2012 Felemelkedés

Óriási átalakulás zajlik jelenleg Földünkön, ennek részleteiről szeretnénk beszámolni a magyar olvasóknak. Cobrának, a www.2012portal.blogspot.com szerkesztőjének az összes fontosabb írását lefordítjuk és közreadjuk, emellett David Wilcock-tól fordítunk cikkeket. Kapcsolat: fehervandor777@gmail.com vagy benedictus89@gmail.com

Bejegyzések

Keress minket a Facebookon!

?

pill_2.jpg

Az igazságról

"Minden igazság 3 szakaszon megy keresztül. Először kinevetik,kigúnyolják. Azután erőszakosan szembeszállnak vele. Végül pedig elfogadják, mint magától értetődő tényt." Arthur Schopenhauer

Változás

"Magad legyél az a változásamit a világban látni szeretnél." Ghandi

HTML doboz

Eckhart Tolle/David Wilcock; érzelmeink,gondolataink teremtő ereje; a Most Hatalma

Thrive c. dokumentumfilm, szinkronizált

Thrive c. dokumentumfilm, magyar felirattal

Címkék

144000 (1) 2012 (34) 9/11 (2) Agartha (1) American Kabuki (1) Apokalipszis (2) Aranykor (3) Arkhón (4) Armageddon (1) asztrálsík (1) Atlantisz (2) Barbara Hubbard (1) Benjamin Fulford (2) Cabal (12) Chemtrail (3) Cobra (21) Csakra (2) Csillagpor 2 (1) David Icke (1) David Wilcock (5) Disclosure (2) Drake (4) ego (1) élet (14) Ellenállási Mozgalom (9) Első Kapcsolatfelvétel (10) érdekesség (3) érdekességek (12) Esemény (11) ET (3) éter (2) FED (3) Fehér Lovagok (1) Fehér Sárkány Társaság (2) Felemelkedés (30) Felemelkedett Mesterek (5) Felfedés (2) Fényháló (3) Fény győzelme (2) Földönkívüli (13) FÖldönkívüli (1) Forrás (4) Foster Gamble (1) Fulford (2) Gabonakör (2) gabonakörök (1) Galaktikus (4) Galaktikus Könföderáció (1) Galaktikus Konföderáció (5) Galaktikus Központi Nap (1) Galaktikus rokonok (2) HAARP (3) Háttérhatalom (14) Illuminátusok (13) ingyenenergia (3) ingyenenregia (1) Ishtar Antares (1) Istennő (2) Jezsuita (6) Karma (1) Klónozás (2) Lemondások (1) maja (1) materializáló kamra (2) MEditáció (1) Meditáció (11) Mennyei Beavatkozás (1) Nassem Haramein (1) Nibiru (1) Occupy Mozgalom (1) P2 szabadkőműves frakció (1) Pentagon (1) Plejádok (4) Pólusváltás (1) Pólusváltozás (1) Pozitív Katonaság (3) Reptiliánok (1) Rockefeller (2) Rothschild (5) Rotschild (1) Saint Germain (1) Szabadkőművesek (1) Szeretet (13) tachion (1) társadalom (11) társdalom (2) teleport (1) Templomosok (3) Terv (1) Thrive (1) Tömeges letartóztatás (2) Tórusz (1) UFO (13) Új Világrend (1) Vénusz átvonulás (2) White Dragon Society (1) X-bolygó (3) Yamashita (1) Címkefelhő

Térkép

Innen jöttök

HTML doboz

Utolsó kommentek

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

HTML doboz

Az egyéni Kapcsolatfelvétel napja - 2012 december 21.

2012.12.20. 17:13 Benedictus89

Kedves Olvasók!

Felmerült a kérdés, hogy én és Fehér Vándor mit gondolunk, mit "várunk" december 21-től. Sajnos ő nem tudott most írni, abszolút nem volt szabadideje. Én személy szerint úgy gondolom, ennek nincs jelentősége: mindenkire rábízzuk az ő saját érzéseit és meglátásait a sokat beszélt nappal kapcsolatban. Biztosak vagyunk benne, hogy dec.21-én nem lesz semmilyen tömeges felemelkedés, december 22-én reggelre pedig nem jön el az aranykor - még. Tisztában vagyunk vele, hogy több ezer év baját nem lehet egye csettintéssel megoldani. Jómagam úgy gondolom, nem fog semmi különös történni dec.21-én (fizikai szinten! - a szem számára nem érzékelhető szférákban már igen), viszont egy kellemes, egész napos nyugalmat, esetleg ünnepi hangulatot lehet majd tapasztalni (rosszabb helyeken tömeghisztériát). Nemcsak Cobra, sokan mások is együttes meditációkra, koncentrációkra, befelé figyelésre, összefogásra szólítanak. Ez a kollektív emberi tudatban minden bizonnyal érezhető lesz. Felemelkedni valószínűleg csak azon kevesek fognak, akik már eddig is kivételesen magas spirituális-tudatossági szinten álltak. Ami az aranykort illeti, én biztos vagyok benne, hogy előbb vagy utóbb eljön, de ahhoz nekünk is hozzá kell tennünk saját képességeinkhez mérten. Nem vagyunk egyformák, más-más életfeladatokkal születtünk különböző körülmények közé. Van aki egy mosollyal és pár kedves szóval teszi, van aki hatalmas tettekkel. Pontosabban mi fogjuk megteremteni együttesen, kollektíven, más világokból érkezők és magasabb dimenziós lények segítségével (legyen itt szó akár angyalokról, szellemlényekről, földönkívüliekről, "mesterekről") - legyenek akár láthatóak, akár láthatatlanok (a megnyilvánult világot mindig egy megnyilvánulatlan irányítja).

Úgy gondolom, ez a dátum leginkább egy évszak kezdetéhez hasonlítható. Naptár szerint vége a télnek, itt a tavasz, de az nem jelenti azt, hogy másnap már minden zöldell és tele van virágokkal. Azonban belátható időn belül érezzük, hogy kezd változni a levegő illata, melegebb van, többet süt a nap, itt-ott már nyílnak virágok... fokozatosan minden új életre kel. Hogy ez most dec.21 után mennyi időbe fog telni, senki sem tudhatja. Cobra szerint már nagyon kevés van hátra, a változások rohamosan indulnak majd meg, mások szerint jó pár év fokozatos átalakulás kell - de mindenképpen még az életünkben sor kerül rá. 

Benedictus

 Az egyéni Kapcsolatfelvétel napja

2012 december 21.

Írta: Cobra

Fordította: Benedictus

Forrás: http://2012portal.blogspot.hu/2012/12/make-thisviral-day-of-contact-12-21.html#comment-form

Eredetileg megjelent: 2012. december 9.

Itt az ideje akcióba lendülni! Itt az ideje, hogy világunk sorsát a saját kezünkbe vegyük! Ebből kifolyólag ismételten összegyűlünk kisebb-nagyobb csoportokban, illetve egyénileg a napforduló pontos idejére, december 21-én az 5125 éves maja ciklus végén. Ezen a napon egy erőteljes Központi Napból érkező energialöket éri majd el a Földet hosszantartó változásokat megindítva. Tömegek fognak összegyűlni ezen a napon, hogy pozitív földönkívüli Csillagtestvéreink és nővéreink beavatkozását kérjék, akik majd támogatni fognak bennünket a bolygó felszabadításában a sötét erők zsarnoksága alól, ezáltal történelmünkben először esélyt adva arra, hogy mi alakítsuk saját sorsunkat, mint szabad polgárok a Földön.

Ezen a napon együttes erőfeszítésünk adja majd a lendületet, mely segít működésbe hozni a Tervet, hogy az megvalósulhasson. Aktiválásunk ezen a napon a Fény Győzelmének kikiáltása. Ha vannak ismerőseid, barátaid, családtagjaid, akik érzésed szerint szívesen részt vennének, kérlek oszd meg velük!

A szükséges kritikus tömeg a célzott hatás elérésének érdekében világszerte 118000 alaposan fókuszált ember. Ha figyelembe vesszük, hogy az emberi koncentrációs készség nem tökéletes, 144000 emberre van szükségünk minimum.

Olvasni a meditációról illetve aktívan részt venni benne két teljesen különböző dolog. Ezért mindenkit arra biztatnék, hogy aktívan vegyen részt, annak ellenére, hogy esetlegesen a világ oly pontján tartózkodik, ahol nagyon korai órára esik a meditáció.

Ahogy eddig is, egy időben, szinkronban fogjuk végezni az aktiválást a kívánt hatás elérésének érdekében, a téli/nyári napforduló idején 2012.december 21-én. A pontos kezdési időpontok alább találhatóak:

Magyarországon december 21-én déli 12:11-kor kezdődik a meditáció!

1:11 am HAST (Hawaii)

2:11 am AKST (Alaszka)

3:11 am PST (Los Angeles)

4:11 am MST (Denver)

5:11 am CST (Houston)

6:11 am EST (New York)

9:11 am BRST (Rio de Janeiro)

11:11 am GMT (London)

12:11 pm CET (Párizs)

1:11 pm SAST (Dél-Afrika)

1:11 pm EET (Bulgária)

1:11 pm EET (Kairó)

3:11 pm MSK (Moszkva)

4:41 pm IST (India)

7:11 pm CST (Beijing)

8:11 pm JST (Tokyo)

10:11 pm EDT (Sydney)

2112.gif

Hogyan csináld:

1.Helyezkedj el kényelmesen, majd néhány percig figyeld lélegzetvételed, ezáltal ellazítva tested és elméd. Csatlakozz a fő aktivizációs csoportunkhoz a Gízai-fennsíkon Egyiptomban és a többi csoporthoz világszerte, hogy Egységet alkotva tudjuk cselekedni.

2. A pozitív földönkívüli civilizációk rengeteg hajója veszi most körbe a Földet, szó szerint befedve az eget minden helyszínen és magasságban. Ezek a hajók nem láthatók szabad szemmel, mivel álcázva vannak, hogy a háttérhatalom ne tudja detektálni azokat. Válassz egy hajót, ami közvetlen a te településed fölött van és csatlakozz energetikailag a hajóban lévő lényekhez akármilyen módon, ami számodra megfelel.

3. Vizualizálj egy kékes(a színe pont olyan mint egy elektromos ívé vagy villámé: éles, kékes-fehér. szerk megj.) fényoszlopot kiáramlani a Galaktikus Központi Napból, ami ezután keresztülhatol a testeden, le egészen a Föld középpontjáig. (eredetileg Cobra úgy írta, hogy a hajóból vizualizáld érkezni a fényt, de mi evvel nem értünk egyet – energetikailag ilyen célirányosan kérést intézni egy korábban soha nem látott entitáshoz {vagyis engedélyt adva hogy hatást gyakoroljon ránk akár fizikai akár energetikai formában} nem biztos, hogy feltétlen előnyös tapasztalathoz vezet - így maradunk az eredeti koncepciónál. Természetesen mindenkire rábízzuk, ő hogyan szeretné csinálni – a szerk.megj) Majd kérd a hajót, hogy ereszkedjen le, lebegjen közvetlen feletted, és bármilyen lehetséges módon teremtsen kapcsolatot veled. Kérd a lényeket a hajóban, hogy támogassák az emberiséget a felszabadítási folyamatban. Azután hozz egy megmásíthatatlan döntést/ tégy egy kijelentést, hogy  létezésük Felfedésére (Disclosure) és az Első Kapcsolatfelvételre kerüljön sor, és ezt kommunikáld számukra. Ha ezt 144000-en megtesszük, nagyszerű dolgok válhatnak lehetségessé!

