2012 Felemelkedés

Óriási átalakulás zajlik jelenleg Földünkön, ennek részleteiről szeretnénk beszámolni a magyar olvasóknak. Cobrának, a www.2012portal.blogspot.com szerkesztőjének az összes fontosabb írását lefordítjuk és közreadjuk, emellett David Wilcock-tól fordítunk cikkeket. Kapcsolat: fehervandor777@gmail.com vagy benedictus89@gmail.com

Bejegyzések

Keress minket a Facebookon!

?

pill_2.jpg

Az igazságról

"Minden igazság 3 szakaszon megy keresztül. Először kinevetik,kigúnyolják. Azután erőszakosan szembeszállnak vele. Végül pedig elfogadják, mint magától értetődő tényt." Arthur Schopenhauer

Változás

"Magad legyél az a változásamit a világban látni szeretnél." Ghandi

HTML doboz

Eckhart Tolle/David Wilcock; érzelmeink,gondolataink teremtő ereje; a Most Hatalma

Thrive c. dokumentumfilm, szinkronizált

Thrive c. dokumentumfilm, magyar felirattal

Címkék

144000 (1) 2012 (34) 9/11 (2) Agartha (1) American Kabuki (1) Apokalipszis (2) Aranykor (3) Arkhón (4) Armageddon (1) asztrálsík (1) Atlantisz (2) Barbara Hubbard (1) Benjamin Fulford (2) Cabal (12) Chemtrail (3) Cobra (21) Csakra (2) Csillagpor 2 (1) David Icke (1) David Wilcock (5) Disclosure (2) Drake (4) ego (1) élet (14) Ellenállási Mozgalom (9) Első Kapcsolatfelvétel (10) érdekesség (3) érdekességek (12) Esemény (11) ET (3) éter (2) FED (3) Fehér Lovagok (1) Fehér Sárkány Társaság (2) Felemelkedés (30) Felemelkedett Mesterek (5) Felfedés (2) Fényháló (3) Fény győzelme (2) FÖldönkívüli (1) Földönkívüli (13) Forrás (4) Foster Gamble (1) Fulford (2) Gabonakör (2) gabonakörök (1) Galaktikus (4) Galaktikus Konföderáció (5) Galaktikus Könföderáció (1) Galaktikus Központi Nap (1) Galaktikus rokonok (2) HAARP (3) Háttérhatalom (14) Illuminátusok (13) ingyenenergia (3) ingyenenregia (1) Ishtar Antares (1) Istennő (2) Jezsuita (6) Karma (1) Klónozás (2) Lemondások (1) maja (1) materializáló kamra (2) Meditáció (11) MEditáció (1) Mennyei Beavatkozás (1) Nassem Haramein (1) Nibiru (1) Occupy Mozgalom (1) P2 szabadkőműves frakció (1) Pentagon (1) Plejádok (4) Pólusváltás (1) Pólusváltozás (1) Pozitív Katonaság (3) Reptiliánok (1) Rockefeller (2) Rothschild (5) Rotschild (1) Saint Germain (1) Szabadkőművesek (1) Szeretet (13) tachion (1) társadalom (11) társdalom (2) teleport (1) Templomosok (3) Terv (1) Thrive (1) Tömeges letartóztatás (2) Tórusz (1) UFO (13) Új Világrend (1) Vénusz átvonulás (2) White Dragon Society (1) X-bolygó (3) Yamashita (1) Címkefelhő

Térkép

Innen jöttök

HTML doboz

Utolsó kommentek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

HTML doboz

•Cobra rádió interjú összefoglaló 2. rész

2012.06.19. 15:16 FehérVándor

Kedves Olvasók,

Személy szerint sosem éreztem ilyen intenzíven azt, hogy 'valami van a levegőben'. Reméljük a következő 3-4 hónap folyamán tényleg történik valami mindenki számára érzékelhető esemény. Mivel sok negatív energiának kell távoznia belőlünk, ezért ezek átmeneti stresszt, depressziót, rosszkedvet, fizikai problémákat okozhatnak, én azt javaslom próbáljatok meg egyensúlyban maradni, kimenni a természetbe ha már ilyen jó idő van, mezítláb sétálni kicsit Földanyán, úszni egyet. Én kiszoktam ülni minden reggel a nappal szembe, hallgatom a madarak csicsergését, behunyom a szemem és figyelem a légzésem, figyelmemet a Mostra irányítom és hálát adok, hogy létezhetek ezekben a csodálatos időkben, meditálok egy kicsit majd mászkálok a fűben mezítláb, ezzel 'leföldelve' magamat. 


Rádióinterjú összefoglalója első rész: http://2012felemelkedes.blog.hu/2012/06/17/cobra_radio_interju_osszefoglalo_1_resz

Youtube link: https://www.youtube.com/watch?v=uy6lfllufCQ 

FehérVándor

551240_224854854298233_424072402_n.jpg
Cobra rádióinterjú 2. rész

Fordította: FehérVándor

....
S: Mit gondolsz, szükség lesz rájuk?


C: Előfordulhat, még nem tudjuk. Én azt gondolom, hogy 50-50 % az esély arra, hogy a háttérhatalom megadja magát vagy sem. Meglátjuk mi fog történni. Jelenleg több lehetséges jövő létezik, mindent megteszünk a békés átmenet érdekében, de semmit sem lehet garantálni. A Plejádiak készítettek  terveket, amelyek néhány nappal ezelőtt jutottak el hozzám, még nincsenek véglegesítve, ha véglegesednek, akkor írni fogok róluk és ezek a tervek potenciálisan nagyon sokat javíthatnak a helyzeten.

