2012 Felemelkedés

Óriási átalakulás zajlik jelenleg Földünkön, ennek részleteiről szeretnénk beszámolni a magyar olvasóknak. Cobrának, a www.2012portal.blogspot.com szerkesztőjének az összes fontosabb írását lefordítjuk és közreadjuk, emellett David Wilcock-tól fordítunk cikkeket. Kapcsolat: fehervandor777@gmail.com vagy benedictus89@gmail.com

Bejegyzések

Keress minket a Facebookon!

?

pill_2.jpg

Az igazságról

"Minden igazság 3 szakaszon megy keresztül. Először kinevetik,kigúnyolják. Azután erőszakosan szembeszállnak vele. Végül pedig elfogadják, mint magától értetődő tényt." Arthur Schopenhauer

Változás

"Magad legyél az a változásamit a világban látni szeretnél." Ghandi

HTML doboz

Eckhart Tolle/David Wilcock; érzelmeink,gondolataink teremtő ereje; a Most Hatalma

Thrive c. dokumentumfilm, szinkronizált

Thrive c. dokumentumfilm, magyar felirattal

Címkék

144000 (1) 2012 (34) 9/11 (2) Agartha (1) American Kabuki (1) Apokalipszis (2) Aranykor (3) Arkhón (4) Armageddon (1) asztrálsík (1) Atlantisz (2) Barbara Hubbard (1) Benjamin Fulford (2) Cabal (12) Chemtrail (3) Cobra (21) Csakra (2) Csillagpor 2 (1) David Icke (1) David Wilcock (5) Disclosure (2) Drake (4) ego (1) élet (14) Ellenállási Mozgalom (9) Első Kapcsolatfelvétel (10) érdekesség (3) érdekességek (12) Esemény (11) ET (3) éter (2) FED (3) Fehér Lovagok (1) Fehér Sárkány Társaság (2) Felemelkedés (30) Felemelkedett Mesterek (5) Felfedés (2) Fényháló (3) Fény győzelme (2) FÖldönkívüli (1) Földönkívüli (13) Forrás (4) Foster Gamble (1) Fulford (2) Gabonakör (2) gabonakörök (1) Galaktikus (4) Galaktikus Könföderáció (1) Galaktikus Konföderáció (5) Galaktikus Központi Nap (1) Galaktikus rokonok (2) HAARP (3) Háttérhatalom (14) Illuminátusok (13) ingyenenergia (3) ingyenenregia (1) Ishtar Antares (1) Istennő (2) Jezsuita (6) Karma (1) Klónozás (2) Lemondások (1) maja (1) materializáló kamra (2) MEditáció (1) Meditáció (11) Mennyei Beavatkozás (1) Nassem Haramein (1) Nibiru (1) Occupy Mozgalom (1) P2 szabadkőműves frakció (1) Pentagon (1) Plejádok (4) Pólusváltás (1) Pólusváltozás (1) Pozitív Katonaság (3) Reptiliánok (1) Rockefeller (2) Rothschild (5) Rotschild (1) Saint Germain (1) Szabadkőművesek (1) Szeretet (13) tachion (1) társadalom (11) társdalom (2) teleport (1) Templomosok (3) Terv (1) Thrive (1) Tömeges letartóztatás (2) Tórusz (1) UFO (13) Új Világrend (1) Vénusz átvonulás (2) White Dragon Society (1) X-bolygó (3) Yamashita (1) Címkefelhő

Térkép

Innen jöttök

HTML doboz

Utolsó kommentek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

HTML doboz

Rövid közlemény

2013.04.25. 13:21 FehérVándor

Kedves Olvasók,

május 23.-a után az oldal téli-tavaszi inaktivitása megszűnik, és újból gyakrabban kerülnek majd fel cikkek, remélem addig is tudok valamit felrakni, de nem ígérem meg.

Köszönöm megértéseteket és türelmeteket,

Minden jót,
FehérVándor

A bejegyzés trackback címe:

https://2012felemelkedes.blog.hu/api/trackback/id/tr465246365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

airt 2013.04.25. 15:54:30

Türelmesek vagyunk, és még ha többé egyetlen cikk sem kerülne fel a blog-ra, akkor is nagyon komoly és nagyszerű munkát végeztek, ami mély hálára sarkall mindannyiunkat.

Más: valaki tud-e a Sirius c.filmről valami aktuálisat?
Üdv.

Novicamary 2013.04.25. 17:25:23

@kacsoli: Tegnap leirtam hogy en lattam a filmet nem teljes terjedelemben mert az oldal frissitese folytan hol megjelent a film hol eltunt.Az oldaL nagyon lassu volt.Ha latni fogod a filmet akkor fogod tudni hogy ugy kezdodik hogy Dr.Greer ul egy szeken farmernadragban es o inditja az elso kepsort.Lattam Hitlert is ahogy elmagyarazza hogy kik penzeltek a haborut.A Rochildok.Lehet hogy olyat linkeltem mostanaban ami mar megjelent de bizton allitom hogy en lattam a filmet!Bizzunk benne hogy ujbol felteszik!Ezt az oldalt erdemes meg nezni mindennap.A youtubon The tube Magyarul.Ok igertek hogy a megjelenes utan felteszik.En magamtol tanultam meg a szamitogepet kezelni es nem vagyok zseni benne hogy eltudtam volna menteni amit nagyon sajnalok!Akkor most lathatna mindenki akit erdekel.

2013.04.25. 20:23:46

Üdv Mindenkinek!
Köszönjük FehérVándor!

Itt vagyunk és tartjuk a vonalakat...

airt 2013.04.26. 08:32:03

@Novicamary: Köszönöm szépen az infókat. Úgy tűnik az egyik Általad linkelt oldalon leírt összegzésből, hogy túl sok új infót nem tudunk meg.

Viszont kicsit beleástam magam a Móricz János kutatási anyagaiba, és hát szavakat sem találok arra, hogy micsoda jelentősége lenne, hogy mindannyian mélyebben tisztában legyünk azzal a tudással, amit Ő közvetített, azzal a kálváriával, amit végigjárt és amit most is járnak azok, akik nyilvánosságra szeretnék hozni ezeket a felbecsülhetetlen értékű leleteket és egyéb kutatási anyagokat, amik sztem egyértelműen bizonyítják a magyarság "csillagnemzet" mivoltát, és az írott történelem teljességgel hamis voltát.Komolyan felmerült bennem a kérdés, hogy miért nem ebbe a hatalmas anyag feldolgozásába teszünk energiát, ebben ugyanis minden megtalálható, ami bennünket érdekel: az isteni tudás, a földönkívüliek, az annunakik, aranylemezek és üzenetük stb. Felsorolni is nehéz, de pontosan látszik az is, hogy minden mindennel összefügg.
www.youtube.com/watch?v=7jVNoHgCr6E
www.youtube.com/watch?NR=1&v=jRg0cGyDLY8&feature=endscree
Ezek előadások, és itt meg sok link, melyen információ-hegyek találhatók e témában:
www.juanmoricz.hu/index.php?option=com_weblinks&view=category&id=2%3Aegyesulet-vonatkozasu-helyek&Itemid=48
És maga az egyesület oldala: www.juanmoricz.hu/

Novicamary 2013.04.26. 20:23:13

@kacsoli: Remelem hogy azert sikerult megnezned a filmet?En tegnap lattam az egeszet.Koszi a linkeket!Engem is erdekel amit Moricz felfedezett.Szerintem is benne van minden amit tudnunk kell.Marmint a leletekben. A Nibiru Apr.27-en lesz ujra foldkozelben.Hogy most megtortenik-e a polusvaltas azt nem tudhatjuk.Minden esetre elgondolkodtato hogyha nem tortenik kozbelepes az milyen hatassal lesz a Foldre.Ezen az oldalon van egy masik cikk a Marsrol.Nagyon jo iras,ajanlom figyelmetekbe.www.spiritufo.ditro.hu/kozmosz-letagadott-valtozasairol/22-2011-2012-2013-alapvet-valtozasairol/232-a-nibiru-aprilis-27-en-foeldkoezelben

airt 2013.04.27. 08:41:49

@Novicamary:Sajnos, nem igazán tudok angolul, de megnézem,ha még lesz rá módom. A 27-i dátum azért érdekes, mert vagy 3 hete kaptam egy olyan infót, hogy 27-én egy hatalmas napkitörés lesz és készüljünk tartalékokkal.Nem biztos a forrás, ezért nem akartam vészmadárkodni. De "minimum" érdekes a 2 dátum egybeesése.

Kajman 2013.04.27. 18:57:06

Köszönjük FehérVándor!
Mostanában nem nagyon voltam aktív, remélem most már többet leszek itt veletek én is.

PepeSzeretiMikjobit! 2013.04.27. 19:27:56

@kacsoli: Eddig még nem volt.
Persze van, ahol még csak délelőtt van most.

PepeSzeretiMikjobit! 2013.04.27. 19:32:31

@kacsoli: Ha mégis lenne (mármint napkitörés), akkor is van idő felkészülni, mert kb. másfél nap alatt ér ide a protonfelhő, ami a gépleállásokat okozhatja.

airt 2013.04.27. 20:28:44

@PepeSzeretiMikjobit!: Igen, így van. Remélem, "elmarad(t)" az esemény.

Kajman 2013.04.27. 21:07:59

@kacsoli:
Volt is ma egy napkitörés, 17:13-kor. Az erősségét közepesre írják (C1.9), de hát ki tudja, nem ez lenne az első, amit meghamisítanak.

PepeSzeretiMikjobit! 2013.04.27. 21:51:43

@Kajman: Félreérted az oldalt, a legutolsó diagramcsúcs idejét írja ki felülre, de napkitörések folyamatosan vannak. Ma még kb. C 4-es is volt, a diagramot nézd!

Kajman 2013.04.27. 23:47:56

@PepeSzeretiMikjobit!:
Ó én az időkép.hu-n néztem, az volt ott a legutolsó. Linkelnéd az oldalt ahol nézed?

N0ctis 2013.04.27. 23:53:45

@Kajman: Napkitörés diagram:
spaceweather.com/
Bal oldalt a 'X-ray Solar Flares' cím alatt 'more data' feliratra katt.

PepeSzeretiMikjobit! 2013.04.28. 02:55:02

@Kajman: Tudom. Arról beszélek én is!
idokep.hu/nap

steven0718 2013.04.29. 14:07:38

Háát, barátaim Én már semmit sem tudok.. :)
Volt itt már mindenféle időpont meg előrejelzés meg még az ég tudja mi de gyakorlatilag semmi nem történt..
Alapvetően bizakodó természetű vagyok a "változásokat" illetően de amit rosszul tűrök-kezelek az az, ha hülyének néznek.
Annyiféle összeesküvés elmélet látott az utóbbi időben napvilágot, hogy bennem egyre többször felmerül azon gondolat, hogy mi van ha ez mind-mind csak elterelés volt valami egész másról..
Gondoljátok csak el, elindítanak egy "new age" mozgalmat mindenféle reménykeltéssel, amire minden jóérzésű ember már régóta vágyik. Mi történik? Elkezd foglalkozni a témával, elolvas minden marhaságot persze jól összekeverednek a valós vagy annak vélt információk majd kialakul egy nagy katyvasz a fejében. Innentől csak csepegtetni kell tovább a "híreket" és a figyelem el is van terelve.
Persze lehet nem így van és Én látom rosszul a dolgokat (bár így lenne) de kezdek belefáradni minden "na majd most aztán minden megváltozik" elmélet elfogadásába.
Gyakorlatilag az ég adta világon semmi nem történik.
És ha ez fog menni 1 évig, 2 évig, 10 évig..?
Vajon 5 év múlva is itt "koptatjuk" a szánkat és a billentyűket várva valami megváltás félére vagy várva az idegenekre???
Ne haragudjatok rám, ha túl pesszimistának tűnnék, tőlem kevesebben vártak-hittek valami nagy sorsfordulóban az utóbbi időben de már meg-meg ingok.. :(
Lehet csak türelmetlen vagyok? Lehet.

Üdv nektek!

Agenor 2013.04.29. 14:13:48

A JövőKÉP sorozat 7., befejező része:
youtu.be/8hnKZ3XNEcE

A teljes sorozat itt van összegyűjtve:
www.youtube.com/playlist?list=PLB9MMmHipqcTC21UAjldrIrVJqy9MhCOU

Elveszett Kereső 2013.04.29. 15:03:34

@steven0718: Hát nagy "filozófiai" mélységeket fog föltárni a mondandóm. :) Nem akarok még csak véletlenül sem magas lóról beszélni, de én már túl vagyok ezen a dilemmán. A helyzet az ami. Szerintem intellektuális úton sosem fogjuk tudni teljesen föltérképezni. Háttérhatalom, ősi idegenek, régészet, ufó észlelések, világgazdaság... egyikre sincs közvetlen rálátása az átlagembernek. Dezinformálás-tenger, hamis küldetéstudatú tanítók, emberi butaság és persze hamisítás. Lehet különböző mintákat megfigyelni, de kevés az infó a végső és biztos következtetés levonásához. Nekem ez az egész arra volt "csak" jó, hogy a gondolatok világát teljes egészében hátrébb helyeztem a fontossági sorrendben. Követem a "való világ" eseményeit továbbra is. De a végső vagy kielégítő megszabadulás keresését teljesen föladtam ezen a területen. És helyette a buddhista/Tolle-i stb. tanításokkal igyekszem foglalkozni. Ami ugye leegyszerűsítve mondhatjuk, hogy a lélek útja. Megszabadítani csak ez fog. Persze még véletlenül se hidd azt, hogy valami fényevő 7. dimenziós mester lettem vagy ilyesmi. :) Ha bármiféle "jogos" előnyöm vagy esetleg erényem van az össz-vissz ennyi amit leírtam.

Nem tudom, hogy mi lesz. A teremtés egyben csodálatos és kegyetlen. Hogy nekünk most melyik arca jut? Na hát az jó kérdés... egyelőre itt a formák világában nem tűnik megtörni a nagy gonosz háttérhatalom. És lehet, hogy ebben a szürke vergődésben fogjuk itt hagyni a testünk. Meg az is, hogy holnap lámpavason lóg a 13 család. :) Netán "végre" tényleg benéznek csillagtestvérék. :) Bizonytalan ahhoz, hogy bárki is erre alapozza a boldogságát. A lélek, csak a lélek szabadsága. Nincs más megszabadulás, minden más csak tüneti kezelés. "Namaste"-től a Mónika Show-ig. Szerintem.