4. Lehet, hogy egy erős energetikai választ kapsz, de készülj fel, mert fizikai kontaktus is történhet. Maradj Egységben a hajón lévő lényekkel egy időre.

Tudnivalók:

a) Az aktivizáció dátuma (december 21.) valószínüleg NEM az a nap, amikor az Eseményre sor kerül

b) Az aktivizáció dátuma (december 21.) NEM az a nap, amikor a hivatalos Első Kapcsolatfelvételre/ Tömeges landolásokra sor kerül

c) Az aktivizáció dátuma (december 21.) abszolút NEM az a nap, amikor bármilyen negatív forgatókönyv történik (pólusváltás, katasztrofális Föld-változások, két Nap, bármilyen nagyobb háttérhatalom által szervezett káosz vagy ál-terrorakció)

További információ a december 21. előtti időtartamra:

A december 17. és 21. közti időtartam a végső lezárulási szakasz. December 17. az utolsó komolyabb csúcs az időhullámon ahogy ezen a grafikonon is látható:

December (1).jpg

Minden évben december 18. az a dátum, mikor fizikai Napunk és a Galaktikus Központi Nap együttállására sor kerül. Ez az együttállás minden évben küld egy néhány napig tartó erőteljes energialöketet a Központi Napból. Ebben az évben ez csak a felvezetés lesz a dec.21-i fő energialökethez.

Érdekes módon ezen időtartam alatt dec.17 és 21. között intenzív részecskekísérleteket folytatnak majd a CERN-ben:

http://beforeitsnews.com/2012/2012/12/cern-lhc-largest-ever-experiment-coincides-with-mayan-end-date-2440756.html

Ez az utolsó elkeseredett kísérlete a háttérhatalomnak, hogy megakadályozza a december 21-i kapu (portal) kinyílását. Szükségtelen mondanom, a kísérletük NEM lesz sikeres, ami azt illeti, azok a kísérletek még inkább elősegítik a kapu nyílását

A bejegyzés trackback címe:

https://2012felemelkedes.blog.hu/api/trackback/id/tr754974808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Smaly7 2013.01.06. 10:39:27

@elyshia: "mekkora élet volt itt tagnap!" -
Kedves Elyshia! Nem halt itt ki senki...!
(Most eszembe jutott, amikor vmelyik Jégkorszakos rajzfilmben énekel a lajhár: "Ha nem haltál ki üsd a tenyered, ha nem haltál ki üsd a tenyered...!" :)))
Várd csak ki a végét! Csak aludja ki magát Kajman...
és milyen szépen kezdte a napot @Vonzás:! Köszönet! Az is igazi "élet" volt. @Elveszett Kereső: pedig igaz, hogy kereső, mint mindannyian, de egyáltalán nem találom elveszettnek! Sőt! Szerintem ilyen lelkülettel tényleg hamar találnál társat. Biztos, hogy ilyen vagy, akkor is, amikor ismerkedsz? Nyiss, ne hidd hogy elveszett vagy! Köszönjük a zenéket, tényleg jók. (Bocsi, ha túl "beleszólós" voltam.)

Agenor 2013.01.06. 11:21:56

@Elveszett Kereső: Buddy Guy hatalmas arc, és zseniális zenész! Rég hallottam már az "öreget", úgyhogy köszönöm én is a linket. :)

Egyébként így végigolvasva a hozzászólásokat, @Vonzás: egy nagyon jó tanácsot adott neked azzal, hogy ha naponta a tükör elé állsz, és ismételgesd magadnak: Szeretlek! - azzal nagyon sokat tudsz tenni magadért. Én ezt a technikát talán 2 évvel ezelőtt olvastam először Werner Ablass: Ne szenvedj, szeress! c. könyvében, és miután végigcsináltam - kb. 4-5 héten keresztül minden nap, - azután jöttek az igazi pozitív változások az életembe. Rengeteg minden megváltozott körülöttem, és teljesen máshogy kezdtem el nézni magamra. Nagyon erőteljes dolog ez, még ha elsőre nem is tűnik annak.

Bemásolom a könyvből a részletet, ha úgy érzed próbáld ki:

Találkozás önmagaddal

Ha van időd, ülj le egy tükör elé. Nézz a szemedbe a tükörben és vallj szerelmet magadnak. Tégy úgy, mintha a tükörképed a legjobb barátod lenne. Ne sajnálj magadtól egy csipet bolondságot, és mondd annyira érzelmesen, amennyire lehet: „Ó, mennyire szeretlek!” Ismételd szerelmi vallomásodat addig, amíg minden meglepő dolog ki nem tér előled. Amíg teljesen eggyé válsz saját magaddal. Amíg örömödet leled benne. Amíg élvezetet okoz. Amíg tényleg szívből nem szereted magad. Ez különböző ideig tarthat. Ne add fel elhamarkodottan, azért, mert gyerekesnek, nevetségesnek vagy bolondnak tűnsz saját magad számára. Állhatatosan nézz a tükörben, a saját szemedbe.

Ne ijedj meg, ha az arcod hirtelen megváltozik. Ha öregebbé vagy fiatalabbá változik, vagy más alakot ölt, felváltva férfi és női formájú lesz, szakállat kap, vagy szakáll nélkülivé válik, ha a haj megnő vagy rövidebb lesz, vagy megváltozik a színtónus. Maradj nyugodtan, ne vedd le a tekinteted, hanem szegezd egyszerűen a tükörre. Ennek a jelenségnek nem feltétlenül kell megtörténnie, de ha mégis, akkor légy tudatában annak, hogy valószínűleg korábbi inkarnációid bizonyos arcai mutatkoznak meg. Nem vagy ezek közül a személyek közül egyik sem, még az a személy sem, akinek most magadat tartod, ez csupán maszkjaid egyike. Nem test vagy. Hanem szeretet. Mindig és örökké. Ennél a gyakorlatnál ez tudatosulhat benned.

pem 2013.01.06. 11:45:19

@Vonzás:
Átéltem ugyanezt amit leírtál.
Egy jó pár évvel ezelőtt Anyukámmal Egerben az utcán. Ügyintéztünk, szép idő volt és nyugalom.
Tulajdonképpen semmi rendkivüli, mert máskor is
szeretem átélni a jó érzéseket és nem a
tennivalókban vagyok, hanem az élményben.
De ekkor történt valami rendkívüli, megéreztem az időben lévő szépség egy olyan fokát, hogy minden megállt. Kimerevedett a pillanat és feltárult a
mögöttes valóság időnkívüli léte. Ugyanez volt, de
a megtestesült kegyelem állapotában. Egy támogató
lét, a hétköznapi valóságot fenntartó világ.
Egyértelmű volt az időnkívüliség és hogy ez a
tiszta, sugárzó, békesség valóság tartja fenn azt,
amiben élünk. Az eszmény létezik.
De akkor egy határozott érzésben egy tudást is átéltem, hogy ezt még nem lehet, még nem szabad, pláne két embernek egyszerre nem. Nincs itt az
ideje. Mintha "véletlen baleset" lett volna, hogy
ráhangolódhattam és tudatosan beleláthattam és
vagy kivételesen hagyták, vagy 'késő' vették észre. És ezzel a még nem szabad érzéssel
visszarendeződött minden.
Azóta már sokkal közelebb kerültem ehhez a
világhoz, de akkor váratlanul, óriási élmény volt.
Csoda volt.

Atlantisz69 2013.01.06. 11:56:45

@elyshia: Szia Drága!
Az utolsó mimic megnézhető online is.
pl.: www.mozicsillag.com/movie_show.php?id=6997#.UOlXV6xqNbw
Jó szórakozást. :-)

pem 2013.01.06. 12:26:24

@Agenor:
Én is nagyon szerettem ezt a könyvet, emlékszem, de nem igen tudtam ezt így hitelesen magamnak,
el is felejtettem. Már csak az érzelmi tónusa van
meg a könyvnek, hogy közel állt hozzám.
A belső világom jó érzéseiben élem át ezt és amikor bármiben, vagy másokban felfedezem. pl. Bennetek
ugyanazt a szeretet azonosságot élem meg mint a
magam világának végtelen de mégis annyira
sajátos ízében.

zazuma 2013.01.06. 14:37:09

Bevezetem az ötórai tea és kávé szeánszot, az öröm és szeretet megélésének szertartását.
Ilyenkor azt képzelem, hogy együtt vagyunk és örülünk egymásnak.
kb. másfél óra múlva kezdem a kortyolgatást, tartsatok velem, aki nem teheti, úton van, stb. csak küldjön egy villanásnyi ölelést.

Legyen napot:)

zazuma 2013.01.06. 14:38:19

Ezt jól leírtam: Legyen szép napotok!:)
Pedig még nem ittam egy korty alkoholt sem.

pem 2013.01.06. 14:50:13

@zazuma: Jaj de édes vagy!! Már ott is vagyok!
Időtlenné tettem a kortyolgatást. :)
Most szoktam le a tejeskávézásról, de már meg is kívántam, majd valami meleggel pótolom.
Ölelés.

Smaly7 2013.01.06. 15:00:59

@zazuma: Vagyis az ötórai tea négykor lesz ha jól számolom? Ott leszek! Köszi a meghívást!

elyshia 2013.01.06. 15:05:01

@zazuma:
támogatom az ötletet, kavargatjuk együtt, teánkat kávénkat.:-)
mindjárt küldök neked egy képet!

Atlantisz69 2013.01.06. 15:08:02

@elyshia: A mimices film most megy az RTL-Klub -on!
Üdv :-)

Smaly7 2013.01.06. 15:13:59

@Atlantisz69: elyshia miatt - merthogy nem látta - megint leadja az RTL. Elyshia, Te tudsz valamit!

elyshia 2013.01.06. 15:14:58

@Atlantisz69:
nagyon köszi, mivel még tart a háztartási robot üzemmód, amire így hétvégeken kapcsolok, (még vár rám az ebéd utáni hajrá, most mentek el a népek) felveszem, már el is indítottam.

Vonzás 2013.01.06. 15:21:31

@zazuma: Ölelés Drága !!! Most nézem a mimic filmet az RTL klubon megy. Persze a You tubon is meg lehet nézni. Éljen az öt órai tea!!!

zazuma 2013.01.06. 15:27:43

Köszönö! Hajrá Delfin örs!