S: Nos amikor a háttérhatalomról beszélünk szóba kerül a félelem és szenvedés amit a társadalom miattuk kénytelen elszenvedni. Az ok amiért szükség van a hangtorzításra és az identitásod védelmére az az, ha jól tudom, hogy fizikai bántalmaztak korábban a tevékenységeid miatt?!

C: Igen, így van. És olyan emberek akik nagyon közel állnak hozzám, sokkal,sokkal,sokkal drasztikusabban lettek támadva és ez soha többé nem szeretném, hogy megtörténjen, soha.

S: Szóval ez azt jelenti, hogy az életed egy bizonyos szakaszában félelemben éltél?

C: Az életemnek volt egy bizonyos szakasza amikor rettegtem tőlük, de aztán felismertem, hogy harcolnom kell. És aztán kapcsolatokat alakítottam ki, kiépítettem egy kapcsolati hálót magam körül és most itt vagyok.

S: De  akkor állandóan azt kell figyelned, hogy mikor támad meg valaki?

C: Nem, egyáltalán nem. Egy védelmi mechanizmust építettem ki magam körül, ami nagyon megbízható és jelenleg biztonságban vagyok. Bizonyos dolgokkal óvatosnak kell lennem. Tudom, hogy dolgoznak.

S:  Oké. Szóval ami a mindennapi életedet illeti, nem kell egy burokban élned és állandóan azt lesned mikor érhet baj?

C: Nem, nem. Normális életet élek mint bárki más, az egyetlen különbség az az, hogy olyan dolgokról is tudomásom van, amelyekről nagyon keveseknek és ez egy előidéz egy bizonyos helyzetet.

S: Amikor nagyon új, sokak számára sokkoló információkat tettél közzé, előfordult, hogy negatív kommentek érkeztek és meggyanúsítottak néhányan mindenfélével. Befolyásol ez téged, felmerül benned, hogy „Ó, Istenem miért csinálom ezt az egészet” vagy inkább motivál arra, hogy még többet tegyél ?

C:  Nem befolyásolják a döntéseimet. Nagyon régen eldöntöttem mit kell csinálnom. Réges-régen fogadalmat tettem, hogy segítem a bolygó felszabadítását , bármi is történjék, és ehhez tartom magam.

S: Rendben. Tudnánk beszélni kicsit a nukleáris fegyverekről? Mivel, gondolom te is hallottad, hogy galaktikus forrásaink mint pl: Salusa vagy Matthew Ward a közvetítőiken keresztül arról biztosítottak, hogy egy nukleáris háborút mindenféleképpen megakadályoznának a galaktikus rokonaink és ettől nem kell tartanunk. Viszont egy bejegyzésedben te azt állítottad, hogy a Rothschild és Rockefeller frakcióknak 2011 decemberéig hozzáférésük volt ilyen fegyverekhez!?

C: A helyzet az, hogy Hiroshima óta hozzáférésük volt. Ami a csatornázásokat illeti ezt nem tudom kommentálni, mivel vannak megbízható források, de a probléma az, hogy ezek az üzenetek az emberi elme szűrőin mennek keresztül és míg sok mindenben igazuk lehet és tisztán adják át az információkat, az üzenetek egy része ellenben torzítva jön át.

Amikor nagyon régen találkoztam a plejádiakkal, akkoriban tartottak attól, hogy a Földön nukleáris háború pattanhat ki, de azt mondták a többi fajjal karöltve mindent megtesznek annak érdekében, hogy ezt megakadályozzák és ehhez meg is vannak az eszközeik, de bizonyos protokollt követniük kell.
Például ha most tömeges leszállnának az űrhajóikkal, akkor az a háttérhatalom teljes fegyverarzenáljának az aktiválódását eredményezné. Szóval óvatosnak kell lenni.

S: Pontosan milyen akciók történtek, hogy az említett Rotschild és Rockefeller frakciók el lettek vágva a nukleáris fegyverektől? 

C:  Egy nagyon sikeres művelet keretében, amelyben részt vettek a Plejádiak, más fajok és az Ellenállási Mozgalom, el lettek vágva a hozzáférésüktől.  Ennek köszönhetően kerülhetett napvilágra  információ a tömeges letartóztatásokról és  egyéb érzékeny területekről. Az említett művelet nélkül mindez túl veszélyes lett volna. Mivel december óta számos meghatározó információ került napvilágra, a terv kivitelezése sokkal könnyebb.

S:  Ühüm. És pontosan hogyan volt hozzáférésük a fegyverekhez?

C:  A katonaságban lévő embereiken keresztül. Az akció keretében meg lettek változtatva a nukleáris kódok, így az övéik nem működnek a továbbiakban.  Az elmúlt két évtizedben egyébként a plejádiak és más fajok számtalan alkalommal akadályozták meg egy nukleáris háború kipattanását. A helyzet jelenleg sokkalta jobb mint az elmúlt 50 évben bármikor és ez az oka annak, hogy a csatornázott üzenetek arról számolnak be, hogy ilyen veszély nem fenyeget.

S: Térjünk át a megadásra. Az egyik kritikus fontosságú része ennek állításod szerint az az, hogy feladják a kontrolljukat a média felett. De ugye itt nem  csak az angol nyelvű hanem a világ minden táján lévő médiumokról is beszélünk. Szóval pontosan miképp történne ez, hogyan képzeled el?