Agenor 2013.04.29. 15:43:07

@steven0718: Pont a hozzászólásod után linkeltem a JövőKÉP sorozat 7. részét (nincsenek véletlenek) :). Czeke Andrásék pont erről beszélgetnek, hogy milyen változások várható a következő néhány évben. Dátumokat ne várj tőlük, ők - nagyon helyesen - folyamatokról és minőségi változásokról beszélnek.

A lényeg, hogy helyettünk senki nem fog megcsinálni semmit. Lehet itt várni a Galaktikus Fénytesókat (akik egyébként közvetve rengeteget segítenek), hogy megoldjanak minden problémát varázsütésre, de abból csalódáson kívül más nem sok lesz.

Korsch Péternek van egy nagyon szép mondata ebben a részben, amivel nagyon egyet értek:
"Kezdjük azt érezni, hogy vagyunk elegen és olyan minőségben - szellemileg, lelkileg - ami azt eredményezi, hogy a fizikai világban is meg kell, hogy kezdődjön az átalakulás."

Haloin 2013.04.29. 16:19:41

@steven0718:

Üdv neked. Egyetértek @Elveszett Kereső: és @Agenor: válaszával.

De én még ki egészíteném azzal hogy elértél valahova, meg szereztél egy bizonyos lelki minőséget amit szeretnél már a 3D-ben is meg tapasztalni.

Nos az első lépés hogy át kalibrálod az energiádat a valós 3d-s megélésre meg valósításra.

A várva várt nagy változást nem hozza el nekünk senki, mi magunk vívjuk teremtjük meg, és éljük is meg mert ez a legfontosabb.
Ezzel a gondolat sorral azt hiszem sokunk lezárt egy fejezetet az életében az úgy nevezett "csoda várást".

Igen az élet nagy energia áramlását a régi dogmás médiával kordában tartott rendszerből nem egyszerű, az életet tápláló és fen tartó "új egyben ősi" medrébe vissza terelni ehhez erős lélek irányításra és akaratra van szükség.

A lényeg, éld meg amit szeretnél.!!!

steven0718 2013.04.29. 16:48:50

Teljesen igazatok van, egyetértek mindenben, de.. :)
Nem csak spirituális események nem következtek be (vagy legalábbis észlelhetetlenül), hanem fizikai történések sem..
Én nem csodát vártam, csak balga módon eleinte "hittem bizonyos" forrásoknak.
Egyértelmű, hogy elkezdődött "valami" de gyarló létemre többet és gyorsabb eseményeket vártam.
Ez van, ilyen vagyok és talán sokan ilyenek vagyunk.
Valahogy jó lenne még ebben az életben megtapasztalni jó dolgokat és látni a jelenlegi
háttérhatalmakat elbukni. :)
Na majd, türelmes leszek.. :)

Haloin 2013.04.29. 23:21:15

@steven0718:

Éppen azt próbáltam el mondani neked hogy, nem kell türelmesen "birkaként" várakoznod, míg el bukik a hátér hatalom.

Hanem azt hogy tegyél lépéseket a saját életedben arra vonatkozólag amit szeretnél meg élni meg tapasztalni, relatíve időn belül.

Úgy értem ne várjál senkire és semmire, a várakozásnak VÉGE, alkosd meg azt a minőséget amit szeretnél meg élni és meg tapasztalni itt és most a 3d-s valóságban.

S ez majd bontani fogja a hátér hatalom erejét.

steven0718 2013.04.30. 05:29:32

@Haloin:
Ez így szép meg jó meg minden de már ne is haragudj ez pontosan úgy hangzik, mint az eddig megismert "tanácsok".
Én megtenném a kellő lépéseket egy jobb élethez és annak megéléséhez de abban remélem egyetértünk, hogy ezt kimondani könnyebb, mint megvalósítani..
Ugyanis az életben gyakorlatilag minden ez ellen van. De legyünk gyakorlatiasak :)
Mit szeretnék? Erre a legkönnyebb válaszolni. Egészen egyszerű dolgok jutnak eszembe, mint: egészségügy rendbetétele, hogy ne kelljen külföldre utazni vagy összekoldulni 1-1 műtét árát. Vagy és még ha ez profánul is hangzik, az utak minőségének rendbetétele, felénk ugyanis finoman fogalmazva is sz@r. Vagy. Ne kelljen egyetlen gyereknek sem éheznie, miközben olyan szintű pazarlás megy az országban élelmiszerből, hogy na.
Vagy. Normális-tisztességes fizetés az elvégzett munka után. Vagy. A jogok és szabályok rendbetétele, hogy a gazember ne tudjon kellő pénz birtokában sztárügyvéd segítségével egyszerűen kisétálni a börtönből, míg ha Te "kishal" csak egyszer is megtévedsz, akkor rád rohad a műanyag lakat is :)
És még sorolhatnám reggelig (ja, reggel is van:) )
Ezek megvalósulását szeretném megélni, ahogy írtad na de kérem, hogyan tudok Én ezekre hatással lenni, hogy változzanak is??? Mert mondani könnyű..
Ha csak egyre is tudod a megfelelő megoldást, akkor jelezd felém is. Én is tudatában vagyok mi a gond és, hogy tenni kellene valamit de a leírtak közül vajon melyikre tudnék lényegében hatni vagy bármelyikünk? És az egyéni igényeimet még le sem írtam.. :-)

Haloin 2013.04.30. 08:36:35

@steven0718:

Kellet nekem meg szólalni most meg írogathatok itt. :)

Azt nem tudom miként fog meg valósulni, a világ társadalmi rendszerének a hibás működésének meg változtatása, az életet tápláló működési elvé.

Én úgy gondolom, hogy az egyéni igények meg valósulására fordított energia az előbb utóbb meg fog mutatkozni a társadalmi rendszerünk változásában.

Magyarul valósítsd meg a a saját igényidet egy kerek boldog működő élhető valamivé, és ez majd ki hat a nagy egészre.

Ha ez kész bizonyára, majd meg fog mutatkozni az a lépés is amivel majd direkt módon tudod segíteni az emberiséget, vagy ilyesmi.

Mert "te" "mi" így hozunk létre egy erős pozitív bázist a kollektív tudat mezőben amire a többiek is csatlakozni tudnak és erőt tudnak meríteni a változáshoz.

De valami ilyesmit elmondtak a jövő kép 7-s részben.

S igen "szinte" de csak szinte, minden ellenünk dolgozik. :)

Remélem valamelyest ki elégítő volt a válaszom.

/igen én is tisztában vagyok a világban zajló drasztikus eseményekkel, de nem hagyom hogy bontsák szét szedjék, az én pozitív bázis építő világ képemet/
(ridegnek tűnhetek de nem vagyok az)

Szerinted miért csak rossz negatív drasztikus hírek vannak a médiában.?

Bocs esz, ha legközelebb már nem nagyon válaszolok egyszerűen csak már nincs nagyon kedvem írogatni. :)

De adtam egy alap gondolat menetet a többit már rád bízom.

Agenor 2013.04.30. 10:22:13

@steven0718: Hogy egy kis fogódzkodót adjak neked, elmondom, hogy engem mire tanított meg ez az egész időszak, amiben jelenleg benne vagyunk. Két szóval össze tudom foglalni a lényegét: Az 1. az Önismeret, a 2. pedig a Felelősségvállalás. A kettő szorosan összefügg, olyanok mint egy ház mély és erős alapozása, ha ezek nincsenek meg, akkor a leggyengébb vihar is le tudja rombolni a látszólag erős épületet is.

Azt értettem meg ebből az egész korszakváltásból, hogy a változásokat csak saját MAGunkon, belül tudjuk elkezdeni. Onnan indul az egész, hogy fogadjuk el Önmagunkat feltétel nélkül, olyannak, amilyenek vagyunk, minden negatív és pozitív tulajdonságunkkal együtt. Ez egyébként a "legnehezebb" része a tudatossági folyamatnak, innen már minden egyszerűbb. Ez komoly munka, az hogy szembe tudjunk nézni saját magunkkal és őszintén szeretettel tudjunk gondolni magunkra, az nem megy egyik napról a másikra. De elmondhatom tapasztalatból, hogy itt kezdődnek az igazi "csodák" mindenki életében. Ha már el tudod magad fogadni, tudod magad szeretni, elkezded tudatosan élni az életed, onnantól kezdve másokat is sokkal könnyebb lesz elfogadni. Tudni fogod, hogy az az ő útja, az ő világa, neki azokat dolgokat "kell" megtapasztalni. Sokkal könnyebben fogod megélni az életet, mert egy belső nyugalmat fogsz megtapasztalni egy idő után. Ez a belső nyugalom pedig át fog sugározni a környezetedre is. Ez a századik majom elmélet, vagy mondhatjuk úgy is, hogy: 1 bolond 100-at csinál. :) És minnél többen vagyunk ilyen "bolondok", annál gyorsabban fognak a külső, fizikai világban is megmutatkozni a változások.

Hogy konkrét példát is mutassak, hogy mire gondolok, ajánlok 2 videót. Van ez az Út Önmagadhoz program, aminek az a lényege, hogy először elfogadjuk azt, ami VAN (önmagunkkal kezdve), és felelősséget vállalunk mindenért, ami az életünkben történik. Majd egy gyakorlat segítségével megszabadítjuk magunkat az érzelmi lerakódásoktól (harag, gyűlölet, frusztráció, feszültség, stb.). És ezt később napról-napra, bármilyen negatív helyzetben használhatjuk. Elsőre biztos túl elvontnak, vagy hihetetlennek fog tűnni, de működik! Abszolút működik, mióta elkezdtem, azóta tapasztalom, hogy mennyire csodálatos technika. Az Agykontrollos Domján Laci szokta mondani mindig: "Ami hihetetlen, nem biztos, hogy lehetetlen" - és nagyon igaza van. :)

Az elsőben Jakab István beszélget Szilárd Lászlóval az elméleti részéről:
youtu.be/3yOZO0TNlCE

A másodikban meg a bemutatják magát a gyakorlatot:
youtu.be/lOcrHZLJOjg

20121221 2013.04.30. 10:24:38

Sziasztok !

Miért vezet minden tudás THOT-hoz és miért is van "hermetikusan" elzárva - Thoth Smaragdtáblái

vilaghelyzete.blogspot.hu/

elyshia 2013.04.30. 11:14:46

@Agenor: elkezdtem írni egy választ, abba kellett hagynom, mert jöttek hozzám, és már nem kell megírnom mert megtetted.:-))

@steven0718: csak néhány szó még Agenor írásához. Kis lépésekkel kezd a változást, hadd idézzem Konfuciusz egyik mondását: a leghosszabb út is egyetlen lépéssel kezdődik.
Gyakorlatias ember lévén mondok a saját életemből egy rendkívül banális példát: évekkel ezelőtt úgy döntöttem, áttérek a mosódióra és a környezetbarát takarítószerekre, mint pl. ecet. Tény, hogy macerásabb pl. a folttisztítás. Meg kellett keresnem, hogy hol tudom beszerezni.(nem az ecetet persze) :-)). Itt megismerkedtem hasonlóan gondolkodó emberekkel, beszélgetni kezdtünk, tanultunk egymástól trükköket, azután elmondták kitől veszik pl. a tojást, a tejterméket, a valóban bio termesztésű zöldségeket. (akkor még nem volt kertem).
Így kezdődött, azzal, hogy úgy döntöttem azt a picit amit én tudok azt megteszem.

Az első, hogy kinyitod a szemed és látni kezdesz, a második, hogy teszel is valamit. Indulj, hát.:-)

Elveszett Kereső 2013.04.30. 12:26:09

@steven0718:

Szerintem nem vezetnek túl sok jóra a rendszer pozitív változásával kapcsolatos reményeid. No persze nem szorulsz te az én tanácsadásomra, de ha érdekel akkor kb. ezt mondanám:

Felejts el mindent, amit a rendszer ad. Ne próbálj jól működő egészségügyre, oktatásra, politikára, adórendszerre stb. vágyni. Ezek a "vívmányok" mind csak a rabságban tartásunk eszközei. Mindet ŐK találták ki, építették ki és üzemeltetik a mai napig. Ha ezeket próbálod megváltoztatni, akkor belépsz az ő pályájukra, ahol csak a vereség vár. A formák világában keresendő kiút szerintem csak a jelenlegi rendszeren kívülről indulhat. Vagyis a lényeg nem a megváltoztatás, hanem a kilépés és függetlenedés. Ami nyilván nagyon nehéz, sokszor szinte lehetetlen. Ez nem túl szívderítő, de még mindig jobb mint egy kényelmes de téves "igazság".

steven0718 2013.04.30. 15:48:16

Köszönöm Barátaim a válaszokat!! :)

Haloin 2013.04.30. 18:06:53

@Vica56:

Nagyon szépen köszi a linkeket. :)

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.01. 03:49:00

@steven0718:
"Ez így szép meg jó meg minden de már ne is haragudj ez pontosan úgy hangzik, mint az eddig megismert "tanácsok".
Én megtenném a kellő lépéseket egy jobb élethez és annak megéléséhez de abban remélem egyetértünk, hogy ezt kimondani könnyebb, mint megvalósítani..
Ugyanis az életben gyakorlatilag minden ez ellen van."

Pontosan arról van szó, hogy születésem óta mást se teszek, csak ebbe az irányba lépéseket. Olyan falakba ütközök, hogy belebetegszem, és amikor újra felállok, újabb infókat, még nagyobb tudást szerzek, és újult erővel kezdem. Ekkor újabb, ha lehet, még keményebb falakat és ellenállást találok, amibe még jobban belesérülök.
A VÁLTOZÁS AZ, amikor végre nem a Gonosz győz a Jó vérverejtékes küzdelme ellenére is, mint az elmúlt évezredekben, hanem a Jó "győz".

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.01. 04:01:14

@Haloin:
"Én úgy gondolom, hogy az egyéni igények meg valósulására fordított energia az előbb utóbb meg fog mutatkozni a társadalmi rendszerünk változásában.

Magyarul valósítsd meg a a saját igényidet egy kerek boldog működő élhető valamivé, és ez majd ki hat a nagy egészre."

