2012 Felemelkedés

Óriási átalakulás zajlik jelenleg Földünkön, ennek részleteiről szeretnénk beszámolni a magyar olvasóknak. Cobrának, a www.2012portal.blogspot.com szerkesztőjének az összes fontosabb írását lefordítjuk és közreadjuk, emellett David Wilcock-tól fordítunk cikkeket. Kapcsolat: fehervandor777@gmail.com vagy benedictus89@gmail.com

Bejegyzések

Keress minket a Facebookon!

?

pill_2.jpg

Az igazságról

"Minden igazság 3 szakaszon megy keresztül. Először kinevetik,kigúnyolják. Azután erőszakosan szembeszállnak vele. Végül pedig elfogadják, mint magától értetődő tényt." Arthur Schopenhauer

Változás

"Magad legyél az a változásamit a világban látni szeretnél." Ghandi

HTML doboz

Eckhart Tolle/David Wilcock; érzelmeink,gondolataink teremtő ereje; a Most Hatalma

Thrive c. dokumentumfilm, szinkronizált

Thrive c. dokumentumfilm, magyar felirattal

Címkék

144000 (1) 2012 (34) 9/11 (2) Agartha (1) American Kabuki (1) Apokalipszis (2) Aranykor (3) Arkhón (4) Armageddon (1) asztrálsík (1) Atlantisz (2) Barbara Hubbard (1) Benjamin Fulford (2) Cabal (12) Chemtrail (3) Cobra (21) Csakra (2) Csillagpor 2 (1) David Icke (1) David Wilcock (5) Disclosure (2) Drake (4) ego (1) élet (14) Ellenállási Mozgalom (9) Első Kapcsolatfelvétel (10) érdekesség (3) érdekességek (12) Esemény (11) ET (3) éter (2) FED (3) Fehér Lovagok (1) Fehér Sárkány Társaság (2) Felemelkedés (30) Felemelkedett Mesterek (5) Felfedés (2) Fényháló (3) Fény győzelme (2) FÖldönkívüli (1) Földönkívüli (13) Forrás (4) Foster Gamble (1) Fulford (2) Gabonakör (2) gabonakörök (1) Galaktikus (4) Galaktikus Könföderáció (1) Galaktikus Konföderáció (5) Galaktikus Központi Nap (1) Galaktikus rokonok (2) HAARP (3) Háttérhatalom (14) Illuminátusok (13) ingyenenergia (3) ingyenenregia (1) Ishtar Antares (1) Istennő (2) Jezsuita (6) Karma (1) Klónozás (2) Lemondások (1) maja (1) materializáló kamra (2) MEditáció (1) Meditáció (11) Mennyei Beavatkozás (1) Nassem Haramein (1) Nibiru (1) Occupy Mozgalom (1) P2 szabadkőműves frakció (1) Pentagon (1) Plejádok (4) Pólusváltás (1) Pólusváltozás (1) Pozitív Katonaság (3) Reptiliánok (1) Rockefeller (2) Rothschild (5) Rotschild (1) Saint Germain (1) Szabadkőművesek (1) Szeretet (13) tachion (1) társadalom (11) társdalom (2) teleport (1) Templomosok (3) Terv (1) Thrive (1) Tömeges letartóztatás (2) Tórusz (1) UFO (13) Új Világrend (1) Vénusz átvonulás (2) White Dragon Society (1) X-bolygó (3) Yamashita (1) Címkefelhő

Térkép

Innen jöttök

HTML doboz

Utolsó kommentek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

HTML doboz

•A Terv és mit tehetsz Te a változásért; David Wilcock rövid frissítés; Elmekontroll

2012.08.05. 22:11 Benedictus89

Kedves Olvasók,

remélem mindenkinek kellemesen telik a nyár. A csatornázott üzenetekről szóló írást nem felejtettem el, idővel kész lesz. 

FV

 A Terv és mit tehetsz Te a változásért

Írta: Cobra

Eredetileg megjelent: 2012.július 30.

Új infókat kaptam a Tervről.

Az Esemény egy multidimenziós áttörés lesz a Föld számára, mely ahhoz hasonlóan, mint mikor egy követ beleejtünk egy tócsába, a Fény hullámait fogja szerteszórni az Univerzumban. Az Esemény természetét tekintve egyszerre lesz fizikai és spirituális jellegű. Magába foglalja a nem-fizikai negatív lények eltűntetését, a háttérhatalom tömeges letartóztatását, és drasztikus növekedését a pozitív földönkívüliek vizuális észlelésének. Az akció a Plejádiaknak, az Ellenállási Mozgalomnak, a Pozitív Katonaságnak, a Fehér Sárkány Társaságnak, valamint más pozitív csoportok egyesült fáradozásainak eredménye lesz.

Augusztus és szeptember folyamán rengeteg minden fog történni a háttérben, azonban előfordulhat, hogy ezeknek azonnali eredményét a felszínen nem fogjuk tapasztalni. Mindenkinek azt javaslom, hogy maradjon türelmes és nyugodt ezen időszak alatt, főleg a szeptemberi ismételt Uránusz-Plutó kvadrát idején.Az Esemény ez év októbere körül várható.

Az Esemény csupán a kezdet, onnantól kezdve a dolgok olyan gyors tempóban haladni, amilyen gyorsan az emberiség alkalmazkodni képes. Az Első Kapcsolatfelvételhez kötődő műveletek a rendszer újjáépítésével párhuzamosan fognak haladni. Az új pénzügyi rendszer nagyon rövid életű lesz, mivel az Első Kapcsolatfelvételt követően a pénz feleslegessé fog válni.(Na itt biztos sokak hitetlenkedve csóválják a fejüket, valóban merész állítás ez, egyelőre nehéz elképzelni. FV ) Az emberiségnek sok gyógyulásra van még szüksége, és december 21 csupán a kezdete a Felemelkedés folyamatának.

Awakening.jpg
Az Ébredés folyamatban van...Egyszerűen engedd, hadd folyjon..

A fő ok, amiért a háttérhatalom tömeges letartóztatása  nem történt meg április és június közöttt az az, hogy a Pozitív Katonaságnak nem volt tudomása az arkhónokról egészen ideáig, és nem építették bele a több, mint 35 éves tervükbe a szükséges ellenintézkedéseket. A másik ok, hogy időközben a háttérhatalom embereinek sikerült a Pozitív katonaságba erőteljesen beszivárogniuk. Ezek a problémák meg lettek oldva.

Augusztus 4.én nem fog történni semmi különleges(Ugye néhány csatorna konkrét kapcsolatfelvételt jósolt erre a dátumra, míg mások azt állították, hogy ez az időpont lett megadva határidőként a Disclosure/Felfedés végrehajtására a földi hatalmak által. Itt hívnám fel a figyelmet, hogy attól, hogy még néhány jó vagy esetlegesen kevésbé jó szándékú csatornázó állít valamit, sokszor ugye egy bizonyos hír megjelenése után, egymást vadul követve ráugorva egy témára, az még nem feltétlenül jelenti azt, hogy úgy is van. Erről bővebben majd az üzenetkről szóló bejegyzésben.FV).Ellenben fokozatosan nőni fog augusztus/szeptemberben az UFO-észlelések száma. Az emberiség körüli túszdráma lassan megoldódik, a Plejádiak hajói és a Fény más pozitív civilizáció a Föld felszínéhez közelítenek. 

Sokan szeretnének aktívvá válni és elősegíteni a változásokat, és kérdezik, mit tehetnének.

Először is, csatlakozhatsz a heti felszabadítási meditációkhoz. (magyar idő szerint minden vasárnap este 21.00-korhttp://2012felemelkedes.blog.hu/2012/06/17/meditacio_minden_vasarnap_este_9_oratol_egeszen_a_fold_felszabadulasaig)

Másodszor, megoszthatod, terjesztheted a különféle információkat.

Harmadszor, Lelked szépségével, pozitív kisugárzásoddal beragyoghatod a környezeted.

(Még bőven lehet mit tenni, én például kiegészíteném azzal, hogy minél több időt kéne a Természetben, napsütésben, a fűben mezítláb mászkálva tölteni, rendkívül fontos a "földeléshez" és az energetikai kiegyensúlyozottsághoz és lehetőség szerint, aki tud az kérem végezzen a Földanyát tisztító meditációt. FV)

Sokan szeretnének csatlakozni a Ellenállás Mozgalomhoz. Jelenleg ez nem megoldható. Pillanatnyilag csak nagyon kevés, a legalaposan kiképzett ügynöke az Ellenállásnak tartózkodik a felszínen. Az Eseményt követően az Ellenállás fokozatosan a nyilvánosság elé fog állni.

 Angolul tudóknak van egy remek, másfél órás új Cobra interjú: 


David Wilcock rövid update
Fordította: FehérVándor
Eredetileg megjelent: 2012. július 28
(Kékkel emeltem ki a saját megjegyzéseimet, mert annyi volt, túl kaotikus lett volna feketével, talán így átláthatóbb lesz.FV)

Jelentős események történtek az utóbbi időben – van köztük pozitív és sajnos negatív is. Személyesen nem érintett semmilyen negatív. (Ezt David azért hangsúlyozza, mert a legutóbbi frissítésében, hosszan tárgyalja, hogy miképpen mérgezték meg életveszélyesen az egyik belsős informátorát, akinek egy hajszálon függött az élete. Emellett, amikor nyilvánosságra hozta a „Pénzügyi Zsarnokság”  http://divinecosmos.com/start-here/davids-blog/995-lawsuit-end-tyranny anyag első részét, amely egy Neil Keenan nevű úriember által benyújtott keresetről szól a háttérhatalom ellen, és amely fontos szerepet játszik a letartóztatások jogi alapjának a megteremtésében. {Ez nem fikció, a teljes anyag, bírósági ügyiratszámmal és minden információval fel lett téve a netra és visszakereshető.} nos ekkor  olyan súlyos halálos fenyegetéseket kapott David, hogy Kerry Cassidy műsorában, aki felajánlotta neki, hogy azonnal beszéljen a nyilvánosságnak, lévén minél több emberhez jut el az infó, annál inkább biztonságban van, 5 percen keresztül halálfélelemtől szorítva zokogott. Nem tudom mennyire lehetett ezt az eddig lefordított cikkeiből érezni, de David véleményem szerint korunk egyik nagy úttörője, a 21. század Leonardója/Galilei-je/Arisztotelész-e, aki egyedülálló módon szintetizál egy hihetetlenül szerteágazó tudásanyagot, a Source Field Investigation c. bestseller könyvében többek között a 2012-es változásról,ősi civilizációkról,téridőről,DNS változásról,a piramisokról, galaktikus rokonokról és megannyi érdekes témáról lehet, tudományos kutatásokon alapuló információkat olvasni..FV)

Forrásaim azt jelentették, hogy két nagyon veszélyes,  ún. false-flag( ez azt jelenti, hogy egy akció mögött nem azok állnak, akiket a politikusok/média aztán a hivatalos sztoriként szerint eladnak. Ilyen volt minden bizonnyal a II. világháborúban Kassa szovjet felségjelzésekkel ellátott gépek általi bombázása, amelyke mögött  a németek állhattak és aztán aminek hatására  megtámadtuk a Szovjetúniót; vagy a  Reichstag felgyújtása 1933. február 27-én, amit a nácik rákentek a kommunisátkra, hogy jogalapot szolgáltassanak maguknak a szabadságjogok elvételéhez és a kommunistákkal való végső leszámoláshoz, vagy ugye a false-flag akciók non-plus ultrája, 9/11, amely mint tudjuk belső munka volt és nem hogy hagyták a kormányzat bizonyos köreiből megtörténni, hanem kitervelői és végrehajtatói voltak az eseményeknek. Az ilyen akcióknak mindig az a célja, hogy valamiről meggyőzzék a lakosságot, jogalapot képezzenek akciókhoz, manipuláljanak. David Icke modelljét használva először kreálnak egy problémát, majd a médián keresztül eladják a saját verziójukat az embereknek, akiknek a többsége kérdés nélkül elfogadja azt, teremtődik egy reakció, és végül erre a reakcióra válaszként felajánlják a megoldást. Pl: 9/11 végrehajtják a terrortámadásokat, aztán néhány óra múlva már kezd kiszivárogni, hogy Oszama áll az eseményke mögött, elkezdik sulykolni ezt a médián keresztül, megteremtődik szépen-lassan a sztori, majd ezt kihasználva lerohanják Irakot(!! akiknek még hivatalosan sem volt semmi köze az egészhez, az állítólagos tömegpusztító fegyverekről meg kiderült, hogy nagy hazugság a sztori, csak kellett valami indok a támadáshoz, Dr. David Kelly rejtélyes haláláról szóló cikket érdemes elolvasni tiboru kolléga tollából: http://konteo.blogrepublik.eu/2011/03/28/kelly-doktor-halala/ 

Az, hogy mindnekori kormányok false-flag akciókat terveznek/hajtanak végre, nem valami „őrült összeesküvés”, az USA-ban fel lett oldva titkosítás alól például az 1962-es Operation Northwood akció terve, amelynek kitalálója a CIA volt, de a vezérkar is lelkesen támogatta. Lényegében terrorakciók végrehajtását szorgalmazták az USA területén, az ország állampolgárainak meggyilkolását, hogy az akciókat Kubára kenve, legyen jogalapjuk Kuba megtámadásához. http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Northwoods Kennedy, aki véleményem szerint az utolsó szuverén elnök volt, a tervet elutasította. Csak azért írtam erről hosszabban, mert nem árt tudatában lenni annak, hogy a fősodratú media által tálalt sztorik nem feltétlenül azonosak a valósággal. FV) akció lett elhárítva  az utóbbi időben, Mennyei Beavatkozás következményeképp. Bármelyik provokatív akció megtörténte magával vonta volna a III. világháború kirobbanását.