C:  Amennyiben megadják magukat, a kontroll eltűnik, a cenzúra megszűnik és az újságírók elkezdhetnének a valóban fontos ügyekben nyomozni. Emellett olyan emberek akik a Fény erőihez tartoznak, nyilvánosság elé állhatnának és a TV-ben elkezdhetnék felvilágosítani a szélesebb rétegeket a valóságról. Számtalan dokumentáció, bizonyíték létezik. Ha a háttérhatalom tagjai lelépnek és feladják hatalmukat, az egy kritikus áttörési pont lenne. Ha ez nem történik meg akkor tovább fog tartani a folyamat és nem lesz olyan könnyű.

S: Kicsit nehezen tudom elképzelni, hogy az óriási hatalommal a kezükben, csak úgy egyszerűen lelépnének.?

C: Ez nem ilyen egyszerű. 2 választási lehetőségük van. Vagy békés keretek között megadják magukat június 21-ig vagy ha ezt nem teszik meg elég nehéz jövő elé néznek. A saját érdekük, hogy megtegyék. Ellenkező esetben olyan protokollok lépnek életbe, amelyek biztosítják a legyőzésüket és elég kényelmetlenek lesznek számukra. Ami azt illeti nincs választási lehetőségük. Meg kell adják magukat.

S: Értem. A másik fontos terület amiről beszéltél a pénzügyi rendszer, ahol fel kell adniuk a hatalmukat. Ez pontosan mit jelentene a gyakorlatban?

C: Oké, itt megint csak két opcióval nézünk szembe. Ha megadják magukat akkor az átmenet nagyon sima lehet, különösebb stressz nélkül, a bankoknak nem is feltétlenül kell bezárniuk. Olyasmi lenne, mint ami az internettel történik jelenleg, a régi IP-protokollok cseréjével, mivel a rendszer teljesen elektronikus, csak ki kell cserélni a programot.
Amennyiben nem adják meg magukat, újra kell indítani a rendszert. Ez egy kiigazítást jelentene, amelynek keretében a bankok zárva tartanának. Ha elvágod őket minden pénzüktől,  egyszerűen megbénulnak. A tömeges letartóztatások esetén ez várható. Szóval két lehetőséggel állunk szemben és egyelőre nem tudjuk melyik fog bekövetkezni.

S: Van arra vonatkozó információd, hogy az európai válsággal kapcsolatban mi folyik a háttérben?

C: Van, de a helyzet komplex és még nem dönt el mi lesz. Kétféle jövő áll előttünk. Szabadon dönthetnek a háttérhatalom tagjai, hogy melyiket választják. Senki sem tudja mi fog történni, június 21 után okosabbak leszünk.

S: Hallottál bármit arról, hogy az olasz BNI bank arról tájékoztatta ügyfeleit, hogy egy ideig nem fognak tudni hozzáférni a pénzükhöz, igaz ez? 

C: Igen. Ez része a pénzügyi rendszer szétesésének, amely az elmúlt 4 év során fokozatosan megy végbe, az ún. válság keretében. Ez mesterségesen lett előidézve, de egyben magasabb célokat is szolgál. Meglágyítja a rendszert és azt eredményezi, hogy adott esetben könnyebben lelehessen állítani, nagyobb problémák nélkül. A Fény erőinek megvannak erre az eszközei a leállításra, ha  a szükség úgy hozza. De a BNI bank pénzforgalmának felfüggesztése, nem része ennek a kikapcsolásnak, egyszerűen természetes velejárója a Rothschild banki kaszinó felbomlásának.

S: Szóval igaz a sztori?

C: Igen.

S:  Mi a helyzet a görögökkel?

C: Bármi megtörténhet. Ha kilépnének az eurózónából akkor az egy láncreakciót indítana be.  Sok minden történik egyszerre. Nem csak a háttérhatalom megadásáról van szó. A helyzet jelenleg a Földön az, hogy a pénzügyi rendszer, a beérkező energiák, minden csúcspontjához érkezik. A Vénusz tranzit óta az események nagyon felgyorsultak, és rengeteg minden történik nap mint nap. 

S: Szóval ez a napfogyatkozások, teliholdak, Vénusz tranzit tényleg nagy hatással voltak az eseményekre?

C:  Oh nagyon is. Rendkívül fontos hatással voltak a helyzetre. A háttérhatalom nem kezdett volna tárgyalásokba a megadásról a Vénusz tranzit, a meditációk, az egyre többek által tudott információk, a tömeges ébredés nélkül.  Nem lett volna lehetséges.

S:  Oké. Tudnánk kicsit beszélni az Arkhónokról, kicsit össze vagyok zavarodva ezen a területen, pontosan kik ők és milyen szerepet játszanak az eseményekben?

C:  Az Arkhón egy görög szó ami az uralkodót jelöli és valóban ők azok akik a karantén alá zárt Földet uralják. Vannak közöttük fizikai - belőlük igen kevés van már csak itt - és nem-fizikai testben lévők. Az egész műsort az éterikus és asztrális síkokról irányítják.  A legtöbbjük ott is található( Cobra oldalán sokan számolnak be a velük való találkozásról asztrális kivetülés közben a hozzászólások között. szerk.megj.) és lényegében befolyásolják az emberek gondolkozási és érzelmi folyamatait. Birtokukban van olyan technológia( erről többet a holnapi cikkben. szerk megj.) amellyel befolyásolják sok ember gondolkozásmódját, érzelmeit és nagy hatással vannak a tömegek viselkedésére és emellett a háttérhatalom tagjaira, valamint sajnos a Fénymunkásokra is. Szóval rájuk nagyon kell figyelni. Az egyik alapvető célja ezeknek a tömeges meditációknak, hogy legyőzzük ezeket a lényeket és Fényt hozzunk a Földre.

