rejtett Kincse a Sárga Ember, így az első 13 nap rejtett kincse is a Szabad Akarat! A következő hullám, a második 13 nap a Fehér Szél aminek az Erősítő Energiája a Sárga Ember.
Pontosan annak a napja volt 21-.e hogy az Emberiség kinyilvánítsa azon Szabad Akaratát, hogy a Földönkívüli Civilizációk avatkozzanak be, és segítsék az Emberiséget a zsarnokság alóli felszabadításban, pont ahogy oldal információ mondták az egyéni kapcsolatfelvétel napjáról szóló írásban.
A Szomorú igazság az, hogy nem volt meg a kritikus tömeget jelképező 144 000 ember aki kinyilvánította volna ezen akaratát.
De egyben ez volt az a nap is, amikor lejárt a Sötétség erőinek, Istentől kapott 6000 éves Szabad Akarat általi uralkodási joga.
December 21. a Maya naptár Kék Vihar évének pontosan a közepe, az új év 2013.07.26-án kezdődik és a Sárga Mag éve lesz, ami azt jelenti, hogy egy tisztító energia periódus közepén tartunk, és van fél évünk arra, hogy megtisztítsuk az Emberi Társadalmat, a régi félelmen alapuló, már nem működő struktúráktól, és az új Sárga Mag évében kell elvetni azokat kollektív gondolat-magvakat mely az Új Kor alappillérjeivé válhatnak a következő 26-éves átalakulási periódusban.
Ehhez az új ciklus, első hullám periódusa meg is adja kulcsot, ami a Fehér Kutya amely, a Feltétel Nélküli Szeretetet szimbolizálja.
Le kell rombolnunk a félelem alapú rendszereket és ki kell építeni a szereteten alapuló rendszereket.

Novicamary 2013.01.18. 14:49:47

@Sárga Ember: Koszonom ezt a tomor es lenyegre toro magyarazatot Dec.21-rol.Szamomra kisse nehezen ertheto hogy nem volt meg a kritikus tomeg abbol a 7 milliard emberbol.Mindig van valami akadaly ami miatt nem valosulnak meg a varva vart tortenesek.Szelei Magdolna 5 millio magyar ebredot emlit de valoszinu hogy nem azonos azzal hogy ennyien akartak volna a foldonkivuli lenyek beavatkozasat is.Ha jol ertem amit irtal.Akkor mar csak magunkra szamithatunk hiszen eljatszottuk hogy segitseget kapjunk Dec.21-en.Nem tudom hogy akkor miert igergeti a Foldimennyorszag oldal a kozelgo segitseget,ha egyaltalan hinni lehet nekik.

Sárga Ember 2013.01.18. 17:39:59

@Novicamary:

Az Igazság része, az Emberiség felett uralkodó földönkívüli faj jelenléte és történelme. Az Igazság az amely felszabadít, az Igazság a származásunkról, arról akik vagyunk.
Még december 21-e előtt elérhetővé vált az ingyen-energia, már rendelni lehet olyan berendezést, ami a közvetlen környezetéből a levegőből állít elő villamos energiát. Ez a materalista szemlélet szerint a SEMMI! De az Emberiség már olyan fejlett technológiailag, hogy képes megcsapolni ezt a semmit. Már rendelhető más földönkívüli technológiával készült termékek is, és ez a jelen!
Ez mind az Uránusz hatása, forradalmasít mindent, és hol vagyunk még 2160 éves Vízöntő kor végétől?
A fejlettebb civilizációkkal való kapcsolat, természetes és elkerülhetetlen. Több tízezer éve itt vannak körülöttünk, és ebben a 26 éves átalakulási periódusban, aminek az elején járunk, meg fog történni a Felfedés és a tömeges kapcsolatfelvétel, ami később egyénileg is természetes lesz.

kiwwi66 2013.01.18. 18:29:46

@Novicamary: Szia! :-)
Had idézzek @Agenor -tól,még decemberben írta ezt, és maximálisan egyetértek vele : ,,Egyre inkább úgy tűnik, hogy a korábbi Salusa csatornázások voltak félrevezetések, ahogy a Földi Mennyország oldalon lévő Galaktikus Föderáció üzenetek is azok. A legdurvább, hogy a legelső üzenet ott 2007 januári, és ugyanaz a semmitmondó üres szöveg mint idén bármikor:
http://www.foldimennyorszag.hu/AB58C733-A81D-43D7-A4C7-552B69C247CA.html"
A fenti link a legelső azon az oldalon, és ha elolvasod, tényleg ugyanúgy semmitmondó, mint az összes többi az elmúlt évek alatt, semmi kézzelfogható!