Még mindig a Perzsa-öböl területén van egy öreg csatahajó telepakolva robbanószerekkel, amelyek felrobbantása után, az akció természetesen Iránra lenne kenve. Mindazonáltal, a bombák NEM fognak felrobbanni és ez az elkeseredett próbálkozás is, ahogyan az eddigiek  is, ki lett védve, NEM lesz III. világháború.

Számtalan hasonló kísérlet történt nagyléptékű false-flag akciók végrehajtására múlt augusztus óta, de egy esetben sem működtek a tervek.

Azt is sikerült kiderítenem, hogy James Holmes-nak( a denveri moziban lövöldöző férfi. FV), NEM szabadott volna a bíróságig eljutnia, ahol is amnéziára hivatkozva és teljesen zavarodottnak mutatkozva sokakban felmerült a kérdés, hogy nem megrendezett akció volt-e az egész és nem volt-e a férfi elmekontroll hatása alatt.

(Van aki szerint, nem is James Holmes jelent meg a bíróság előtt. Akárki is volt, erősen látszott rajta az elmekontroll általi befolyásoltság.FV)

colorado20movie20massacre_jam_1.jpg

A háttérhatalomnak  nagy érvágás, hogy elfuserált munkát végeztek és hogy rengetegen ébrednek rá az elmekontroll létezésére.(Mellékesen megjegyzendő, hogy James Holmes apjának, Robert Holmesnak, szenátusi vizsgálóbizottság előtt kellett volna megjelennie, a LIBOR-botránnyal kapcsolatban. FV)

Számos filmben lehet látni, hogy miképp is történik az elmeprogramozás és a lakosság sokkal gyorsabban ébred, mint amire valaha is számítottak.

Úgy vélem sokakban ég a vágy a teljes igazság felfedezésére, a nyúl üregében való minél mélyebb kutatásra, ha valakinek ehhez nincs "gyomra", nehéz feldolgoznia, hogy egyes embertársai milyen ördögien aljas dolgokra képesek, az NE olvasson tovább. Én személy szerint kritikus fontosságúnak tartom ezeket az információkat ahhoz, hogy minél teljesebb képet alkothassunk a ferde valóságunkról.

Tiboru remek írása a "tökéletes katona" projektről. 

http://konteo.blogrepublik.eu/2011/02/07/a-tokeletes-katona-projekt/

A következő részletek, Dr. Drábik János kutató, Tudatmódosítás c. könyvéből származnak. 

Forrás: http://mek.niif.hu/06800/06897/html/0501.htm

Project MKULTRA

Miután a CIA és a Nemzetbiztonsági Tanács megszilárdította helyzetét, 1947-ben beindult egy szigorúan titokban tartott kísérletsorozat az "agymosásnak" nevezett tudatbefolyásolás technikáinak a kidolgozására. Ezt aProject CHATTER nevet viselő kísérletsorozatot válasznak szánták a Szovjetunióban végzett ún. "igazság-drogok" sikereire. A kutatás azonban elsősorban arra összpontosított, hogy kipróbálja azokat a kábítószereket, amelyeket hatékonyan lehet használni a titkosszolgálati ügynökök felvételekor. A Project CHATTER-t 1953-ban leállították.

A Központi Hírszerző Szolgálat ekkor döntött úgy, hogy fokozza erőfeszítéseit a magatartás megváltoztatása terén. E célból dolgozták ki a Project Bluebird-öt, amelyet Allen Dulles hagyott jóvá 1950-ben. A Bluebird céljai közé tartozott olyan eszközök felkutatása, amelyek segítségével úgy lehet kondícionálni személyeket, hogy azoktól nem lehet megszerezni titkos információkat. Másik célja az volt, hogy különleges kihallgatási technikák alkalmazásával fokozzák az adott személy kontrollját. A harmadik cél volt az emlékezet kapacitásának a megnövelése. Egy negyedik cél pedig arra irányult, hogy az ügynökség alkalmazottait ellenséges szolgálatok ne tudják ellenőrzésük alá vonni. A Bluebird-öt 1951-ben átnevezték Project ARTICHOKE-nak. Ennek keretében kiértékelték azokat az agresszív kihallgatási technikákat, amelyeknek a keretében hipnózist és kábítószereket is alkalmaztak. Ez a program 1956-ban befejeződött, de még 1953-ban beindult egy másik program, a Project MKULTRA, amelyet Richard Helms, a CIA akkori helyettes-igazgatója kezdeményezett. A kutatók az MK szó jelentését, a "Mind Kontrolle", vagyis az angol-német keverék elnevezésre vezetik vissza (A Kontrolle németül ugyanazt jelenti, mint az angol control, vagyis ellenőrzést.)

A kísérlet-sorozatban számos német orvos vett részt, és az egykori német koncentrációs táborokban folytatott kíséreletek, valamint az MKULTRA egyes részprogramjai szorosan kapcsolódtak egymáshoz. Az MKULTRA keretében az emberi viselkedést olyan módszerekkel befolyásolták, mint a besugárzás, az elektrosokk, a pszichológiai, a pszichiátriai, a szociológiai, az antropológiai módszerek. De használták a grafológiát is, és olyan anyagokat is, mint az akkor már létező LSD. Az MKULTRA külföldi programjainak az ellenőrzésére létrehozták az MKDELTA eljárást.

Project MONARCH

Az MKULTRA keretében 149 kisebb programot tartottak nyilván. A címben megjelölt program nem szerepel a hivatalosan azonosított kormánydokumentumok között, mert ezt valószínűleg egyfajta becenévként használták a bennfentesek, akik közé a túlélő kísérleti alanyokat, a terapeutákat, valamint a lehetséges "beavatottakat" számítjuk. Feltételezhető, hogy ez a program az MKSEARCH alprogramból ágazott el, amelynek a neve "Operation SPELLBINDER" volt. Az elnevezés a kulcsszavakkal való irányításra utal. A SPELLBINDER célja az volt, hogy olyan "alvó" ügynököket képezzenek ki ("Manchurian candidates"), akik bizonyos kulcsszavak vagy szófordulatok útján aktivizálhatók egy ún. poszt-hipnotikus transzállapot után, azaz hipnózis utáni önkívületi állapotot követően. Az "Operation OFTEN" című tanulmány kísérletet tett az okkult erők bekapcsolására a kutatásba, azzal a céllal, hogy álcázásként elfedje a Project MONARCH valódi célját és természetét.

A MONARCH szó itt nem valamiféle monarchiára vagy uralkodóra, hanem egy Monarch nevű pillangóra utal. Amikor egy személyt elektrosokkal okozott pszichés traumának vetnek alá, akkor gyakran olyan könnyedséget, lebegést érez, mint egy repülő pillangó. De ezen túlmenően a Monarch szó jelképesen utal arra a minőségi átalakulási folyamatra is, amelyen a lepke keresztülmegy. Először hernyó alakban létezik, majd begubózva alvó, inaktív állapotba kerül (például a selyemgubó) míg, végül is visszatér a szárnyaló pillangó formájába. Az okkultizmus további jelképes értelmet is adhat mindehhez, ha a lelket, amely szárnyalni képes a pillangóhoz hasonlítjuk. Egyébként a reinkarnáció, vagyis a lélekvándorlás okkult tanításai szerint az emberi lélek pillangó alakban keresi azt az új élőlényt, amelyben reinkarnálódva tovább folytatja életét.

gnoszticizmus ősi misztikus tanításai szerint a pillangó a romlandó test szimbóluma. A gnosztikus művészetben "a halál angyalát" az összepréselt pillangóval ábrázolták. A tudat-befolyásoló programok ismertetésekor fontos szerephez jut a marionett, vagyis a zsinóron rángatott bábu, azaz az olyan ember, aki idegen akarat vak és engedelmes eszköze. A MONARCH kísérletekben gyakran szerepel a "marionett-szindróma", valamint az "Imperial Conditioning" (birodalmi kondíciónálás). Egyes terapeuták, vagyis kísérletező elmegyógyászok ezt "Conditioned Stimulus Response Sequences"-nek nevezték, azaz Kondícionált Inger-válasz Szekvenciáknak.

A Project MONARCH úgy is leírható, mint az összehangolt agyműködés struktúráinak a felbontása és más szerkezetű újra-integrációja azért, hogy az emberi agy tudati működését egymástól elkülönülő autonóm egységekre lehessen bontani (angolul: compartmentalize) és ezáltal az adott emberben többféle személyiséget lehessen egy meghatározott pszichés rendszer keretében kialakítani. Ez rendkívül bonyolult folyamat, amelynek a keretében a sátánizmusban ismert rituálékat is felhasználják, valamint a kabalista miszticizmust. Ennek az a célja, hogy egy meghatározott démont vagy démoncsoportot lehessen hozzákapcsolni az emberi tudatban mesterségesen létrehozott önálló rekeszekhez. Több kutató ezt a magyarázatot erős kétellyel fogadja és az agyműködés "file"-okra, elkülönülő állományokra bontását a kísérleti alanynak okozott lelki-trauma fokozásának tekintik. Ezek a kutatók tagadnak minden irracionális magyarázatot, elutasítják a démonok és más misztikus vonatkozások jelenlétét.

Az emberi tudat mesterséges "fülkéi"

Megközelíthetjük a test és a lélek eme kificamodott befolyásolásának a megértését, ha egy komplex komputer-programhoz hasonlítjuk. Egy "file" (egy állomány) - vagy ahogy mi korábban írtuk, egy rekesz vagy fülke -a trauma segítségével, vagyis lelki sérülés vagy fájdalom okozásával hozható létre, amelyhez még szervesen hozzátartozik a rendszeres ismétlés és újra-megerősítés. Azért, hogy az így leválasztott és önálló életet élő "file" aktivizálható legyen, meghatározott kódokra, jelszavakra, vagyis kioldó, beindító parancsokra van szükség. Ezeket angolul "triggers"-eknek nevezik (trigger = elsütő billentyű, ravasz, elsütő szerkezet, indító jel). A kísérleti személy, akit "victim"-nek (áldozatnak) vagy "survivor"-nak (túlélőnek) neveznek valójában az ő irányítójának ("programmer" vagy "handler") a rabszolgája, mert teljesen tőle függ. Ezért a rabszolga ("slave") az irányítóját mesternek ("master") vagy istennek ("god") tekinti. A "slave"-ek 75%-a nő, ugyanis a nők általában jóval magasabb tűrési küszöbbel rendelkeznek, jobban elviselik a fájdalmat és ezért sokkal könnyebb egységes tudatuknak az önálló részekre való felbontása (angolul: dissociation), mint a férfiaknál. A kísérleti alanyokat főleg titkos műveletek elvégzéséhez, illetve prostitúcióra és pornográfia készítésére használják. A szórakoztató ipar bevonása a kísérletekbe éppen ezért jelentékeny.

A MONARCH kísérleti személyei az élet minden területén megtalálhatók az utcai csavargótól a legmagasabb körökben mozgó személyekig. Egy már nyugdíjazott CIA-munkatárs arra is utalt, hogy a beprogramozott kísérleti alanyokat beépített ügynökökként is használták azért, hogy "téglaként" információkat gyűjtsenek, illetve az adott csoportban a kapott utasításoknak megfelelő zavaró feladatokat végrehajtsák. A kísérleti alanyok magatartása aszerint változik, hogy tudatuknak melyik leválasztott része van éppen aktivizálva. Szakértők ezt úgy írják le, hogy létezik egy ún. light-side vagy good (világos vagy jó) oldal; és létezik egy dark-side vagy bad (sötét vagy rossz) oldal. Az ehhez tartozó "file"-ok pedig összefonódva a tudatban egy tengely körül végeznek rotációs mozgást. Az egyik legfontosabb struktúra az adott "file" rendszerén belül hét szintből álló kettősspirál található. Minden ilyen rendszer egy belső programozóval rendelkezik, amely figyeli a "gatekeeper"-t, vagyis a "kapu örzőjét", mert ez a mini-program utasítja el vagy engedi be a különböző kívülről jövő impulzusokat az adott lelki parcellába.

A kísérleti alanyok elmondása szerint egy részük egyfajta életfát ("Tree of Life") lát, amelynek meghatározott gyökérrendszerei vannak, számos göcsörttel és szúrágta vájattal, ősi szimbólumokkal, levelekkel, pókhálókkal, tükrökkel vagy maszkokkal, tengeri kagylókkal, lepkékkel, kígyókkal, szalagokkal, csokrokkal, órákkal, robotokkal, parancsnoki diagramokkal és komputer áramköröket tartalmazó kapcsolótáblákkal.

A MONARCH programozás egyes szintjei a következők:

Alpha-szint: Ezt tekintik az általános vagy szokásos programozásnak egy személy tudatának az ellenőrzés alá vételekor. Ezt az alapprogramot a memória megtartó képességének a rendkívüli bővülése jellemzi, a fizikai erőnlét és a látóképesség nagyarányú növekedésével. Az Alpha-programot a kísérleti alany személyiségének a tudatos felosztásával hatják végre. Lényegében az történik, hogy az agy jobb féltekéjét és bal féltekéjét leválasztják egymásról azáltal, hogy csak egy program által vezérelt kapcsolódás jöhet létre a bal és a jobb agyfélteke között, meghatározott neuronpályák stimulálásával.