Bocs, de NEM. Pont ez az, ami nem megy.
Az egyéni igényem, hogy ha ellopott tőlem egy szolgáltató X ezer Ft-ot, és ezt tömegekkel tette meg, mert nem én vagyok az egyetlen, aki azta szolgáltatást igénybevette, akkor fogyasztóvédelmi úton ne csak én, hanem minden károsult kapjon bocsánatkérés helyett visszafizetést, sőt kártérítést. Ehhez képest a Fogyasztóvédelem először megállapítja saját illetékességét, beveszi a kérelmemet, elkezdi a normál eljárását, majd küld egy levelet, hogy nem ő az illetékes, hanem az, aki a kárt nekem okozta, és már visszautasította a kárigényemet - ami miatt a Fogyasztóvédelemhez (harmadik félhez) kellett fordulnom. MI EZ?! Körbejár az ügy, ezért nem halad sehová. Senki nem illetékes, a lényeg, hogy elvehetnek tőled bármit, nem véd a jog!
Ezt követheted le nagyban, ha megnézed az első 25 percet:

Arról már nem is szólva, hogy kb. 3 éve ez megy; folyamatosan megkárosítanak mindenkit, és ha van időd, pénzed utánamenni, akkor ezen lopással, csalással elszedett pénzek és emberi jogok egy részét visszaszerezheted. Ahelyett, hogy az lenne az alap, hogy nem is támadnak meg!

Az egyéni - sőt mint a video is tanusítja, a csoportos - ügyek is mond elakadnak régesrégen, mert egy rejtve lévő érdek megakadályoz mindenben, elveszi minden életteredet apránként.
Mindig minden jó kezdeményezés megfeneklett.
Évszázadokkal ezelőtt is már, de ahogy haladtunk előre az időben, egyre gyakoribbá és nyilvánvalóbbá lett.

Én így jutottam el a háttérhatalmi infókhoz, hogy a saját ügyeim kudarca mögött egy nagyobb érdeket találtam, és így tovább, és így tovább. Te hogyan jutottál el ugyanide?

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.01. 04:02:57

A videólink lemaradt, ennek az első 25 percében van, amiről beszéltem fent:
www.youtube.com/watch?v=zUU3MpHJvVQ

2013.05.01. 07:13:34

Minden tiszteletem és őszinte nagyrabecsülésem Kásler Árpádé! Ezt előre kellett bocsátanom.

Viszont nagyon-nagyon sokan nem értik a Szent Korona szakrális üzenetét és nem ismerik magát azt a Rendet, ami a fizikai világban a Szent Korona megjelenít. Nagyon sokan, meg lennének döbbenve, fel lennének háborodva és tökéletesen elvesznének azok közül is, akik ma lelkesen tüntetnek és követelik a Szent Korona Rendjének visszaállítását.

Miért?

Azért, mert a Szent Korona Rendjében - ez ma a világon ebben az értelemben is - egyedülálló: MINDEN JOG FORRÁSA A SZENT KORONA.

Ez a gyakorlatban mit jelent?
Nem többet és nem kevesebbet kedves Barátaim: hogy a lakás, ház, ingatlan, otthon, ingó és ingatlan értékek, amit többé-kevésbé mindannyian birtokos szerkezetben (akár nyelvtani, akár természetben) ÖNMAGUNKÉNAK tartunk, használunk, visszaszállna a Koronára. Ugyanis a jogaimnak (enyém, tiéd, miénk stb.) a forrása maga a Korona, mint természetes Személy.
Na itt jönne be a hoppá és hűha. Magyar Barátunk lelkesen lengeti a zászlót, kipirult arccal várja, hogy esetleg egy felszentelt karizmatikus király rendet tegyen. Tételezzük fel: tényleg jön a király. Ha tényleg az égiek küldték, akkor első kötelessége, hogy az uralmi struktúrát helyreállítsa. Visszahelyezze a pozitív jogba a Koronát, mint egyetlen főhatalmat és jogforrást.
Legelső rendeletei között, eltöröl minden földre, vízre, természeti kincsre mesterségesen kialakított tulajdonjogot. "Tulajdonjog" nincs, így pl. nem is lehetséges bármilyen banki, pénzügyi trükkel elzálogosítani, kisajátítani.

Kipirult arcú, zászlólengető lelkes barátunk néhány óra alatt rádöbben, HOGY Ő NEM EZT AKARTA.
Őszintén, nagyon mélyen és elkeseredetten felháborodik és azonnal elkezd most már ellentétesen üvölteni: "Senki ne merje elvenni, AMI AZ ÖVÉ!" Elkezd küzdeni a "jogaiért", amik tulajdonképpen nincsenek abban a formában.

Hogy az emberi elme mennyire nem érti a lényeget... Azt mondjuk: fáj a fejem. Ez egy nagyon súlyos tévedés. Mert ha pontosan fogalmaznánk, akkor egyetlen dolgot lehetne mondani: fáj a feje annak a testnek, amit itt és most használok.
MERT MÉG A TESTÜNK SEM A "MIÉNK".
Hogy is mondta Jézus?:
"Kicsoda pedig az közületek, a ki aggodalmaskodásával megnövelheti termetét egy araszszal?"

Még testünket is vissza kell és vissza is fogjuk adni a FöldAnyának ebben a formájában.

Akkor joggal megkérdezhetjük: akkor tulajdonképpen semmink nincs? Igen! SEMMI NEM A MIÉNK! És aki ezt őszintén, tiszta szívből ki tudja jelenteni, át is tudja érezni, nos azelőtt fogja a kapuit megnyitni a MINDENSÉG. Mert attól a pillanattól fogva nem korlátozza be önnön létezését egy szűk területre. Mert a SEMMI és a MINDEN metafizikailag UGYANAZ.

De itt van egy isteni trükk. Mert ha először a MINDENT veszem célba, akkor semmim nem marad. A gonoszság ezért van hosszú távon bukásra ítélve, egyszerűen matematikai képtelenség, hogy győzzön!
De ha tényleg eljutok oda, hogy a semmit állapotszerűen megéljem, akkor megjelenik a MINDEN.
Ahogy Jézus fogalmazott (és ez nem öngyilkosságra való felhívás, hanem ennek az egyetemes létigazságnak a közlése):

"Mert aki meg akarja tartani az ő életét, elveszti azt; aki pedig elveszti az ő életét én érettem, az megtartja azt." Lukács 9,24.

Most akkor mit tegyünk? Adjunk el mindent? Alapítsunk őskeresztény, vagy kommunisztikus közösségeket?
Semmiképpen! Több okból sem, ha igazán komolyan vesszük magunkat:
1. Eladni CSAK ÉS KIZÁRÓLAG azt tudjuk, ami TÉNYLEG a miénk.
2. A jelenlegi sátáni háttérhatalmi rendszer fogalmi struktúráján belül (ami tükrözi az emberi gondolkozást) ez meg sem valósítható, MERT EZ A RENDSZER A BIRTOKLÁSRA ÉPÜL.

Most egyetlen dolgot tehetünk, ami semminek látszik, de valójában ha ezt elfogadjuk megjelenik a MINDEN:
Át kell alakítanunk a gondolkozásunkat! Önmagunkról, az Ősforrásról, az Életről és a Mindenségről.

Ennél többet nem tehetünk. Viszont kevesebbel (na jó, gyere kedves Szent Korona, egyezzünk meg mi a Tiéd és mi az enyém...) nem érhetjük be, mert akkor minden marad a régiben.

Mert gondolati rendszerünk tartja fenn és működteti a jelenlegi rendszert. Ha "fejben" helyre kerülnek a dolgok, akkor kívül is REND lesz.

Haloin 2013.05.01. 08:10:48

@PepeSzeretiMikjobit!:

Szia. :)

Igen már láttam korábban a videót.
( megint irkálhatok Oooo)

Nos ezt az összképi mondatomat hogy

"Én úgy gondolom, hogy az egyéni igények meg valósulására fordított energia az előbb utóbb meg fog mutatkozni a társadalmi rendszerünk változásában.

Magyarul valósítsd meg a a saját igényidet egy kerek boldog működő élhető valamivé, és ez majd ki hat a nagy egészre."

Ezt úgy értettem hogy az ember a saját életében vágyik bizonyos "minőségre" magánélet, család, munkahely.

Hogy ezeket átalakítsa ki hozza egy minőségi élhető valamivé.!
Rengetegszer szembe kell nézni saját félelmeivel gyengeségeivel /ami nagyon komoly bölcsességet és önismeretet igényel, no persze meg erős akaratot lélek irányítás mellett/ amit ugye a jelenlegi rendszer nagyon is támogat és tupíroz.! (a támogatás alatt a gyengeséget értettem és a félelem növelést)

Na már most ha ezt képes egy működő szintre hozni, annak lenyomata van a környezetre és a világ tudatosságában (morfo mező) és ha elég sokan valóban kereknek érzik az életüket akkor ez már egy komoly bázis a rendszerbe.

Amivel egyre könnyeben tudnak azonosulni a nagyobb tömegek, mert természetes és élet szerű és valódi értékek mentén épül.

És előbb utóbb nem marad életere az általad fel vázolt állapotnak.

Én így gondolom és jelenleg ezen érv mentén élem az életem vagy ilyesmi. :)

Persze azért hobbi sportként, lehet birizgálni őket hogy azért ne legyen jó napjuk.

De a döntő csatát az imént fel vázolt verzióban jobban látom.

Hogy hogyan jutottam? :)

Hmmm már, gyerekkoromban éreztem hogy totál nem passzolok a társadalmi dogmás rendszerbe.

Kicsi gyerekként, vonzottak a mesék a magyar népmesék mindenféle nemzet meséi.

Ezeket könyvben ki olvastam.
Úgy hogy lett egy világ képe, ami totál ellentéte a jelenleginek.

S utána már sulis koromban volt egy pár fura álmom érdekes jelenésnek mondható valami /a kis szürke genyák tevékenységének tehető be/.

Na azt innen mindenféle ufo-s könyv, angyal tanfolyam reiki meg a jó ég tudja mien tanfolyam, csatornázott infók olvasása.

De már az ufo-s könyv korszakomból voltak le írások az annunakik-ról meg titkos projektekről úgy hogy engem nem lepett meg annyira a dolog.

De a téma letisztulása, az utóbbi időben volt.

Ugye nem túl rég a dec 21 várás és ennyi.

Haloin 2013.05.01. 08:31:57

@timurida:

Na már most ha ez így lenne.

"Nem többet és nem kevesebbet kedves Barátaim: hogy a lakás, ház, ingatlan, otthon, ingó és ingatlan értékek, amit többé-kevésbé mindannyian birtokos szerkezetben (akár nyelvtani, akár természetben) ÖNMAGUNKÉNAK tartunk, használunk, visszaszállna a Koronára."

A korona az életet támogatja, tehát jogod van akárhol állandóan, fedélre ételre szállító eszközre és miegymásra ami az életed boldogabbá tételéhez (s gondolom mind ez ingyen) szükséges és ez mindenkinek meg van születéstől halálig.

Tehát ha állandóan meg van ez a jogod mindenhol a föld bolygón / vagy csak hun területen/ ki a csudának kell magán tulajdon.!? :)

Mert végül is minden a tiéd, vagy is semmi sem a tiéd. :)

2013.05.01. 09:14:04

@Haloin:
A Teremtő biztosítja a levegőt, hogy életben maradj, boldogulj.
Magyarul: jogod van az életre, boldogulásra és boldogságra. Jogod van a szabadságra és arra, hogy univerzális legyél.
DE ATTÓL MÉG A LEVEGŐ NEM AZ ENYÉM!!!

Valamit használni, élni a Földtől kapott lehetőségekkel, amik szolgálnak neked, nekem, mindannyiunknak, AZ NEM AZONOS A BIRTOKLÁSSAL.
Mert valljuk be őszintén: a levegő amit belélegzünk, a víz, amit megiszunk, az élelem, amit megeszünk az sem a miénk. Amit hasznosítani tud, azt felhasználja a testünk (látod, itt is a birtokviszony, egyszerűen nem is tudjuk másképp megfogalmazni normálisan), amit nem tud, azt már a következő másodpercekben, órákban, napokban is vissza kell adjuk.
Végül magát a testünket is visszaadjuk....

Itt is a sorrend nagyon fontos. Mert csak az tud univerzális lenni, aki az előtte való lépcsőfokokat jól megmássza.
Az egyénnel kezdődik. Folytatódik a kisközösséggel, a családdal. Utána a Nemzettel, Hazával. Ha mindezekben valaki jól megéli az önazonosságát, utána tud felkapaszkodni az univerzális szintekre. Az univerzális szinten nem megtagadja, vagy elfelejti mindazt, amit addig megtanult és megtapasztalt, hanem beépül a személyiségébe.

A magyarságnak különösen nagy a felelőssége ebben a kérdésben.
Ahogy Tamási Áron mondta:
"Aki embernek hitvány, az magyarnak alkalmatlan!"

elyshia 2013.05.01. 14:51:18

@timurida: szépen és igazat szóltál. Köszönöm.

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.01. 20:38:53

@Haloin:
"Na már most ha ezt képes egy működő szintre hozni, annak lenyomata van a környezetre és a világ tudatosságában (morfo mező) és ha elég sokan valóban kereknek érzik az életüket akkor ez már egy komoly bázis a rendszerbe.(...)"

Ja, ééérteem!:) Köszönöm.:)
Ugyanakkor ezt már évezredek óta próbáljuk sikertelenül ("alulról" felépíteni itt a mennyet). De most "felülről" is van ilyen erő, tehát a "Gonosz" egy présben van.

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.01. 21:21:47

@timurida:

Igen. ÉS?!

(Nem a leírt gondolatokkal és nem Veled kötözködöm.:))

(Így születtem.
Nekem azt nem sikerül megértenem itt, ezen a létsíkon, hogy mi a birtoklás. Hogy milyen fajtái vannak a "gonoszságnak". 30-40 könyvem van állandóan nyitva szerteszét a lakásban, amikből erre ablakot nyitottam. Este hazamegyek, és újra beléjük kell olvasnom, hogy értelmezni tudjam, amit aznap tapasztaltam. Mert teoretikus szinten már sokmindent értek, csak mivel hiányoznak belőlem, mindig el is felejtem őket.
Az utóbbi hetekben amiatt van lelkiismeretfurdalásom, mert azt gondolom, AZÉRT jöttem, hogy a sötétséget tanulmányozzam, tapasztaljam, és AZÉRT áll még fenn a mostani rend, mert még mindig nem értettem meg, nem tanultam meg minden részletét.)