S: Pontosan hogyan?

C: Ez ami jelenleg zajlik egyfajta mágikus háború, akárcsak Atlantisz idejében. A Fény erői terjesztik és szétárasztják a Fényt a bolygón és ha ez elér egy kritikus szintet az éterikus és asztrális síkokon,egy fényhálót hoz létre, egy bolygószintű rácsot, amely megteremti a lehetőséget a magasabb dimenziókban lévő Fényharcosoknak, hogy eltávolítsák ezeket az Arkhónokat az éterikus és asztrális síkokról.

És ami azt illeti óriási sikereket értünk el az elmúlt hetekben ezen a téren. A sötét rács nem lett teljesen eltávolítva, de folyamatban van a végső szétbomlása. És ez az oka annak, hogy képesek vagyunk továbblépni a folyamatokban. 

S: Mos említettél valamit ami kicsit összezavart. A Háló Újrahangolása azt mondtad sikeres volt. 

C: Igen.

S:  Ezt honnan tudod?

C: Jelentéseket kaptam róla. Vannak bizonyos dolgok amelyekről még nem beszélhetek, de olyan események történtek, amelyek a sikerességünket mutatták. Egyébként egy törés keletkezett a sötét rácson az asztrális és éterikus síkokon és ez a törés folyamatosan tágul és terjeszkedik és végül a sötét rács teljes felbomlásához vezet majd.

S:  Valahogy úgy ahogy az ózonlyuk nőtt nem?
 
C: Igen,pontosan.

S:  Amikor azt írtad a Háló Újrahangolása sikeres volt, egyben azt is állítottad az Arkhónok eltávolításra kerültek..

C. Nem, nem mindegyik..

S: Rendben, ezt nem értettem.

C:  Néhányuk még jelen van a jezsuita frakció köreiben. Nem sokan, de akik igen, nagyon erősek, mivel a piramis csúcsán voltak mindig is.

S:  Amikor a jezsuita frakcióról beszélsz ez azonos a cionista frakcióval?

C:  Nem azonosak, a cionista frakció tagjai alárendeltjei a jezsuiták legfelső vezetésének.

S: Tudnál kicsit többet mondani a jezsuitákról?

C: Ami azt illeti ez egy vallási-katonai szervezet és az elmúlt legalább 400 év folyamán jelentős befolyással volt a világban történő eseményekre. (Cobra egy korábbi bejegyzésben a jezsuiták között 10% körül tette a sötét frakcióhoz tartozók számát, beleértve néhány bíborost, a fehér pápát{Joseph Ratzinger}, a sötét pápát{Adolfo Nicolas} és Olaszország fekete nemességének tagjait. Magyarul a jezsuiták döntő többségének semmi köze ezekhez a negatív emberekhez. szerk megj. )

A Rothschildok igazából csak a bankárjaik, a rabszolgáik. Jezsuita parancsnak engedelmeskednek. És ezek az emberek nagyon jártasak az okkult praktikákban., technológiákban. Pontosan tudják miképp működik az emberi agy. Tudják miképp működik a tömeges programozás. Az inkvizíció idején sok tapasztalatot szereztek ezen a téren.. Itt az ideje az eltávolításuknak a hatalomból.

S: Szóval amikor azt mondtad katonaság köreiben vannak..

C:  Nem a katonaság köreiben, hanem egy katonai csoport amely beszivárgott a Vatikán legfelsőbb köreibe. A legtöbbjük Olaszországban található. Nem mindegyikük, de a többség, illetve a legfontosabb  belső mag Olaszországban.

S: Ja igen, akartam is kérdezni ez a Vatileaks ügy és a mindenféle kiszivárogtatás a katolikus egyházban, hogyan kapcsolódik hozzájuk?

C: Ez csak a legfelső látható réteg. Ami valójában történik nem kerül a hírekbe. Meg kell értened a háttérben történő események többsége még az internetre sem kerül fel.  Sehol nem számolnak be róluk.

S: És akkor te fogsz információt közölni erről ha tudsz?

C:  Tudod, amikor tájékoztatást kapok, van amiről beszélhetek és van amiről nem. Ha engedélyt kapok, közzéteszem amit tudok.

S: Az ’email interjúnkban’ említetted, hogy egy plejádi vagy emberi testben inkarnálódva illetve, hogy korábban találkoztál velük.  Tudsz erről többet mondani?

C: A normális inkarnációs folyamaton mentem keresztül, rendes szülőkkel, a szokásos módon.

S: Igen,értem.

C: De soha nem vesztettem el a tudásomat arról ki is vagyok valójában.

S: Gyerekként sem?

C: Gyerekként sem. Nem szakadt meg a kapcsolatom a Forrással.

S:  És hogyan vették fel veled a kapcsolatot a plejádiak?

C:  Az életem egy bizonyos pontján kapcsoltba léptek velem, fizikailag. Éjszaka volt és egyszer csak egy űrhajóra teleportáltak. Körbevittek a Naprendszerben, elmagyaráztak dolgokat, és sokat beszéltünk a nukleáris háború veszélyéről. Nagyon aggódtak emiatt és nem is akartam visszajönni, de azt mondták: „Vissza kell jönnöd, mert a nukleáris veszélyt el kell hárítani”

És akkor instrukciókat kaptam ezzel kapcsoltban, de erről nem beszélhetek, és azóta is együttműködöm velük. 

S: Értem. Ugye azt mondtad egy normális családba születtél. A szüleidnek van/volt tudomása a különleges eredetedről? Tudsz ilyenekről beszélni velük? Segítenek neked?