Béta-szint: Ezt szexuális programozásnak is hívják. Ez a program eltörli az összes korábban elsajátított erkölcsi meggyőződést, serkenti a legprimitívebb szexuális késztetéseket a gátlások kiiktatásával. Úgynevezett "cat-alters"-ek (cica-fájlok) hozhatók így létre az agy béta-szintű programozásával.

Delta-szint: Ezt ún. "killer" (ölési, gyilkolási) programozásnak is nevezik. Eredetileg különleges ügynökök és elit katonák kiképzésére fejlesztették ki. Használták a Delta-erők, az Első Szárazföldi Zászlóalj és a MOSZAD kiképzési programjaiban. Ezen a programozási szinten a mellékvese optimális működtetése és a kontrollált agresszió nyilvánvaló. A kísérleti alanyok elveszítik félelemérzetüket. Szervezetten hajtják végre a kapott megbízatásokat. Az önpusztító vagy öngyilkosságot eredményező instrukciók is a programozásnak e delta-szintjén kerülnek rögzítésre az agyban.

Téta-szint: Ezt pszichikai programozásnak tekintik. Azok a kísérleti személyek, akik több generációs, ún. sátánista családokból származnak, a kísérletek tanúsága szerint nagyobb fogékonyságot mutatnak a telepatikus képességek elsajátítására, mint azok, amelyek ilyen vérségi származással nem rendelkeznek. Ennek a származási korlátozásnak köszönhetően az elektronikus agykontroll-rendszerek változatos formáit fejlesztették ki és alkalmazták, nevezetesen a "bio-medical" emberi telemetrikus eszközöket (agyban elhelyezett implantátumokat, irányított energia-lézereket használva, mikrohullámú és elektromágneses sugárzásra). Jelentések szerint ezeket rendkívül fejlett komputerekkel és csúcstechnológiájú műholdkövető-rendszerekkel összekapcsolva alkalmazták.

Omega-szint: Ez az ún. önpusztító (self-destruct) formája a programozásnak, amit úgy is ismernek, mint "Code Green" (Zöld Kód). Az ennek megfelelő viselkedési formák magukban foglalják az öngyilkossági késztetéseket és az öncsonkítást. Ezt a programot rendszerint akkor aktivizálják, amikor az agykontroll alanya (victim or survivor - áldozat vagy túlélő) elkezdi a terápiát vagy a kihallgatást és túlságosan sok anyag kerül elő sértetlenül az emlékezetéből.

Gamma-szint: Ez a rendszer-védelemnek egy másik formája, mégpedig megtévesztő programozáson keresztül, amely kiváltja a félrevezetést és a félreértelmezést. Ez a szint össze van kapcsolva a démonológiával és hajlamos arra, hogy regenerálja önmagát egy későbbi időben, ha nem megfelelően kapcsolták ki. (A démonológia a boszorkányokra, ördögökre és gonosz szellemekre vonatkozó babonás hiedelmek összessége, amelynek azonban a tudatbefolyásolás bizonyos formáinál fontos szerepe van.)

A tudatbefolyásolás módszerei és összetevői

A kezdő lépés a tudatműködés szétválasztása a kísérleti alanyban. Ez rendszerint a születéstől kezdődően mintegy 6 évig tart. Ezt elsősorban elektrosokk alkalmazásával végzik és egyes esetekben már akkor megkezdik, amikor még a gyermek az anyja méhében tartózkodik. Az elektrosokk által okozott súlyos sérülésnek, a szexuális zaklatásnak és más módszereknek betudhatóan az agy széthasad elkülönülő személyiségekre a tudati működés legmélyén. Korábban ezt "Multiple Personality Disorder"-nek, MPD-nek (tudathasadásos személyiségzavarnak) nevezték; jelenleg azonban "Dissociative Identity Disordernek" (DID), vagyis tudathasadásos identitás-zavarnak hívják. Ez képezte a MONARCH-programozás alapját. A kísérleti alany vagy áldozat agyát tovább kondicionálják fokozott hipnózissal kettősirányú lelki kényszerrel, gyönyör és fájdalom váltakozó okozásával, az élelem, a víz, az alvás megvonásával, az érzékeléstől való megfosztással, párhuzamosan különböző tudatbefolyásoló drogok alkalmazásával, amelyek megváltoztatják az agyi funkciókat.

A következő lépés a szétválasztott specifikus agyfájlokba (alterek-be) a részletes parancsok és üzenetek bevitele és bevésése. Ezt csúcstechnológiájú fejhallgató készülékeken keresztül végzik, amelyek össze vannak kapcsolva komputerekkel hajtott generátorokkal, amelyek nem hallható hanghullámokat és hangfrekvenciákat bocsátanak ki, és amelyek hatnak az RNA-ra (Rybo-nuclein Acid - Rybo-nuclein sav), arra a biokémiai anyagra, amely befedi az agy tudatos és tudatalatti része közti kapcsolatot biztosító idegpályákat. Az úgynevezett "virtuális valóság"-gal kapcsolatos optikai eszközök is időnként felhasználásra kerülnek, párhuzamosan a frekvencia generátorokkal, amelyek színes pulzáló fényeket bocsátanak ki tudatalatti és ún. "split-screen" látványokkal. (A split-screen, vagy megosztott képernyő olyan megjelenítési technika, amelyben a képernyő fel van osztva két ablakra. Például a szövegszerkesztő programok, amelyek képesek a képernyő megosztásra, alkalmasak arra, hogy ugyanannak a dokumentumnak egyszerre jelenítsék meg a két különböző részét, mintha két különböző dokumentumot mutatnának. Ez hasznos akkor, amikor írás közben a dokumentum egy másik részére kívánunk hivatkozni.) Magas-feszültségű elektrosokkot is használnak, amikor a memóriát törölni kívánják.

Ezt a programozást ismétlődő időközönként megújítják, valamint látható, hallható és írott közvetítőeszközök segítségével újra erősítik. Az első programtémák közé tartozott "Óz a varázsló" és "Alice a csodák országában". Mindkettő mélyen telítve van okkult szimbolizmussal. A Disney-filmek legtöbbje kétféle módon használatos. Egyrészt érzéketlenné teszik a lakosság többségét a tudatküszöb-alatti és neurolingvisztikus programozással szemben, továbbá szándékosan létrehoznak meghatározott tudatimpulzusokat és kulcsszavakat a MONARCH-gyerekek rendkívül érzékeny alapprogramozására. (A neurolingvisztika a nyelvtudománynak a nyelv és az agyműködés közötti összefüggéseit vizsgáló ága.)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

A témához kapcsolódóan mindenképpen nagyon ajánlanám a kíváló PirosPirulaProjekt remekül összerakott  munkáit. Egyenként 10-15 percesek a videók.:



Ez különösen elképesztő, a nőt egy volt CIA-ügynök mentette meg.






Angolul tudóknak:

Akit érdekelnek egy az Illuminátusok között felnőtt, majd megszökött nő vallomásai, az itt tájékozódhat: http://svalispeaks.com/

A Vigilantcitizen nevű oldal pedig, a médiában található szimbólumokról, elmekontrollról tudósít egészen kivételes minőségben: http://vigilantcitizen.com/

A "hónap legszimbolikusabb képei" sorozat a film,zene és divat világából válogat meglehetősen beszédes képeket, itt kifogy a "bolond összeesküvés-elmélet-ekre" hivatkozók fegyvertára. Július legjobbjai: http://vigilantcitizen.com/pics-of-the-month/symbolic-pics-of-the-month-0712/

A komplett technikája az elmekontrollnak, legátfogóbb kép: http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/illuminati_formula_mind_control.htm

A bejegyzés trackback címe:

https://2012felemelkedes.blog.hu/api/trackback/id/tr374697274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mátrix 2012.08.12. 16:12:07

A legtöbb ember a Krisztustudattal kapcsolatban is fogalomzavarban szenved... (a szeretet természetesen fontos, de nem csak ezt foglalja magában lényegileg) A Krisztustudat erősen összefügg a 4.-el.
Nem a 4. Dimenzió jön el hozzád, hanem Te "érsz fel" a 4.-hez.
Hogyan lesz képes az az emberi lény felemelkedni a 4.-be, aki gyűlöli a környezetét, az életét..?
A kérdés csak plátói, ki-ki gondolkozzon el rajta.

elyshia 2012.08.12. 16:17:03

Értelek!
Mentsen minket a Teremtő attól, hogy az emberek az utcára menjenek és tombolva, őrjöngve követeljék a változást!
Tőlem ne várjatok tudományos értekezést itt, igaz irgalmatlan mennyiségű könyvet olvastam a témában, kutakodtam az interneten, de végül a saját kérdéseimre a választ itt benn, a szívemben találtam meg. És ebben többet segített a meditáció, mint az irodalom. Vagy a fene tudja, hogy is volt ez…:-)
Amiben én hiszek, hogy mindenki a saját háza táján kezdje a változást. És hidd el ez a nehezebb út. Egyszerűbb az EMBERISÉGÉRT harcolni, mint az undok szomszédodban meglátni az „istenit”.
Folyton csak ismétlem magam, kis dolgok, napi dolgok, amik megalapozzák a változást. Megpróbálsz először csak egy napig nem ítélkezni, gondolatban sem. Rámosolyogsz a buszmegállóban melletted állóra, vagy nem dudálsz rá a lámpaváltásnál előtted tötymörgő autósra.
Nagyon jó tudni, hogy milyen módszerekkel dolgozik a Cabal, amelyek közül az egyik, hogy szétzúzni az összetartást, széthasítani a társadalmakat egyedekre.
Ne engedjük.
Találjuk meg a mindennapi életünkben, a szeretetet, az összetartozást.
Igen biztosan jön valami változás, érzem, sőt tudom, kaptam erre vonatkozó információkat is. De nem ez motivál elsősorban, hanem hogy azzal ahogy élek és gondolkodom ébresszek fel minél több embertársamat.
Ha nem jön el a változás az életemben? Akkor is boldogan éltem és elhintettem a magvait egy másfajta szemléletnek, legalább a gyermekeimben, és pár emberben aki engem választott arra, hogy terelgessem.

Ezért nem foglalkozom időpontokkal.

Persze ha valakinek van ennél jobb ötlete, és egy fölösleges lézerkardja a sufniban, akkor rám is számíthat.:-)

Namaste

elyshia 2012.08.12. 16:19:35

@SANTANTICA:

neked válaszoltam, csak elbénáztam...:-))

Mátrix 2012.08.12. 16:30:42

Azért @timurida: az általad használhatatlan kacatok által rengeteg ember gyógyult már meg, vagy tudott kijönni kilátástalannak hitt helyzetéből. Mi rettenetesen örülnénk, ha csak negyedannyi hitetek, erőtök és bátorságotok lenne az élethez, mint nekünk.

No jó.. Én nem vagyok semmi jónak (se rossznak) az elrontója:) További kellemes beszélgetést kívánok nektek.

2012.08.12. 16:37:37

Barátaim!

Ne kerülgessük a forró kását.
Ugyanis 2012 tavaszán az Ellenállás nem tudok az Arkhónokról.
Itt egy magyar honlap.
Nagyon érdekes és ütős információkkal.
2009-ben (!!!!!!!) világosan és pontosan leírtak mindent róluk:
A bejegyzés pontos dátuma:

2012.blogol.hu/read?perm=2285636#logdrb
2009-02-26 15:34 csütörtök

Érdemes egyébként az egész honlapot elolvasni,
mert "ott vannak!"
Akkor MIRŐL BESZÉLÜNK EGYÁLTALÁN?

2012.08.12. 16:41:10

@Mátrix: Azok az emberek azért gyógyultak meg, mert hittek. Nagyjából úgy működik a történet, mint a fatimaban, lourdesban, medjugorjeben.
Ezek a csodás gyógyulások nem a katolikus dogmatikát erősítik, hanem az ember teremtő erejét reprezentálják.

elyshia 2012.08.12. 17:12:20

@timurida:

ühüm, eddig erről beszéltünk, az ember teremtő erejéről...

Namaste

2012.08.12. 17:24:41

@elyshia: Igen. Akkor beszéljünk erről.
Mert szemmel láthatóan a többi szereplő nincs a helyzet magaslatán.

zazuma 2012.08.12. 18:38:05

@NJC: Szia NJC! Csatlakozom a véleményedhez, miszerint FehérVándor hihetetlen könnyedséggel és bölcsességgel kezeli a negatív helyzeteket! Ezzel tényleg erőt ad nekem! Köszönöm FehérVándor és örülök NJC, hogy ez neked egyáltalán feltünt! Üdv, Zazuma

FehérVándor 2012.08.12. 20:17:30

@timurida: Timurida, te józanabb vagy ennél.
Az Ellenállás mint fogalom, amelybe beletartozhat az adóját nem fizető állampolgártól kezdve, az Occupy-osokon Anonymous-on át a különféle pozitív titkostársaságokig mindenki, nem azonos az Ellenállási Mozgalommal.

A pontos idézet így szólt, ne ferdítsünk: "A fő ok, amiért a háttérhatalom tömeges letartóztatása nem történt meg április és június közöttt az az, hogy a POZITÍV KATONASÁGNAK nem volt tudomása az arkhónokról egészen ideáig, és nem építették bele a több, mint 35 éves tervükbe a szükséges ellenintézkedéseket."
Hogy miért, ez jó kérdés, de erre én nem tudom megadni a választ.