Novicamary 2013.01.18. 21:45:37

@PepeSzeretiMikjobit!: Teljesen egyetertek azzal amit irtal.En sem vagyok vezeto ember de tudok nagyon lelkes es tettrekesz is lenni.Foleg ha komoly ugyrol van szo.Michael Moor-rol meg nem hallotam de ha kuldenel egy linket megkoszonnem. Ez is erdekes.tudatvaltas2012.blogspot.com/2013/01/ujvari-peti-megnyilasa.html

Novicamary 2013.01.18. 21:59:59

@Sárga Ember: Remelem hogy meg megelem azt hogy lathatom amikor megmutatjak magukat a testvereink.En keszen allok de masok meg nem es ezt is tudom.Nagyon nagy sokk hatas erne az embereket akik elutasitjak ezt de lehet hogy eppen azert szuletnek dokumentum filmek es eloadasok urhajosoktol hpgy elokeszitsek a talajt.@kiwwi66: En is olvastam Agenor bejegyzeset hogy nem tiszta forras az oldal de masok is linkelik tovabbra is.Azert koszi a figyelmeztetest.Tudod tobb szem tobbet lat.Torlom a listamrol ezek utan.

Agenor 2013.01.19. 10:14:06

@kiwwi66: @Novicamary: Ha igaz ez az üzenet, akkor olyan, hogy Galaktikus Föderáció konkrétan már hónapok óta nem is létezik:
uzenetekazeterbol.blogspot.hu/2012/11/salusa-uzenetei-9.html

Régebben én is szerettem olvasgatni a Földi Mennyországon megjelenő fordításokat, de egyre tisztábban látszik, hogy teljes megvezetés, altatás az az oldal. Végül is arról szól az egész, hogy ringassuk magunkat minél mélyebb álomvilágba, várjuk a külső segítséget, ami ugye már "nagyon közel van". A saját belső fejlődésünkről, arról, hogy mennyi mindent tehetünk magunkért egy szó nincs ott, nem véletlenül.

Egyébként hatalmas köszönet Neked kiwwi66, hogy belinkelted még tavaly Fénykereszt és Lejegyző blogját, onnan jutottam el az Üzenetek az Éterből ( uzenetekazeterbol.blogspot.hu/ ), és az Út a Fény felé ( utafenyfele.blogspot.hu/ ) blogokhoz is. Ha azt mondom, hogy átgondoltam egy két dolgot magammal és a most zajló folyamatokkal kapcsolatban, akkor nagyon keveset mondtam. :)

Sárga Ember 2013.01.19. 10:55:34

@Novicamary:
A felvilágosodás egy véget nem érő folyamat, így az "ébredező" megfogalmazás semmit mondó. A kritikus tömeg 144 000 Krisztus Tudattal rendelkező személyt jelképezi. A Krisztus Tudat röviden azt jelenti, hogy felismered, Jézus pont annyira volt Isten fia, mint Te vagy bármely ember a földön. Jézus is egy élő ember volt aki a felvilágosodás útját járta, és mindenkinek meg van a lehetősége, hogy ugyan olyan szintre emelkedjen. 2013-at ha Összeadod 33 ami a Krisztus Tudat száma.
A másik tényező, hogy sokan nem tudtak róla, hogy miről is szól december 21. Ezt az oldalt leszámítva nem nagyon találkoztam egyéni kapcsolatfelvételről szóló írással, és ha tudjuk értelmezni a Maja naptárat, valóban a Szabad Akarat volt a kulcs.
"Az ember napokon ki kell használnunk szabad akaratunk erejét, ami nem is olyan egyszerű, mint gondolnánk. Számításba kell vennünk szabad akaratunk következményeit az egészre nézve is. Konstruktív módon éljünk saját energiánkkal másokat, környezetünket is figyelembe véve. A teremtői potenciál kipróbálása kap teret"