C: Nem. Nem értenék ezt az egészet. Majd akkor hiszik el ha látják, nem beszélek velük ilyen témákról.

S. Az űrhajón milyen volt lenni?

C:  Ó, az energia nagyon kellemes, szerető volt. Otthon éreztem magam. Nem nagyon lehet leírni emberi szavakkal. A hajó amire kerültem, nem volt túl nagy, kb. 10 méter átmérőjű. 7 plejádi tartózkodott rajta és egy nagyon családias élmény volt ott lenni – egy igazi család, egy igazi lelki kapocs volt közöttünk.

S: Wow.

C:  És annak ellenére, hogy szavakkal beszéltem hozzájuk, képesek voltak telepatikusan kommunikálni velem.  Aztán körbevittek a Naprendszerben, a Hold közelébe, a bolygókhoz. Elmagyarázták mi történik és beszélgettünk az emberi faj jövőjéről.

S:  Wow, irigy vagyok! Azt hiszem ezen a túrán én is szívesen részt vettem volna. (nevet).

C: Oh, igen. Tudod ez egy csodálatos élmény, de amikor visszajöttem nagyon nehéz volt újra alkalmazkodni az itteni helyzethez. Olyan különbség van a rezgésben, hihetetlen.

S: Emlékszel pontosan hogyan történt? Azt mondtad este történt, teljesen tudatában voltál mi történik vagy inkább egy élénk álom volt?

C: Teljesen tudatos voltam, mivel a fizikai testemmel együtt kerültem a hajóra. Nem álom volt, hanem fizikai élmény.

S: És hogyan- emlékszel, beszélhetsz arról miképp kerültél az űrhajóra?

C: Teleportáltak.

S: Értem.

C.: Egyszerűen elvittek onnan ahol voltam, megérkeztem az űrhajóra, elindultunk fel a légkörbe és aztán ki a nyílt űrbe.

S: Tudtad, hogy meg fog ez történni? Féltél amikor megtörtént?

C: Reméltem, hogy meg fog történni , de amikor tényleg lezajlott- az egy nagyon szép ajándék volt,mint egy kedves szülinapi ajándék.

S: Mázlista! (nevet) Azt is mondtad, hogy a plejádiak és más fajok tömegesen meg fognak jelenni  közvetlenül a háttérhatalom megadása vagy a tömeges letartóztatások után, de nem azelőtt…És..

C: Nem közvetlenül azután, hanem a szükséges feltétele a megjelenésüknek a háttérhatalom eltávolítása és amikor ez megtörténik, elkezdődik az Első Kapcsolatfelvételhez vezető folyamat. Ehhez kaptam instrukciókat jómagam is, és ha megtörténik az áttörés, akkor be is fogok számolni az Első Kapcsolatfelvétel részleteiről.

 

Folyt. köv. 

A bejegyzés trackback címe:

https://2012felemelkedes.blog.hu/api/trackback/id/tr184598299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

&gt;fény&lt; 2012.06.19. 16:32:19

Köszönjük. Remek munka.:)
Valami tényleg van a levegőben.Egyfajta izgatott, örömteli várakozást érzek én is.
Néha már túl hosszúnak is tűnik ez az idő.
Ennek az egyik oka az,hogy napi történéseket a média teljes mértékben cenzúrázza, ezért is beszélnek inkább a híradóban( ami sajnos nevével teljesen ellentétesen működik) a sztárpárok esküvőjéről, és nem a beérkező kozmikus energiákról.De végtelen sok példát lehetne hozni még ilyen dolgokra.
Nagy utat tettünk már meg. Sokkal kevesebb van már előttünk, mint mögöttünk. Lehet meg is lepődnénk, ha megtudnánk mennyi is.
Ha igyekszünk megjelenő negatív gondolatainkat egyből pozitívvá formálni, és felidézzük az előbbi állítást, szerintem nagy szolgálatot teszünk magunknak.
És mivel minden egy, így nem csak magunknak,hanem az egész univerzumnak.
Kívánok mindenkinek tartalmas élményeket, és szeretetteljes gondolatokat az elkövetkező napokra.
Hamarosan elérkezik az, amire várunk :)

Kajman 2012.06.19. 16:55:43

Atyaisten...mennyire várom már.
FehérVándor: Mint mindig, most is köszönöm a munkádat, szerintem sokak nevében.

Haloin 2012.06.19. 20:22:59

Remélem lessz bátorságuk szembe nézni a sorsukkal, s nem gyáva módon megfutamodni megint.!

Kajman 2012.06.20. 07:11:12

Sziasztok!
Nagyon sokat gondolkozom ezeken a dolgokon. Az utamon sok-sok álom, "látomás" indított el, és tegnap ezeket végiglapozva (igen írom őket), szemembe ötlött az egyik. Emiatt kérdezném: Van olyan közöttünk, aki meditáció, álom, vagy látomás közben láttot már arkhónt? Vajon hogy nézhetnek ők ki? Ha érdekel titeket akkor majd leírom azt, amit láttam.

airt 2012.06.20. 08:26:54

Hálás köszönet a munkádért. Én úgy, érzem, a riportban elhangzottak egybevágnak a Kozsdi Tamás által tegnap este közzétett, csatornázott "helyzetjelentés"-sel,melyet itt lehet olvasni:
www.facebook.com/Terhullamok
Szerintetek?

Nakhla 2012.06.20. 09:11:34

Ismét nagyon köszönöm Neked :)

Haloin 2012.06.20. 11:59:14

@Kajman:
Egyértelmű, hogy írd le mit érzékeltél,mit láttál egy plusz néző pont, vélemény mindig jól jön.!