FehérVándor 2012.08.12. 21:00:25

@timurida: @SANTANTICA:
Nézzétek, én egyetértek abban, hogy kell valamiféle külső segítség és csak azzal, hogy önmagunkat megváltoztatjuk, nem tudjuk eltávolítani a hatalomból ezt a végtelen anyagi,emberi és természeti erőforrásokat magábaszívó gépezetet, a háttérhatalmat.

Ezért is hoztuk létre ezt az oldalt Benedictussal, hogy évek kutatómunkája után, kissé átlátva a helyzetet tudjunk a honfitársainknak is reményt, hitet adni, mivel itthon hasonló tematikájú,pozitív oldalról nem volt tudomásunk, vagy legalábbis olyanról, ami sokakhoz el tud érni. Emellett értelemszerűen az is nagyon zavart, hogy pont az általunk két leghitelesebbnek tartott ember anyagait, név szerint Wilcock és Cobra nem lehet megtalálni magyarul és a vilaghelyzetén, ami a legtöbbekhez eljutó, "Ébresztő" oldal 1000-el megy a félelemkeltés, mert a szerkesztőt meghülyítette valaki, akinek a negatív információival van tele az oldal. Oké, lehet ezekről is tudósítani, hogy épp mire készülnek, de ezek a mozzanatok már utolsó kétségbeesett húzások, nem érnek el vele semmit.A kiegyensúlyozott tájékozattás megkövetelné, hogy a pozitívumokról is szót ejtsünk, ne adja ISten azokra fókuszáljunk. Szerintem.
Gondoljatok bele, ősszel hogy kongatták a harcidobokat, teljes gőzzel dübörgött az Irán elleni propagandagépezet, legkésőbb tavaszra biztosra vehető volt, hogy nekik mennek, még emlékszem is azért könyörögtek az emberek, hogy a májusi Madonna koncertig legalább várjanak.

Ha tényleg a sötétség állna nyerésre, akkor már javában dúlna a III. világháború, az USA-ban FEMA táborokban lenne az ellenálló lakosság,nem robbanhatott volna ki a LIBOR-botrány, az Olimpián végrehajtották volna a tervezett nukleáris csapást, szükségállapot lenne, menetelnénk öles léptekkel az Új Világrend felé.
Igazából valószínűleg nem végzek elég jó munkát, ha a lefordított anyagokból nem jön át, hogy a helyzet mennyivel jobb annál,mint amit a háttérhatalom tervezett és szeretne. A Mennyei Beavatkozás sorozatok végig erről szólnak. Vagy akár Cobra interjúi.

Emellett ugyanakkor nem becsülném le, a pozitív gondolkodás, attitűdváltás, meditáció, a félelem kiiktatásának a hatását. Nagyon egyszerű példa, ha belépsz egy szobába, amely vidám emberekkel, örömmel van tele akkor az rád is átragad, viszont fordított esetben ha depressziós,szorongóakkal, akkor az is hasonlóképp.
Hiszek abban, hogy a meditációinknak nagy hatása van és abban, is hogy anno a június 5-6-i meditáció után amikor Cobra konkrét számokat mondott, idézem: "A tömeges meditációinknak akkora sikere volt, hogy a Fátyol 70%-a az asztrális síkon és 35%-a az éterikus síkon el lett távolítva." nem kitalált adatokat, hanem a valós helyzetet prezentálta.

Ha visszaköveteled a szuveneritásodat, nem vagy hajlandó a továbbiakban a negatív félelemkeltésnek bedőlni, ezzel méred a legnagyobb csapást az irányító elitre. Végső soron ez egy frekvenciaháború, háború az elmédért és a lelkedért. Ha eléred, hogy a mindennapi életedben függetleníted magad, pozitívan gondolkodj, nyitott szívvel,szeretettel, embertársaidat segítve élj, az önmagad által kitűzött erkölcsi normák szerint, akkor elvesztettek és a saját szinteden egy komoly csapást mértél az elnyomókra.
Összefoglalva önmagunk megváltoztatása szükséges, de nem elégséges feltétele a változásnak.
Szerintem.

2012.08.13. 04:47:04

@FehérVándor:
Kedves FehérVándor!

Igen, a szervezeti kérdéseket illetően igazad van.
Tévedtem!
Elnézést kérek Tőled is és mindenkitől!
Ugyanakkor SENKI és én nem sem teszlek Téged felelőssé az információkért amit non-profit alapon, egyéni magánéletedtől elvonva az időt, fáradságot nem kímélve publikálsz. Ezért mindegyikünk hálás!

De nem tudok úgy tenni, mintha minden rendben lenne. Azt én is látom, hogy a sötétségnek nem úgy alakulnak a tervei, ahogy szeretné. Nagyon nem! De a pozitív oldalnak sem! Ezt tartom én egy billegő ex-lex állapotnak. Az egyén önmagával szemben való viszonya, önmagunk kondicionálása nagyon fontos. Te is úgy látod, én is úgy látom, szükséges, de nem elégséges. Ugyanakkor a Cabal eltávolítása is szükséges, de nem elégséges.
Még ha a kettő térben és időben egyszerre is történne meg, érzésem szerint MÉG AZ IS SZÜKSÉGES, DE NEM ELÉGSÉGES. MINTHA A PUZZLE EGY FONTOS DARABJA MÉG HIÁNYOZNA.
Eljutottam oda, hogy az ember jelenlegi felépítésében, a 3D jelenlegi struktúrájában már nem alkalmas arra, hogy elmondjuk, vagy modellezzük, vagy megértsük azt a szintet, amit el kellene érni. Minden, amit a spiritualitás, majd később az ezoterika elmondott használható és jó elemeket is tartalmaz, ezen a keretrendszeren BELÜL. A határmezsgyén állva azt érzem, ez a tudás itt és most már nem alkalmazható, csak nagyon korlátozottan. Személy szerint ezért kapok agylobbot az ezoterikus közhelyektől és dogmáktól.

Ugyanakkor elismerve a szervezeti kérdésekkel kapcsolat tévedésemet, maga az alapkérdés megmaradt, SŐT kiegészült még további kérdésekkel:

1. Van-e valamiféle koordináció a fenti csoportosulások között? Nyilvánvaló, hogy a vezetőkről senki nem fog beszélni. Ez triviális. De ezek szerint a pozitív katonaság kizárólag a pallos szerepét tölti be. Sem spirituális tudása, sem információi nincsenek, vagy azok nem mélyek.
2. Mi az, amiről még nem tudnak? Az egyik erről nem tud, a másik arról? Mert akkor ez olyan lesz, mint a Market-Garden hadművelet, amikor a brit ejtőernyősöket az SS páncélosok fejére dobták le, mert nem tudták, hogy ott vannak.
3. Hogyan jönnek a képbe a Plejádiak? A fentiek fényében az első két kérdés még nyugtalanítóbb.

Az illuminátusok szeretik a sakkot. Sőt magát az életet is egy sakkjátszmának tartják. Aki valaha is sakkozott, az tudja: vannak rossz lépések, amit vérrel-verejtékkel ki lehet kalapálni. De van olyan lépés (egyetlen téves lépés) ami után egy profi sakkozó, feláll és gratulál az ellenfelének, mert nincs értelme folytatni.

Ez a tavaszi fiaskó - mert én annak tartom és erről senki nem fog tudni meggyőzni - még egyszer nem történhet meg. Nem azért mert én akkora ász vagyok, hanem mert egy ilyen méretű tévedést nem lehet büntetlenül elkövetni kétszer.

Annyiból nyitott kapukat döngetek, hogy az idő, egyébként nagyon gyorsan választ fog adni. Mert 2013 márciusa után a fenti kérdéseket már nem lehet feltenni, anélkül, hogy a kérdés komolysága megmaradjon. Az már egy teljesen más történet lesz. Valami lesz akkor is, de az nem ez lesz.
7-8, maximum 9 hónap. Ezen az intervallumon belül teljesen felesleges időpontokkal foglalkozni. Mert egy földműves is évszakokkal, vagy esetleg hónapokkal foglalkozik. Nem naptári napokkal, mert az tényleg kiszámíthatatlan.

De és ebben a kérdésben sem most, sem akkor nem fogok engedni, nem fogom elfogadni azt a magyarázatot, hogy az emberiség rontotta el. Mert ennek a börtön-cellának a kilincse kívül van és nem belül. Kimenni nekünk kell. De kinyitni nem tudjuk.

FehérVándor 2012.08.13. 06:27:18

@timurida: Egyetértek. Engem is zavar a (látszólagos) koordinációhiány. Reméljük orvosolva lett a helyzet. Közröhej, hogy nincs tudomásuk egy kritikusan fontos részletről.
Én nekem az az érzésem, hogy az Ellenállás és a Plejádiak között szoros együttműködés van, de a Pozitív Katonaságnak "elfelejtettek" szólni néhány dologról korábban.A Fehér Sárkány Társaság a saját dolgát csinálja, Cobra említette, hogy sok probléma volt velük télen és ez is csúszást okozott. Ez érthetetlen és a jelenlegi információk birtokában felfoghatatlan. Azonban azt gondolom, hogy nem hülyegyerekek vezénylik le ezeket a dolgokat, valami oka bizonyosan volt a tudáshiánynak. Vagy a titkárnő Mancika az Ellenállástól elfelejtette átküldeni az emailt a bigboss@positivemilitary.gov.us-re :D

Valamint, hogy idézzek egy elég friss cikkből:
"4. A mohóság és vágy a hatalomra a bolygó felszínén található pozitív erők kötelékében( Pozitív Katonaság, Fehér Sárkány Társaság) érthető és tolerálható, mivel az emberi természetnek a részét képezi a hatalomvágy, azonban egy bizonyos ponton túl már nem tűrhető tovább. Amikor ez a hatalomvágy akciókat kezd el hátráltatni, csúszásokat eredményez vagy amikor bizonyos szenvedés megakadályozható lenne a népesség körében, ha a feladatukhoz méltón viselkednének egyes emberek, akkor a továbbiakban nem tolerálható ez a magatartás. Az Ellenállási Mozgalom figyeli és pontosan tudja ki, mit csinál a felszíni pozitív csoportokban."

Miért pont 2013 március?

Egyébként megjegyzem, ha nem lennének ezek a pozitív szerveződések,spirituális tudás illetve egyéni infók nélkül lennék, ill. Wilcock,FUlford,Cobra révén nem tudnánk azokat amiket tudunk és mondjuk az Infowars-ról meg a Világhelyzetéről tájékozódnék,biztosan be lennék szarva rendesen.

elyshia 2012.08.13. 10:16:08

@timurida: @FehérVándor:

Nah, ez így már mindjárt jobb.:-))

Kedves Fehérvándor!

Soha egyetlen pillanatig se jusson eszedbe, hogy ti itt Benedictussal kevés vagy nem jó munkát végeztek!
Mi mindannyian tisztelünk és hálásak vagyunk nektek, akkor is ha ezt nem mindig írjuk le.
Olyan ez a blog mint egy útjelzőtábla. Kell nekünk.:-)
Ha időnként morgolódunk is akár még egymásra is az itt sohasem megy túl azon a határon ami már marakodásnak vagy sértegetésnek minősül, és ebben neked is nagy részed van FehérVándor ahogyan az adódó nézeteltéréseket kezeled. Lazán, de határozottan.

Szerintem sokunkban azért is munkál a türelmetlenség, mert szeretnénk többet tenni a változásért, mint amennyit most módunkban áll.

Namaste

Agenor 2012.08.13. 13:41:12

Egy nagyon szép előadás Nektek, így a hét elejére, Balogh Bélától.

Balogh Béla - Lelki fejlődés:
youtu.be/dTrZcaBPEbw

elyshia 2012.08.13. 20:50:35

@Agenor:

köszi, tényleg szép előadás, ezt még nem hallottam.
Különösen tetszett amikor arról beszélt, milyen mások és miért a boltban vehető zöldségek, gyümölcsök.
Azért is ez ragadott meg, mert nem régóta van kiskertem, és azon túl, hogy nem használok vegyszereket, beszélgetek a növényeimmel, áldást kérek a kertre mikor kinn molyolok. Mikor leszedem a termést, akkor megköszönöm, és ízesebb, édesebb a kertemből a pl. paradicsom mint a bolti. Nem(csak) elfogultság, mert nemcsak én mondom, hanem ha bárkinek adok belőle, márpedig boldogan adok:-), ő is. De a ringlószilva is, amelyik szinte sosem termett a régi gazdáknak nekünk évek óta gyönyörű termést hoz.
Minden meghálálja a szeretetet.

Namaste

Agenor 2012.08.13. 22:05:43

@elyshia: Igen, abszolút így van, nagyon meghálálják a növények a szeretetet. :)

Emlékszem, amikor először olvastam pár évvel ezelőtt James Redfield Mennyei próféciájában, hogy a kis spirituális közösségben hogyan küldenek energiát a növényeknek, hogy azok jobban nőjjenek, erősebbek legyenek, rögtön kipróbáltam én is néhány hétig az itthoni szobanövényeimen. És annyira jó érzés volt látni, hogy tényleg, mintha megújultak volna - sokkal szebben virágoztak egy idő után.

Szuper lehet a kerted. :) A legjobb érzés, amikor magadnak termeled meg a zöldségeket, gyümölcsöket, vegyszerek, meg mindenféle mérgek nélkül. Én is azon dolgozom, hogy egy saját organikus kertet hozzak létre. De még egyelőre a tervezés fázisában van a dolog.