Elveszett Kereső 2013.01.06. 15:39:03

@Smaly7: @elyshia: @Vonzás:

Eljött amitől "féltem". :) Nem akartam még csak véletlenül/közvetetten sem arra játszani, hogy majd itt lelki pátyolgatást, barátnő jelölteket, "nem is vagy csúnya, buta, stb." bátorítást kapjak. Volt ez a Cobra-féle "szeretkezz, ne háborúzz" felhívás, ami nyomán - akkor még - ártatlanul elkezdtem ezt a viccelkedést, aztán meg tessék... :) Határozottabban közbe kellett volna avatkoznom a téma szabotálásával, mert most visszaütött. :D Nem szeretnék még csak időlegesen és részlegesen sem a középpontban lenni. Nem tartok én még ott fejlettségben, hogy bárkinek hasznos példa legyek. Pláne nem ilyen személyes és a többség számára tökéletesen semmitmondó dolgok révén. Köszönöm a bátorítást, de nem vagyok kétségbe esve. Legfeljebb most, hogy nem tudom hogyan keveredjek ki ebből. :) Lényeg a lényeg, járom a magam rögös kis útját; nem kell se megmenteni se sajnálni. Csalánba nem csap a ménkű - mint tudjuk... (Aki némi egó-védekezést vél felfedezni a fenti sorokban, jól látja. :) Egyúttal kérném, hogy elégedjen meg a felismeréssel, és ne hangsúlyozza. :P)

@PepeSzeretiMikjobit!: Nagyon sarkosan közelíted meg a dolgot. Nem csak "csúnyaság" okán lehetnek olyan érzései az embernek, hogy "ez nem fog működni". Én nem állítom, hogy lennének ilyenek; csak azt hogy lehetnek. :) De mind1 is, ideje hogy ez a téma lassan kihalt állatfajjá váljon, nem erősítek rá még én is további elmélkedéssel. :P

Az egészből amit hasznosnak lehet tekinteni, azok a zenék. Hallgassa aki élvezi!

Atlantisz69 2013.01.06. 16:09:27

@zazuma:
Kortyolgatom én is a teámat, plusz egy ölelés neked!
Remélem sokan vagyunk. :-)

Smaly7 2013.01.06. 16:14:44

@Atlantisz69: Igen, finomabb mint máskor!

Vonzás 2013.01.06. 16:22:13

@Elveszett Kereső: Ha az egészből hasznosnak csak a zenéket érzed, hát igazad van. A Te nézőpontodból. A hozzászólásokból ítélve azért a többiek élvezték. Senkit nem szeretnék megbántani, és beleszólni az életébe. A személyes hangot azért egy kicsit Te kezdted. Bocsáss meg, és igazad van, nem jogosítottál fel, nem kérted, tanultam Tőled, köszönöm. Szép, és szeretettel teljes életet kívánok Neked. Öleléssel....

Vonzás 2013.01.06. 16:24:58

@pem: Ezt gyönyörűen írtad le. De boldog vagyok hogy ezt átélted !!"Megtestesült kegyelem" !! Igen, pont ezt éreztem én is. Köszi ezeket a gyönyörű szavakat. Hiába van mit tanulnom a magyar nyelv terén.

Elveszett Kereső 2013.01.06. 16:31:52

@Vonzás: Bocs ha úgy jött ki, hogy bárkit is hibáztatok magamon kívül. (Bár erre igyekeztem különösen ügyelni a megfogalmazásnál.) Igazad van, én kezdtem és most én is fejezem be. :) Vissza a csillagtestvérekhez meg a felsőbb dimenziókhoz! :) Szép napot!

pem 2013.01.06. 16:44:42

@Elveszett Kereső:
Drága Elveszett Kereső, velem is történt már ilyen
ezen a blogon, máshol nem is történhetett volna, mert nem voltam sehol, a vonzás (hiánya) miatt.
Az történt, hogy a spontaneitásban rejlő teremtő erő hívását nem tudtuk figyelmen kívül hagyni, utána pedig magunkra zúdultak a következmények.
Az enyém súlyosabbnak tűnt annak idején Seth-tel, de nagyon szép megbocsájtós vége lett, remélem Seth nem valami késői utóhatás miatt nem jelentkezik már jó ideje.:( Remélem nem így van, nem hinném, hogy ennek ilyen jelentősége lehetne, pláne velem. Mindenki itt nagyon tapintatos volt, miközben 2-en kicsit csatáztunk, de én közben élveztem is a folyamatot, mert valahogy szükség volt rá. És ez fontosabb volt érzésem szerint, mint hogy kicsit összeborzolódtunk, de egy sokkal
egyszerűbb és tisztább szeretet érzésben végződött egymással az 'ügy'. én így éltem meg. A Te ügyed egy pillanatnyi hullámlovaglás volt és jól érezte benne magát mindenki. Nem kell kellemetlennek érezned magadra nézve, tényleg mindem rendben van, bármiben is szeretnének neked segíteni. Minden csak ürügy, hogy mindegy hogy hogy, de begyere ide. Mert kell az energiád itt. Teljesen mindegy hogy mit teszel, megfőzted őket, már szeretnek, mert megismertek. A lényeg úgyis a szeretet élővé tétele, mert egyedül ez az érzés az igazi élet. Ez pedig csak spontaneitással működik. Tehát csak nyugodtan, vagy hajrá, minden jó amit tettél, mert a lényed szólt belőled, bármelyik hsz.-ből is. És ezért nem tudod, tudtad elrontani. Nem pátyolgatásból írtam, az igazságnak tartoztam ezzel.
Mindenki! köszi az utólagos figyelemfelhívást,nagyon jó volt a film, különben lemaradtam volna!

Vonzás 2013.01.06. 16:59:58

Én is megnéztem, nagyon jó volt!!
Azt szeretném megkérdezni Tőletek, hogy mi a véleményetek a sok UFO észlelésről. Az az érdekes hogy amit feltesznek a You Tube-ra, az nagyon hamar le is kerül. Ha nem vagy elég gyors, nem is látod.
Ha tudtok ilyet szóljatok, látni szeretném.Én a spiri oldalamat az Ufok-kal kezdtem, könyvesboltban dolgoztam a 70-es évek végétől 30 évig. Az összes akkor még nagyon ritkán megjelenő UFO-s könyvet elolvastam. Nemere, Lem, stb.Egyszerűen érdekel a téma.Tehát kinek mi a véleménye? Kíváncsi lennék....Ölelés...

zazuma 2013.01.06. 18:01:57

Azt olvastam régebben Cobránál, hogy a Földet körülvevő elektromágneses negatív háló miatt nem nagyon tudnak közelebb jönni az pozitív ET-k. Miközben rengeteg negatív ET ki-bejárkált itt naponta, sőt itt állomásoztak.
Másoktól is hallottam, hogy nagy a sürgölődés a levegőben és mivel állítólag a negatívak el vannak távolítva, a pozitívaknak kell lenniük. Pedig ők az elektromágneses erők miatt nem tudnának jönni. Szóval nagy az ellentmondás.
Nyáron láttam egy hajót, hagyományos ovális alakja volt.
Két verzióm van, mert felhőszerű fehér színe volt: vagy álcázva volt és néha megmutatta magát, mert hol eltünt hol látszódott vagy azért volt felhőszerű légies, mert hol emelte a frekvenciáját, hol csökkentette - ilyenkor volt látható.
Ez pedig tudjuk azért szükséges, hogy a lehető legkevesebb időt töltse a lefigyelhető tartományban önvédelemből.
A barátaim sok piros és kék hajót láttak a nyári éjjeleken. Most hirtelen ennyi jut eszembe, üdv

Atlantisz69 2013.01.06. 18:43:07

@zazuma:
Legalább egyszer tudnánk meg a tutit, hogy valójában itt vannak-e még a negatív ET-k, vagy már csak tényleg a pozitívak vannak jelen, hol vannak, mennyien, mit segítenek "maximálisan"...stb?
Valószínű amikor megtudjuk a lényeget, akkor már nem csak mi fogjuk tudni, hanem mindenki. Kíváncsi vagyok, hogy a fősodratú média hogy fogja lereagálni a szituációkat, jelenségeket és a történéseket. Hát remélem, mi hamarabb meglátjuk!
Üdv mindenkinek.

Kajman 2013.01.06. 18:50:22

@Vonzás:
Az Ufo kérdés szerintem igen érdekes. Sokan nagyon szeretnének látni valamit, ami tényleg egyszerűen megmagyarázható. Viszont sokan elsiklanak olyan jelenségek mellett, amit természetes jelenségnek vesznek, holott nem az. Ne feledjük, hogy 3D-ben vagyunk, így ezeket a dolgokat itt kell kezelni. Olyanokra gondolok, hogy egy gömbvillámot Ufonak néznek, míg egy valódi Ufo-t próbálnak természeti jelenségnek megmagyarázni.
Az írókkal kapcsolatban:
Nemere István egy - szerintem - kettős személyiség (nem a rossz értelemben). Olyan fantáziája van, ami megirigyelhető, míg az Ufo kutatással kapcsolatosan meglehetősen vaskalapos.
Régen szenzációs ifjúságnak szóló fantasztikus regényeket írt, olvastam is anno nem is egyet.
Ajánlom figyelmedbe az Ősi idegenek című sorozatot. Adja a history channel, ha nincs akkor itt tudod őket megnézni:
www.youtube.com/watch?v=TaS-FM92Iys&list=PL525AB7D68E7C8046
Szinte az össze rész fent van.
Itt ajánlom figyelmedbe két feltöltőt ha érdekel a téma iratkozz fel hozzájuk (csak egy kattintás), rengeteg nagyon jó filmet raknak fel ezekben a témákban:
www.youtube.com/user/55untanas
www.youtube.com/user/gab84hun

Szép napot nektek :)

zazuma 2013.01.06. 19:30:46

@Atlantisz69:
Tényleg jó volna tudni a tutit, az összes félrevezetőt, meg be kéne vágni a csillagkapuba, 7-es év vagy ékzár kódolva.
Melyik a helyes? Év vagy ékzár, te tudod?

Elveszett Kereső 2013.01.06. 19:35:19

@Kajman: Az ősi idegenek sorozattal vigyázz szerintem. A szokásos igazsággal kevert megtévesztés és félretájékoztatás esetével van dolgunk ismét. Sok igazság + sok hazugság = az igazság a hazugsággal együtt megy le a budin. Van egy film ami részletesen tárgyalja a sorozat hibáit. Ám annak az alkotója is abba a hibába esett, hogy válogatás nélkül elkezdett mindent cáfolni. Az igaz és a hazug állításokat is. Ebből adódóan az műve is pont olyan mint amiből kiindult: igazságok és hazugságok szövevényes keveréke. De ha a kettőt összeveted, akkor némi agyalás árán meg lehet találni, hogy ki melyik esetben nem mond igazat. A vidi: www.youtube.com/watch?v=j9w-i5oZqaQ

Klaus Dona talán valamivel tisztább tudásanyagot kínál, ill. még Graham Hancock. Ők sem biztos, hogy tejbepapi amit csak kanalazni kell, de nekem hitelesebbnek tűnnek.