Én magamat, nagy vonalakba a nem érzékelők táborába sorolnám.

Kajman 2012.06.20. 12:20:42

@Haloin:
Ezek a dolgok még tavaly voltak. Részt vettem egy reinkarnációs utaztatáson, hátha választ ad (nos nem adott, csak kérdéseket). Nos néhányat felkészítés közben "láttam": Ezek magas hengerszerű testtel rendelkező lények voltak,a lábukat alig láttam. (olyan volt mintha csak bokából lenne lábad). A fejükön mintha taréjok lettek volna. Vörös színűek voltak.
A másik ilyen "élményem" az utaztatás után volt: aki részt vett reinkarnációs utaztatáson annak ismerős a helyszín: Ködös rét, hátad mögött vízelvezető romjai. Ilyen lények voltak összeterelve, de ott volt köztük lila, és zürke színű is. Ott csak ennyi hangzott el: 64-et elfogtunk, 17 még szabad.
Kíváncsian várom a véleményed :)

Haloin 2012.06.20. 14:18:40

@Kajman:
Amint írtam nincs tapasztalatom e téren, meditálni se nagyon tudok meg még az álmaimra se emlékszek nagyon.!
De ha ilyesmi történik is velem hagyom az intuíciómat érvényesülni racionális gondolatok mellet, mert igaziból saját maga tudja az ember legjobban lekódolni a kapott információt.!

Meg szerintem most amúgy is az a fontosabb hogy minden tudásunkkal a fény erőit erősítsük segítsük, s közben a válaszokat is meg találjuk majd.!

Ha csak egyszerűen a véleményemre vagy kíváncsi azt mondhatnám: Hmm érdekes.!

Kajman 2012.06.20. 15:19:04

@Haloin:
Igazából a megérzéseid, és az intuícióid is nagyon érdekelnének :)

dave8 2012.06.20. 19:22:51

Sziasztok :)

Látom itt még nem lett frissítve a honlap,de a következő honlapon a heti galaktikus föderáció-tól kapott üzenet alapján a nagy kérdés,hogy a háttérhatalom megadja magát vagy sem...már végérvényesen is kiderült....szerencsére megadták magukat...feltéve ha jól értelmeztem az üzentet :D
Itt megtudjátok nézni: www.foldimennyorszag.hu/B91960F8-B144-4C7C-A58E-6B357DEF84E0.html

Sokan mondják,hogy holnapi nap sors döntő lesz hát most majd megláthatjuk mire is gondoltak :D

Legyen szép napotok barátaim!

Haloin 2012.06.20. 19:57:27

Azért várjuk meg hogy "Cobra" mit mond a dologról.!

Kajman
Neked meg igaziból nem tudok semmi használhatót mondani, csak talán annyit hogy bízz magadban és bátran lépj előre.!

Kajman 2012.06.21. 07:10:00

Üdv mindenkinek!
Nem is olyan rég posztolt Cobra az oldalán. Kisilabizálva (google fordító) úgy tűnik, hogy cobra adományokat kér? Jól olvastam?

hbm27 2012.06.21. 08:56:31

Sziasztok!

Sajnos jól értetted Kajman, szabad fordításban Cobra reménykedik benne hogy van egy pár gazdag olvasója, aki havi rendszerességgel támogatná (a minimális adomány 1000 Dollár, a havi adományozás nagyon megkönnyítené a dolgát elmondása szerint). Nem értem az egészet, az Ellenállási Mozgalomnál repkednek trillió dollárok és tonna aranyak, ő pedig azoktól kér támogatást akiknek elegük van az igazságtalan pénzrendszerből? És mindezt azután írta le, hogy elmondása szerint elmarad a Cabal megadása, és nem változik semmi. Kezdem elveszteni a hitem...

Kajman 2012.06.21. 09:21:20

@hbm27: Két dolgot tudok elképzelni:
1.Meghekkelték az oldalát, és a nevében írtak. Ebben az esetben nincs probléma.
2. Tényleg Ő írta, viszont akkor hiteltelen, ha nem tud valami igazán látványos, azonnal bekövetkező dologgal előrukkolni.
Egy viszon biztos: A váltás meg fog történni.

set12& 2012.06.21. 10:04:30

"This blog is the official communication outlet for the Resistance Movement."

Ezt írja a blogja elején.

Pénzkérő poszt végén pedig ezt..
"Please understand that I am just a messenger and not God and therefore it is not within my direct power to make things happen, although I have much influence in some circles."

Nagyon ellentmondásos számomra.

Hosszan ecseteli a pénzkérés okát, majd a végén egy mondatban leírja, hogy semmi sem történt amit itt vártatok.

Ugyanakkor leírja, hogy konferenciákat fog tartani a témáról, és megad egy emailt, ahol a zemberek szervezhetnek is ilyet.

Nagyon amatőrnek látzik... átverés lesz ez azt gondolom.

Haloin 2012.06.21. 10:05:41

Gondolatok.

Érdekes hogy idáig megvolt az információ folytonossága, és most nagyot be bukott.!
Reméljük hogy csak a hátérhatalom törte fel a blogot és most elég gyenge módon, próbálnak palira venni minket.!

De ha nem, akkor érdekes dolgok vannak a háttérbe, pl: egy teszt, vagy egy a háttér hatalom által jól kidolgozott globális félrevezetés / hogy be bukjon az utolsó reményünk/.!

Mindegy is a meditáció jó és folytatni fogom.