Nem tudom ismered-e ezt a kisfilmet, valami hasonlót tervezek én is:
youtu.be/xGf4C84T1uM

set12& 2012.08.13. 23:46:29

@timurida:

Timurida Barátom!
"A határmezsgyén állva azt érzem, ez a tudás itt és most már nem alkalmazható, csak nagyon korlátozottan"

Abban látom a legfőbb problémát, hogy évek óta a csatornázásra hagyatkoznak nagyon sokan. Emiatt nagyrészt letompult a saját érzékelés, ami tapasztalatot hozhatna közvetlenül. Hogy ez, miként történhetett meg, miért, és ki terelte ebbe az irányba az embereket, ki kell hogy derüljön.

Sokkal több van az emberekben érzékelés területén, mint ami jelenleg megnyilvánul. Valami nem lett jól átadva. Sokan nem tudnak az asztráltér fölé jutni, beleragadtak, évek óta iszapbirkóznak vele, és ez elszomorít engem.

Ott van a test, a szellem, a lélek egy helyen, az ember maga mindhárom, és tapasztalatom, hogy nagyon kevesen tesztelik le, hogy mi rejlik ebben.

Intenzívebb koromban sok mindent kipróbáltam. Közvetlen szemmel auralátás, úgy hogy érzelmeket gerjesztve láttam milyen energiát bocsátok ki a környezetembe, hogy csak egy példát mondjak.
Kellett a bizonyíték....

Azt mondom a tudás még mindig alkalmazható, csak terelve van, letompították, elnyomták azt a képességet, hogy akarják az emberek saját kezükbe venni, és használni. Ettől félnek a legjobban a tisztánlátástól.

Izé..ilyesmi jár a fejemben:-)

2012.08.14. 04:30:10

@FehérVándor:
Több forrás szerint (linkeket majd hétvégén újból megkeresem, mert elég húzós a hetem) 2012 december 21. az nem egyetlen dátum, hanem egy olyan, 2013. március 21.-ig tartó időszak kezdő dátuma, amely elindítja a szellemi változásokat. Utána sem zárul le semmi, de ez az indulás időszaka. Ez egy olyan periódus, amely a régi és új között húzódik.

set12&:
Igen, igazad van. Nagyon hasonlóan látom én is. A külső események csak követik a belső változásokat, mert a lényeg egy olyan más belső minőség konkrét megjelenése, amely él, létezik,: VAN.
Az ezoterika döntő hányadával is ezért állok hadilábon, mert egy régi keretrendszerben gondolkozik és cselekszik. Ami önmagában nem baj. De ezt egyetemessé teszi. Ennek több oka van. Egyrészt valljuk be őszintén... Nagyon-nagyon erősen ott van a háttérben maga a Cabal. Aki átad információkat, de arra kínosan vigyáz, hogy az alapvető változást ne hozzon. A másik oka, hogy az ezoterika nem más, mint a piacosított és bulvárosított spiritualitás. Olyan Kiskegyed és Story Magazin szinten. A működtetői pedig ugyanabba a helyzetbe kerültek, mint a hagyományos klasszikus orvostudomány. Aki ugyan gyógyított meg számtalanul sok beteget és betegséget. De arra kínosan ügyel, hogy mindig maradjon elég beteg (ezért a betegségre koncentrál és nem az EGÉSZ-ségre), mert ő abból él.
Amikor ezt valaki a szemére hányja, akkor kész a válasszal: ha vakbélgyulladásod van, mégis csak hozzám fordulsz.

Egy olyan létminőség kell megjelenjen az EMBER-en belül, ami túlmutat mindenen, amit eddig tudtunk, hittünk vagy véltünk.

Mátrix 2012.08.14. 09:30:21

A spirituális világ egy nagyon komoly munkát végez a háttérben, hogy felkészítsen a változásra (már akit lehet), ez az egyének szintjén (is) erősen zajlódik. És természetesen a globálitást is érintő munka folyik, ki-ki saját eszközeivel, jelenlegi tudásával száll be ebbe a munkába. Itt nem puszta "fényküldésről" van szó. Ezek nem hetek-hónapok alatt megszerzett tudások (néhány tanfolyam elvégzésével, vagy könyvek garmadájának elolvasása által), hanem nagyrészt "hozott" -ak. Amit nem helyettesíthet egyetlen "informácionális" tudás sem. Most még egy utolsó nagy megmérettetés van/lesz az egyén szintjén, erre érdemes odafigyelni...Aztán mindenki elfoglalja majd a helyét. A megfelelő pillanatokban döntsetek okosan és felelősen önmagatokért.

Én ennyit tudok segíteni.

Mátrix 2012.08.14. 09:39:39

ÉS NE SZÁLLJATOK FEL EGYETLEN HAJÓRA SEM, AMELYIK MEGJELENIK A FÖLDÖN.
(Közben már megjelent egy olyan blog is, ami olyan üzenetet tartalmaz, ami erre invitál, ne dőljetek be neki)

Vamest 2012.08.14. 12:58:52

@Mátrix: "Most még egy utolsó nagy megmérettetés van/lesz az egyén szintjén, erre érdemes odafigyelni...Aztán mindenki elfoglalja majd a helyét. A megfelelő pillanatokban döntsetek okosan és felelősen önmagatokért."
Ez aranyos :) Mert ha még lenne olyan ember, aki nem érzi az utóbbi években a sorozatos megmérettetéseket minden szinten...
De hurrá már csak 1 van hátra. :)

Mátrix 2012.08.14. 13:27:13

@Vamest:
Én erre most ennél többet nem tudok mondani neked... Mert ha most meg kéne magyarázzam a kiemelt mondatok mögötti tartalmat, az egy félblognyi tárhelyet foglalna el.
De valamilyen módon - és több részről - érintőlegesen már volt szó erről.

elyshia 2012.08.14. 15:04:03

@timurida:

minden szavaddal egyetértek.
Volt idő amikor többen kerestek gyógyulást nálam és nem értették, hogy nem gyógyítok pénzért, sőt a hagyományos értelemben egyáltalán nem gyógyítok. Egy dolgot teszek elindítom és elkísérem amíg akarja azon az úton amelyen járva meggyógyul, és megváltozik az egész élete.
Könnyen elnyeli a piacosított ezoterika aki nem vigyáz, ez így igaz.

Namaste

elyshia 2012.08.14. 15:08:35

@Mátrix:

én biztos szállnék fel, mi lenne akkor a kutyimmal, meg a cicámmal?:-))

komolyra fordítva ezt nem akarom elhinni, hogy ilyen van...!

Namaste

elyshia 2012.08.14. 15:13:10

@elyshia:

javítva:
biztos NEM...

elyshia 2012.08.14. 15:23:17

@Mátrix:

írnál nekem erről bővebben emailben? Akár FehérVábdoron keresztül akár úgy, hogy ő megadja a címemet neked. Mindjárt felhatalmazom rá.:-)

Namaste

Mátrix 2012.08.14. 20:24:44

@FehérVándor:
Megadnád nekem Elyshia e-mail címét privátban? Előre is megköszönöm.

Kajman 2012.08.14. 21:20:19

@FehérVándor:
A koordinációhiányt én abban látom (javítsatok ki, ha tévedek), hogy mindenki elsősorban a saját felismeréseivel van elfoglalva.
A Ti hatalmas munkátok nagyon nagyban hozzájárul, hogy Mi, ezen a blogon megosszuk a saját tapasztalatainkat, véleményt cseréljünk, vagy elgondolkozzunk a leírtakon.
Üdv, mindenkinek :)

Kajman 2012.08.14. 21:23:04

@FehérVándor:
És ezért, ha "ne adj Isten" türelmetlennek látszom, azért bocsánatot kérek Tőletek.

FehérVándor 2012.08.14. 22:10:09

@Kajman:
Kedves Kajmán,
én is néha elveszítem a türelmem, főleg olyankor, ha szenvedésről,éhezésről,pénzügyi problémák miatti öngyilkosságról és hasonló, teljesen értelmetlen és vérlázító problémákról olvasok/kapok hírt/gondolkodom.

Lehet itt Felemelkedésről,űrutazásról,Belső Földről és mindenféle csodálatos koncepcióról beszélgetni, de engem elsősorban az érdekel, hogy minden egyes embertársamnak jusson megfelelő táplálék,víz,ruha és legyen tető mindenki feje felett. Ameddig ez nem történik meg, én nem alszom nyugodtan.
Ez az alap, amely mindenkinek KELL, hogy járjon, születési joguknál fogva, lévén a Földanyánk bőven biztosít eleget mindenkinek, csak egy szűk csoport úgy tudta manipulálni az embereket az évezredek folyamán, hogy mikor végre lenne technológiánk ahhoz, hogy a létminimum biztosítása nem jelentene problémát, nos ehelyett az emberek elhitték Adam Smith hazug elméletét(ami egyben a közgazdasági gondolkodás szent és sérthetetlen alaptézise,amire alapul az egész rendszer) arról, hogy a hiány van mindenből és ezért nekünk meg kell küzdenünk a rendszerben lévő javakért. Még ha az adott időben(1776) ez részben igaz is volt, jelenleg olyan fejlett technológiák vannak lakat alatt, amelyek ezt a problémát örökre megoldják.

Szerintem itt kell kezdeni, minden éhes szájat betömni, a nyomorgást felszámolni és utána aztán csak a végtelen szab határt a lehetőségeinknek az ingyenenergiával és galaktikus rokonainkkal az oldalunkon.

A hitemet nem veszítem el soha viszont, érzem/tudom mi folyik a látható/nem-látható szférákban, a Fény győzelme elkerülhetetlen.
Egy korábbi cikkben szerepelt, de ismét csak idézni tudom:
"A hit olyan mint a madár, amely érzi a világosság közeledtét, és már akkor dalra fakad,
amikor még sötét a hajnal." Rabindranath Tagore

És jelenleg sokkal többről van szó mint csupán hitről.

FV

Mátrix 2012.08.15. 09:23:58

@elyshia:
Melyik részét nem akarod elhinni?:)
Életem folyamán sokszor láttam őket repülni, legutóbb mint írtam, néhány hete. Ferihegyen meg ott állomásoznak jóideje (mióta lezárták). Érdemes megkérdezni pl. a Pécelieket, Vecsésieket:)))
(Nekem is van Vecsésen ismerősöm)

Mátrix 2012.08.15. 09:38:21

@Kajman:
Azért véleményem szerint az nem egy rossz dolog, ha mindenki a saját feismeréseivel van elfoglalva:))
Igen hasznos lehet..

elyshia 2012.08.15. 10:44:13

@Mátrix:

azt a részét, hogy van olyan blog amely arra biztat, hogy szálljunk fel hajókra, és hagyjuk itt a Földet. Hiszen itt van dolgunk!

Namaste

Mátrix 2012.08.15. 10:51:02

@elyshia:
Persze, hogy itt van. (Még)
Mégis lesznek majd olyanok, akik megteszik.

Vamest 2012.08.15. 11:09:11

@Mátrix: @elyshia: Egy kicsit össze vagyok zavarodva a hajókkal kapcsolatban.
1. Nekem is van személyes ismerősöm, aki látta már a hajókat, több is.
2. Most ezek a hajók melyik oldalon állnak? A jó vagy a rossz. Vagy van mindkettőből?
Ismeritek Szelei Magdolnát? Az előadásaiban említi a hajókat Feriheggyel kapcsolatban.
www.youtube.com/watch?v=F8IZ2hBsE9I

Tekerentyűs brizgettyű 2012.08.15. 11:16:12

@Mátrix: Megkockáztatom, hogy hülyének néztek, de úgy tűnik hogy megmentettetek, legalábbis álmomban. :) 5 szivárványt láttam egymás után amik szépen összetekeredtek és egy kötél féleség kezdett kialakulni belőlük, ami ereszkedett felém. Érdekes volt (szép már nem, olyan, mintha üveggyapotból lett volna, a szivárvány meg nem lehet üveggyapot), gondoltam hozzáérek, hogy kiderítsem mi is ez tulajdonképpen, mikor mellettem valaki azt mondta, hogy érted jöttek. Ekkor beugrott, hogy "NEM SZÁLLUNK FEL HAJÓRA". És azzal a biztos tudattal fordítottam hátat, hogy jól döntöttem. :)
Szóval ha úgy alakulna a "NEM SZÁLLUNK FEL HAJÓRA" még kiegészülhet azzal, hogy nem fogdosunk szép színes, a levegőből lelógó dolgokat. :D

miczo 2012.08.15. 11:35:55

Ahogy látom sok hajó van itt a bolygó fizikai tisztítása miatt, részben a fizikai szintre is lejönnek, de nagyrészt a 3D/4D határán mozognak. A többit nem érzékelem. Tegnap délelött pl becsíkozták felettünk az eget (chemtrail, Miskolc), ugyan elkezdtem pszichikusan tisztítani (hátha segít alapon), rá 2 órára befelhösödött, elvitte az egész permetezést. Jó volt nézni mekkora "rajzás" volt fél délután. Tudom, hogy most már nem hagyják, hogy vegyileg szórják a lakosságot, csak ezt diszkréten intézik.

Azokat a hajókat amik a fizikai szintig jönnek, a fényükröl és a mozgásukról lehet megismerni, láttunk már párat föleg este, de nem olyan gyakoriak.