Haloin 2013.05.01. 21:58:38

@PepeSzeretiMikjobit!:

Ne legyen lelkiismeret furdalásod, főleg ne ilyen butaság miatt.! :)

2013.05.02. 09:20:14

@PepeSzeretiMikjobit!: Kötözködni?:-))))

Csodálatos a magyar nyelv. Mert azt mondja, hogy valaki "kötözködik". Benne van a szóban, hogy megköti önmagát.

Kérdéseidre rátérve:
Pontosan mindannyian azért vagyunk itt, hogy az ellentétes polaritást megismerjük.
Ugyanakkor a fogalmakat nem árt tisztázni. Mert a hivatalosan futó ezoterika nem ad választ egy csomó kérdésre. Sőt miután az is a Földet megszálló erők kezében van 95%-ig így nagyon sok esetben tudatosan dezinformál.

A "hivatalos" verzió szerint a sötétség nem más, mint a fény hiánya. Egy passzív, statikus, mozdulatlan potencia. De ez csak a sötétségre igaz. Már a negatív polaritásra sem! Gondoljunk csak a Jin-jang ábrázolásokra. Ott egy dinamikusan egymásba forduló két energiapontról beszélünk, miközben mindkét polaritásban benne van a másik.
A harmadik fő kategória, amelyet sokan egyszerűen nem értenek, mert sematikus világképükbe egyáltalán nem fér bele: ez a gonoszság. Mert a "Jó" ellentétpárja nem a "Rossz". Mert a "rossz" mint fogalom, csak egy fikció. Egy nem létező valami, mert csak egy adott viszonyítási pontban (történelmi kor, vallási, társadalmi elvárások stb.) értelmezhető rossznak valami.

A jó valódi ellentétpárja a gonosz. A gonosz egy abszolút dinamikus, mozgó, offenzív valami. Mit tesz az ezoterikába betévedt, de mélyebb ismeretekkel nem rendelkező ember? Elolvas egy-két könyvet, meghallgat egy-két előadást és két félinformációt összerak: gonoszság nem létezik, a sötétség léte nem más mint a Fény hiánya.
Utána csodálkozik, hogy a tudatos gonoszsággal kapcsolatban, hiába szorongatja a lámpását, valahogy nem akar felfényesedni a helyzet.
Jól bevette a cuclit. Mert a gonoszság SOHA nem a Fényt tagadja. Annak létét elismeri, hiszi és tud róla. Retteg is tőle. A gonoszság MINDIG a saját létét tagadja!!! A Sátán nem istentagadó, hanem önmaga létét tagadja!

Visszatérve kérdésedre: "Igen. ÉS?!"
Mit birtokolsz és mit nem... Akkor egy kicsit járjuk körbe a kérdést:
Az emberiség önmagát csapja be.
Amit biztosan NEM birtokolsz és soha nem is fogsz tudni:
- semmit nem tudsz birtokolni a 3D-s általunk érzékelt anyagi valóságból. Még a saját testedet sem. Talán furcsának hangzik, de nem ártana megkérdezni egy olyan embertársunkat, aki vaknak született, vagy a villamos levágta a lábait.
- soha, semmilyen formában nem birtokolhatod a másik embert. Sem egy félreértett szeretetből, sem a hatalom rosszul értelmezett gyakorlásából fakadóan.
- soha nem fogod birtokolni a múltat, nem tudod birtokolni a jövőt. Mert egyetlen hatalompont van: a MOST.
Ha kicsit belegondolsz, akkor láthatod, hogy az egész elnyomorított életünkben ez a három pont a sarokkő. Minden tévedés, minden hiba, minden bűn onnan származik, hogy ezt a hármat akarja birtokolni az ember. AMIT NEM TUD.

Mi az amit birtoklunk valójában, de évezredek óta kiadtuk a kezünkből, sőt most már olyan szinten megtagadjuk, hogy a létezéséről sem tudunk?:

- a bennünk élő Ősforrás, Minden Létező. Maga az Isten: Anya-Atya-Szentszellem. Létrehoztuk a vallásokat, hiteket és átruháztuk rájuk EGYETLEN VALÓDI TULAJDONUNKAT. AMI TÉNYLEG A BIRTOKUNKBAN VAN. MERT ÖNMAGUNK LÉTEZÉSÉNEK ŐSOKA.
- Az Igazságot. Önmagunk legbelső alapigazságát. Ami Te, Ő, Én vagyunk
- A hitet. Mondja meg más, miben kell hinni!!!
- a Hatalmat önmagunk felett. Mert egyetlen hatalom létezik: a szellemileg felébredt, önmaga lényegére ráébredt Szellem hatalma. Ehelyett a hatalmat fizikailag, lelkileg és szellemileg mások gyakorolják felettünk. Ehelyett szinte az egész civilizáció mindenestül totális hatalmat gyakorol érzéseink és gondolataink felett.
- a Szeretetet. Amikor önmagamban megpillantom az Univerzumot és az Univerzumban meglátom önmagam. Ehelyett mások mondják meg: kit szerethetek, hogyan szerethetek, miért szerethetek. Jó sok szappanopera gondoskodik arról, hogy a valódi szeretetnek a közelébe se kerüljünk, mert hamis képet sugallnak róla.

Röviden: ott akarunk "birtokolni" ahol nem lehet, ahol lehetne és kellene, azt szépen átengedjük és szinte ellökjük magunktól!

@elyshia: Köszönöm, jólesik... De azért vagyunk itt, hogy segítsünk egymásnak és önmagunknak!

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.02. 20:19:06

@timurida:
"Csodálatos a magyar nyelv. Mert azt mondja, hogy valaki "kötözködik". Benne van a szóban, hogy megköti önmagát."

Jó, akkor figyelj!
Itt az idő a birtoklás és tulajdonlás tisztázására.:)

Polgárjogot tanult emberként mondom, hogy a birtok pontosan azt jelenti, hogy CSAK HASZNÁLATRA, kölcsönben van Nálad valami.
Szemben a tulajdonnal.
:)

És a leíró nyelvtanban is kitűnő tehetségnek örvendő emberként szeretnék egyúttal arra is rámutatni, hogy a birtokos jel (gyermekem, szerelemem, házam, testem) pontosan jól van elnevezve; szintén nem a tulajdonlásra, hanem a fent tisztázott birtoklásra vonatkozik.
:)

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.02. 20:28:46

@timurida:
"Visszatérve kérdésedre: "Igen. ÉS?!"
Mit birtokolsz és mit nem... Akkor egy kicsit járjuk körbe a kérdést:"

Ezt is elolvastam.
Újra csak azt kérdem, hogy Igen, ÉS?:)
Én, aki nem tud birtokolni olyan dolgokat, amikről most leírod, hogy az emberiség rosszul teszi, hogy birtokolja, nekem mi dolgom evvel az egésszel?
Leszarom, hogy mivel bajlódik az "emberiség", engem nem érint ez a kérdéskör.

2013.05.03. 06:35:23

@PepeSzeretiMikjobit!:

Köszönöm, hogy leírtad a birtok és a tulajdon fogalmát és eltéréseit. Pontosan erről beszéltem! :-)
Ha visszagondolsz arra, honnan indultunk: mi a jog forrása (konkrétan a Szent Korona kapcsán merült fel) ez került szóba.

Végzettségeid, tudásodat és tehetségeid teljes mértékben tisztelem. Ugyanakkor nem tudom megállni, hogy a feladott labdát visszaüssem és idézzelek Téged:
"Igen, ÉS?:)"

Viszont mondataidban legalább annyi düh, elkeseredés és visszautasítás van, mint amennyi információ:
"...nekem mi dolgom evvel az egésszel?
Leszarom, hogy mivel bajlódik az "emberiség", engem nem érint ez a kérdéskör."

Ha ez egy Harley-Davidson, vagy egy gasztronómiával foglalkozó blog lenne, akkor érteném a kérdést (hogyan kerül a csizma az asztalra), így nem és emiatt kénytelen vagyok visszakérdezni: nekem mi dolgom veled? Te mit keresel itt? Félreértés ne essék: nem NEKEM kell válaszoljál, hanem ÖNMAGADNAK!

Tisztában vagyok azzal, hogy amit ÉN írok, az kevesek számára emészthető. De ez így van jól.

Mert meg lehet állapítani, hogy az emberiséget egy szűk, mindenre elszánt szociopata ördög vezeti. Meg lehet állapítani, hogy ezek az emberek részben kozmikus, részben gonosz szellemi erők vezetése alatt állnak. Meg lehet állapítani, hogy rabszolgák vagyunk és még ennél is sokkal nagyobb rabszolgaságot akarnak bevezetni.
MINDEZ PONTOSAN ÍGY VAN.

A megoldás tekintetében válnak szét a magyarázatok. Van, aki külső segítséget vár. Van, aki leleplezést. Van, aki egy sokkal igazságosabb kormányzati, gazdasági rendszert. Van, aki számonkérést. A sort lehet folytatni. Aki az ún. "felemelkedés" "projectben" mozog, mindenkinek van egy megközelítése.

Viszont szinte senki nem foglalkozik azzal az egyszerű ténnyel, hogy egy hazug értelmezési, hitbeli, értékrendbeli keretrendszer az, amin belül ezt az uralmat egyáltalán gyakorolni lehet.
Ez az a pont, ahol minden külső segítség meg kell álljon, mert a szabad akarat megsérthetetlen.

Így kérdésedre: "nekem mi dolgom evvel az egésszel?" szerintem most válaszoltam. Csak ennyi "közöd" van hozzá.

Erre pedig: "...Leszarom, hogy mivel bajlódik az "emberiség..."" csak annyit tudok mondani: amit adsz, csak azt tudod visszakapni.

Agenor 2013.05.03. 08:23:51

Ha akartok egy jót röhögni (vagy sírni), olvassátok el a legfrissebb spiritufós cikket:
www.spiritufo.ditro.hu/kozmosz-letagadott-valtozasairol/19-a-hivatalos-tudomany-hazudozasai/234-a-humor-legjobb-forrasa-a-hivatalos-tudomany-magyarazatai

Tegnap az Indexen meg az Origón is egyszerre jelent meg ugyanaz a hivatalos bullshit, miszerint emberé volt az a 15 centis csontváz, amit Chilében találtak. :D

Kajman 2013.05.03. 14:35:44

@Agenor:
Azt èn is olvastam. Komolyan versenybe szállhat az èv vicce címèrt. :)

Haloin 2013.05.03. 17:08:38

Hát.! @PepeSzeretiMikjobit!: @timurida:

Nem vagytok semmik.! :)

@Agenor:

Neked meg köszi a linket.

Ez nagyon komoly, úgy értem mekkora túró és a tuti az benne, hogy az emberek 90% szerintem be is veszi.

Drámisztikus még mindig az emberek fejében a sötétség. ( vagy legalább is a józan ésszerű gondolkodás)

Talán arról kéne vitát fojtatnunk hogyan tanítsuk meg az embereket, intelligensen gondolkodni.! :)))

2013.05.03. 18:01:47

@Haloin: Szerintem az a nem semmi, amiben benne vagyunk! :-))

Három elgondolkoztató reklám.
Talán az sem véletlen, hogy a TV-nek nevezett szutyokban itt Magyarországon nem látjuk ezeket.
Utána tovább lehet gondolni, hogy belül, minden emberben mekkora kincsek vannak. Mi az amibe az energiáinkat öljük (mennyire átvernek) és mi az, amihez oda kellene forduljunk...

www.youtube.com/watch?v=UukfbPhFy34

www.youtube.com/watch?v=aiPYKDa4NCo

www.youtube.com/watch?v=0gqcdWqsBF4

20121221 2013.05.04. 12:48:12

A zsidó összeesküvők végrehajtási terve újratöltve

magyarnemzetikormany.com/pi-klub/news.php?readmore=3626

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.04. 22:14:00

@timurida:
"Köszönöm, hogy leírtad a birtok és a tulajdon fogalmát és eltéréseit. Pontosan erről beszéltem! :-)
Ha visszagondolsz arra, honnan indultunk: mi a jog forrása (konkrétan a Szent Korona kapcsán merült fel) ez került szóba.

Végzettségeid, tudásodat és tehetségeid teljes mértékben tisztelem. Ugyanakkor nem tudom megállni, hogy a feladott labdát visszaüssem és idézzelek Téged:
"Igen, ÉS?:)"

Viszont mondataidban legalább annyi düh, elkeseredés és visszautasítás van, mint amennyi információ:"

Szia!
Akkor fogalmazok másként.
Azt írtad, a szent korona tant az emberek amikor kérik, fogalmuk sincs, mit is kérnek igazából, mert nem érettek rá.
Már hogy ne volnának érettek rá?
Teljesen magától értetődő állapota az embernek, amit kérnek most vissza.
Pont rájuk szabott.
Egyáltalán nem az okoz szenvedést nekik/nekünk, hogy a tulajdonuktól mentesen éljenek, hanem éppen ellenkezőleg, az, ahogyan most kényszerülnek, kényszerülünk élni! Te meg jössz a dumáddal, hogy győzködj, hogy ahhoz mennyire meg kell érni, és milyen nehéz is ez a lépés! Nem tudod, mit beszélsz, Ember!:)
Igen, ahogy mondod, az a normális létezési mód, pontosan levezetted, és végre valahára nem kell már tulajdonviszonyok közt élni!!!
Igen, letehetjük ezt az egyik béklyót végre valahára - leghamarabb augusztusban!
EZ NEKED A ROSSZ? Vagy EZ Szerinted az embereknek a rossz? Ez Szerinted az embereknek a nehéz???

Röviden ugyanez: "Igen. ÉS?" :)

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.04. 22:20:34

@timurida: Vagy talán így értetőbb:
"Igen. És? Mi ebben a nehéz?:-o"

2013.05.05. 07:06:37

@PepeSzeretiMikjobit!:

Akkor kérlek olvasd el ismételten, hogy mit írtam.
Figyelmesen, pontosan. Szóról-szóra. Mondatról-mondatra.
Röviden azért összefoglalom miről is írtam:

1. Nem azt írtam, hogy "meg kell érni" (erre a gondolkozásra), vagy azt, hogy "nehéz".
Egyébként nem ártana tisztázni, hogy a következő fogalmak hogyan viszonyulnak egymáshoz: egyszerű, bonyolult, könnyű, nehéz.
De erre még hozzászólásom végén visszatérek.