Dona:
www.youtube.com/watch?v=lFHwKmHfdo8
www.youtube.com/watch?v=XmMwo1Xzgus

Hancock:
www.youtube.com/watch?v=X4k8pdJ2so4

Atlantisz69 2013.01.06. 19:41:44

@zazuma:
Ékzár! még az alakja is olyan. :-)
Egyébként egyetértek.
Sokat gondolkodtam már rajta, hogy a sok félrevezető csatornázásnak mi értelme? Na mert hogy az igazság előbb-utóbb úgyis a felszínre tör. (de inkább előbb)Inkább maradnának csendben!

kiwwi66 2013.01.06. 20:35:07

@Vonzás: Köszönöm az élményt, végig láttam az egészet, csodálatos volt! :-)
@zazuma: bár lemaradtam a kávé/teáról, de támogatom az ötletet, holnaptól minden nap 17 órakor gondolok rátok, ha kortyolgatok, ha nem. Imádom a delfineket, úgyhogy szeretnék örstag lenni! :-)))
@Atlantisz69: Szerintem a legtöbb ,,félrecsatornázó"-nak fogalma sincs róla, hogy hekkelt a vonala. Aki meg tudatosan dezinformálja a jó népet, az a ,,kiderülésig" csapolja az (addig keletkező nem kevés!) energiákat. Valaki - és bocsánat, hogy nem emlékszem ki - írta, hogy a pozitív energiát átalakítják negatívvá; megint más azt reagálta erre, hogy ez alig hihető. Én az utóbbival értek egyet. Ha módjuk lenne a pozitívat átalakítani, akkor esély sem lenne soha a felemelkedésre!
Köszönöm a sok megosztást, el is kezdem mazsolázni őket... :-)

Kajman 2013.01.06. 20:46:13

@Elveszett Kereső:
Köszi megnézem ezeket is. :)
Úgy vélem minden mai hasonló típusú ismeretterjesztő műsorban keverik az igazat a hamissal, a mi dolgunk azt megszűrni. Sokszor csinálom, hogy egy témából három, négy filmet is megnézek, azokat összarakva kiderül azért valami. :)

zazuma 2013.01.06. 21:23:15

@kiwwi66:
Üdv az úszás a delfinekkel klubban/örsben.

Atlantisz69 2013.01.06. 21:29:25

Tanulságképpen érdemes megnézni. A vége különösen érdekes. :-)
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eMaxp8yr0Wk

vikike176 2013.01.06. 21:32:25

@Elveszett Kereső: Szoktam én is nézni az ősi idegenek sorozatot. Jó, hogy ilyen is van egyáltalán :) Abszolút nem spirituális, nagyon bírom, mikor az egyik nagyhajú okoska már sokadszorra hangoztatja, hogy nincs mágia, angyalok nem léteznek stb. és csak és csakis idegen űrhajósok keze nyoma minden. De ezzel nem kell foglalkozni :D Viszont vannak benne tények, amin lehet csodálkozni a Föld minden tájáról ősi épületek, leletek, hiteles dokumentumok, ezek mindig nagyon érdekesek.... szerintem.

Kajman 2013.01.06. 21:59:26

@Atlantisz69:
Ez igen :)
Több embernek kellene...

kiwwi66 2013.01.06. 22:07:54

Most találtam ezt a pár perces videót, és nagyon jóóó! :-)

www.youtube.com/watch?v=1hcRdX3y3zs&feature=endscreen&NR=1

pem 2013.01.06. 22:56:49

@Vonzás:
Köszi :) De nincs így.

Smaly7 2013.01.06. 23:01:22

Ha több időm lenne és perfekt angoltudásom lenne, akkor lefordítanám, de sajna... :(
Viszont nagyon érdekes dolgok vannak benne.
Kérdés, hogy igaz-e?

A címe: "Jogod van tudni"

removingtheshackles.blogspot.ca/2013/01/you-have-right-to-know.html

(ha a fejed angolból kugli, segít a gugli :))) de nagyon ne bízz benne)

PepeSzeretiMikjobit! 2013.01.06. 23:10:44

@kiwwi66: Én is elolvastam most!!! (Az első 2/3-a telitalálat, az utolsó harmad ködösítés, semmi konkrétum!)
És mi a rá rímelő mai hír?!
Globális középosztály, újfajta terrorizmus: Milyen lesz a világ 2030-ban? atv.hu/kulfold/20130105_milyen_lesz_a_vilag_2030_ban_utelagazas_kovetkezik
LÓFASZT NEKIK!!!

PepeSzeretiMikjobit! 2013.01.06. 23:24:34

@kiwwi66: Szerintem pontos.
Mit találtál lehangolónak benne?

kiwwi66 2013.01.06. 23:24:43

@PepeSzeretiMikjobit!: köszi a linket! Vérlázító és elképesztő, hogy mire készülnek! Ha másban nem is, de ezek megakadályozásában szükségünk lenne ,,külső/felső" segítségre.

kiwwi66 2013.01.06. 23:34:33

@PepeSzeretiMikjobit!: Az 5.-ei cikket linkeltem be, most, hogy újra rákattintottam, már a 6.-aira ugrott.
A szombati cikkben az a lehangoló, hogy szerinte - és feltehetően ez az igazság - az emberiség tehet arról, hogy nem történt semmi dec.21.-én. A kép amit rólunk fest igen elkeserítő. Ebből a képből az sugárzik, hogy esélyünk sincs felemelkedni, ill. alig pár ember képes rá, per most...
Bármennyire is hiszek az emberben, vajmi kevés esélyt látok arra, hogy viszonylag rövid idő alatt tömegesen emeljék a rezgésszintet, több okból kifolyólag. Ez pedig elszomorít.

PepeSzeretiMikjobit! 2013.01.06. 23:44:39

@kiwwi66: Értem!
Hol van az pontosan akkor, hányas számú üzenetet kell keresni?

kiwwi66 2013.01.06. 23:51:03

@PepeSzeretiMikjobit!: egyébként a 26-os - vasárnapi - cikke kifejezetten tetszik

PepeSzeretiMikjobit! 2013.01.06. 23:51:36

@kiwwi66: Köszönöm. Már olvasom is.
Nem lehangoló, ez a mindennapi megélésem, amióta a "Földön" (?) vagyok. Tisztában vagyok vele, hogy a körülöttem élők ilyenek, ettől szenvedek.
ENNEK a megszűnését vártam, várom. Bármilyen megoldás érdekel.

"Egy szép példa rá, olvastam egy blogon, egy nagyrészt tiszta üzenetet, ami a realitás talaján állva adta át az információt. Gratuláltam a blog gazdájának, hogy eljutott idáig, hogy ilyet is közvetít. Reakció, gyorsan letörölte az üzenetet, nehogy más is hozzáférhessen valós információhoz."

MMMIVAAAN?!.... Kiposztolja, nyilván azért, hogy olvassák, azután letörli?... MMMiivaaaan??...

PepeSzeretiMikjobit! 2013.01.07. 00:02:24

@kiwwi66: Most tartok itt:
"És ez senki máson nem múlott, sem a hosszú ideig a háttérből a Földet irányító marsiakon (már nincsenek itt), sem a világ emberi uralkodó rétegén, hanem csak az embereken."
Na, eeez... hazugság szerintem. Jól előkészített, jól megideologizált, mára már alaposan, látszatbölcsen alátámasztható hazugság.
A zsigereinkben érezzük a tényeket. Nem gondoljuk, hanem "vesszük" azokat. Itt egy "mátrix", energetikai fekete luyk vagy hasonló "légköri" dolog van, ami ugyanúgy működik, mint dec. 21 előtt, ezt a bőrömmel és idegszálaimmal érzem. Egy energetikai BLOKK. Ami állandóan ingerli az embereket, hogy képtelenek legyenek megnyugodni. Még jó, hogy agresszív _reakciói_ vannak a legjószándékúbb embernek is, ha állandóan ingerlik.
A lejegyzésben felsorolt "rossz" dolgok egy része CSUPÁN ebből ered. Ideje, hogy békén hagyjanak minket és letisztuljon, hogy mely rossz ered az emberek legbelsejéből, és elkezdődhessen a SAJÁT természetünk szerinti szelekció.
Én nem akarok tovább sem a gonosz eredetű dolgok, sem a mesterségesen ingerelt rossz reakciók között élni!

kiwwi66 2013.01.07. 00:48:49

@PepeSzeretiMikjobit!:
,,MMMIVAAAN?!.... Kiposztolja, nyilván azért, hogy olvassák, azután letörli?... MMMiivaaaan??... "
Ez engem is megdöbbentett!
Egyébként, hogy mennyire múlott a hatalmakon... szerintem az irányt már évezredek óta - nyilvánvalóan - ők szabták. Most itt lett volna a lehetőség, hogy mi tegyünk valamit, amivel ,,irányt váltunk", ehhez képest, ha csak a közvetlen környezetemet veszem alapul, vagy a világvégét rettegve élték meg azt a napot, vagy tojtak az egészre, és ugyanúgy élték meg azt a napot, mint bármelyiket előtte/utána.
Nem és nem hajlandóak tenni a változásért... mondván majd a földönkívüli tesók intézik a dolgot, - jobb esetben - rosszabb eset amikor ,,meg van róla győződve", hogy a fene nagy világűrben mi vagyunk a teremtés koronája, nincs is rajtunk kívül más...

PepeSzeretiMikjobit! 2013.01.07. 00:55:43

@kiwwi66: Az ókori jóslatok szerint dec.21. éjfélig egyre fokozódó romlás van, szóval én nem is vártam mást.
Az emberek elhülyülése, elaljasulása volt megírva.
Fedezékbe is vonultam, és tartottam a levegőt.
Utána jöttem elő és vetettem magam bele a helyreállítási munkába. Ez kb. másfél hete tart. Tapasztalat: partner hozzá: senki! A világ várt aktivitása: elmaradt! Sikerülési ráta: nem jobb, mint néhány hónapja! Erőm: a feladathoz kicsinek bizonyult! Hírek: riasztóak! Fentiek rám való hatása: idegösszeomlás!

kiwwi66 2013.01.07. 01:03:24

@PepeSzeretiMikjobit!: Ne engedd!
Vagyok aki vagyok! A hiba a ,,többiek" készülékében van!
Nézd onnan, hogy örülhetsz annak, hogy Te látod azt amit ők majd csak jóval később - vagy ebben az életben soha - fognak érzékelni.
Abból pedig, hogy látod, csak profitálhatsz. Pl. hamarabb tudsz reagálni az elkövetkező változásokra. Amiből Te profitálsz, abból a közvetlen környezeted is fog rajtad keresztül. örülj annak, hogy Te tudod, hogy Te fogod őket segíteni! Kitartást és erőt kívánok! :-)

kiwwi66 2013.01.07. 01:19:18

Szerintem azt amit eddig, higgy! Ne törődj a ,,huhogókkal"! Meditálj, tedd a dolgod, tiszta szeretet vezéreljen ez a lényeg!
Egyébként most olvastam ezt a cikket:

kristalyhang.wordpress.com/2013/01/06/uriel-2012-12-31/

...és mivel idevág, muszáj bemásolnom ezt a részletet:
,,...Ez az átváltozás is finoman, de feltartóztathatatlanul megy végbe.