Ilyen úgynevezett "evakuációs" hajóra nem szállnék fel. Elöször a tudatnak kell elérnie a 4D-s rezgési szintet, hogy a bolygó rezgésemelkedését is bírja. Ha ez nincs meg, akkor mit segíthet rajtad bármilyen hajó? Ha elérted, akkor viszont érzékelni fogod ami ott van. A GF hajóit, az annunakikat a éteri sík lényeit, energiáit.

Kajman 2012.08.15. 11:36:09

@Mátrix:
Oké-oké legyünk elfoglalva a saját felismerésünkkel. De mellé ne felejtsük el, hogy társaslények vagyunk. Magyarán szólva: ne zárkózzunk magunkba, hogy hűűű mire jöttem rá, a többi embert pedig elfelejtjük. Bár csúnyán kisarkosítottam, de azt hiszem ebben valami :)
(szerintem) :)

Kajman 2012.08.15. 11:52:49

Hajókat már én is láttam (szerintem néha olyan vagyok mint egy elfuserált adóvevő, ritkán látok, akkor is csak pár másodpercet, utána felriadok), Budapest felett is cirkálnak.

elyshia 2012.08.15. 12:30:13

@miczo:

láttam, (Miskolc):-).

befelhősödött és rendesen le is hűlt a levegő, biztosan a semlegesítés miatt is.

Nemrégen olvastam az orgonitról, meg a készítéséről ami ezt is meg az elektroszmogot is semlegesíti.

Namaste

zazuma 2012.08.15. 17:16:09

@Mátrix: Szia! Mi az az egy megmérettetés konkrétan? Üdv, zazuma

zazuma 2012.08.15. 17:19:17

Mátrix! Most látom, hogy Vamestnek már írtad, hogy most nem írsz ezekről részletesebben, mert sok helyet foglalna el. Akkor rád van bízva, hogy írsz e konkrétabban esetleg később. üdv, zazuma

zazuma 2012.08.15. 17:23:50

@7alvo: Lehet, hogy mézesmadzagnak szánták a szivárványkötelet. Mert az már csak nem lehet gyanús. Szivárvány energiával is szoktam tisztítani, ami jót jelent, (pont ezért gondolhatták, hogy nem lesz gyanus) de az, hogy jöttek érted, inkább tűnik olyannak, hogy be akarják gyűjteni a lelkeket a rosszfiúk. üdv, zazuma

zazuma 2012.08.15. 17:29:18

@miczo: Szia Miczo! Jól tudom-e, hogy most év végétől kb. március 21.-ig emelkedik a tudatunk a 4D-s rezgésszintre? De a testünk még 3D-s marad? Az Andromedacouncil szerint - már ha hiteles - 2014.január 1-től kezdődik hivatalosan a 4D-s létezésünk a bolygón, azaz már más sűrűségű testben fogunk létezni. Meg tudod ezt erősíteni, vagy van egyéb idevágó információd? Üdv, Zazuma

Mátrix 2012.08.15. 20:04:29

@Vamest:
Mindkettő.
@7alvo:
"Szóval ha úgy alakulna a "NEM SZÁLLUNK FEL HAJÓRA" még kiegészülhet azzal, hogy nem fogdosunk szép színes, a levegőből lelógó dolgokat. :D"
Na, ezen most újfent jót nevettem:))) Amúgy meg ügyes vagy! Figyeld továbbra is az álmaidat, ott lesznek bennük fontos infok.
@Kajman:
Igenigen igazad van, de nem tudom mire szeretnél kilyukadni pontosan:) Nem vagy elfuserált adóvevő, figyelj jobban, és ne csak kifelé.
@zazuma:
Persze, az "egy" nem számszerű adat:)
Bőven nem lesz 2014...A jelenlegi valóságban legalábbis biztosan nem. Energetikával foglalkozol, igaz? A felemelkedés elsősorban nem fizikális esemény, amit látsz a szemeddel, az a "díszlet" . (Természetesen mindemellett fontos) A 4D nem "hely" , legalábbis nem a 3D-s értelemben. Így érted...?
Arra, amit kérdeztél:
Emlékezz: egy teljes ciklust zárunk le.. Tedd meg, amit még meg kell tenned...
Írtó gyorsan le fog zajlani, a jelen pillanatban úgy tűnik, hogy sokkal gyorsabban, mint gondoltuk.

Mátrix 2012.08.15. 20:37:38

"Cobra: Augusztus és szeptember folyamán rengeteg minden fog történni a háttérben, azonban előfordulhat, hogy ezeknek azonnali eredményét a felszínen nem fogjuk tapasztalni. Mindenkinek azt javaslom, hogy maradjon türelmes és nyugodt ezen időszak alatt, főleg a szeptemberi ismételt Uránusz-Plutó kvadrát idején.Az Esemény ez év októbere körül várható."
Nem véletlenül emeli ki a szeptembert és októbert.
És azt sem, hogy esetleg a "felszínen nem fogod tapasztalni". A "felszínen van a hangsúly". Történik, tapasztalhatod is, jelenleg is rengetegen tapasztalják.

zazuma 2012.08.15. 20:39:53

@Mátrix: Szia! Ami írtó gyorsan fog lezajlani, az a 4D-s tudatosságra való átállás?
A 4D-s létezést nem helyként gondolom, hanem egy más sűrűségű létezésként értettem, ami a mostani 3 D-s szemünkkel már nem lenne érzékelhető. Olyannak képzelem, mintha a 3 D-s világból eltünnénk, mert egy más frekvencián rezegnénk, léteznénk tovább. Igy értettem. Remélem jól, ha nem akkor kérlek írd meg. Köszi, üdv zazuma

Mátrix 2012.08.15. 21:17:04

@zazuma:
Igen így van. No és akkor ebből mi következik...?

Nem mindenki ugyanoda "tűnik el" ...
Légyszi, terjeszd az infot, ha lehetőséged van rá, nagyon kevés időnk van...

Mátrix 2012.08.15. 23:05:09

@zazuma:
A kérdést azért tettem fel, hogy gondolkodj el rajta..
(azért teszem ezt hozzá, mert lehet, hogy nem volt egyértelmű)

Kajman 2012.08.16. 08:25:14

@Mátrix:
Pontosabban szólva arra szerettem volna kilyukadni, hogy ne csak magunkra figyeljünk :)

Vamest 2012.08.16. 09:47:20

@zazuma: @Mátrix: A 4D tudatosságot itt bolygó szinten értitek? Mert egyénileg emberek már vannak ezen a szinten, ugye? Sőt, mivel az energia jön, érzékelhetően, aki akar, és ezt választotta, emelkedik vele.

Mátrix 2012.08.16. 10:04:41

@Vamest:
Igen, egyéni átlépések már megtörténtek, csoportos még ezután lesz.

Kajman 2012.08.16. 10:12:55

"Még mindig a Perzsa-öböl területén van egy öreg csatahajó telepakolva robbanószerekkel, amelyek felrobbantása után, az akció természetesen Iránra lenne kenve. Mindazonáltal, a bombák NEM fognak felrobbanni és ez az elkeseredett próbálkozás is, ahogyan az eddigiek is, ki lett védve, NEM lesz III. világháború."
Nos amiért kiollóztam:
www.origo.hu/nagyvilag/20120815-gazmaszkokkal-szirenakkal-keszulnek-izraelben-az-iran-elleni-haborura.html
No mi lesz itt szerintetek? Mert ha Izrael elindul, akkor kénytelenek lesznek beavatkozni, úgy sejtem látványosan...

Tekerentyűs brizgettyű 2012.08.16. 11:10:43

Idézet a cikkből: "Dagan ezért kapott hideget, meleget is. A szemére vetettek, hogy lerántotta a leplet az izraeli tervekről, miközben a katonai támadás lebegtetése kulcsfontosságú lenne Irán megfélemlítése szempontjából. "
Lehet, hogy tényleg csak erről van szó. :)

zazuma 2012.08.16. 17:00:13

@Vamest: Szia Vamest! Azért én még úgy is értelmezem a 4D-s tudatosságot, hogy ahhoz 4D-s test tartozik, ami már egy teljesen más frekvencián való létezést jelent, ez az ami a mostani 3D-s szemnek nem érzékelhető. De a 4D-s létezésnek is vannak különböző frekvenciás oktávjai, állítólag a 4D 8. oktávjáig érnek fel a sötétek a különböző fekete mágiájukkal. üdv, zazuma

Vamest 2012.08.16. 21:23:19

@zazuma: Kedves Zazuma! A 4D-ről tudnál ajánlani valami olvasnivalót?

set12& 2012.08.16. 23:04:45

@timurida:
"Egy olyan létminőség kell megjelenjen az EMBER-en belül, ami túlmutat mindenen, amit eddig tudtunk, hittünk vagy véltünk. "

Mondjuk belemenve:
Egy megváltozott tudatállapot aminek a változása nem esik vissza sehová, csak növekszik, nem úgy mint most. A megváltozás mértékéről semmit sem tudok, és azt sem tudom, hogy milyen lesz igazán. Elképzelhető, hogy nagy traumma lesz ennek a megélése.

Aztán ott van a szeretet érzése, minden más érzelem eltörölve, ócskaságként. Sokan fognak visszaesni asszem, mert a fájó szeretet elég vad valami, és elfeledni a társakat nem könnyű. De lehet hogy nem is erre gondoltál:-)

Mátrix 2012.08.17. 10:51:07

Szia @N0ctis: azért Vamest jól bedobtad a mélyvízbe, hogy rögtön a Vénusziakkal indítasz:))))

ARVISURA 2012.08.17. 18:02:27

@Vamest: Tényleg érdemes végigolvasnod. Jó kis könyv.!

2012.08.17. 19:05:45

@FehérVándor:

Igen, igen...
Nagyon örvendek, hogy felhoztad ezt a korszakos blogbejegyzést.
IGEN, OLVASTAM!!!!
Ezt nem szarkazmussal mondom. HANEM TÉNYLEG!
Ugyanis:
"Ez a dualisztikus földi felfogáson jóval túlmutat. Azt jelenti, hogy a sötétség nem szükséges a fény meghatározásához és hogy a tudatosság nem a sötétséggel való interakciótól fejlődik, hanem inkább a Létezés tiszta örömétől. Ez abszolút Fényességet jelent árnyék nélkül, boldogságot szenvedés nélkül."

Ha ezt a bejegyzést a maga valóságában felfogjuk és megértjük, akkor a spiritualitás és ezoterika 95%-a a szemétbe kerül. Mert átverés és a Cabal kezének a nyomát viseli MINDEN olyan tanítás, útmutatás, csatornázás és információ, amely arról szól, hogy a sötétség szükséges, már-már elengedhetetlen, hogy a FÉNY felé menjünk. Hogy megértsük és értékeljük. Hogy egyáltalán megéljük a FÉNY-t. Az Ősforrásnak, a Fénynek, nem kell sötétség, hogy LEGYEN!!! Ő önmagában is (meg)áll.
Nekem Jézus Krisztus ezért etalon és kiindulási alap. Ő a nagytanács, Pilátus, Heródes és Kajafás nélkül is AZ, AKI. Senkire és semmire nincs szüksége. A sötétségre végképp.

Ez a blogbejegyzés, a Fény entrópiája volt az, amiért "itt ragadtam".

coming out:
1979 óta foglalkozom tudatosan szellemiekkel, spiritualitással. Akkor még nem ezoterikának hívták Erikát...:-)
Egy "ilyen" családba születtem bele. 5-6 évesen ültem először médium mellett és ma már mosolygok azokon a beszélgetéseken, aminek fültanúja voltam és akkor úgy képzeltem, hogy a Jupiter nevű ember bemegy egy olyan házba ahol a 6. szám, mint egy utca házszám ott virít.
A 70-es évek elejéről beszélünk.
Akkor még írógéppel (ritkábban stencilezett) kiadványok formájában. Akkor még - és a hetvenes, nyolcvanas években így volt - bizalmasan (igen őt ismerem, megbízható...) kézről kézre járt egy-egy könyv, írás, tanítás, ma úgy mondjuk "csatornázás".

A "világ végét" családom és az a szellemi kör, amelyben jelen volt több médium (ma csatornázóknak hívják) megjövendölte. Volt egy 1962-1963-as dátum. Látszólag nem történt meg.
Akkor még meg sem születtem, csak elmondásból tudtam, hogy: "na ez a dátum sem jött be!"
Utólag, a már szabad információknak köszönhetően TUDOM, hogy a kubai rakétaválság idején néhány óra választotta el az emberiséget a nukleáris Armageddon-tól. Majd megölték az első-utolsó valódi, valóságos elnökét az USA-nak. Ő volt John Fitzgerald Kennedy.
Sok borsot tört a Cabal orra alá és a húzós ügyek még csak ezután következtek volna. Ezért kellett meghalnia.

Volt egy másik időpont: 1972. Az akkori médiumok teljes intenzitással nyomták: a veszély kézzelfogható és elkerülhetetlen. "Látszólag" sok minden nem történt. Utólag tudtam meg ezt is: a
Jóm kippúri háborúnak volt egy olyan szakasza, amikor a zsidó front összeomlott, az akkori izraeli miniszterelnök Golda Meir közölte Nixon, akkori elnökkel, ha az arab csapatok nem állnak meg, 15 perc múlva (!!!!!) bevetik a "végítélet fegyverét". (1973)

Az 1987-es harmonikus konvergencia, majd az 1999-2000 évezredforduló sem hozott látszólagos eredményeket, eseményeket. Nostradamus tévedett?
Csak várni kellett a kommunizmus összeomlásáig és 2001. szeptember 11-ig.