2. Arról írtam, hogy teljesen MÁS értékrend a megoldás.

3. Örülök, hogy Te is úgy gondolod, hogy az lenne az ember természetes létállapota (amiről beszélünk) és nem az, amiben élünk. Ellenben ha megnézed - legalább a körülötted élők - gondolkozásmódját, de legfőképpen értékrendjét és hiteit, akkor láthatod, hogy számarányában hányan éreznek, gondolkoznak, cselekednek így. Ahogy Te, vagy én. Örülök, hogy optimista vagy... Én nem. Nem hiszek az emberben és emberekben. Hinni a bennünk élő Ősforrásban kell. Az emberekben bízni lehet maximum. De az emberiség ezt is megcseréli. Az ember által létrehozott anyagi és szellemi tényezőkben hisz, a Teremtőben legjobb esetben is csak bízik.

4. A külső megoldások szép lassan értelmüket vesztik, beleértve akár a szellemvilágból, akár a galaktikus testvéreinktől kiindulót. Mert a bilincsek nem kívül vannak, hanem BELÜL. A külső megkötözöttség, csak materializációja a belsőnek. Nem OK, hanem OKOZAT.

5. Az emberiség 24 óra alatt meg tudna szabadulni minden külső rabságból és egyetlen mozdulattal ki tudná rúgni a börtönfalakat. Hogyan? Képzeljük el a következőt, hogy az emberiség globálisan megteszi a következőt. Keleten, nyugaton, északon és délen. 24 órára kivonul az általa működtetett struktúrából:
- 24 óráig sehol, senki nem megy dolgozni
- 24 óráig egyetlen vásárlás, pénzügyi tranzakció nem történik. A bevásárlóközpontok zárva maradnak. Mert sem dolgozó, sem vásárló nincs!
- 24 óráig senki nem megy ki az utcára. Mindenki otthon marad. Fizikailag is, de lelkileg is. Befelé fordul.
- 24 óráig nem kapcsolja be a TV-t, rádiót, nem internetezik, a mobiltelefont kikapcsolja, a vezetékes telefont kihúzza a falból. SEMMIFÉLE TECHNIKAI BERENDEZÉST NEM HASZNÁL. Maximum a hűtőszekrényt.
- 24 óráig nem megy templomba, mecsetbe, imaházba, mert Isten nem kívül van, közvetítőkön keresztül, hanem belül, a szívünkben.
- 24 óráig semmiféle társadalmi, politikai aktivitás nem történik, ezzel minden legitimáció visszavonásra kerül jelenlegi vezetőinktől.
Na erre azt mondom: békés, erőszak nélküli - egyébként teljesen biztonságos - totális forradalom. Ez lenne a Lélek és Tudat forradalma!

Visszatérve a kérdésre, amit feltettem. Mi az eltérés a könnyű, nehéz, egyszerű és bonyolult között? Megtehetné az emberiség azt, hogy kilép ebből a keretrendszerből 24 órára?
Megtehetné. 7 milliárd ember mellett nem lehet ott állni felhúzott fegyverrel.
Egyszerű lenne a megoldás? IGEN, VÉGTELENÜL EGYSZERŰ. Könnyű lenne!?.... NEM!!!!
Nagyon nehéz. Szinte kivitelezhetetlen.
MERT AKKOR MINDEN HITRENDSZERBŐL (társadalmi, pénzügyi, politikai, vallási) ki kellene lépnie MINDEN embernek.
Mert akkor felelősséget kellene végre vállaljon. Önmagáért.

Jelenleg (is) az emberiség legyártja az ideológiákat és hiteket. Amiben megint átruházza a felelősséget és mossa kezeit, mint Pilátus, hogy ő aztán nem tehet semmiről!
Megint kiválasztja a végtelenül bonyolult "megoldásokat", amik viszont nagyon könnyűek(!!!) és megmagyarázza:
"tudjátok, hogy a dolgok nem így működnek", "tudjátok, hogy az élet milyen", "ha én nem teszem meg, megteszi valaki más", "tisztában kell lenni az élet realitásaival", "én csak a munkámat végzem", "széllel szemben nem lehet hugyozni", "ez nagyon szépen hangzik, de a dolgok nem így mennek", stb.stb.stb.

Arról pedig egyetlen szóval sem írtam, hogy bárki mire érett meg és mire nem. Csak arról, hogy valamiről gondol valamit (zászlólengető barátunk), de az nem az, amit gondol!

Ugyanezt érzem Benned is: Te valamit látni akarsz a soraim között és ezért látod benne. De valójában, más-más szavakkal, másképp átgondolva de ugyanazt írom: az ember felelősségvállalása nélkül a kérdésnek nincs megoldása globálisan.

20121221 2013.05.05. 19:08:41

Izrael megtámadta Szíria fővárosát és háborút akar kiprovokálni - Az Arab Liga azonnali lépéseket követel

vilaghelyzete.blogspot.hu/

zazuma 2013.05.05. 21:15:22

@timurida:
Szia! Jó olvasni soraidat! :)

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.05. 23:39:28

"2. Arról írtam, hogy teljesen MÁS értékrend a megoldás."

Igen.
De az annyira magától értetődő dolog, hogy erre mondtam, hogy ÉÉSSS??
Minek ezt kimondani egyáltalán?
Mintha a semmiről beszélnél, olyan érzés.

"3. Örülök, hogy Te is úgy gondolod, hogy az lenne az ember természetes létállapota (amiről beszélünk) és nem az, amiben élünk. Ellenben ha megnézed - legalább a körülötted élők - gondolkozásmódját, de legfőképpen értékrendjét és hiteit, akkor láthatod, hogy számarányában hányan éreznek, gondolkoznak, cselekednek így. Ahogy Te, vagy én. "

Akkor hiába tépem a számat?:)
Nem ismerek más gondolkozásmódot, más létélményt.
A sajátomat ismerem, és a többiekét NEM ÉRTEM, pedig egész életemben azt tanulmányoztam. Ismeretlenek nekem azok az érzések, amiket írsz, hogy a körülöttünk lévők sajátjai. Nem értem, nem tudom felfogni, értelmezni, mik ezek.
A váltástól azt várom, hogy végre számomra érthető világ lesz.

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.05. 23:44:04

@timurida: "valamiről gondol valamit (zászlólengető barátunk), de az nem az, amit gondol!"
Az utolsó hozzászólásomban mondottak miatt szintén úgy érzem, hogy ugyan miért ne azt gondolná, amit gondol? Mi okod van ezt kétségbevonni?:-o

(Hihetetlen, hogy ezt ki kell mondani, ezek maguktól értetődő dolgok.... Ezért hittem, hogy az "Igen, ÉS?" elég válasz. Te valami olyan _létrehozásáról_ beszélsz, ami már régesrég készen van...)

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.05. 23:51:16

"Egyszerű lenne a megoldás? IGEN, VÉGTELENÜL EGYSZERŰ. Könnyű lenne!?.... NEM!!!!
Nagyon nehéz. Szinte kivitelezhetetlen.
MERT AKKOR MINDEN HITRENDSZERBŐL (társadalmi, pénzügyi, politikai, vallási) ki kellene lépnie MINDEN embernek.
Mert akkor felelősséget kellene végre vállaljon. Önmagáért."

Jó. Figyelj.
Vagyunk pár százezren itthon is, akiknek ez nemhogy könnyű, de meg is teszi minden nap.
Őszintén mondom, utoljára, kurvára nem értem, hogy akinek nehéz, annak miért nehéz az. Miféle világképe van, hitrendszerei... fogalmam sincs, milyen bilincsei vannak, amik miatt ezt nem teszi.
Csak nézem magam körül az embereket, akik egyetemen a legközelebbi barátaim voltak, miért azt az életet élik most, amit. Mostanra semmi közös nincsen bennünk már, nem is tudunk miről beszélgetni. Egyáltalán nem értem semmelyik motivációjukat, vágyukat. Nem tudom értelmezni, mit tesznek és miért. Olyan dolgokat építenek az életükben, amitől én menekülök, nemhogy vágyni tudnék rájuk.
Ezért lövésem sincsen róla, miféle bilincsekkel kínlódik az emberiségnek az a része, akinek nem könnyű az, ami nekem nemhogy könnyű, de az egyetlen erőforrásom.

2013.05.06. 06:17:40

@PepeSzeretiMikjobit!: Minden rendben van azzal, amit leírtál!
Hogy magától értetődő számodra, számunkra, az még jobb!

Ellenben nem érdemes abban a hitben ringatni magunkat és ebbe a hibába személy szerint én is beleesem sokszor, hogy azt feltételezem, hogy a másik ugyanúgy érez és gondolkozik, ahogy én.
Neked nem jelent új információt. De még a spiritualitás, ezoterika, vagy a nemzeti radikalizmus jobb vonalai mentén mozgók nagy részének is új lehet a megközelítés.
A döntő többség nem látja azt az alapvető létigazságot, amire a keleti bölcsesség évezredek óta ráébredt és később Einstein is megfogalmazott:
"egy adott problémát nem lehet megoldani azon a szinten, ahol keletkezett"
A nagy résznek meggyőződése, hogy a tartalom kicserélésével megváltozik a keret. Súlyos tévedés.
Jézus ezt már 2000 évvel ezelőtt megmondta:
"És senki sem tölti az új bort ó tömlőkbe; mert különben az új bor megszakasztja a tömlőket, és a bor kiömöl, és a tömlők is elvesznek.
Hanem az új bort új tömlőkbe kell tölteni, és mind a kettő megmarad. "
Ezért várakozik a felsőbb régiókból mindenki jelenleg, mert azt várják, hogy a megváltozott gondolat és érzésvilág rést üssön a tömegtudaton.
Az akarat szabadsága szent és sérthetetlen!

Nincs veszélyesebb, ádázabb ellenség annál, aki a hiteit védelmezi. Legyen az bármilyen hit. Ezért mondtam már múlt ősszel: a kemény menet még csak ezek után jön.

Csak itt, ezen a honlapon és még több másik honlapon megtapasztaltam, hogy hány olyan - egyébként tisztességes - ember olvas minket és éli mindennapjait, aki úgy a lelke mélyén tudja, hogy nem jó amiben élünk, de meggyőződése, hogy majd valami(k), vagy valaki(k) leporolnak és feljebb tolnak? Igen, ez is megtörténhet. Viszont emelkedni csak az tud, aki minden terhet lerakott, amivel nincs dolga.

Neked triviális, egyértelmű és magától értetődő, amiről beszélgetünk. Nekem is. Ez a jó hír. A rossz hír az, hogy a 90%-nak nem.
Ők adják a tömegtudat masszív tömegét, amivel szemben állunk. Ezért kellett nekünk részletesen átbeszélni minden oldalról a kérdést.

Persze, lehet azt kérdezni: mi közöm ehhez? Csak annyi dolgunk van vele, mint a gravitációval...
Mert:
"a vak azt látja, amit látni szeretne"

Tündérkert9 2013.05.06. 13:52:27

Kedves timurida!
Kezdettől fogva olvasom ezt a blogot és mindig élvezettel olvasom a hozzászólásaidat, meg a többiekét is. A legutolsóban pedig saját kis fejlődésemet ismertem fel – amit eddig is tudtam, de érdekes volt a Te megfogalmazásodban olvasni. Kisgyerekként én se értettem, hogy mit keresek én itt. Mindig érdekeltek a spirituális, ezoterikus témák, és nemzeti radikális vagyok, vagy voltam, ezt még nem tudom pontosan. Lényeg, hogy én nagyon hittem abban, hogy ha a Jobbik bekerül a Parlamentbe, akkor végre nem tudják elhallgattatni, és hallani fogják az emberek, hogy van végre valaki, aki mer a tabu témákról beszélni, nem csak maszatol és nem csak politikailag korrektül beszél a semmiről, és közben nem old meg semmit. De kb. egy éve felismertem, hogy tévedtem, hogy semmi se változott. Értelmet nyert számomra is az a mondat, hogy "egy adott problémát nem lehet megoldani azon a szinten, ahol keletkezett". Azon értetlenkedtem magamban, hogyha én ezt felismertem, akkor a többiek, akik sokkal jobban benne vannak, miért nem veszik ezt észre? Szóval sajnos teljesen igazad van abban, hogy az emberek többségének nem egyértelmű az amiről beszélgettek.
Azóta már nem igazán kísérem figyelemmel a napi történéseket, híreket, próbálom kerülni az egymásnak feszülős vitatkozásokat, mert vannak témák amiktől még mindig el tud kapni a „harctéri láz”. Már nem akarok energiát, figyelmet adni olyan dolgoknak, amik azon a szinten vannak, ami úgyse nyújt megoldást, mert azzal azt éltetném tovább. Volt, hogy már azt is éreztem, hogy beszélni is teljesen felesleges, mert csak félre visz. Tudom nem mondtam semmi újat, de jól esik leírni, mert a szűk környezetemben nem tudok senkivel erről beszélni, egyrészt mert nem mindig tudom igazán megfogalmazni, inkább csak érzem, másrészt meg nem is értik meg. A legtöbben tényleg képtelenek kilépni a saját elképzeléseikből és hitrendszereikből, legyen az bármilyen, valószínűleg olykor még én is. Kész válaszokat akarnak kapni, mert csak akkor hajlandóak esetleg elhinni, hogy működhetnének másképp is a hétköznapok – ezt konkrétan nem rég egy barátnőmnél tapasztaltam. Arra jöttem rá, hogy mondhatok én bármilyen választ, úgyis azt keresi, hogy miért nem tudja elfogadni, miért nem lenne működőképes. Sose fog azonosulni az én válaszaimmal, mert nem ő járta végig azt a belső utat, nem őbelőle, vagy a felsőbb énjéből fakad. Szóval nagyon igaz az is, hogy a belső utat nem lehet megspórolni. Kivéve talán ha már bekerült a tömegtudatba. De az vajon mikor lesz? Én már annyira várom!

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.06. 15:15:24

@timurida: "nem érdemes abban a hitben ringatni magunkat és ebbe a hibába személy szerint én is beleesem sokszor, hogy azt feltételezem, hogy a másik ugyanúgy érez és gondolkozik, ahogy én.
Neked nem jelent új információt. De még a spiritualitás, ezoterika, vagy a nemzeti radikalizmus jobb vonalai mentén mozgók nagy részének is új lehet a megközelítés."