Próbáltam ki silabizálni a hozzá szólásokat, elég gyenge érvekkel védekezik "cobra" állítólag fejlett technológiákkal rendelkeznek pl: teleportáció.!

Haloin 2012.06.21. 10:21:34

Ha átverés akkor ezt jól be néztük.!
Mekkora blama.! :)))

FehérVándor 2012.06.21. 10:33:01

@Kajman: @set12&: @hbm27: @Haloin:
Üdv,
hát engem is lesokkolt ez a pénzezés, főleg az időzítése. Rengeteg mindent üvölt a kritikus,logikus része az agyamnak, hogy hol lóg ki a lóláb, de kérem mindenki őrizze meg a nyugalmát, előfordult már korábban is, hogy posztolt valami elsőre furcsának tűnő dolgot pl: Drake féle szavazás, aztán a későbbi bejegyzésekben tisztázódott a helyzet.
Nyilván ez most nehéz lesz, de várjuk ki mi történik.
FV

Kajman 2012.06.21. 10:40:23

Az első gondolatom az volt, hogy ezt nem ő írta.
Kíváncsi leszek mi lesz a folytatás.

Kajman 2012.06.21. 10:45:38

Igen FehérVándor így van.
Ha belegondoltok: egyik nap még valami fátyolról ír -nem érteni angol, csak google fordító - egy bővebb posztot, a másik nap már pénzt kér?
Ez nagyon furcsa, ellentmondásos.

Kajman 2012.06.21. 11:03:16

Még 1 gondolat, és befejezem tényleg:
Ha logikusan gondolkodsz, és végigolvasod az eddig lefordított bejegyzéseket, és a végén az utolsó "pénzkérő" posztját, azonnal szembetűnik, hogy az utolsó nagyon nem stimmel. Szerintem ez nem Ő.

hbm27 2012.06.21. 11:15:51

Sziasztok!

Igazad van Haloin, a meditációt soha ne add fel emiatt (semmi miatt, bocs :-), az mindenképpen hasznos! Nekem igazán soha nem sikerült, mindig elkalandoztak közben a gondolataim, nem nagyon tudok fókuszálni és koncentrálni. Viszont mindig megnyugtat, és ezt sikerként élem meg :-)

Valóban sokan írják az eredeti oldalon a kommentek között, hogy biztos feltörték a honlapot, a poszt stílusa, fogalmazási módja nem azonos Cobráéval stbstb. Az ilyen hozzászólásokkal csak ötletet adnak neki, ha valóban sáros. A következő poszt valahogy így fog kinézni: A Cabal támadást intézett az oldal ellen... Ha igaz (ami soha nem fog kiderülni sajnos, mivel bizonyítani lehetetlen), ha nem, Cobra hitelét vesztette, hacsak nem fog valami hamarosan bekövetkezni, amit előre megjósolt. És sajnos erre eddig nem volt példa, bár már leírta egy párszor hogy ez meg az a meditáció sikeres volt, ennek eredménye mindmáig "láthatatlan" maradt, egyszerűen nincs ok-okozati összefüggés az egészben (az állítólagos sikerek nem mutatkoznak meg a világ valós történéseiben). Mi erről a véleményetek?

set12& 2012.06.21. 11:21:43

@Kajman: más posztjaiban is félti az anonimitását.
Ugyanakkor megadja az emailját.
Ha van egy ráérő informatikus akkor a blog IP alapján és az email alapján nem titok hogy ki ez az ember.. Ezért kár volt torzítani a hangját, minek..:-(

Ha nekem földönkívüli kapcsolatom ekkora lenne, akkor onnan kérném a támogatást, és nem 1000 dollárt havonta és fejenként. 84 ezer ember olvasta eddig csak az ő oldalát, és lesznek akik megkeresik emailban és fizetni fognak. Lelkük rajta.

Nem az első átverés ebben a témában.....

@FehérVándor: Jó, várjunk:-))

FehérVándor 2012.06.21. 11:23:08

@hbm27: Nem hiszem, hogy feltörték volna, de előfordulat.
A meditációk szuperek voltak és nem csak Cobra hanem egyéb források, közvetítések is megerősítették a sikerességüket.
A tárgyalások tényét, illetve, hogy elkezdték fontolgatni a megadást közvetlenül a Vénusz tranzit után, Fulford,Drake,Nidle és SaluSa is megerősítette.
Még egyszer mondom, várjuk meg mi történik, fel lettek téve a kritikus kérdések a kommentekben.
Egyébként érdekes friss hír: www.origo.hu/nagyvilag/20120621-robbanonyagot-talaltak-egy-sved-atomeromunel.html

JohaNN 2012.06.21. 11:34:34

Nem akarok utólag okos lenni, de szerintem ehhez a dologhoz alapból szkeptikusan kellett volna hozzáállni, és ha tényleg szemmel látható eredményei vannak az általuk intézett dolgoknak akkor az ember csalódik egy kellemeset és hálát ad az égnek, hogy minden igaz volt, mint így, hogy vakon bízni benne és utólag véletlenül kiderül, hogy kamu az egész.
Mert valljuk be őszintén, sok mindent írnak a neten és ennek a hitelességét leellenőrizni majdnem lehetetlen. Sok ilyen csatornázott üzenetet olvastam aminek az volt a lényege, hogy kb. "Ne csinálj semmit majd jönnek a Plejádiak meg a Jézuska és majd megmentenek...". Őszintén tartottam attól a legelején, hogy az egész esetleg a háttérhatalom műve, hogy leültesse az embereket, hogy amíg a csodára várnak addig sem lázadoznak.
Remélem tévedek, és az ellenállási mozgalom tényleg igazi, és működik, ez a pénzes poszt meg csak valami rossz kamu.