Továbbra is lesznek emberek, akik azt állítják, nem történt semmi és nem is lesz változás és a Felemelkedés csupán egy illúzió. Ne hagyjátok magatokat félrevezetni, az igazság most bontakozik ki és vele együtt az erők is láthatóvá válnak, amik az élet ellen és a veletek született jogaitokkal szemben helyezkedik. Ezek az erők most elveszítik befolyásukat és hatalmukat. A szeretet, a szolidaritás és az egység érzése lép a helyükbe. Az első lépések az Új Korban megtörténtek, Ti vagytok az út-törők, akik az új értékeket lehorgonyozzátok és látni fogjátok az Új Kor hajnalát.

Áldásom és feltétel nélküli szeretetem kísérnek Benneteket ebben a folyamatban! Hálám és szeretetem örökre a Tiétek!

Uriel vagyok"

Ezzel kívánok minden jót és jó éjszakát! :-)))

PepeSzeretiMikjobit! 2013.01.07. 01:36:30

Köszönöm.
Jó éjszakát!
Én még maradok.:)

kiwwi66 2013.01.07. 01:44:02

Már rég aludnom kéne, de annyi érdekes olvasnivalót találtam... na jó még ezt megosztom aztán tényleg ,,Jucikát"! :-)

szepjovot.blogspot.hu/2013/01/a-titokzatos-icai-kovek.html

andros 2013.01.07. 02:05:03

@PepeSzeretiMikjobit!: nem élvezném,ha kibújnál egyediességed köntöséből,pusztán azért,hogy felölts egy bárki számára felajánlott tetszetős,de kevésbé izgalmas,kevésbé autentikus rucit:)
mellesleg gondolj az olvasókra is,nehogy beállj a sorba a rózsaszines habcsókért,meg a ciklámen szeművegért:-)

PepeSzeretiMikjobit! 2013.01.07. 02:18:40

@andros: :D
Ide nem előadóművészként járok, de érdekes felvetés.:)

Vonzás 2013.01.07. 04:54:16

@Kajman: Köszönöm a tippeket, az Ősi Idegenek c. sorozatot elkezdtem nézni, még nem láttam végig. Nemeréről teljesen igazad van. Volt egy Világvége kongresszus, amit a Hihetetlen magazin (Szűcs Róbert vezetésével) rendezett. Nagyon jó rendezvény volt, sokan voltunk, (Pataki Attilát is láttam ott) az utolsó előadó Nemere volt. Olyan negatívan látta a jövőt, hogy majdnem felálltam a székből és kimentem. Persze tiszteletből nem tettem, de egyáltalán nem tetszett az előadása. A többi viszont felemelő volt, és bizakodó.
Ölelés...

Elveszett Kereső 2013.01.07. 12:42:14

Szerintem önámítás egy az "elmaradt" felemelkedéshez hasonló eseményt várni. Sőt szerintem bárki aki ezt állítja szándékosan vezet félre vagy maga is félrevezetett. Ne legyen igazam, de az "eszemmel" más következtetést nem bírok összehozni. Ettől még simán lehet, hogy egyszercsak beköszönnek csillagtestvérék és/vagy boldogságtól zokogó emberek fogják egymást ölelgetni varázsütésre világszerte. :) Bárcsak így lenne! De a jelek szerint nem így van. Egyelőre semmiképp.

A helyzet, amivel kénytelen-akaratlan szembe kell néznünk az igenis lehangoló, szomorú és kétségbeejtő. Az agyvelők továbbra is fröccsennek, továbbra is halott gyerekek szegélyezik a hatalom útját, amerre csak jár. Továbbra is éhség, tudati/lelki nyomor uralkodik. És akik ezt látják, azok továbbra is csak elhanyagolhatóan kis létszámú csoportok, akinek nagy százaléka félre van vezetve, energiájukat lefoglalja a szálak bogozgatása. A nehezebb anyagi körülmények és háborúk közepette élők örülnek, hogy lyuk van a seggükön; nyugaton meg a chipszabálás meg a valóságshow foglalja le az átlagember agykapacitását. (Nyilván ez egy bagatell módon leegyszerűsített kép, csak szemléltető jellegű.)

Ha nem is dimenzióváltást és ha nem is pontosan 21-re, de azért én is vártam valamit. Legalább valami "világibb" eseményt. Mondjuk egy csúnyán besült false flag-et, amit utána lehoz a mainstream is és ezúttal nem sikerül magyarázni a magyarázhatatlant. Vagy esetleg hirtelen gerincet növeszt egy politikus, kiáll a népéért és ezáltal olyan támogatást tud maga mögött, hogy nem tudják leszedni mint Kennedy-t. Vagy egy magas beosztású katonatiszt megtagadja a tűzparancsot stb. De ezek sem történtek meg.

Persze sokan mondják, hogy ez a feladat elsősorban az egyének szintjén megoldandó. Én ezt kicsit kevésnek érzem, mert az elnyomás sem csak egyéni szinten működik, hanem intézményesítetten. És annyian élnek még mindig úgy, hogy igazából nem is képesek értelmezni a teremtést a rendszeren kívül. Bürokrácia, szupermarketek, hadseregek nélkül. Azok pedig akik a birka tömeget hibáztatják, hát volna nekik pár javaslatom... Ugyan melyik agytrösztnek kellett a decemberi céldátum, hogy rájöjjön milyenek a spirituális közállapotok? "Az emberiség úgy döntött, hogy nem emelkedik fel." Az emberiség azt sem tudta, hogy van miből választani... Az ilyen megnyilatkozások szerintem csak utólagos magyarázkodások/önigazolások. "A buta és gyarló emberek a hibásak." Szerintem inkább az naiv, aki mást várt ehelyett.

És akkor mi lesz? Hát ha én azt tudnám! :) Egy biztos: a teremtés kegyetlen. Eddig sem kímélgette ki megtévedt gyermekeit saját tetteinek következményétől. Nem volt olyan, hogy valami hatalmas és jóságos lény azt mondta "ez mostmár kezd durva lenni, ezt nem hagyhatom". A legdurvább horrorfilmeket megszégyenítő események milliárdjai történtek már meg és zajlanak ebben a pillanatban is. Van felébredés, nő a tisztábban látók száma; de ez még mindig elhanyagolhatóan kevés a kollektív változáshoz. Miközben a hatalom gépezetei 110%-on üzemelnek továbbra is. Az egyetlen remény, hogy amikor "végre" félremagyarázhatatlanul szembe megy a hatalom az emberekkel, amikor már nem lehet semmilyen hülye szöveggel elhitetni, hogy "Ezt értetek tesszük. A gyerekeiteknek majd jobb lesz. Ez a legkisebb rossz."; na akkor majd talán lesz valami. De még akkor is több esély van az általános káoszra mint a szabadulásra.

Személy szerint én abban reménykedek, hogy mikor a jelenlegi rendszerről átállnak az újra, akkor időlegesen keletkezik egy megnövekedett egyéni mozgástér. Amikor a régi rendszer már nem az új meg még nem működik. Legalább ennyi... mármint a fizikai síkon. A megvilágosodás továbbra is ott van mint lehetőség, bármelyik pillanatban. De a kollektív és fizikai síkon történő változás... hát azt lehet, hogy unokáink sem fogják látni.

Bocs ha lehangoló vagyok, most ez jutott eszembe... A teremtésnek az a legnagyobb merénylete a lélek ellen, hogy akkor is élni akarást plántál bele, amikor minden objektív szempont alapján nem éri meg élni. :) Ezért dolgozott a gulágon a rab az utolsó leheletéig, pedig tudta hogy mindenképp megölik. A rendszer az élni akarásunkon élősködik. Megoldás: kollektív öngyilkosság? :O Nem túl derűs kép, de egy pillanat alatt kirántaná a szőnyeget az elnyomók lába alól. Nem lenne többé kinek a vérét szívni. De nyilván ennek pont annyi realitása van mint az extra-optimista verziónak. Kaparja ki mindenki a neki tetszőt.

zazuma 2013.01.07. 13:18:52

@Kobe8:
Szerintem jót találtál!

@Elveszett Kereső:
4. bekezdésedben nagyon is van valami!
Valamint az utolsó bekezdés egyik mondata:
"A rendszer az élni akarásunkon élősködik". Lehetne erről filozofálni. Hatalmas elnyomásban is legyen szuflánk végigcsinálni.

Elveszett Kereső 2013.01.07. 15:15:21

Derűsebb téma: Tud valaki részletesebben a hiányszín elemzésről? Anyum nagyon lelkes, csak nem mindig tudja mit csinál. :) Elkészítette az egész családnak, csak épp értelmezni nem tudom. :) Megvan a különböző színek leírása ill. a kód- meg a hiányszínek. De ez még így kevés, hogy fel lehessen fogni. :S Neten csak ennyit találtam róla, amit itt leírtam. Valaki jártas ebben? Pls help! :)

Vonzás 2013.01.07. 17:28:31

@Elveszett Kereső: A hiányszín nem elemezhető szerintem. Az ég sem kék, csak mi látjuk kéknek, mert a 3 D-s szemünk nem tudja látni a több dimneziós színeket. Ezt csak a harmadik szem érzékeli. Sok szín van amit nem látunk. Pld.én pránanadit tanultam, tibeti energiát használ. Vannak szimbólumok amivel dolgozunk (gyógyítunk) ezeknek megvan a színük, a harmadik szemmel látjuk. Viszont van egy szimbólum, aminek meghatározhatatlan a színe, nincs rá földi szó. Ha a tanuló elég sokszor gyakorolja a szimbólumokat felidézni, egy idő után mintegy ajándékként, megláthatja ezt a meghatározhatatlan színű szimbólumot. Nem lehet leírni milyen.Én erre gondolok, nem biztos hogy egyről beszélünk, nekem ez ugrott be. Ölelés...

Elveszett Kereső 2013.01.07. 17:46:22

Erre gondoltam:

www.krisztinamandala.hu/?l1=static_content&l2=plug_static_content&l3=main&id=32&mid=2

Az a lényeg nagyjából, hogy a neved és a születési időd alapján megkapod a két kódszíned. Aztán jön a varázslat. :D Valahogy kiokoskodják, hogy mik a hiányszíneid. De erről lövésem sincs, hogy azok honnan jönnek ki. Minden szín egy tulajdonsághalmazt jelöl. (Valami olyasmi lehet mint a különböző aurák színei. Jelzik a tudatállapotod minőségét.) Ugye ezek alapján megkapod a kódszíneid szerinti hozott vagy alaptulajdonságaid, valamint megkapod a hiányszínek alapján azokat a jellemvonásokat, amikben gyenge vagy/ amiket erősítened kell.

Csak ez így még túl általános. Ráadásul nekem ilyen extra dolgok jöttek ki, hogy még a mandalás néni is pislogott. :) (Valami mandalákból olvassa ki a színeket.) Úgyhogy ezért gondoltam, hogy tanulságos lehetne ha megértem miként működik ez a dolog.