kiwwi66 2013.01.19. 21:57:25

@Agenor: Nagyon szívesen! :-)
Én is köszönöm a linkeket, még nem olvastam tőlük semmit, no de majd most... :-)

kiwwi66 2013.01.19. 23:03:52

@Agenor: Salusa üzenetéből másoltam be egy - szerintem - nagyon fontos részt. Fontos, és elszomorító (hátha valaki még nem olvasta) :

,,A Fény Galaktikus Föderációja hónapokkal ezelőtt felbomlott. Nagyon egyszerűek az okai, tele volt olyan fajokkal, akik nem éppen jó szándékaikról voltak híresek, és szándékaikat jóindulatnak álcázva arra törekedtek, hogy az egyébként is könnyen fanatizálható, és irányítható embereket a maguk oldalára állítva, végül leigázzák a Föld lakosságát. Mint már akkoriban is elhangzott, az emberekben pont az az érdekes, hogy igénylik az elnyomást. Annyira szeretik, ha megmondják nekik, hogy mit tegyenek, hogy erre már lehet építeni egy egész rabszolgaságon alapuló rendszert. De nem is kell nagyon messzire mennünk, elég, ha csak körülnéztek. Réges-rég rabszolgaságban éltek, és úgy tesztek, mint ha ez ellen semmit sem tehetnétek, pedig ez nem így van, de nektek ez így kényelmes. Csak beszéltek, mert szidni egy működő, vagy nem működő rendszert nagyon szerettek, és óriási szócsatákba bonyolódtok egymással, hogy ezzel is mindenki tudtára adjátok, hogy azért tisztában vagytok vele, hogy milyen helyzetben vagytok, de aztán azt kezditek el nagy erővel hangoztatni, hogy ilyen az élet, ez ellen nem lehet semmit tenni, tehetetlen áldozatai vagytok a rendszernek, a sorsnak, és minden hasonló. Amikor így belemelegedtek az önsajnálatba, vajon abba belegondoltok-e, hogy ez ellen mit lehetne tenni? Mert szerintem nem.

Abba sem gondoltok bele, hogy minden gondolatotoknak, minden kimondott szavatoknak teremtő ereje van. Ha belegondolnátok, akkor ilyeneket meg sem említenétek, mert tudnátok, hogy magatoknak teremtitek az életfeltételeket, ezenkívül senki sem áldozat, mert olyan nincs. Inkább arról beszélnétek, hogy hogyan lehetne ezen változtatni. Egyre többen összefognátok, hogy a saját életeteken változtassatok. Tudom, vannak olyan csoportok, akik szembemennek a törvényekkel, hogy valamennyire jobbá tegyék életüket. Még ez is jobb, mint a siránkozás. "

kiwwi66 2013.01.19. 23:13:50

Friss olvasat, ami megerősíti Salusa üzenetét:

,, 3) Tegnap ráeszméltem hogy ameddig a szellemi flotta nem rendeződik addig a magyarság nem tud lábra kapni. S mivel a flottában komoly szakadás állt be az időben így már évek óta csak az a feladat hogy a földön itt lévő flotta képviselők között harmónia jöjjön létre. Tömegekben vannak lenn a Jedik és nem tudnak harctérre lépni de még a fénykardjukat se kapcsolhatják be mert még mindig a korábbi balhék újra forrasztásának "sz*rakodásával" kell az idejüket tölteni. De ha végre kész lesz - mert azért eléggé sok munka van már emögött - akkor hirtelen berándul a móka és lesz itt süvités, meg fény, meg amit akarsz. - E bejegyzésben a magyar, szellemi minőséget jelentett és nem állampolgárt."

forrás:
www.terhullamok.eoldal.hu/

Smaly7 2013.01.19. 23:39:31

@kiwwi66: Úgy látom a zűrzavar fokozása hatványozódik... :)) dezinfók, stb.
A csatornázásokat még jobban "keverik", mert pl. akkor ez mi?

www.treeofthegoldenlight.com/First_Contact/mike_quinsey/channeled%20messages/January2013/salusa__18january2013.htm

Ebben nem úgy beszél, mintha felbomlott volna.