Nos, dühöm - amit érezni szoktál rajtam - ennek szól. A tehetetlenség dühe, hogy akárhova megyek, akármit teszek csak egy újabb és nagyobb falba ütközöm, mint amit lebontottam már. Ez a végső Fal a "Mátrix"/"Cabal", ami kozmikus méreteiből adódóan NEM az én reszortom, fel kellett ismernem, hogy nem vagyunk egy súlycsoportban a problémával. Úgy érzem, ami rám volt szabva, régen elvégeztem már, és jócskán ideje az építés korába lépni - ami várat magára. Az én "dolgom" most a veszteglés, és időnként feltör belőlem a tehetetlen düh. De ez sokkal kisebb, mint amilyennek észrevételezted a múlt héten, mert kissé félreértelmezted a reakciómat.

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.06. 15:19:11

@timurida:

Ebbe hadd kérdezzek bele:

"És senki sem tölti az új bort ó tömlőkbe; mert különben az új bor megszakasztja a tömlőket, és a bor kiömöl, és a tömlők is elvesznek.
Hanem az új bort új tömlőkbe kell tölteni, és mind a kettő megmarad. "
Én is töröm ezen afejem, ezt Avatara szokta mondani... Mit szimbolizálnak a tömlők? És honnan veszünk újat? A bor az oké, az megvan...

"Ezért várakozik a felsőbb régiókból mindenki jelenleg, mert azt várják, hogy a megváltozott gondolat és érzésvilág rést üssön a tömegtudaton."

Na! Ezt a rést hogy üti majd?

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.06. 15:29:47

@timurida:
"Persze, lehet azt kérdezni: mi közöm ehhez? Csak annyi dolgunk van vele, mint a gravitációval..."

Tökéletes a hasonlat, köszönöm!
Ugyanis: tudod, hogy az emberiség tudásában (ami jelenleg mesterségesen elvéve és elrejtve van) benne van rengeteg dolog, ami avval kapcsolatos, hogy hogyan lehet kiiktatni a gravitációt, hogyan lehet hasznosítani az energiáját, hogyan van a hiperugrás, stb... természetes sajátunknak érezzünk, hogy ne legyen gravitáció, avagy avval tetszésünk szerint bánhassunk - hiszen ez a természetes, eredeti állapotunk, hogy ezek hatalmunkban állnak. Az elmúlt évtízmilliókban hozzászoktunk ahhoz az élethez, amiben ez magától értetődő. Természetes az is, hogy deprimálva és frusztrálva érezzük magunkat ennek hiányában, korlátozva.
A dolgunk vele...? Visszaszerezni az elrabolt képességeinket, amik közül egy pont az, hogy a gravitációt úgy alakítjuk és használjuk fel, ahogy kedvünk tartja. Így értem, hogy semmi dolgom vele. Méltatlan állapot, hogy a gravitáció szabja meg a korlátaimat - mert az eredeti állapotom az, hogy én szabom meg az övét.

2013.05.06. 18:09:57

@Tündérkert9: Szia Tündérkert!

Köszönöm kedves szavaidat!
Tényleg kevesen vagyunk, ha a számarányokat nézzük. De én olvastam arról és talán itt a blogon is szóba került múlt évben, hogy a megmozgatott energiák nincsenek egyenes arányban.
Itt részletesen leírja:
www.thesecret.hu/8-rezges-torvenye_merkaba
Azért látom elkerülhetetlennek egy idő után a szétválást, mert a Föld bolygó jelenleg a kozmikus dühöngő. Egy zárt-osztály.
Soha nem tudtam abban hinni, hogy 1:1-ben mindenki akar menni. A lehetőség mindenki számára adott. Ez nem egy zártkörű, elitista golf-klub. De sokan vannak, akik egyszerűen még nem próbáltak ki, nem éltek meg mindent és így nem is AKARNAK menni. De legfőképpen irtóznak a felelősségtől, a szabadságtól, önmaguktól.

@PepeSzeretiMikjobit!:
Hirtelen kapásból két dolog jutott eszembe: az egyik, hogy konkrét segítséget ajánlottam e-mailben. Ha valami nem kerek és olyan jellegű akadályoztatás van, aminek lejárt az ideje, vagy kívülről jön (jött) de még kísér és megkötöz, akkor ne habozz!
Soha nem vettem komolyan az ezoterika szent tehenét, hogy CSAK azzal találkozhatsz, ami belőled jön. Ehhez nincs szükség földi életre. Ezt ragyogóan meg lehet oldani a negyedik dimenzióban is. Másrészt a megbocsátás akkor egy nem létező fogalom lenne, mert ha kívülről nem tudnak felsérteni (mert végső soron azt is én generálom), akkor nincs kinek és nincs mit elengedni. Szerintem, ha eddig nem tettél lépéseket, akkor itt az ideje.

A második: a senki földjén mindenkinek át kell menni. Én jelenleg ebben a fázisban vagyok. A régi egyre gyorsuló ütemben (2012. novemberében kezdődött az én életemben) hullik szét, esik darabokra, hogy azon már csak mosolyogni tudok. De az új még nincs itt fizikailag. Ezt hívom a senki földjének. Szétmálló családi kapcsolatok, a semmibe eltűnő emberek, munkahely ami van, de már csak volt, anyagi helyzet.... stb.
De egyre nyugodtabb vagyok. Mert aminek mennie kell, az menni fog. Inkább én engedem el, minthogy felrobbanjon a kezemben! :-)

2013.05.06. 18:12:22

@PepeSzeretiMikjobit!: Visszatérve a résre...(hú ez elég félreérthető).
Nekünk kell a kollektív tudatba bejuttatni egy teljesen más ön,- és világ-képet.
Biztos vagyok abban, hogy a 100 majom elméletet hallottad.

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.06. 18:47:51

@timurida:
"Visszatérve a résre...(hú ez elég félreérthető)."

Nem baj, Neked megengedem, hogy ilyet mondj, ki vagy választva.:) Több résem is van, mindre vissza lehet térni a Kiválasztottaknak, amikor csak úgy érzik.:)

"Nekünk kell a kollektív tudatba bejuttatni egy teljesen más ön,- és világ-képet."

Áááá.. nnneeeeee... ez lehetetlen.
Higgy nekem, évtizedek óta csinálom, értek hozzá.
Ez szakmai vélemény.:)

"Biztos vagyok abban, hogy a 100 majom elméletet hallottad. "

Nem hallottam!
Jajdejó, új elmélet!:)

2013.05.06. 19:37:19

@PepeSzeretiMikjobit!:

Pedig működhet. Ha kellő számú, nagy energiákat megmozgatni tudó, megfelelő ember végzi.
De ehhez már tényleg TUDATosnak kell lenni. Ez mantrázással nem megy. "Pozitív gondolkozással" sem.

Az elméletről néhány cikk:
reakcio.wordpress.com/tag/morfogenetikus-mezo/
www.trendlines.hu/2012/06/12/a-100-majom-elmelet-gyakorlati-alkalmazasa/
jobbveledavilag.hu/cikkek/a-kritikus-tomeg-es-a-100-majom-hatas
www.fenyportal.hu/cikk.64.a_100_majom_elmelete_es_a_mindent_osszekoto_energiamezok

Haloin 2013.05.06. 20:08:35

@timurida: Ne terheld már "szegény" Pepét.! :))))

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.06. 21:16:20

@timurida: Köszönöm szépen az elméletleírást!

"Pedig működhet. Ha kellő számú, nagy energiákat megmozgatni tudó, megfelelő ember végzi.
De ehhez már tényleg TUDATosnak kell lenni. Ez mantrázással nem megy. "Pozitív gondolkozással" sem."

Ez olyan ezo-izé....
:D
Én biztos nem tartozom abba a körbe, ha ez így zajlik.

Te, a Szelei Magdolna nem ehhez építi azokat a kapukat? Hogy oda begyűjtődjenek az efféle energiáink...? A piramisok is aktiválódhatnak úgy, és a többi erőmű is, hogy valamiféle összecsengés lesz a tudatunk között.

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.06. 21:28:37

@timurida: Olvastam!:) Te, akkor elég lehet, ha "hozok magammal még 1", 2 vagy 3 embert? Mert lehet, hogy az menni fog... :) Valaki nagyon felfigyelt rá, hogyan vélekedek a szeretetről, és a szeretőm akar lenni.:)

2013.05.07. 06:38:45

@Haloin: :-)))

@PepeSzeretiMikjobit!: Az ezoterika 95%-ban igazat mond. A gubanc a maradék 5% körül van. Ott jelennek meg a tévedések, hazugságok, manipulációk. Arról lehet felismerni a problémás területeket, hogy azokat merevítették dogmává. Azok a megkérdőjelezhetetlen igazságok. Ha az elmúlt évtizedek magyarországi ezoterikáját veszem szemügyre, akkor ráadásul (részben sötét szándékkal, részben piaci érdekekből) egy folyamatos irányítás és terelgetés figyelhető meg. Állandóan foglalkoztatva van a tisztelt nagyérdemű KÍVÜL, ahelyett, hogy abban segítene, amit BELÜL meg kell oldani.
A másik ismertetőjele ennek az 5%-nak, hogy alapvető konfliktust okoz az emberben. Semmisítsd meg az egódat! Vagy: Ne használd az elméd!
Ez nagyjából olyan, mintha Michelangelot választás elé állította volna a pápa: ne használd a kezed, a következő szobrot így kell kifaragnod! Vagy vágd ki a szemeidet! Vagy: megmaradhat a kezed és a szemed, de nem használhatod az agyad!
Én csak úgy hívom: háború az ember ellen. Az ember elméje, egója, szíve, lelke, szelleme, fizikai agya, mindegyik SZENT és a TELJES emberhez tartozik. Csak jól kell használni.
A harmadik ismertetőjele, hogy összekeveri a létsíkokat. MINDEN ÉS MINDENKI EGY. Igen, a létezésnek van egy rétege, amiben ez igaz és efelé tartunk. De nem minden rétegre igaz. Nyugodtan be lehet menni az állatkertbe az oroszlánokhoz egy jó ebédre, mert tényleg van a létezésnek olyan dimenziója, amiben én és az oroszlánok EGYEK vagyunk. De ez nem a 3D! Valószínű persze, hogy az oroszlánok örvendenének az ebédmeghívásnak. A bibi ott lenne csak, hogy az ebédjük én magam lennék...
A negyedik ismertetőjel: folyamatos foglalkoztatás kívül. Jól emlékszem az 1999-2000 éves millenniumi cirkuszra. Igen, jó sok könyvet el lehetett adni. Érdemes elővenni azokat a könyveket és így 13-14 év távlatából újból elolvasni őket. Tanulságos!

Magdi már a 90-es évek közepén azokat az energiakapukat aktiválta, amelyek az új energiaháló csomópontjaiban vannak. Amik közvetlen összeköttetésben állnak az emberi TUDAT magasabb erőivel.
Önmagunk belső felismerése, megismerése, önazonosságunk átélése nélkül azonban ez nem megy. Ami előtt állunk, az nem mennyiségi kérdés, hanem minőségi.
A szerető kérdés pont idevág. Ágyba bújni bárkivel lehet. De ez a kérdés azért olyan kínzó a ma emberének, mert a másik ember nem azért van, hogy önmagamat meg tudjam szeretni és ismerni. Mert önmagamban kell a másikat szeretni és nem a másikban önmagamat. Ha nem tartja be valaki a helyes sorrendet, akkor feleslegesen okoz szenvedést önmagának és a másiknak. A trükk ott van, ha viszont önmagammal egyensúlyba kerültem, a másikra nincs is szükségen. Viszont akkor már adni akarok és nem kapni... A Teremtő nagyon nagy dramaturg!
Mert csak az tud valami, vagy valaki nélkül élni, aki valamivel, vagy valakivel együtt tud élni.

Hányszor halljuk a csalódott szerelmestől: nem tudok nélküle élni! Nos, ha nem tudsz nélküle élni, akkor vele sem tudtál volna élni.
MINDEZ FOKOZOTTAN IGAZ ÖNMAGUNKRA!!!!!

Tündérkert9 2013.05.07. 11:39:06

@timurida: Köszönöm a linket, nagyon érdekes volt! Még este sikerült elolvasnom és talán ennek hatására volt egy számomra érdekes álmom. Egyedül voltam nem tudom, hol, de fák meg bokrok voltak. Egyszer csak azt láttam magam előtt, hogy rezeg a levegő, mintha hullámozna, aztán balra néztem és ott is. Egyre több helyen egyszerre rezegni kezdett a kép/táj/levegő. Ami előttem volt azt próbáltam megérinteni, de nem tudtam. Átment rajta a kezem. Aztán gondoltam átlépek rajta, de csak úgy óvatosan. Látni nem láttam semmit, csak homályosan, vagy szintén csak rezgést, hullámzást, viszont tisztán hallottam egy férfi hangot, aki magyarul beszélt. De sajnos nem emlékszem rá, hogy mit mondott. Aztán vissza is léptem, néztem még egy kicsit és azt hiszem rögtön utána fel is ébredtem és csak csodálkoztam, hogy nahát! Nagyon rövidnek tűnt az egész, max. 1-2 percnek.
Nagyon találó a Földre a "kozmikus dühöngő", "zárt- osztály". :-)

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.07. 12:00:30

@timurida:

"@Haloin: :-)))"

Min nevettek?

"@PepeSzeretiMikjobit!: Az ezoterika 95%-ban igazat mond."

Akkor mondom úgy: tőlem idegenek ezek a tudatos energiamegmozgató technikák, azért konzultálok Veled, hátha rájövök már, nekem mi lesz a szerepem, és ez biztosan nem az.
Kérek további ötleteket, hogyan lehet átvinni a kollektív tudattalanba az összminőséget, hogy elérje a hatás a kritikus tömeget.

"Magdi már a 90-es évek közepén azokat az energiakapukat aktiválta, amelyek az új energiaháló csomópontjaiban vannak. Amik közvetlen összeköttetésben állnak az emberi TUDAT magasabb erőivel."

Akkor eltaláltam Szerinted, ez is arról szól?

"A szerető kérdés pont idevág. Ágyba bújni bárkivel lehet. De ez a kérdés azért olyan kínzó a ma emberének, mert a másik ember nem azért van, hogy önmagamat meg tudjam szeretni és ismerni. Mert önmagamban kell a másikat szeretni és nem a másikban önmagamat. Ha nem tartja be valaki a helyes sorrendet, akkor feleslegesen okoz szenvedést önmagának és a másiknak. A trükk ott van, ha viszont önmagammal egyensúlyba kerültem, a másikra nincs is szükségen. Viszont akkor már adni akarok és nem kapni..."