Smaly7 2013.01.07. 18:26:34

www.ascensionhelp.com/blog/2013/01/07/shifting-into-2013-the-big-squeeze-is-on/

Na ez egy kicsit már "objektívebb" cikk és nem csak a borúlátás meg a reményvesztettség. Kár, hogy angol :((
Nem csak arról beszél, hogy nem tudsz ugrálni a dimenziók között, meg mennyire rossz... stb. hanem hogy mit érdemes tenned.

pem 2013.01.07. 20:02:17

@Elveszett Kereső:
Nagyon jó felvetése a leveled a miért érdemes élni-nek? Az ember óhatatlanul eljut ide, mert a felismerés egy pontján ki kell, hogy ábránduljon mindenből. Az elégtelenségeket fel kell ismerni. A hitnek vissza kell vonódnia minden magunkon kívüli dologból. A csalódások, elégtelenségek szerepe, hogy eltöröljék a reményt a külső dolgokból, mert így kezd el az ember magára számítani. Ahogy a depresszió is csak akkor jön el, ha már felismerte valaki, hogy az ami van, nem elég. Ez egy nagyon fontos állomás. Felismerés nélkül értelmetlen a szenvedés, a depresszió épp ezt jelzi, a kiábrándulás felismerését és ezzel egy másik út lehetőségét, a belsőnek az elsődleges szerepét. A külvilág ilyen, amilyennek leírtad és az ember is így érzi magát benne. Nem marad más, el kell hogy forduljon tőle és menedéket keressen magában, mert így elkezdi egyre jobban becsülni mindazt, amit belül érez, átélhet, aki Ő. Rájön, hogy a saját világa a legnekivalóbb és egyre inkább a belső alapján akarja élni a kintit is. Ez azért lényeges szerintem, mert a belső szubjektív állapotaimhoz igazodik a külső. Mindig a belső alakítja a külsőt. Ez nagyon érdekes, ahogy látszólag van egy markáns kinti világ, ami független tőlem és a körülményeimben mégis a belső tónusaim jelennek meg. A belső változások, a hangulat váltások tényleg egy egy másik világ, nem lehet egyikből a másikba jutni egy folyamat által lépésekben, hanem egy váltással, egy ugrással. A tudat tényleg egy másik világba kerül, amikor megváltozik a hangulat és más más törvények jellemzők mindegyikben.
jó hangulatban egész más valóság létezik ,mint rosszban és ez mind kifelé árad és dermed körülményekké. A belső jellegzetességeim, színeim
teremtik meg a külsőt.
Horror film zajlik a világban tényleg és a világ szintjén nem is tudunk ezen segíteni.
A magunk belső szintjén és szint változásaiban,-amik dimenzió váltások - tudunk magunkon és ahogy ez bennünk zajlik úgy történik ez nagyban is ugrásokkal, állapotváltozásokkal, úgy hogy sokszor észre sem vesszük csak már egy új világ van.

Elveszett Kereső 2013.01.07. 21:40:24

@pem: Elvileg addig kell szenvedni, amíg az egó utolsó kis vágyának kielégítése is akkora árat követel, hogy összetörsz alatta. (Mondom én, hogy kegyetlen ez a teremtés. És ezen látásmódomon az sem változtat, amit ilyenkor csípőből idelöknek, hogy "csak így lehet megtanulni/fejlődni.") Nos ez nem túl biztató, mert még sok vágya maradt a kis köcsögnek. :D Ill. nem igazán tudom egy bizonyos ponton túl szétválasztani a lélek és az egó vágyakozásának tárgyait. Mindenesetre letudva még nincs a probléma.

ehhez kapcsolódik: www.youtube.com/watch?v=Deq_1lg9Dlo

Ahogy ő mondja, olyan egyszerűnek tűnik...

Ráadásul ha ez kollektíven is igaz, akkor meg el tudjuk képzelni, hogy mi vár az emberiségre. Mennyi szenvedésnek kell még jönni, mire mindenkiről lemorzsolja ez az óriási esztergagép a fölösleget? :O Nem is nagyon kísérleteznék az elképzelésével.

Szóval végülis jó, mert boldogsághoz vezet; de ugyanakkor elkeserítő is, mert még a szakadék "rossz" oldalán vagyunk. Ez majd csak akkor lesz jó ha már a túloldalról nézünk vissza. És egyéni és közösségi szinten értelmezve is messze van még a túloldal. Hurrá! :)

zazuma 2013.01.07. 22:19:29

@Smaly7:
Érdekesek a nemesfémes cikkek, mert eddig a föld alatti bunkerekben voltak tárolva (állítólag) most meg furikázzák és valahogy valakik tudják, melyik szállítóeszközt kell felborítani, meglékelni, feltartani, stb. no-no el a kezekkel rablókák, úgy volt, hogy az a miénk...

Elveszett Kereső 2013.01.07. 22:53:55

@pem:

ja és az indok amiért mégis részt veszel (ettől lesz igazán perverz a dolog):

www.youtube.com/watch?v=B5zY55KH4vs

Annyira szép és boldogságot sugárzó ez a nő, hogy nem győzöm nézni. :D

pem 2013.01.08. 00:48:27

@Elveszett Kereső:
Tudod mi az érdekes, ha visszanézek, mindig azt éreztem, én mégegyszer nem élném át, amit eddig.
Valószínű, nem tudnám magam rávenni a dolgokra, nem járnék iskolába, egy csomó mindent nem csinálnék meg, lehet, hogy semmit. Nem élném az életet.
Passzív maradnék. Ez lenne az ego nélküliség?
Volt egyszer egy élményem saját magam nagyobb változatával, a magasabb énemmel, vagy a lelki megnyilvánulásommal. Ültem a kertben és élveztem, hogy éppen nem zavar, hogy nagy a fű és milyen gazokat kéne kihúzgálni, hanem tudom most látni így, ahogy van, a szépséget bennük. Gyönyörködtem a virágokban, amilyen egyediek voltak, nem is gondoltam másra és akkor váratlanul megláttam magam a széken ülve. Ilyen volt mint én, csak olyan tökéletes változatban, amilyent nem is hittem volna, hogy lehet. Kiskoromban mindig azt kérdeztem Anyukámtól, én kire hasonlítok?
Akkor, ott egy szempillantás alatt megértettem, soha többet nem kell ezt kérdeznem, mert itt van,
ez a legeszményibb nekem. Belekerültem és a szemén át néztem a világot és azzal a kitágult tudattal érzékeltem. Én voltam minden más is. Bennem volt a világ, kiterjedtem mindenre és ebben a belső azonosságban nem lehetett különbséget tenni. Én voltam a passzív nyugalom. Szerettem volna megnézni az életemet az Ő szemével, hogy milyennek látom, hogy érzékelem és ettől az érzékeléstől hogyan tennék másként, mást éreznék? De nem lehetett. Vagy Ő voltam, vagy én. A két érzékelést nem lehetett összekeverni. Az Ő szemével minden egy volt, én voltam és nem lehetett problémákat érzékelni, nem volt probléma, vagy rossz, mert minden belesimult az érzékelésembe, helye volt mindennek és nem érezhettem ott gondnak. Ha annak akartam látni, rögtön kijöttem és magammá váltam.
De nem akartam feladni, nagyon szerettem volna egy ilyen nézőpontból meglátni a nehézségeket és az érzést, amit onnan jelent. De ott ilyen nincs.
Egyszerűen nincs érzékelhető nehézség, ha abban akarom érezni, kikerülök magamba. Ezt egy ideig váltogattam aztán eltűnt a másik. A lélek én másképp érzékel. A belső világból lát mindent és természetesek számára a vágyak. Csak a szeretet szemével néz, örömet lát mindenben, nincs ésszerűség és a boldogság önmaga végtelen boldogság élményéből fakad.
Nem láttam újra így, de magamban érzem a lélek örömét és innen, ebből a nagyon belső érzésből tudom, hogy mik a lélek vágyai. A lélek vágyai boldogságból fakadnak, örömet hordoznak, kétség nélküliséget érzek belőlük, mindig egy bizonyosságot, hogy nem kell elemezni, helyén valóak. A lélek nem értelmez, a boldogság állapotában van és ebben nem születhetnek rossz döntések. Bármi történhet, de rossz nem.
Ezért nincs más dolgunk, csak ebben lenni, amikor csak lehet. Minden önfeledt, örömteljes állapot ez. A szeretet szinonimái. Az ego a külső vezetőnk, ami addig próbálgatja a kibillenést, amíg meg nem tanítja velünk az egyensúlyt. De erre a lélek is inspirálja, mert a lélek számára nincs tét, csak élmény. Végül is az ego is a lélekből fakad és folyton változik és egymásba alakulnak a különböző én részek, lemerülnek és megújulva felbukkannak és amikor már egyre jobban vonz a belső csoda világ, belesimulnak a lélek szándékába. Én csak arra jöttem rá, hogy a boldogságot érdemes nézni, mert abban eltünnek az elkeserítő dolgok, és amikor elém hozzák, a belső világomból újra teremteni.

pem 2013.01.08. 00:58:42

@Elveszett Kereső: Tényleg az!
Csodálatos! Köszönöm.
(Bár jobban tudnék angolul)

pem 2013.01.08. 01:15:31

@Elveszett Kereső: Ezért veszel részt, mert nagyon jó itt felfedezni a lelket.
És már Te is a lélek állapotában vagy.:)

pem 2013.01.08. 08:54:35

@Elveszett Kereső:
Ez a nő a belső világból beszél, a lélek állapotából, ezért nem győzöd nézni.:)
Vonz a szépség és boldogság világa és ez az.
A spontaneitás változékonyságában örök jellemzők.
A szeretet táplálja és az ebből fakadó öröm. :)

Elveszett Kereső 2013.01.08. 09:19:20

@pem:

No először is, hogy valami hasznomat is lásd:

Pár Tolle előadás magyarul:

www.magyarvagyok.com/videok/listak/eloadasok/3446-Eckhart-Tolle/#

www.youtube.com/watch?v=ChxPVw6Xymc

www.youtube.com/watch?v=0CweGWAL3AQ

Gangaji magyarul:

www.youtube.com/results?search_query=gangaji+magyar&oq=gangaji+magyar&gs_l=youtube.3...133927.134977.0.135195.7.7.0.0.0.1.140.680.4j3.7.0...0.0...1ac.1.eYisKGR-xVw

elj.hu/cikk/gangaji-tanitasai-video

Ebből sajnos jóval kevesebb van.