Mit láttam az ún. rendszerváltás után? A párttitkárból lett reiki mester, aki utána beavatott embereket? A nyolcvanas években Bécsben lopáson kapott ember (fél Bécsen át kergették az osztrák rendőrök), aki a rendszerváltás után az ezoterika egyik kulcsfigurája lett? A rábaközi megváltó, a putnoki halottlátó, vagy gyorscsók?
Ilyenkor Madách látnoki szavai jutnak az eszembe:
"...Egymást szedtük rá azzal, hogy tudunk:
Most a valónál mind elámulunk...."

Miért mondtam el mindezt?

Nem azért, hogy mindaz, amit elmondok, EZZEL az információval legyen alátámasztva. Ez egy olyan árukapcsolás lenne, amely egyrészt etikátlan, másrészt haszontalan. Mert részemről mindaz amit megéltem, láttam, hallottam, valamikor hittem,: az én bulim.
Mit kezdene ezzel bárki, bármit is?

De a nézőpontom TELJESEN MÁS, mint bárkinek, aki ide ír.
Egyrészről megingathatatlanul hiszek az ember felemelkedésében.
Az EMBER-nek el kell foglalnia azt a helyét, amire az Ősforrás valóban szánta.
Másrészről a spiritualitás és ezoterika (95%) IGAZ arcával tisztában vagyok.
Most azt próbálják eladni, hogy szükség van a közreműködésükre az emelkedésre.

NINCS SZÜKSÉGÜNK A SEGÍTSÉGÜKRE. Sem a Cabal, sem "rejtett kéz", sem a spiritualitás, sem az ezoterika segítségére. Sőt, ha ők nem "segítettek" volna, már régen a célban lennénk.

Harmadszor pedig szkeptikus vagyok. Az ember gondol valamire. Látszólag történik, vagy nem történik valami (vagy semmi). De a háttrében ezerrel működik minden. Amit mindig utólag tudunk meg, miközben az alapvetés nem változik.

Így került nálam, több évtized gyakorlati tapasztalata után az emberi belsőre a hangsúly. Ha van fix pont, akkor EZ AZ.

Innen indulok és ide érek vissza.
NEKEM, az egész életem ráment erre az információra. Lehet, hogy ezért történt MINDEN az életemben?

De még mindig nincs semmi elveszve és semmi nincs későn!

"...Sem azt nem mondják: Ímé itt, vagy: Ímé amott van; mert ímé az Isten országa ti bennetek van...."

2012.08.18. 10:39:27

@set12&:

Amit én várok, az NEM spirituális megoldás.
Abban az értelemben, hogy nincs az a technika, tudás, információ, amivel meg lehet "überolni" ezt a következő fejlődési fokot.
Mi jellemzően az euro-atlanti fehér fajhoz tartozunk, alsó-közép, vagy a közép osztály rétegében. Természetes, hogy a folyamatot ennek a fényében interpretáljuk. De ez csak egy folyamat lefordítása, dekódolása.

Maga az ESEMÉNY annyira egyértelmű kell legyen (amikor a Tudatban megjelenik MINDEN), amiben egy kínai üzemben dolgozó 12 éves gyerekrabszolga, egy líbiai kecskepásztor, egy kanadai üzletember, vagy egy inuit eszkimó is egyaránt részesül.

Sem az anyagi kondíciók, sem a társadalmi réteg, sem az információs szint(lehet, hogy analfabéta az illető és számítógépet soha nem látott) NEM BEFOLYÁSOLHATJA ezt az evolúciós ugrást.

Hogy mennyire egy torzan értelmezett emberi teljesítménycentrikusságban képzeli el az ezoterikus világ a megoldást, azt ez a jézusi mondat világítja meg:
"Az elsőkből lesznek az utolsók és az utolsókból az elsők!"

Egyébként szerintem is drámai lesz, amikor minden eltemetett, velünk hozott, belénk nevelt, vagy általunk kreált energia (érzések, gondolatok, tettek) hirtelen berobbannak a tudatba.

Akkor fog eldőlni, hogy valakinek folytatnia kell-e máshol a 3D-s tanulást és tapasztalatszerzést, vagy ez az elképesztő energia feljebb löki!

Hodiel 2012.08.18. 11:40:03

Olvastam egy nagyon érdekes könyvet, talán ez volt az első, ahol éreztem, hogy magasabb dimenziókba visz.. a címe: Andrzej Wójcikiewicz: A fáraó felébresztése Neten könnyen meg lehet találni és letölteni.
A könyvben leírt történet valóságos eseményekről és emberekről szól. Már nagyon komoly konferenciák és feltárások kezdődtek ezzel kapcsolatban. Magyar oldal: khufu.hu/
Nadzsal Ida egy magyar hölgy, aki szintén részt vesz valamilyen szinten ebben a "küldetésben", tőle néhány 2010-es info-t itt találhattok: khufu.hu/eloadasok.php

Talán lehetne foglalkozni vele, bár friss hírek nincsenek ezzel kapcsolatban, könnyen elképzelhető, hogy leállították őket, viszont komolynak tűnik a dolog.

set12& 2012.08.18. 16:44:51

@timurida: A halálhoz eddig sem kellett spiritualitás. Eljött az ideje, megtörtént.

Ha lesz ESEMÉNY: 70 milliárd ember, és megszámlálatlan állat hal meg szinte egyszerre, ezzel együtt felszabadul millió szimbólum energiája, plusz a Naprendszer is kitesz magáért.
ET ezért fogja a fejét. Nem fog bírni a felszabaduló energiával, irányíthatatlan. Ezért szorgalmazza amit szorgalmaz:-)

Nincs ebben spiritualitás, csak energia. Ha igaz:-)

2012.08.18. 16:51:06

@set12&: Így van.
Minden szavaddal egyetértek!

Nincs az az információ, "igazság", amely tudná ezt modellezni, vagy csak leírni.
És itt tényleg mosolyogni lehet az emberi elmén: azt mondja "világvége". Gondol valamire. Egészen másképp történik, mert a "világ" csak azért létezik ebben a formájában, mert így ismerjük...

2012.08.18. 17:44:15

Hová lesznek a hozzászólások?

2012.08.18. 17:55:12

Mert háromszor küldtem el egy hozzászólást. Mindhárom esetében azt jelezte, hogy a hozzászólás elküldése sikerült.
De egyszer sem jelent meg.
Van valami, amiről nem tudok? :-(

Haloin 2012.08.18. 18:00:25

Lehet sokat beszéltél mostanság, s a rendszer úgy gondolta hogy eleget karattyoltál.!

Kajman 2012.08.18. 18:02:28

"Egy pallérozott elme számára a halál nem más, mint egy új kaland kezdete"
Filmes idézet, de szerintem mindent elmond.

Kajman 2012.08.18. 18:03:22

@timurida:
Ez jó kérdés, egyszercsak megjelennek, én is jártam már így.

2012.08.18. 18:04:25

@Haloin: Lehet, hogy igazad van. Valami hasonlóra gondoltam én is.

2012.08.18. 18:21:09

@Kajman: Az jó lesz. Háromszor majdnem ugyanazt? :-)

@Haloin: Jól érzem, hogy Benned feszültség van?

Haloin 2012.08.18. 18:59:12

@timurida:
Drága Timurida, az egész világ egy nagy feszültség.!
:))))

Egyébként meg jól érzed van, bennem némi feszültség, de tisztában is vagyok vele meg kezelni is tudom.!

Meg aztán néha kell is az ilyen is, mivel nem vagyok és nem is akarok "tökéletes" lenni, de jobb minden féleképp, hogy minél többet tudjak adni a szeretteimnek.!
/ami kihat persze az egész világra is/

Egyébként meg nem, kritizálni akartalak.

Élj úgy ahogyan szeretnél, ne feledd szabad vagy.!

2012.08.18. 19:07:05

@Haloin:

Kedves Haloin!

Te azt írtad:
"Egyébként meg nem, kritizálni akartalak."
Erre gondoltál?

Vagy erre?:
Egyébként meg, nem kritizálni akartalak.

Ez tökéletesen alliterál a klasszikus mondatra:
"A királynét megölni nem kell félnetek jó lesz ha mindenki egyetért én nem ellenzem"

Bocs, de ezt nem hagyhattam ki...
Túlságosan magas labda volt! :-)))

Megvárom a holnap reggelt-délelőttöt és megpróbálom részletekben.
Video anyagokat (linkeket) akartam küldeni lényegében kommentár nélkül.
De úgy látszik Pap Gábor "B"-listán van a szerveren....

Haloin 2012.08.18. 19:36:49

@timurida:
:)
De tudod, hogy véletlenek meg nincsenek.!

timurida (törölt) 2012.08.18. 20:46:40

@Haloin: Tényleg nincsenek véletlenek.!

Kedvesem!

Az, hogy nem voltál őszinte, teljesen a Te döntésed, hatóköröd és szabadságod.
Számomra, mint látó és gondolkozó embernek ez már nem kérdés.
Ne alázd meg sem önmagad, sem engem, hogy magyarázatokba fogsz.
(Önmagad miért?, engem (pedig) nem tudsz)

Nekem legalább annyi ellenségem van/lesz a spiritualitás területéről, mint az uralkodó tömegtudat részéről.

Alapvető félrevezetések, félreértések, hazugságok és tévedések. Sok-sok évtizedes múlttal.
Több évtizedes tapasztalatom, tudásom miatt LÁTOM és TUDOM, hol van a bibi.

Hol van a mai spiritualitás és ezoterika Achilles-sarka? Miért nem működnek az egyéni és csoportos megmozdulások, meditációk és vizualizációk? Mert tévedésen, félrevezetésen és hazugságon alapszik kevés kivételtől eltekintve a nagy része.
Az ezoterika és spiritualizmus 95%-a a Cabal és bérencei kezében van.

Miért is?:

1. A sötétség nem ellentéte a Fénynek. Mert a sötétség nem más, mint Fény hiánya.
2. A félelem, harag és gyűlölet nem ellentéte a Szeretetnek. HANEM A SZERETET HIÁNYA.
3. A rend (Kozmosz) nem ellentéte a zűrzavarnak (Káosz), hanem annak a hiánya.

Évtizedek óta - és figyeljük meg, mennyire nem látjuk a fától az erdőt!!! - a duális világképet nyomják bele a fejekbe. MIKÖZBEN A 3D-BEN ÉLÜNK. Alapvető felépítésünk: test, lélek, szellem.
3 koordinátával. 3 alapvetéssel. 3 "igazsággal". Hogy mondja a magyar?: 3 a magyar igazság! A testnek is megvan az igazsága, a Léleknek is megvan az igazsága és a Szellemnek is megvan az igazsága. Ha ezt leredukáljuk 2 komponensre, 2 alapvetésre, ATTÓL A PILLANATTÓL FOGVA NEM MŰKÖDIK. SEMMI.
Miért három dimenzió a 3D?
Mert egy számsor alapján "alatta", vagy "előtte" (nézőpont kérdése) áll a 2D. Sötétség-Világosság, anyag-Lélek. Jó-Rossz. Világosság-sötétség.
EZT MÁR MEGHALADTUK. Mégis ez folyik a csapból...
A 3D nem más, mint az örökkévaló, de teremtett Lélek döntése és választása a dualista 2D és az Ősforrás által eredetileg elrendelt létezés (4D, majd 5D)között.
Ha felírod:
2D - 3D - 4D - 5D

NINCS DUÁLIS VILÁG A SZÁMUNKRA! Ezért nem lehet sem meghaladni, sem kinőni. Azt vegyétek észre: hogy a 4D-be, majd 5D-be folytatódjon az ÚT, az nem a 2D-be kell vezessen (ezért zseniális korszakos mű "rejtett kéz" mert megmutatja az átverést), hanem a tér és idő virtualitásának megértésével (4D), majd az Önmagunkkal való teljes azonosság (5D) felé kell vezessen.

Ennél egyszerűbben és (főleg) rövidebben nem tudom elmondani ezt a gigantikus átb*szást.
MIKOR ÉBREDÜNK FEL?!

Haloin 2012.08.18. 21:24:08

@timurida:
:)
Hát lehet hogy "el vesztem" valahol de te sem vagy kutya.!

Én nem titkolom önmagam, az hogy néha sunnyogok, hmm.!

Mi-volna ha egyszerűen csak élnéd az életed.?

Mátrix 2012.08.18. 21:27:12

Kedves @timurida: neked nincs ellenséged a spiritualitás területéről, Te önmagadnak vagy saját ellensége.
A hozzászólásaid amúgy mindig tele vannak szembenállásokkal. Ne kérd, hogy rámutassak hol, mert nem fogok:)
Gyönyörűen kifejtetted azt is, hogy mi a 3D , s az ezzel összefüggő konzekvenciákat is, ez a hivatalos verzió..?:)
(A kérdés csak plátói..:))

Kajman 2012.08.18. 21:29:50

@timurida:
Köszi!
Szép összefoglaló!

timurida (törölt) 2012.08.18. 21:43:39

@Haloin:
Azt teszem...
"Nem adhatok mást, mint lényegem..."

@Mátrix: A plátói kérdések olyanok, mint a virtuális szex. Valami van, de nem az igazi.
(ez az én kezem, vagy a tiéd?....)
Az, hogy mire mutatsz rá, az a Te dolgod. Kettőnk között van azonban egy alapvető eltérés. Eddigi hozzászólásaidból arra következtetek (ez nem ténymegállapítás, csak egy érzés), hogy Te az ezoterikából (is) élsz. Nem kívánt szövegrész törlendő. Én a két kezem munkájából élek. Így a szellem kérdéseiben tévedhetek. Te (ha és amennyiben) megélhetésedet a szellem kérdéseiből meríted, TE NEM TÉVEDHETSZ. Mert így a piac szabályai érvényesek Rád nézve. Magyarul: garanciát kell adjál.
Ez lesz a karmád.