Vagy salusa gyüjtőnév? Vagy Salusa csak egy van?
:)

Legyetek éberek!

N0ctis 2013.01.20. 01:38:13

Ez az "uzenetekazeterbol" meg "utafenyfele" oldal Fénykereszt és lejegyző stb. nekem személy szerint nagyon nem jön be. Egy biztos, nem Salusával beszélget vagy nem azzal akivel Mike bácsi. Úgy látom beszélget ő Jézussal és másokkal is...

Agenor 2013.01.20. 09:51:30

@Smaly7: @N0ctis: Mike Quinsey már évek óta csatornázza Salusát, ahogy Sheldan Nidle se ma kezdte a GF-csatornázásokat (csak a magyar fordítást már 6 éve (!) lehet olvasni). Ennyi idő alatt azért elég szépen látható, hogy ugyanaz a sablon szöveg megy kis változtatásokkal, mindkét úriembernél. Szinte az összes üzenetük arról szól, hogy hamarosan megkezdődnek, vagy már a háttérben meg is kezdődtek a letartóztatások. Nemsokára átadásra kerülnek az új minden energia-problémát megoldó technológiák. Már nem kell sokat várni, és felfedik magukat az emberiség előtt, stb.

Ebből nekem az jön le, hogy vagy tudatos megtévesztők mindketten (amit nem hiszek), vagy ami valószínűbb, hogy ők is csak sakkbábuk a negatív oldal játszmájában. Kapják "valahonnan" az infót, amit terjesztenek is már évek óta lelkiismeretesen. Meggyőződésük, hogy ez, és csakis ez lehet az igazság. Közben meg az éppen ébredezőket szépen beleviszik egy újabb álomvilágba, ami arról szól, hogy már nem kell sokat várni, mert mindjárt itt a segítség.

Arról persze teljesen fölösleges vitázni, hogy ki az "igaz" csatornázó, mert ha csatornázás, akkor már eleve nem lehet tiszta az üzenet, mivel az emberi elme szűrőjén megy keresztül, ráadásul még szavakkal is le kell írni, ami még tovább rontja a "minőséget".

Nekem személy szerint azért tetszenek Fénykereszt és Lejegyző üzenetei (náluk azért nem csak közvetítések vannak, rengeteg személyes üzenetet is leírnak), mert szinte az összes írásukban a személyes fejlődésre teszik a hangsúlyt. Arról írnak, hogy dolgozz magadon, mert csak magadat tudod megváltoztatni. Ismerd fel a csapdákat az életedben, amikben újra és újra belesétálsz, legyél minden egyes nappal egyre tudatosabb. Ne várj semmilyen külső megmentőre, mert azzal, hogy valaki kívülről megoldja a problémákat, az csak tüneti kezelés. Az igazi belső okok, amik a problémát teremtették, attól még nem fognak megszűnni. Ezáltal újra meg fog jelenni a probléma, csak még súlyosabban, hogy nem tudj tőle elmenekülni. És ahogy így van ez, az egyén szintjén, így van az egész emberiség szintjén is.

Természetesen senkit nem akarok meggyőzni semmiről, mindenki hallgasson a szívére, vagy, ahogy nemrég olvastam: "Meg kellene tanulnunk végre a szívünkkel gondolkodni, és az elménkkel érezni."

Haloin 2013.01.20. 12:05:06

Szerintem amíg fel nem bomlik a "mátrix" addig nem igen látunk nagyobb képet a dologból.

Régen sokunknak jelentettek fogódzót ezek a csatornázott üzenetek, amíg rá nem eszméltünk hogy nem nagyon van benne előre haladás.