Figyelj, kérlek, ahelyett, hogy filozófiai elmélkedést tartasz a szerelemről, tudsz a feltett kérdésemre válaszolni?:)
Az a 100majom miatt lehet elég az ügyben, ha hozok (bevonok) 1, 2 vagy 3 embert ebbe a minőségbe?:)

2013.05.07. 13:13:26

@PepeSzeretiMikjobit!:

Akkor fordítsuk komolyra a szót...
Ki vagyok én, hogy megmondjam, mit tegyél, hogyan gondolkozz és érezz?!
SOHA, SENKI NEM MONDHATJA MEG NEKED!
Amiben élünk, ahonnan jöttünk, ahová tartunk olyan, mint a szél zúgása, vagy a tenger morajlása, senki nem tudja, honnan jön és hová tart.
Pontos tervrajzot akarsz? NINCS!!!
Megkérdőjelezhetetlen igazságot szeretnél?
Kérdéseid vannak? Válaszokat akarsz?
Fordulj befelé, de előtte vedd le a cipődet, mielőtt a szentélybe lépsz, mert Aki ott vár rád, az nagyobb mindennél és mindenkinél, mert létezésed Ősoka.

Pont erről beszélek!

Szinte minden kérdésedre folyamatosan válaszolok, de annyira ragaszkodsz egy logikai keretrendszerhez, amiben elképzelhetőnek tartasz egy kérdés-felelet folyamatot, hogy NEM LÁTOD A VÁLASZAIMAT. Azt is mondtam, hogy szóról-szóra, mondatról-mondatra olvasd a hozzászólásaimat, mert azok sokszor még nekem is újak. Mert belülről jön és nem a fejemből.

Kérdésed ez volt (pl.):
"Figyelj, kérlek, ahelyett, hogy filozófiai elmélkedést tartasz a szerelemről, tudsz a feltett kérdésemre válaszolni?:)
Az a 100majom miatt lehet elég az ügyben, ha hozok (bevonok) 1, 2 vagy 3 embert ebbe a minőségbe?:)"

Válaszom ez volt, MÁR ELŐTTE, amikor is először megkérdezted:
"Magdi már a 90-es évek közepén azokat az energiakapukat aktiválta, amelyek az új energiaháló csomópontjaiban vannak. Amik közvetlen összeköttetésben állnak az emberi TUDAT magasabb erőivel.
Önmagunk belső felismerése, megismerése, önazonosságunk átélése nélkül azonban ez nem megy. Ami előtt állunk, az nem mennyiségi kérdés, hanem minőségi."

Ezen nevettünk Haloinnal, mert ő pontosan érzékeli, hogy megpróbálsz egy keretet meghatározni önmagadnak, nekem és a beszélgetésünknek. Nos, egyik sem fog menni...:-))
Egyikünk sem fér bele a keretbe, beszélgetésünk pedig nem pusztán kettőnkről szól.
A "Pillangó hatás". Keress rá!

2013.05.07. 14:52:33

@Tündérkert9: Nagyon izgalmas, amiről írsz!
Mert ahogy én tudom egy rezgésszámra épülő holografikus valóságérzékelésünk van. Amit csak azért látunk szilárnak és megdönthetetlennek, mert ebben állapodtunk meg.
Álomban ebből a közmegegyezésre épülő "valóság"-érzékelésből kilépünk.
El fog jönni az idő, amikor "éber" állapotban is átlépünk rajta!

elyshia 2013.05.07. 14:58:37

@PepeSzeretiMikjobit!: @timurida:
Kérlek szépen abba ne hagyjátok, élvezetes és tanulságos.:-)

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.07. 16:52:29

@timurida:
"Akkor fordítsuk komolyra a szót...
Ki vagyok én, hogy megmondjam, mit tegyél, hogyan gondolkozz és érezz?!
SOHA, SENKI NEM MONDHATJA MEG NEKED!"

De bakker, hol kérdeztem én ilyet? Soha nem kérdeztem ilyet! Kurvára eszembe nem jutott ilyesmit kérdezni.

"Amiben élünk, ahonnan jöttünk, ahová tartunk olyan, mint a szél zúgása, vagy a tenger morajlása, senki nem tudja, honnan jön és hová tart.
Pontos tervrajzot akarsz?"

NNEEM!! Nem, nem nem!

"Megkérdőjelezhetetlen igazságot szeretnél?"

Neeeem!
Az istenért, miről beszélsz?

"Kérdéseid vannak? Válaszokat akarsz?"
Nem!
:D:D:D
TÉGED kérdezlek!
A Te világodra rá!
A Benned zajló történésekre!
HOZZÁD akarok közelebb kerülni te szamáár!!!!:D:D:D

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.07. 16:55:35

@timurida:
"Szinte minden kérdésedre folyamatosan válaszolok, de annyira ragaszkodsz egy logikai keretrendszerhez, amiben elképzelhetőnek tartasz egy kérdés-felelet folyamatot, hogy NEM LÁTOD A VÁLASZAIMAT."

Más részére válaszolsz a gondolatmenetemnek, nem arra a részére, amire én kiváncsi vagyok.
Pontosabban néhányszor nem arra a részére.
Ilyenkor kérdezek vissza.

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.07. 17:02:46

@timurida:
"Azt is mondtam, hogy szóról-szóra, mondatról-mondatra olvasd a hozzászólásaimat, mert azok sokszor még nekem is újak."

De nekem NEM!:)
Tomi, csak olyan dolgokról beszélsz nekem mindig az utóbbi 3 napban, amik nekem nem újak, hanem magától értetődőek.:)
Megihletnek Téged a kérdéseim, és ezek jönnek ki Belőled rájuk. De én ezeket tudom évtízmillók óta, és ezeken _túlra_ vonatkozik a kérdésem.:)

Kérdésed ez volt (pl.):
"Figyelj, kérlek, ahelyett, hogy filozófiai elmélkedést tartasz a szerelemről, tudsz a feltett kérdésemre válaszolni?:)
Az a 100majom miatt lehet elég az ügyben, ha hozok (bevonok) 1, 2 vagy 3 embert ebbe a minőségbe?:)"

Válaszom ez volt, MÁR ELŐTTE, amikor is először megkérdezted:
És ennek a kettőnek mi közük van egymáshoz?!:D:D

"Magdi már a 90-es évek közepén azokat az energiakapukat aktiválta, amelyek az új energiaháló csomópontjaiban vannak. Amik közvetlen összeköttetésben állnak az emberi TUDAT magasabb erőivel.
Önmagunk belső felismerése, megismerése, önazonosságunk átélése nélkül azonban ez nem megy. Ami előtt állunk, az nem mennyiségi kérdés, hanem minőségi."

Ezen nevettünk Haloinnal, mert ő pontosan érzékeli, hogy megpróbálsz egy keretet meghatározni önmagadnak, nekem és a beszélgetésünknek. "

Haloinnal azon nevettetek, hogy elmondtam, hogy nem ismerem a majomelméletet, és Te meg adtál nekem linket róla....Nem tudom, ezen mi a vicces.

Kajman 2013.05.07. 18:37:33

Timurida, Pepeszeretimikjobit!
A fejtegetèseitek szenzációsak! Règen olvastam ennyire èrdekes vitát, amelyèrt gratulálok. Azèrt külön, hogy intelligenciátokból adódóan ez nem fordult szemèlyeskedèsbe. Nem is szólok bele, remèlem mèg olvashatok tőletek sok sok ilyet. :)
Tündèrkert9 üdv itt. :)

20121221 2013.05.08. 09:18:52

Sziasztok !

Szíria teljesen eltűnt az internetről és megszűnt minden jel, mely elhagyná az országot.... !

vilaghelyzete.blogspot.hu/

Haloin 2013.05.08. 18:04:09

@PepeSzeretiMikjobit!:

Szia Pepe.!

Nem azon nevettünk, nem hinném hogy itt ki nevet ne bárki is téged, mert nem tudsz valamit.

Ennél azért jobban tiszteljük egymást, hidd el.

Meg próbálok válaszolni az én látás módomból a "100majmos" kérdésedre.

Igaziból szerintem, ez a dolog terjed úgy is hogy konkrétan nem tanítgatod asz embereket, hanem célirányosan egy minőségi életet próbálsz kialakítani, minden szinten lelki, szeleim, fizikai.

Persze mindennek a lelked iránya az alap, és szerintem átragad ez a fajta minőség automatikusan is a másikra.

De konkrétan mondhatod is másoknak az elveidet, így ezzel fel keltve más embereket is egy minőségi életre, s előbb utóbb el terjed mint egy "vírus".

/pl: ezért nincsenek jó hírek a médiában/

S amikor a kritikus tömeget eléri, mindenkiben ösztön szerűen benne lesz, az életében a valódi minőség utáni vágy, magyarán mindenki át fog látni a szitán ahogy mi a valódi valóság.

S bátrak erősek és felelősség teljesek s nem utolsó sorban tudatosak, lesznek hogy többé ne engedjék meg senkinek hogy ki vegye a kezükből az életük irányítását.

Magyarán mindenkinek lesz egy kontrasztja, ha a sötétség próbálkozna.

Innentől meg már, a végtelen a határ.! :)

Agenor 2013.05.09. 09:01:07

Czeke András beszéde a múlt hétvégi Nagy-Szalán:
youtu.be/AoFEjetJIWs

Agenor 2013.05.10. 13:22:31

Hétvégére ajánlok nektek egy zseniális előadást Avatarától. A szabadkőművességről beszél nagyon részletesen - a történelmükről, hitükről, módszereikről és a végén pedig a céljaikról. Ilyen összeszedett előadást még nemigen hallottam ebben a témában:
youtu.be/EFvEu9Obevs

+ ha már kőművesek, az Enigmák legutóbbi 2 részében is ez volt a téma. Száraz Gyuriék még a londoni Nagy Páholyba is elmentek nemrég, arról is beszélgetnek, hogy miket láttak ott.

A múlt heti rész:
youtu.be/PMoxq-0JXPA

Ez meg az eheti folytatás:
youtu.be/q2O5ooFOUks

timurida (törölt) 2013.05.10. 17:21:44

@PepeSzeretiMikjobit!:

"...HOZZÁD akarok közelebb kerülni..."

Azt hiszem ez jelenleg a végszó.
Ha vulgáris akarnék lenni, akkor azt mondanám, hogy ennyi jót, csak a jobb kezem akar nekem.

Azt hiszem ITT és MOST lezárhatjuk ezt a kérdést.
Sokfelől és több módon meg lehetne közelíteni a kérdést.
Meg lehet közelíteni onnan, mit keresek én és mit keresel te.
El lehet hinni, hogy amit én tudok, azt te évmilliók óta tudod. Ahogy mondtad.

Ami nyilvánvaló tévedés, mert amit én tudok, azt te nem tudhatod. Amit te tudsz, azt én nem tudhatom. Mert a TUDást nem lehet elvonatkoztatni az addig megtett úttól. Ha te valamikor is önmagadon kívül valaha is kapcsolatba kerültél volna egy magasabb tudással, akkor ezt tudnád...
Mint ahogy akkor tiszteletben tartanád az ÉN AKARATOMAT.
Azt (le)írod, hogy te mit akarsz. Hogy hozzám AKARSZ közelebb kerülni. Van egy jó és van egy rossz hírem. Mindkettő egy és azonos:
A te akaratod addig terjed, ahol az én akaratom kezdődik. Ha valaha is közelébe kerültél volna önmagad magasabb szellemiségéhez és önvalójához, akkor az én akaratom legalább olyan fontos lenne, mint a sajátod.
Mert mindkettő az Ősforrásból ered.
Egyetlen szóval nem kérdezted, HOGY ÉN MIT AKAROK.
Bocs, de az Élet (főleg az enyém), az nem a te játéktérfeled.

Te nem játszol mást, mint lexikális és intellektuális tudásodat használod fel önmagad céljainak eléréséhez. Ehhez, semmiképpen nem fogok hozzájárulni és ebben közreműködni.

Legfőképpen úgy nem, hogy ezen a blogon a legkülönbözőbb emberek vannak. Mindegyik élete szent és sérthetetlen. Sokan keresnek. Soknak most dől rá az élet, a valóság a fejére. Sokan úttalanok és azt sem tudják kiben és miben hihetnek. Sokan bizonytalanok.
Te azt is figyelmen kívül hagyod, hogy mindenki, AKI MEGSZÓLAL, felelőssége van. Önmaga és a másik iránt. Ha te valóban TUDÓ lennél, ahogy állítod, ezzel teljesen tisztában lennél!
Vártam egy kicsit.

Hátha elgondolkozol.
De te elmondtál mindent,
Köszönöm.
Én is elmondtam mindent. Én nem azért vagyok itt, hogy kizárólag a te problémáidat megoldjam. Az Igazság mindenkié...
Ha te tényleg annyit tudsz, akkor ez sem újdonság a számodra.

Üdv

20121221 2013.05.11. 09:12:37

Sziasztok !

A koncentrálás elképesztő és hihetetlen ereje - Az egyensúly akár egy tollpihén múlhat

vilaghelyzete.blogspot.hu/

timurida (törölt) 2013.05.11. 15:46:33

Üdv Barátaim!

Egy egészen friss, zseniális Szántai előadás:

www.youtube.com/watch?v=XW1Sa0o1W5c

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.11. 23:45:36

@Kajman: Ennek örülök.:) Részemről csak arról szól, hogy a kérdésem elől rendre kitér, ezért én újra makacsul rákérdezek.:) Továbbra is és a Többiektől is érdekel (bár elsősorban Timuridánál van a keresett válasz, de ő kitér még mindig a válaszadás elől), hogy ki mit gondol kitörési pontnak személyes ereje és környezete (vagy olvasmányai) alapján. Tehát hogy hogyan fog zajlani az áttörrés. Én erre még nem látok elég manifesztumot ugyanis. Az én infó- és érzetcsíráimat szerintem timuridái egészítenék ki, de hátha más tudásával is kiegészülök, és mégis kibontakozik előttünk a közeljövő eseménysora.
A kérdés adott, a 2013.05.06. 15:19:11 -kor írtakban.
Köszi, várom.

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.11. 23:54:37

@Haloin: "Nem azon nevettünk" Tudom, de akkor min?:)

"Meg próbálok válaszolni az én látás módomból a "100majmos" kérdésedre.
Igaziból szerintem, ez a dolog terjed úgy is hogy konkrétan nem tanítgatod asz embereket, hanem célirányosan egy minőségi életet próbálsz kialakítani, minden szinten lelki, szeleim, fizikai.
Persze mindennek a lelked iránya az alap, és szerintem átragad ez a fajta minőség automatikusan is a másikra."