Aztán... köszönöm a segítséged meg a törődést és a szeretetet. Bár ha rólad van szó, ez már lassan közhelynek számít errefelé. :)

Nem szeretnék újra önös témáknál leragadni, de valahogy mindig visszaköszön a dolog. Remélem talán lesz benne tanulság másoknak is és nem csak öncélú elmélkedéssel veszem el itt a figyelmet fontosabb dolgoktól. Szóval... Többedszerre "kapom meg", hogy ezt meg azt milyen jól látom meg "már Te is a lélek állapotában vagy" és társai. Ez részlegesen valóban igaz is talán, de a kép ennél jóval árnyaltabb. (Ha már egóból mindig figyel az ember, hogy a róla kialakult kép ne legyen rosszabb mint amit magáról gondol, akkor korrigálni érdemes a túlértékelést is.) Tehát az van, hogy mivel egyre inkább látom a különbséget aközött ahogyan élek/élünk és ahogy élhetnénk; egyre inkább nyomaszt. Lévén, hogy elvileg lélek lakik bennem is nem adom fel, de igen erősen leterhel a dolog. (Persze azért jobb sorom van mint egy éhező árvának Afrikában. Nem kell túldrámázni.) És ezt a terhelést pótcselekvésekkel enyhítem. Cigi, pia stb. Nem kell extrém mennyiségekre gondolni, de azért mégis. Ezt csak azért citálom ide, hogy lásd: van itt még baj bőven. Lehet, hogy tévedek de ezt szerintem pl. sokan nem gondoltátok volna rólam. :)

Ami pedig a "túloldali" élményeidet illeti: Kicsit irigyellek. De csak egészséges mértékben. :) Sikerül ugyan nekem is el-el kapni jó pillanatokat, de még igazából nem sikerült belekóstolni, hogy milyen is az. Ha a szakadékon való átjutást vesszük ismét párhuzamnak, akkor azt mondhatjuk, hogy téged már oda párszor átvittek vagy rendszeresen jársz oda. Mint még sokan mások közülünk. Igaz még ezen az oldalon van az "otthonotok" de már egész pontosan ismeritek mi van odaát. És ez motivál is titeket, ahogy nézem. Nekem még csak erről az oldalról volt alkalmam átpillantgatni valamint "láttam" a fülig érő szátokat mikor visszafelé jöttetek a túlpartról. De, hogy milyen ott lenni az nekem egyelőre csak egy koncepció és nem tapasztalat. Lehet, hogy ez is meglepetés számotokra.

De hogy jót is mondjak: angolul egész tűrhetően tudok. :) Vállalok órákat jópénzé! :)

Lényeg a lényeg: remélem a szar előbb elfogy mint az életerőm. :) Ha mindenképp hátra van még egy jó adag szenvedés, akkor úgysem kerülhetem el. De sokan mondják, hogy elébe lehet menni a szenvedésnek és máshogy is lehet tanulni. A szenvedés csak egy ilyen utolsó utáni lehetőség, hogy senki ne ragadjon le egy adott szinten.

Remélem másnak is hasznos ezeket végiggondolni, ráadásul mostmár könnyebb is, mert én bevállaltam a kellemetlen személyes dolgok fölemlítését. (Én a hős! :S) Legrosszabb esetben a linkeknek azért hasznát veszitek. :)

Agenor 2013.01.08. 09:24:22

A csalódás után: csináld! (Kiss Balázs Kunó újabb nagyszerű írása):
csillagmag.hu/csillaguzenetek/a-csalodas-utan-csinald/

pem 2013.01.08. 11:11:16

@Elveszett Kereső:
Nagyon nagyon!! És köszönöm!
Nem véletlenül mondunk ilyeneket. A két állapot nagyon közel van. Te most talán a legnehezebbe vagy.
Váltakozva mindkettőben. Tudom milyen és ezért van tele a szívem szeretettel, mert átérzem, hogy ez szenvedés, nem is kicsi és még is mennyi emberséggel, lélekkel kapaszkodsz. Tudod milyen nagy dolog ez? Ez valami csodálatos, megható. Nem kaptál szinte még semmit, de kinyújtod a kezed és jól látod és tényleg jól látod, pedig a bizonyosság érzése sem erősít. Ez a legszebb, amit most teszel, bizonyosság nélkül elrugaszkodni.
Hidd el nem messze van az én nézőpontom, csak annyi, hogy ismerem milyen bentről látni és már ezért nem félek. De enélkül csak félelem van és mégis megtetted, mert érzed ezt az állapotot. Számodra ez lehet a bizonyíték, én pedig a soraidból látom, hogy épp hol vagy. És nagyon sokszor ott vagy, csak a belső beazonosítása hiányzik a számodra, mert a kinti is ott van és nagy az átszűrődés. De ez jó, mert a lélek folyton átszűrődik az értelmeden, vagyis a világból jövő gondolataidon is.
A szenvedés egy nagyon gyors hatékony út is, aki képes rá, meg is keresi. De van az öröm útja is, ami erősít és nem rombolva épít, mint a szenvedés. Én mindig ebben hittem, de nagyon sokat kaptam a másiktól is, sok értéket, utólag mindig kiderült.
De már nincs szükség rá. Lehet szeretni. Nem is kell semmit tenni, csak erre figyelni. A teremtés a figyelmet jelenti. És szándékosan szeretni sem kell, nem is lehet, csak ha érzi az ember az öröm vonzását a szeretet sugárzásában.
Ha könnyebb pozícióban is vagyok teljesen osztom a 'lényegedet' "remélem a szar előbb elfogy mint az életerőm." Még vannak fogyasztók.
Köszönöm, hogy megtetted, de egy hajóban evezünk én érzem ezt és átadom Neked.

Elveszett Kereső 2013.01.08. 13:36:23

@pem: Hát vagy én lennék fenomenális politikus, vagy te vagy fenomenális választópolgár. :D Ahányszor arra próbálom fölhívni a figyelmet, hogy jól esik a kedvesség, de azért lehet, hogy túlzol; mindig csak több dicséretet kapok. :) Az életben ez általában pont fordítva működik. :)

"Tudod milyen nagy dolog ez?" Igen, tudom. Majd agyonnyom olyan nagy. :D "The road is so foggy..." www.youtube.com/watch?v=MBLbfbl1vz0

Köszönöm még1x. Majd kiderül, vagy beborul... :)

pem 2013.01.08. 14:55:17

@Elveszett Kereső:
Hát már nem tudom ki kapott többet? :)
De ez nem is erről szól, hanem egy másik valóság öröméről. Ha most öröm van benned, akkor azt érzed,
egy másik világ, a lélek örömét.
Ilyen könnyű benne lenni, ha az életben nincs is így, de itt, itt van.
Köszönök mindent, a nőt különösen, nem ismertem.
A külső dolgok nem nagyon számítanak, nincsenek kizáró okok, én pl. eszem húst, igaz nem sokat, mert nem kívánom, de időnként kicsit ezt azt. Nem vagyok egészség mániás. Ami jó esik azt csinálom és amit muszáj, lehetőleg nekem valóan. A hálószobámban tévé van, elektromosság. Nem zárom ki a nekem jó dolgokat. És semmi rendkívüli.
Amikor már azt érzed, hogy nem bírod tovább a nyomást és több bőrt nem tudsz lehúzni magadról
- én voltam így - úgy éreztem nincs tovább, elég volt, nem érdekel mi lesz, leülök erre a székre, megiszom itt egy tejeskávét és addig ez a kis rész az enyém. Van egy széknyi nyugalom és egy tejeskávés világ és ez elég, most elég. És mindig lehet egy széknyi nyugalom. És ettől, hogy eljutottam a végsőkig mégsem volt értelme, elengedtem mindent, nem agyaltam tovább és megnyugodtam a széknyi békességben. Az volt a fordulópont és az az ősz már sokkal jobb lett. Ez volt az első igazi tudatos választásom a jó érzésért, ami a belső, a másik világ lényege.
Be -beborul időnként, de a derű egyre erősebb..:)

pem 2013.01.08. 15:14:47

@Elveszett Kereső: Tudod mi lenne az ideális?
Lélekápolás angolul. Csak lehet, hogy velem nem lehetne sokra vinni, ahogy én tanulok, nem sok lélek jut át hozzád..:)

elyshia 2013.01.08. 15:29:00

@pem:
annyira szeretem amiket írsz! ezt bevezetjük értékegységként: "egy széknyi nyugalom"
Volt olyan évem, amit így éltem túl.

Elveszett Kereső 2013.01.08. 16:39:48

@pem: Akkor egyezzünk ki egy döntetlenben. :) Az angolt meg hagyjuk ha úgysincs kedved hozzá. Olyan dologból így is van elég.

20121221 2013.01.08. 18:49:45

Amúgy BUÉK !

Még idén nem voltam itt !

foreign affair 2013.01.08. 22:29:24

@Kobe8: Alá van írva (fehér betűkkel fehér háttéren) hogy saját agyszülemény. :)
A húrelméleteket kihagytam volna, de a felemelkedős rész tetszett. :)

Vonzás 2013.01.09. 11:42:36

@Agenor: Ma megyek Kunó-ra, mert szerintem Ő egy tiszta forrás. Érdemes legalább egyszer meghallgatni Őt. Ma: 17.50 Sziddhárta központ
Andrássy út (Bajza utcához közel) 97.
Előadó Kiss Balázs Kunó

elyshia 2013.01.09. 13:29:34

@Vonzás:

egyetértek, még csak az írásait olvastam(olvasom). Nem Pesten élek, így ma se jutok el.:-)) de majd egyszer...

Agenor 2013.01.09. 16:55:29

@Vonzás: @elyshia: Akkor már hárman értünk egyet. :)
Én is csak nemrég találtam rá a honlapjára, de eddig, amit olvastam tőle, mind nagyon tetszett.

Nem vagyok pesti én sem, viszont itt egy tavalyi előadás tőle az (Ön)szeretetről és a párkapcsolatokról:
youtu.be/p_pGLaeDAik

Vonzás 2013.01.09. 22:32:45

@elyshia: @Agenor:
Sziasztok! Most jöttem haza, és nagyon jó volt a Kunó mint mindig. Most egy új dologgal próbálkozott, kötetlen volt a foglalkozás, járkált közöttünk, sok szék háttal volt elhelyezve, hogy ne csak őt nézzük, hanem csukjuk be a szemünket, úgy hallgassuk, elhagyva az elme hangoskodását, csak a légzésünkre hallgatva. Nem volt a szokásos meditáció sem, hanem "csak" lélegeztünk. Beszívásnál az új energiákat engedtük magunkhoz. Az új energia már nem engedi az elmét dönteni. Csak a szívünk lelkünk az ami tudja mi a dolgunk. Azt mondta, ne csináljunk semmit. (ezt Tolle papa is sokszor említi) hanem csak éljünk a pillanatban. Nincs múlt, nincs jövő, csak a csendes most. Sokan a végén elkezdtek köhögni, volt egy lány aki kiment olyan roham jött rá. Ez az energia. Régen én is köhögtem ilyenkor.Mindenki ki volt pirosodva a sok energiától.Jókat nevettünk, mert elmesélte hogy van két kicsi gyermeke, akiket nem nagyon tud kezelni.Ők az új energiás gyerekek. Nem lehet őket fegyelmezni, gátakat felhúzni, szabályokat kiszabni. Ők ezt magasan "leszarják" -már elnézést, így mondta.
Ez nekem is ismerős az unokáim révén.
Teljesen feltöltődtem, olyan könnyűnek érzem magam. Úgy láttam felvette az előadást, talán hozzáférhető lesz.Ölelés...

pem 2013.01.10. 05:36:42

@Vonzás:
De jó volt ezt olvasni! Köszönöm, hogy leírtad!
Annyira jól esik ezekkel a jó megtapasztalásokkal együtt lenni, főleg úgy, hogy éppen erre vágyunk. Szívem szerint, csak az érzések tudásában, a pillanat életében lennék, a "csendes most"-ban, ahogy írod, leginkább nem csinálva semmit.
Vonzó ez a bármit elismerő, kimondó, semmit nem akaró szeretetteljes, spontán világ.
Mégegyszer köszi, hogy ilyen frissen megosztottad.
Szívesen elmennék valamelyik következőre.

zazuma 2013.01.10. 08:50:59

@Vonzás:
Jó volt olvasni a tapasztalataidat a Kunó előadásról! Ha valaki köhög, valami, ami addig be volt ragadva nyilván felszabadul belőle.
Ugyanezt tapasztaltam, mikor szivárványos meditáción voltam.
Nekem enyhén volt, még tudtam kezelni, de volt, akinek ki kellett menni.