De nem is baj (mert már nem igazán szolgálnak minket) most meg már kezdünk "fel nőni" talpra állni hogy belső erőnkre és hitünkre szívünkre és tapasztalatainkra támaszkodva, el kötelezzük magunkat.
/persze az új információs mozaik kockákat, mindig nagy örömmel fogadjuk/

A "fény meló" valamely szegmensében, tudván hogy a teremtőnek mindannyian, egy-egy külön individuumai vagyunk. (úgy értem hogy igazából senki más nem tudja a "mi egyedi erőnket" használni csak mi magunk)

Ha most egyszerűen jelmezném munkánkat, a rendszer kitakarítása és helyre állítása volna a feladatunk, és ehhez semmi másra nincs szükség, csak magunkra, szerintem mi már pusztán az egyéniségünkkel is ezt a melót végezzük.
(csak írogatni akartam kicsit) :)

Smaly7 2013.01.20. 13:51:18

@Haloin: A csatornázásokat én kb. 2 hónapig nézegettem tavaly ilyenkor, aztán leszoktam róla, mert annyi sablonszöveget olvastam, hogy már fájt. Már ott tartottam, hogy írok nekik, hogy néha vegyenek fel új embereket is az ügyosztályra, mert jó lenne valami újdonság is néha. :)

timurida (törölt) 2013.01.20. 19:18:30

Hát igen...

A csatornázások és a csatornázó médiumok....
Ez egy jó nagy falat.
NEKEM ERRE MERT RÁ (EDDIG) AZ ÉLETEM.
Talán ez sem volt véletlen:-))
Ugyanakkor a kérdés - ma már - számomra: egyszerű.

Mert az IGAZI POZITÍV ÉS EMELKEDETT OLDAL:

1. Soha nem fejt ki semmilyen pressziót (még a "jó" irányába sem), mert TUDJA: lehet, hogy a jóhoz egy fájdalmas kudarc vezet el Téged.

2. Soha nem mond ítéletet és nyilvánít felőled sem kritikát, sem véleményt. MERT TUDJA: a bukásaid is hozzád tartoznak.

3. Segítsége SOHA nem terjed ki napi ügyekre. MERT AZ ÉLETEDET NEKED KELL ÉLNI. A FELELŐSSÉG A TIÉD.
Olyan mindenre és mindenkire kiterjedő tudást, iránymutatást ad, hogy ha valakinek "van füle a hallásra és szeme a látásra" (by Jézus Krisztus), az le tudja fordítani a saját életére. Ha ezt nem tudja interpretálni, akkor feleslegesen mondaná el direktben. MERT AZT SEM ÉRTENÉ.

4. SOHA NEM PRÓBÁL AZ AKARATODBAN BEFOLYÁSOLNI.

5. Soha nem mond SENKIRŐL VÉLEMÉNYT. Ugyanis két potencia, entitás, Lélek és/vagy Szellem közötti interakció a két szereplőre tartozik. Ha szenvedés, tartozás, csiszolódás, szolgálat, akkor AZ. Ha felszabadult öröm, akkor AZ.

6. Soha nem beszél időpontokról. Egyrészt: idő, mint olyan, kizárólag a 3D egyik sajátossága. Ráadásul még ebben a keretrendszerben sem abszolút, hanem relatív. MÉG ITT SEM VISZONYÍTÁSI PONT. Szellemi értelemben pedig csak folyamatokról beszélhetünk.
Pontosan ezért SOHA NEM BESZÉL A JÖVŐRŐL.

7. Soha nem abszolutizálja és nem ignorálja az egyén személyi és egyéni felelősségvállalást. Ezt a pontot Barátaim még egyszer olvassátok el!!!
Egyéni felelősségünk létezik, de miután MINDANNYIAN SZABAD AKARATTAL RENDELKEZÜNK, ez még személyes életünkben sem abszolút. Tehát bizony... A megbocsátás azért alapfeltétel, mert akartunk ellenére is s*ggbe tudnak minket telefonálni.