Ezt értem, és egyetértek. Köszönöm a kifejtésed.
Erre próbáltam rákéredzkedni avval, hogy ha ez a minőség nem csak a lelkemben van, hanem manifesztálom is, ami által segítek manifesztálni ezt további 1 (2, 3...az ő hozzátartozói) ember életében (akiknek eddig is csak ideaként, vágyként, tervként volt a lelkében a szeretet minősége), az vajon lehetséges-e, hogy pont evvel az áttöréssel összefüggő "projekt"?....
Ki mit gondol, és Ti láttok-e a már az életetekben összefonódást a közügyekkel? Kezd-e összerendeződni az , amire legbelül érzitek, hogy születtetek, azzal, ami "kint" formálandó?
És ezek milyen jellegűek? Milyen irányokat láttok?

Haloin 2013.05.12. 00:58:40

@PepeSzeretiMikjobit!:

Én konkrétan azon nevettem ahogyan terhel téged. @timurida:

Minden félékképp az anyagban való meg valósítás legyen a célod, most már a dolgok meg nyilvánulása a lényeg.

Mert eddig az értékek letisztulása, és az emberi lélek minőségek be kalibrálás volt a hangsúly. (szerintem)

""az vajon lehetséges-e, hogy pont evvel az áttöréssel összefüggő "projekt"?....""

Minden félképp, ha nem így teszel, vedd úgy hogy meg sem fog történni.!
/mert úgy értem "mi-is" vagyunk az alap valami újnak/

Nem mostani előadás, de nekem Avatara előadása nagyon tetszett benne.
www.youtube.com/watch?v=PNJFW7FG6qY

Haloin 2013.05.12. 01:21:42

@PepeSzeretiMikjobit!:

Úgy értem, a nevetésemre vissza térve, tökre fölösleges a "saját" kérdéseimre mástól választ, kérni.

Hogy őszinte legyek el sem szoktam /csak át futom azt is nagy ázva :)/olvasni @timurida: irományait nekem túlságosan, elemző, persze a tiéd is kicsit.

Én inkább amolyan ösztön szerűbb vagyok, az is csak pásztázva, ami valóban érdekel csak ara fókuszálok és fordítok energiát.

Mert az elvem szerint ami igazándiból, nem érdekel és fordítok rá energiát az kiszippantja az erőmet.

Magyarán amiben örömömet lelem csak ara fordítok energiát, ki véve jelenleg még a meló, ami ki lóg a sorból.

Haloin 2013.05.12. 01:47:03

@PepeSzeretiMikjobit!: @timurida:

Félre ne értsétek az, elemző és tisztázó képességetek, dicséretes és rendkívüli.! :)

Ha most egy nagy csapat volnánk mindannyian, mindenkinek dedikált helye volna a csapatban.
Vagy a világban.! Ahogy van is.! :)

20121221 2013.05.12. 21:12:00

@PepeSzeretiMikjobit!: Sziasztok !

Amúgy mi ez, nem nagyon tudom olvasni az oldalt, meg az angol se megy, csak pár mondatban hogy miről van szó, hátha hozzá tudnák szólni én is, kösz előre is !

Novicamary 2013.05.13. 17:00:58

Sziasztok! Megjelent a Sziriusz film magyar felirattal de egyenlore csak az elso 3O perc.Igerik hogy hamarosan felteszik a kovetkezo reszt talan a hetvegen. www.youtube.com/watch?v=mNT5PQzd_eM

Haloin 2013.05.13. 20:14:44

Aki még nem látta. 3 napja Avatara előadásait nézem, nyilván most érettem meg reá. :)

pl: ez aki még nem látta
www.youtube.com/watch?v=e-RFhVmmobk

Agenor 2013.05.14. 09:41:30

@Haloin: Avatara előadásaira rá lehet kattanni rendesen. :) Nekem kb. 2 éve ajánlotta valaki, hogy kezdjem el hallgatni, mert nagyon komoly tudása van. Azóta már amit youtube-on meg lehet találni, minden anyagot végighallgattam tőle. Nagyon érezhető rajta a Tudatosság, hogy vállalt feladata van ebben az inkarnációjában: ébreszteni a magyarságot ezekkel a csodálatos előadásokkal.

Itt egy kis gyűjtemény tőle, több mint 53 órányi anyag, lehet válogatni belőle. :)
www.youtube.com/playlist?list=PLB9MMmHipqcQ2CLRmaXOQAtGyT1Sa09xU

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.15. 00:09:56

@Haloin:
"Én konkrétan azon nevettem ahogyan terhel téged. @timurida"

Ja, engem kicsit sem terhelt meg semmivel, mért gondoltad?:)

"Minden félékképp az anyagban való meg valósítás legyen a célod, most már a dolgok meg nyilvánulása a lényeg."

Köszi.

Na, ilyenekre voltam kiváncsi, hogy másnak mi rajzolódik ki, hogy megtaláljuk az életünk közös metszeteit, azokat összesítve előrébb láthatunk a jövőben.

"Mert eddig az értékek letisztulása, és az emberi lélek minőségek be kalibrálás volt a hangsúly. (szerintem)"

Na, ez, amiket mondasz, teljes egyezést mutat az én haladási irányommal, és én nem tudtam volna megfogalmazni ezt, így, mert én egy másik vetületét látom, élem - nyilván!:)

"""az vajon lehetséges-e, hogy pont evvel az áttöréssel összefüggő "projekt"?....""
Minden félképp, ha nem így teszel, vedd úgy hogy meg sem fog történni.!"

Hát ez meseszép!:)

"/mert úgy értem "mi-is" vagyunk az alap valami újnak/
Nem mostani előadás, de nekem Avatara előadása nagyon tetszett benne.
http://www.youtube.com/watch?v=PNJFW7FG6qY"

Ezen ott voltam.

vikike176 2013.05.15. 13:23:49

@Kajman: www.youtube.com/watch?v=UFEZWApQJbk ez egy viszonylag friss Avatara előadás a témában. Nagy élvezettel hallgattam. Van egy másik, Atlantisz felemelkedése című, de annak még mindig csak az első 40 perce van fenn.
index.hu/tudomany/2013/05/07/osi_kontinens_nyomait_talaltak_meg_az_atlanti-oceanban/ a maga módján az indexre is bejutott a hír :)

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.15. 17:35:40

@Kajman: Engem az alatta felajánlott első cikk jobban megragadott: www.life.hu/tested-lelked/20130506-igy-kezeld-a-pszichopatakat-akik-elszivjak-az-energiadat-visszaelnek-szereteteddel.html.
Ajánlom az ide vonatkozó szakirodalmat is. Itt is volt már több weboldal-ajánló a témában tavaly nyáron, de még mindig a könyv az igazi.

Én láttam a teljes Atlantisz-előadást a youtube-on, szólok, ha megtalálom a linket.
Sőt, én kértem meg őt, amikor a könyvtárnál összefutottunk ősz elején, hogy ugyan, tartson már a kontinens kiemelkedésének fejleményeiről előadást, megköszönte és megfogadta tőlem ezt.:)
De az előadásából sajnos kiderül: több szár évbe is beletelhet a felbukkanás, szóval idén nem költözhetünk oda.

vikike176 2013.05.15. 18:58:35

@PepeSzeretiMikjobit!: Nagyon örülnék a linknek. Decemberben volt ez az előadása, azóta keresem.... úgy látszik nem elég jól :)

Novicamary 2013.05.15. 19:29:34

www.csillagtitkok.hu/cikkek/az-igazsag-lelke.html @Haloin: Koszi a linket.Megneztem a videot es oriasi Avatara tudasa.Kb.6 honapja meg idegesitett ahogy beszelt es ezert nem is neztem meg egy eloadasat sem.Mara mar a rajongoja vagyok. Lenyugozott az eloadas.Szerintem most ertem meg ra hogy befogadjam es megertsem.Koszi megegyszer.Azert nem semmi a csillagok allasa sem Punkosdkor.

Haloin 2013.05.15. 21:11:06

@Novicamary:

:)))

Nagyon szívesen, ahogy mondtad engem is lenyűgözött, az előadása ezért is linkeltem.

Persze én is tudtam róla, de valahogy nem voltam be hangolva rá, DE most.! :)

Én is napok óta rá vagyok hangolódva ere a bizonyos mitikus múltra.

Valami olyasmi mintha az ember vissza kapná lelkének azon részét amely a mágikus múltunkba ragadt.! :)

Már lassan, tényleg csak az marad hogy a lelkünk csodáját meg nyilvánítsuk a meg fogható világban. :)

Kajman 2013.05.15. 21:53:34

@vikike176: @PepeSzeretiMikjobit!:
Köszönöm a linkeket :)
Én is az indexen találtam, csak továbbléptem egy körrel. :)

Agenor 2013.05.16. 13:45:57

A legújabb Enigmákban folytatják a szabadkőműves témát, megint nagyon jó rész lett. A végén különösen fontos dolgokról beszél Száraz Gyuri a magyarsággal kapcsolatban:
youtu.be/Icl7T6gqke4

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.16. 14:02:28

@Haloin: VÉLETLENÜL pont egy olyan szövegrészletre esett a tekintetem, ami arról szól, amiről Veled beszéltünk.
"Képzeld el, hogy TE, hogyan veszel részt ebben a felszabadító folyamatban.Fedezd fel miben vagy tehetséges és hozz egy döntést arról, hogy miképp fogod ezeket a képességeidet felhasználni közös célunk érdekében, a bolygó és az emberiség felszabadításában. Döntsd el, hogy segíteni fogsz más elkötelezett embereket is ebben a folyamatban, hogy minél erősebbek legyünk együtt.

A Döntés Napja után számtalan lehetőség fog megjelenni, amikor át tudod ültetni mindennapjaidba, meg tudod mutatni, mindazt amit döntöttél, amit vállaltál. A belső hangod fog vezérelni abban, hogy miképpen tedd ezt meg. Tudd, hogy elkötelezettséged a valós életben lesz próbára téve. Külső körülmények vagy nem-fizikai negatív lények előfordulhat, hogy megpróbálnak majd eltántorítani ettől. A kulcs egyszerűen az, hogy ragaszkodj a döntésedhez a külső/belső körülményektől függetlenül."

Most ez van már, nem?:)
Ez egy itteni októberi cikk.

Haloin 2013.05.16. 19:49:52

@PepeSzeretiMikjobit!:

Igen olvastam még anno ezt a cikket, igazándiból mindet olvastam.!

Én szerintem a lényeg az én egy szerűen látom a világot és probálom is nem túl bonyolítani a dolgot.

Igen, ráfoghatjuk a cikkre hogy "ilyesmi" van.! :)

De szerintem míg az embernek nem kerekek a saját vágyai, nem hiszem hogy nagyot tudna alkotni közösségi szinten.

Én úgy veszek részt egyelőre ebben, a "nagy felszabadító" folyamatban hogy egyénileg minél kerekebb és boldogabb életem legyen.

Azt ha meg lesz akkor majd vállalok "közösségi melót" is.! :)
/persze azért a gyengeségeim rendesen keresztbe tesznek, amivel van még egy "kis" meló/

De vidám vagyok.!

airt 2013.05.16. 20:57:14

Sziasztok!

A Nagy-Szala több előadása és összefoglalója felkerült a Jel-adó-ra:
www.jel-ado.hu/

A jövőnket tekintve rendkívül fontos, ami ott történt.
Üdv.

zazuma 2013.05.16. 21:20:07

@Atlantisz69:
Szia! Jó hírt hoztál, köszi!

Smaly7 2013.05.16. 22:28:18

Sziasztok!

Csupa jó hír, csupa jó hivatkozás!
Remélem jól van mindenki!

Új videóm, magyar szöveggel is... :))

www.youtube.com/watch?v=ak71MDRQY8Q

Már a youkun is nyomulok... :) tudjátok, ahogy a csövön kifér! :))
i.youku.com/u/UNjAxNjIyOTQ0

Sok-sok szeretetet küldök mindenkinek!

Haloin 2013.05.17. 17:02:19

@Smaly7:

Köszönjük a linket.!

Egy kis érdekesség, aki még nem olvasta.
oppt.iuste.biz/remeny

zazuma 2013.05.17. 21:20:48

@Smaly7:
Neked is minden jót!:)

20121221 2013.05.18. 10:44:11

Sziasztok !

Globál - A mindent látó szem - Mindenki megfigyelése és lehallgatása 9/11 után valóság

vilaghelyzete.blogspot.hu/

20121221 2013.05.19. 15:08:45

A szabadság lassú és csendes felszámolása így zajlik (a pénzoligarchia államaiban)

vilaghelyzete.blogspot.hu/

zazuma 2013.05.23. 10:30:52

@Haloin:
Szia!
Tegnap este én is meghallgattam Filotás Máriát, sőt most májusban lélekhang oktatáson is voltam nála.:)

elyshia 2013.05.23. 16:53:17

@zazuma: és nekem nem is írtál róla...:-(
Igaz én is jól eltűntem, de nagyon felpörögtek a dolgaim. Majd írok neked én is.

Haloin 2013.05.23. 17:11:03

@zazuma:

Szia, légyszíves mondj már pár szót róla, ha nem túl, személyes a dolog.

PepeSzeretiMikjobit! 2013.05.23. 20:55:38

@Haloin: Mi repked a háttérben 3:41-től?
Én is láttam valami járművet a héten.

Haloin 2013.05.23. 21:25:58

@PepeSzeretiMikjobit!:

:) Szerintem valami "rossz" madár.!

Haloin 2013.05.23. 21:29:23

@timurida:

Szia, Timurida.! Nagyon el vagy veszve.!
Mere vagy?

timurida (törölt) 2013.05.24. 20:48:56

@Haloin: Szia!

Nem vesztem el. Sem meg...:-)
Egyszerűen visszahúzódtam és a belsőmmel foglalkozom.
Ez a legnehezebb és legnagyszerűbb feladat.

20121221 2013.05.24. 22:45:38

Sziasztok !

Lehet hogy nincs is Egyesült Államok ?

vilaghelyzete.blogspot.hu/

zazuma 2013.05.25. 11:18:36

@Haloin:
oké, megírom külön:)

Haloin 2013.05.25. 12:32:28

@timurida:

Értem értem, akkor hát csodára fel.! :)

@zazuma:

Ok köszi. :)
süti beállítások módosítása