Szép napot mindenkinek!

Agenor 2013.01.10. 09:32:42

@Vonzás: Szuper! Köszönöm én is, hogy leírtad az élményt. Jó kis felszabadító feltöltődés volt akkor. :)

@pem: Én most pont ezt kezdtem el gyakorolni, hogy minél többet legyek ebben a "csendes most"-ban. Nem könnyű dolog, rengeteg agyalást kell hozzá elengedni, hogy sikerüljön. Viszont azóta, hogy elkezdtem egyre sűrűbben "jelen lenni", folyamatosan kapom a felismeréseket, hogy miken kell még dolgoznom magamon. Hát... van még melóm bőven. :)

Ez is valahogy úgy van, hogy minél többet tudok meg magamról (és a világról), annál inkább rádöbbenek, hogy mennyi tanulnivalóm van még.

Félhang 2013.01.10. 09:49:44

Sziasztok!

Egy idézettel kezdem bevezetésként:

"Aki a cselekvésben tétlenséget és a tétlenségben cselekvést lát, az értelmes az emberek között, s helyzete transzcendentális, noha mindenféle tettet végez."
/Bhagavad-Gíta 4/18./

Ez a tanítás összhangban van Pem kedves soraival:
"Szívem szerint, csak az érzések tudásában, a pillanat életében lennék, a "csendes most"-ban, ahogy írod, leginkább nem csinálva semmit. "

... de azért felhívnám a figyelmet, hogy az a tartomány, ahol nem csinálunk semmit a "null-idő", vagy "null-sík" nem azért lett kitalálva, hogy ott lébecoljunk az örökkévalóságig. A Teremtett Univerzum sem azért lett alkotva, hogy ne csináljunk semmit benne, hiszen akkor nincs is értelme az egésznek. Abban igazatok van, hogy leginkább belülre kell figyelni, ott ahol mindenkinek a "vagyok" érzése - azaz a "létezem", a csendes most - jelenik meg, ugyanis ez mindenkinek tökéletesen ugyanaz az érzés - egy elmétől, időtől és tértől mentes "hely". De mégis az az érzésem, hogy nekünk nem az a dolgunk, hogy ott legyünk állandóan a nagy semmittevésben, hanem hogy tapasztaljunk a teremtett világ mindenségével és dualitásával együtt, hideget-meleget, mert máskülönben nem alakul ki viszonyítási alap, s nincs értelme az egésznek. Nem tudod mi helyes, és mi nem. Nem tudod mi közül választhatsz. Bár tudvalevő, hogy nem létezik jó vagy rossz, hiszen mindenre szükség van, és mindennek célja van a Teremtésben, azért ettől még megadatott a szabad akarat, hogy eldönthesd melyik úton jársz inkább.

Összefoglalva mondandómat szerintem az Isten (Forrás, Teremtő, Tudat, ahogy tetszik) nem azért hozta létre a világot, és benne minket - kis részegységeit, "nyúlványait" - hogy hátradőlve ne csináljunk semmit - mert bár ugyan az egy nagyon jó kis "hely" és érzés, "OTT" lenni, de az egyet jelent a felolvadással, a Forrással történő újraegyesüléssel. Aki erre vágyik hamar megkaphatja, de akkor nincs szintlépés, és egy újraléteztetésben (újrateremtésben) már nem az lesz, aki volt, hanem egy teljesen más entitás. Nekünk embereknek megadatott a lehetőség, hogy felismerjük az "éntudatot", azaz a "vagyok" semmi máshoz nem hasonlítható ÁLLANDÓ-ját, az egyetlen állandót az folyton változó, forgó, erjedő világban.

Aki olvasta, vagy látta előadásban Jill Bolte Taylor agykutató agyvérzésének esetét, az tudhatja, hogy a testből "kiválva" valóban könnyedén visszakerülhet a lélek az örömteli Teljességbe, a Végtelenségbe, a Határtalanságba, azaz a Forrásba, de biztos, hogy ez a cél? Ezért teremtettünk? Vagy azért, hogy kiderüljön ki képes megtartani magát (saját tudati örvényét) teremtménynek úgy, hogy test nélkül, vagy épp azzal együtt, életeken át is önmaga tudjon maradni, és folyamatos fejlődést felmutatni, átlépni határokat, tanulni és tanulni?

Két út van látszólag, de mindkettő ugyanoda visz: az egyik az "anyag", azaz az "fizikai" energia felé tart (materialisták, leállatiasodottak, akik egyre inkább beleragadnak az anyagba, majd végül feloldódnak benne), a másik a "szellem" azaz a szeretet energiája felé tart, ez a hosszabb út, ezért jobban meg kell dolgozni (nem semmittenni!) de ennek is a vége a Forrásban való feloldódás, csak számtalan tapasztalással felvértezve. Lehet dönteni, hogy ki merre megy, de az Út vége mindenféleképpen ugyanoda visz: a Forrásba. Ez a szép a Teremtésben. :)

elyshia 2013.01.10. 11:58:08

@Agenor:

köszönöm a linket.

"Ez is valahogy úgy van, hogy minél többet tudok meg magamról (és a világról), annál inkább rádöbbenek, hogy mennyi tanulnivalóm van még."

és ez így van.:-)) ez a szép az útnak sosincs vége, csak állomások vannak, ahol megpihenhetsz a "csendes most"-ban. Amíg az új a részeddé válik egészen.

@Vonzás: jó volt olvasni, elképzeltem, kicsit ott voltam. Egyébkét az írásaival is így vagyok, egy-egy mondata után szinte látom, hogy mosolygott amikor írta.

zazuma 2013.01.10. 13:39:32

@Félhang:
Ahogy olvastam soraidat, az jutott eszembe, hogy bizony vannak akiknek a mottója: "ne csináljunk semmit, majd a következő életben jobb lesz".
Mivel nem mozdul el még elmében sem, mozdulatlanságával inkább csöbörből-vödörbe juthat.

pem 2013.01.10. 17:43:13

@Félhang: Hát ez most nagyon, hű elgondolkoztatna, ha most tudnék ilyesmit. Lehet, hogy igazad van és össze kéne kapni magam, újra rendezni? Igen, újra rendeződni mindenképpen. Egy aktuális program frissítés kell. Ez így lenne? Irány a forrás?
Ez lenne a célom? azért oda nem akarnék, ha az azt jelenti amit ált. tudunk. És egyáltalán, egyből ott lukadhatnék ki? A forrás mint cél a keleti filozófiák értelmében, nem volt vonzó nekem. Nem lehet ilyen öncélú a teremtés. De a fejlődést sem szeretném fárasztó robotnak megélni. A szeretet energiája a vonzó út nekem, egy örök kiteljesedésben megélve, éppen bármit is jelentsen ez, de semmiképpen nem kellemetlen élményeket, ha választhatok jobbat is. És a választék létezik, rá kell hangolódnom valamelyik hullámhosszon. Nem tudom milyen rezonanciát teremt ez benned? Bennem most vannak kérdőjelek magammal szemben. Figyelni fogom magam, most épp bizonytalan is vagyok. Kíváncsi vagyok milyen érzések merülnek majd fel.
Köszi, jó volt, valahogy jó érzés egy másképp láttató késztetés.

pem 2013.01.10. 18:06:08

@Félhang: Én is mindig "nyúlványnak" érzékeltem az itteni kiterjesztést.:) Igazad van, a viszonyítási alap nagyon fontos, tudnunk kell mi, mit jelent és tapasztalat nélkül ez nincs. Ezért a lélek vágya az élmény, a tudatnak bele kell merülnie a tapasztalásokba, ezt éreztem mindig. Csak békességre vágyom. Most már szép, nyugis nekemvaló tapasztalásokra.

Félhang 2013.01.11. 11:49:58

Pem, a Forrás mint végső cél ugyan értelmezhető bármilyen szinten, de ahogy említettem a számunkra elérhető célok közül talán fontosabb, hogy mihez kezdünk az adottságainkkal, amit kaptunk? Mire fordítod a tehetségedet?, jóra?, megmutatod-e másoknak is?, ki tudsz-e teljesedni? Tudsz-e fejlődést felmutatni, akár igazi Átlépést egyik szintről a másikra, képes vagy-e Tudatváltásra, mint amikor a teknősbéka "ráébred", hogy az akvárium világa csak egy illúzió, és ő tulajdonképpen egy hatalmas nappaliban létezik (ami szintén egy még nagyobb rendszer része).

Ha jól sejtem mindannyiunkban ugyanaz a Tudatosság (Isten) munkálkodik, csak különböző megnyílvánulási (test) formákban, ezért érezzük egyedinek, egyénnek magunkat, de a teremtői magyar nyelv is megmutatja az e mögött rejlő valóságot: EGY-ÉN. A célunk lehet tehát ebben az EGY-ÉN-ben létezni, felismerve , hogy az EGY-SÉG része vagyok, de mégis valahol egyéni és egyre komplexebb formákat kibontva a rendszeren belül.

"Bennem most vannak kérdőjelek magammal szemben. Figyelni fogom magam"
Szerintem ez egy nagyon fontos lépcsőfok kedves Pem. Figyelni magunkat, figyelni az érzelmeinket, milyen impulzus mit vált ki bennünk - ez már a csendes megfigyelő "szeme", az Alanyé, aki mindannyiunkban ott van.

"Csak békességre vágyom. Most már szép, nyugis nekemvaló tapasztalásokra. "
Ezzel tökéletesen egyetértek, én is ilyenekre vágyok, de hosszú még az út a tudatos VÁGY megjelenésétől a MEGNYÍLVÁNULÁSIG, azaz amikor a tudatosság létrehozza azt a fizikai hologramban. Ezen dolgoznunk kell mindannyiunknak, akik ezt az egységélmény utat (szellemi út) választják az elkülönülés helyett (anyagi út).

pem 2013.01.11. 21:41:27

@Félhang: Tudod mit? Elég volt a melóból mindenféle értelemben. Nem kell hosszú útnak lenni a vágytól a megnyilvánulásig. Lekopogom, de egy pár évvel ezelőtthöz képest viszonylag könnyen mennek a dolgok. Mondhatnám, hogy inkább varázslatosan.
Persze itt élek, van részem a fizikaiban, több is mint ideálisnak tartanám, de ahogy szubjektíve átélem a dolgokat az már egy másik világ, sokkal nekem valóbb, mint bármikor.
Az átélés a legfontosabb az életemben és a tudomás, hogy ne hiába történjenek meg velem a dolgok, de már nem szenvedve, hanem boldogan.
Kiskoromban éreztem, hogy nem akarom majd a halálom előtt azt érezni, nem tettem meg mindent az életemben, amit meg kellett volna, eszerint éltem, élek.
Nagyon tetszik, ahogy az egyéni létet az egység részeként, egyre komplexebb formák létében látod.
süti beállítások módosítása