8. Soha nem keveri össze a fogalmakat. Az érzelmi kérdések, azok érzelmi kérdések. A tudati, gondolkozásbeli kérdések, akkor azok racionális kérdések. Az akarat kérdései az akarathoz tartoznak. Az ebből felmerülő kérdések orvoslása is hasonló. Tehát egy érzelmi kérdést SOHA nem fog tudni valaki racionális alapon megoldani. Ha pedig az autóm cserben hagy az út szélén, akkor pedig lehet dühös, vagy kétségbeesett az illető, rugdoshatom a kocsit, EZ BIZONY NEM ÉRZELMI KÉRDÉS.

9. minden esetben pontosan és megkérdőjelezhetetlenül fogalmaz. Mint pl.: nem keveri össze a "feltétel nélküli szeretetet" az "érdek nélküli szeretettel". A sort lehetne folytatni. Egyébként az utolsó két pontban követi el az ezoterika a legtöbb tévedést, bűnt és árulást. Mert pl. nem keveri össze a "bűnbánatot" a "bűntudatot". Tényleg a lista hosszú!

10. Soha nem magyarázkodik. Nem hazudozik. Nem kormol és maszatol. A maja naptárral és az átalakulással kapcsolatos honlapok nagyobb része látványosan megbukott a szememben. NEM AZÉRT MERT NEM TÖRTÉNT SEMMI. Hanem az utólagos magyarázkodás....Az több mint szégyenletes.

11. Egy magas szellemi entitás ha megnyilvánul, akkor béke, nyugalom, szeretet és bizakodás van a szívben. BÁRMIT IS MOND. Ha egy választól több kérdés marad a szívben mint addig (a válasz előtt), akkor a csatorna nem tiszta.

Mit tesz a tiszta médium? Mert ezek a tiszta bejelentkező ismérvei.
Mindezt emberi szinten - az emberi cselekvés szintjén is - a mindennapokban és emberi kapcsolataiban így éli meg ÉS ÍGY SZOLGÁL.

"Mint fenn, úgy lent!"

Novicamary 2013.01.20. 21:11:24

kataklizma.info/2011/07/19/gregorian-bivolaru-leleplezo-beszede-sokakat-felboszitett Ujra egy cikk a szabadkomuvesek tenykedeserol most Romaniaban.Aki tajekozott a temaban annak nem lesz ujdonsag a cikk.

kiwwi66 2013.01.20. 22:40:58

@Agenor: Szóról szóra az én gondolataimat írtad le, nekem már nincs is mit hozzáfűznöm. Köszönöm! :-)

@Smaly7: kb. 2 éve követem Kozsdi Tamás írásait, amikből arra jutottam, hogy tiszta forrás. Ő nem csatornáz üzeneteket, Ő lát... egészen a 7. dimenzióig.
Egyetértek, hogy vigyáznunk kell, nem véletlenül gyártják a ,,dezinfó" hegyeket!
,,..Ti csak várjatok, majd mi megoldunk mindent helyettetek, nektek nem is lesz más dolgotok, csak beleülni a készbe..."
Hát persze...
Van dolgunk elég... :-)
@timurida: Mindig örömmel olvasom a lényegre törő összefoglalóidat. Köszönöm!

Agenor 2013.01.21. 09:15:58

@timurida: Ez tetszik, a csatornázás 11 pontja. :)

El is küldhetnénk ezeknek a Mike Quinsey, és Sheldan Nidle-féle Csatornázó Műveknek, hogy művelődjenek kicsit. ;)

@kiwwi66: Összeállítottam egy pdf-et, az Út a Fény felé blogon megjelent eddigi írásokból (kivéve a közvetített üzenetek). Ezek a Fényinformátor nevű hölgy írásai, engem nagyon megfogtak. Egyszerű, érthető, használható gondolatok. Ha gondolod töltsd le te is, és mindenki, akit érdekel innen:
data.hu/get/6099813/Ut_a_Feny_fele.pdf

kiwwi66 2013.01.22. 02:16:58

@Agenor: Szia! :-)
Még nem olvastam végig, csak beleolvasgattam, de nagyon hasznosnak látom.
Nagyon szépen köszönöm! :-)
süti beállítások módosítása