@Kajman: Köszönöm!

Mátrix 2012.08.18. 22:07:06

@timurida:
Igen, az ezotéria a hivatásom. Továbbá én is a két kezem munkájából élek, mint általában mindenki a bolygón:)Azt, hogy mi a karmám tán én jobban tudom, mint Te, ha nem haragszol.
Remélem, Te legalább értelmezni tudod, amiket leírsz..
Egyébként nem tudom mire szeretnél garanciát tőlem, és mi okból:)))
Kissé agresszív és erőszakos vagy, nemde? Miért csodálkozol hát, hogy olyan az életed, amilyen?
Rosszul látod: kettőnk között több alapvető eltérés van:)

Mátrix 2012.08.18. 22:16:26

@timurida:
No, legalább ezt az egyet tisztázom:
A plátói kérdés nem olyan, mint a virtuális szex.
Attól plátói, hogy nem vár választ.
S innentől részemről vissza fogok térni az eredeti mederbe:)

Mátrix 2012.08.18. 23:56:25

Visszatérve egy kicsit a 4D -s témára, ez talán @Vamest: -nek is egy kis segítség lesz.
Jelenleg 12 síkról (dimenzióról) tudunk, a 13.-at nem szoktuk említeni, mert az maga a Forrás (mi Istennek nevezzük).
A formák világa (ahol még van test, alak) a 6. dimenzióig tart, a 7. dimenzió a választóvonal, ahol lehetséges forma, de nem jellemző (ezt bárki megtapasztalhatja, aki belép ide. A 8. dimenzión túl már nem beszélhetünk formáról. Minden egyes dimenzió más és más Törvényeknek van alárendelve. Minden sík a lélek evolúciójáról, a teremtés gyakorlásáról és a tapasztalatok megszerzéséről szól (a mi szemszögünkből tekintve). Azon a síkon tudunk huzamosabban maradni tapasztalatszerzés céljából, amely sík Törvényeinek meg tudunk/meg akarunk felelni, azaz képesek vagyunk, illetve akarunk alárendelődni. Minden síkon elsősorban az érzelmeinkkel és gondolatainkkal teremtünk, ahogy haladunk feljebb, ez mindinkább így van.
Jelenleg a 4. dimenzió az, ami izgalomba hoz mindenkit a ciklusváltás következtében, ezért maradjunk ennél, mert most ez fontos.
A saját jelenlegi tudatos tudomásomat (élményemet és tapasztalatomat) fogom most megosztani, ami ezzel kapcsolatos.
A 3. dimenzióban a teremtés még viszonylag "lassú" egy olyan gyakorlópálya, ahol teremtésünk következményeivel kisebb nagyobb késedelemmel (időbeli elcsúszással) szembesülünk. Emiatt sokszor nem is látjuk a kiindulópontot, pláne, ha az nem is ebben az inkarnációban van. A 4. dimenzióban ezzel szemben sokkal gyorsabb a teremtés (a materializáció), így nagyon gyorsan szembesülünk teremtésünk végeredményével. Azaz,ha a lélek még "ingatag" , azaz megszerzett tapasztalataival még nem képes az érzelmi (tudati) egyensúlyra, stabilitásra, akkor ebben a mezőben a félelmei fognak előtörni. Ergo ezekkel fog teremteni. És a Törvények gyors érvényesülése következtében gyorsan letudná ezt az inkarnációt, kezdhetné újra:) De gyakorlatilag ez soha nem fordulhat elő, mert ez a bizonyos mező csak akkor enged be, ha "kész" vagyunk rá. (Tehát nem akarat, vagy választás függvénye.) Nem véletlenül a szeretettel és a Krisztus tudattal van összefüggésben, talán a fentiek tudatában már könnyebben érthető, hogy pozitív érzelmeket csak a szeretetből (és tudatossággal) lehet fakasztani. Mert minden pozitív érzelem a szereteten alapul.
És a fentiek olvasatában már az is könnyen érthető (elképzelhető), hogy ez a világ nagyon szép...
De nem mentes a kihívásoktól, viszont mások a Törvények, így a kihívások is.
Vamest: a könyvet, amit ajánlottak neked, még nem olvastam, csak rápillantottam a tartalomjegyzékre. Érdekesnek tűnik, asszem én is el fogom olvasni:)

timurida (törölt) 2012.08.19. 06:13:20

@Mátrix: Legyen neked a te hited szerint.
Onnantól kezdve, hogy most már tudom, hogy hivatásos vagy, a beszélgetésnek kettőnk között tényleg nincs értelme.
Mert te nem a saját gondolataidat fogod mondani, hanem a kánont és a dogmát.

Ugyanis az ezoterikának hosszú távon nem érdeke az emelkedés. Mint ahogy egy papnak, tiszteletesnek, rabbinak sem érdeke, hogy a hívő megtalálja Istent. Az orvosnak sem érdeke, hogy mindenki meggyógyuljon.
Ez ilyen egyszerű. Botrányos, de egyszerű.

Sokan tévedésben vannak. Mert a Cabal működése és túlhatalma tényleg az első számú probléma. A második gubanc az ember Önvalójától való elszeparáltsága.
De a földi kérdések (ezért is van csúszás sokszor az időben) megoldása azért is komplikáltak, mert az emberiség egy jelentős hányada - és itt a harmadik gond - érdekelt a jelenlegi rendszer fenntartásában és működésében.

zazuma 2012.08.20. 20:08:37

@Vamest: Kedves Vamest! Jelentkezem, csak előbb összeszedem magam. Napokig nem voltam a laptop közelében, térerő teljes hiányában, átolvasom az összes kommentet és neked is készülök válasszal, addig is üdv, Zazuma

zazuma 2012.08.20. 20:21:00

Kedves Vamest! Most látom, hogy ajánlottak neked olvasnivalót, én egy filmet is ajánlok melléjük, a youtube-on láttam, címe: Nosso lar - A mi otthonunk (teljes film) ez speciel a 4. D-ről szól, arról, hogy mi is folyik ott és a különböző szintekre is van utalás a 4. D-n belül. Nekem nagyon tetszett. üdv, Zazuma

PepeSzeretiMikjobit! 2012.09.09. 00:15:41

@timurida: Sziasztok!
A héten bukkantam az oldalra és nagyon megörültem neki! Ez az első cikk, ami mögött elolvastam az össze kommentet, és sok hozzám hasonlóan érző ember van. Nekem is van saját topicom amit a téli napfordulóra várás lelki terheinek megosztására és az addig egyre növekvő káosz nyomonkövetésére valamint az infók, hírek összegyűjtésére hoztam létre (és még 2-3 másik, a témában érdeklődő topicom is van), de sajnos gyér a látogatottsága, ezért különösen örülök, hogy itt többen vannak!
Válaszolok is néhány kommentre.

@SANTANTICA: "Amúgy lehet én már türelmetlen vagyok vagy csak realista, de komolyan érdekelne, hogy Ti meddig bíztok a változásban...mondjuk október után jön majd egy márciusi dátum...utána majd jön egy júniusi...aztán meg egy novemberi...aztán majd 2025 lesz a tuti...aztán meg....stb stb...
szóval hol a határ? "

Én is érzem ezt, pont ezért keresek fogódzókat, infókat és főleg társakat, akik segítenek elviselni és értelmezni, amiken átmegyek.
Pl. éreztem valami megkönnyebbülést július 18-20-től kezdődően. Addig úgy éreztem, hogy megyünk bele a sötétségbe, húz le az örvény (egyéni életemben és társadalmi szinten is), és akkor mintha elérte volna a végpontot, és engedett volna, elkezdett volna felemelni. Ez köthető valami konkrét eseményhez vajon? Azóta nem is figyelem már a TV-t, komolytalan, fölöfleges cécónak tűnik, amit a politikusok csinálnak, nincsen súlya többé. De mégis jönnek újra sz.r érzések rám, hogy vége mindennek.
Ld. Timurida
"Nos, az a helyzet, hogy élelem, ivóvíz nélkül, kitéve az intenzív napnak 2-3 nappal és éjszaka után TELJESEN MINDEGY MIKOR JÖN EGY HAJÓ.
Vagy amikor fuldoklik valaki. Akár vízben, akár más okból. 4 perc után lényegtelen kérdés az, hogy megindul-e a levegő...
Sajnos a 3D így működik.
Ha ezt nem tudják az illetékesek, akkor viszont térdre, imához!
Mert akkor szarban vagyunk. "

Ezért is érdekel pontosabban az, amit Te mondasz, Mátrix 2012.08.14.-én:"Most még egy utolsó nagy megmérettetés van/lesz az egyén szintjén, erre érdemes odafigyelni...Aztán mindenki elfoglalja majd a helyét."
Hogy ez mit takar.

PepeSzeretiMikjobit! 2012.09.09. 00:21:26

Azt is szeretném mondani, hogy amiért a topicomat megnyitottam az az, hogy pont abban a lelkiállapotban élem meg a helyzetet, mint Timurida, akinek itteni hozzászolásai 08.12-én akár az enyémek is lehetnének. Én azt gondoltam, ő lány, merthogy Timur Ida, de FV Uramnak szólította, és ez a kérdés azért fontos nekem, mert már nagyon szeretnék így a Vaskor végén lelkileg kifáradva egy velem azonosan érző Férfivel szerelmeskedni. :)

PepeSzeretiMikjobit! 2012.09.09. 00:27:53

@Mátrix: "Jelenleg 12 síkról (dimenzióról) tudunk, a 13.-at nem szoktuk említeni, mert az maga a Forrás (mi Istennek nevezzük). "
Ez nagyon érdekes, mert 5 évvel ezelőtt hallottam arról, hogy a fizikusok megtalálták a 14. dimenziót. De persze nem olvastam utána, csak hallomásból tudom. Lényeg, hogy sok van.:)

"Egyébként nem tudom mire szeretnél garanciát tőlem, és mi okból:)))"

Én tudom.
A klienseidnek jár garancia.
Ahogy a fogorvostól a kliensnek, a cipésztől a vevőnek. Ha azt mondod, hogy ettől és ettől elmúlik a vérszegénysége, székrekedése, hasnyálmirigy-gyulladása, szerelmi visszautasítottsága, impotenciája, szegénysége, és nem múlik el, akkor köteles vagy addig tovább kezelni ingyen, amíg el nem múlik, és/vagy visszaadni a pénzét.
Számlát adsz például? A fogyasztói jogokat csak akkor van lehetősége érvényesíteni.

PepeSzeretiMikjobit! 2012.09.09. 00:44:13

@timurida: Tőled azt szeretném megkérdezni, hogy mi az a Cabal, valamint hogy meg tudod-e mondani név (szakember) vagy módszer szerint, hogy melyek az O.K. terápiás/sorsalakító módszerek és hozzáértők, és melyek a nem O.K.-k. Elég sokat ismerek kliensként, szinte fő érdeklődési területem ez. Szóval nagyon érdekel az 5% és 95% erdete és különbségének mibenléte. Lehetséges erről értekeznünk?

"Évtizedek óta - és figyeljük meg, mennyire nem látjuk a fától az erdőt!!! - a duális világképet nyomják bele a fejekbe"

Az enyémbe nem tudták belenyomni! Képtelen vagyok elsajátítani. Ezért nem értem a világot.(??)
Nekem sokminden idegen itt (a bolygón), amit nem tudok megszokni. Pl. a test is - miért pont 2 láb? Miért pont két kéz..? Stb. Sután néz ki, na.

Te vagy az egyetlen, akitől olvastam a börtönbolygó-elméletet (kilincs kívül van), ami az én megélésem is. Nekem az az érzésem van ellenben, hogy hadifogoly vagyok itt, máshol kéne lennem, fontos dolgom van (egy kulcspozícióból ragadtak ki), amit az itt tartásommal akadályoznak. Én meg itt frusztráltan vergődök, mert nem tudok kiteljesedni, nem tudom megcsinálni, amire késztetésem van, állandó akadályoztatottságot érzek...

Neked viszont élettörténetedből ("coming out" :)) ítélve itt a helyed. Hogy érzed?

A 2D-4D-ről; kimaradt, hogy 3 a magyar igazság ÉS EGY A RÁADÁS. A nyelvünk az átmenetet írja le, a 4D-be való tartást. 4D-s normákat kódol.

És akkor máris bukik itt valakinek a megfogalmazása, hogy mi megyünk a 4 D-be, mi vagyunk az aktív fél. NEM. Ha most 3 VAN (Test, szellem, lélek), AHHOZ JÖN még egy negyedik, valami plusz. Nem hagyjuk el a testet tehát. Az lehetséges, hogy mi válunk a 4. dim. érékelésére képessé, ez a bennünk lezajló változás, de hogy ő LÉP BE a világunkba (és nem mi lépünk ki egy mostaniból), csak így logikus.

PepeSzeretiMikjobit! 2012.09.10. 00:21:52

Azt is olvastam itt valakitől, hogy Ferihegyen ufóleszállópálya lett (?), azért kellett bedönteni a MALÉV-et. Nem a Budapest Airport működik ott?
Én nem repülök, de úgy tudom, ugyanúgy működik a reptér utasszállítása, ahogy eddig, csak máshogy hívják a tulajt.
süti beállítások módosítása