Na és persze ahogy hbm27 is írta mi semmit nem érzékelünk az állítólagos változásokból. A NATO ugyan úgy építi tovább a rakéta pajzsot Oroszország ellen, egyre több hadihajó, egyre több katona érkezik Irán és Szíria közelébe. Egyre több zsoldos érkezik Szíriába. Nyugat és Kelet fegyverkezik folyamatosan. Elég egy apró szikra és kitör a 3. vh. Izrael is úgy szítja a feszültséget mintha nem lenne vele tisztában, hogy már nem használhatja a kb. 300 atombombáját (vagy csak az UFO-k elfelejtettek nekik szólni???).
Szóval nagyon remélem, hogy ez a pénzkérős poszt csak valami kamu, és remélem tényleg létezik az ellenállás, ellenkező esetben ezt benéztük, és Rotschildék jókat röhögnek most a világon, hogy ezt beszoptuk. Vagy valamilyen csapást mértek az ellenállási mozgalomra aminek következtében jelentős pénzügyi veszteséget szenvedett, amit Cobra nem mer bevallani.

FehérVándor 2012.06.21. 11:54:30

@JohaNN: Nyugalom, csigavér.

1,Igen, sosem árt az egészséges szkepticizmus.

2,Egyáltalán sem volt ilyenről szó, hogy "jön a Jézuska meg a Plejádiak" és megmentenek, a földi embereknek kell megoldani a saját problémáikat, az más kérdés, hogy kapunk hozzá esetlegesen fentről segítséget.(Abban biztos vagyok, hogy több atomháború kirobbanása lett megakadályozva az évtizedek folyamán, Wilcock is megerősítette, hogy a hidegháborúnak azért is lett vége, mert egyszerűen a rakétákat hatástalanították rejtélyes erők. Ezt számtalan a katonaságnál dolgozó ember megerősítette.)
Emellett a meditációk is azt a célt szolgálták/ják, hogy aktívan részesei és előidézői legyünk a változásnak. Arról nem is beszélve, hogy a magadból kisugárzott szeretetnek, pozitív energiáknak mekkora ereje van. Próbáld ki.

3, Biztos vagyok benne, hogy működik. Személyes megjegyzés: ha nem lenne fontos az amit a Cobra ír, akkor sem Benedictus sem én nem lettünk szinte odavonzva az oldalhoz a kezdettől. Szilárd meggyőződésem, hogy értékes és fontos amit Cobra megoszt a világgal.

4, Való igaz, a felszínen tényleg zavaró a helyzet Szíriában, de ellenben szerintem az elég egyértelmű, hogy ha megtudná támadni Izrael Iránt akkor már megtették volna, anno márciusra ígérték.

5, Rothschildák biztos nem röhögnek, efelől biztosíthatlak, ha más nem is a tömeges ébredés nagyon nem használ nekik, lételemük a titkolózás és a sötétben operálás, most meg egyszerűen odamegy a nagy Jacob Rothschildhoz egy fital gyerek és a fejéhez vágja, hogy nem fog összejönni az Új Világrend: www.youtube.com/watch?v=6sCioKnpHdY

Végül ne feledd, nem Cobra az egyetlen aki a jelezte a tömeges letartóztatásokat a teljesség igénye nélkül WIlcock,FUlford,Drake,SaluSa,Nidle,stb mind-mind ugyanarról beszélnek/tek.
Üdv,
FV

Agenor 2012.06.21. 12:06:29

Egyet értek FehérVándorral, várjuk ki a végét! Nem tudjuk, hogy mik zajlanak jelenleg a háttérben, szerintem az elkövetkező napokban sok mindenre választ fogunk kapni.

Természetesen nekem is furcsa (nem kicsit) ez a pénzkérős dolog, főleg az eddigi magabiztos üzenetek után. De úgy gondolom, hogy rengeteg dolog zajlik most egy időben, fizikai és asztrális síkon is, ami idővel láthatóvá fog válni számunkra is.

Én a magam részéről mindenképpen folytatom a közös meditációkat, mert az eddigiek mindegyike nagyon pozitív élmény volt. Pont ezekben a kaotikus időkben kell összefognunk, és folytatnunk a vizualizációkat, mert ezzel teremtjük meg közösen a pozitív változásokat.

Kajman 2012.06.21. 12:28:50

Még egy kis szösszenet:
Valamiért minket ide "hozott" valami. Olvasunk más oldalakat is persze. Biztos Ti is érzitek, csilingel az a kis valami benned, ha igazat olvasol, és berzenkedik, ha nem (ez az a kis belső iránytű).
Bennem most berzenkedik. Nem hiszem, hogy időponthoz kellene kötni a változást, de tudom, hogy valami történni fog. Hogy mikor nem tudom, de fog. Ez indított el, és ezért vagyok itt, ahogy valószínűleg Ti is.

Nakhla 2012.06.21. 12:37:32

Hát 21-e van. Ha ma nem is (sajnos) de a napokban kellene történnie valaminek.

JohaNN 2012.06.21. 13:22:54

Nem tudom, hogy ennek mennyi lehet a jelentősége nem is most történt a dolog(júni 6.-án történt állítólag).
"Valószínüleg több száz lázadót mészárolt le az amerikai hadsereg Michiganben."
Legalább is itt egy cikk.
www.pokolraveluk.com/content/index.php?option=com_content&view=article&id=79:michigan&catid=21:kuelfoeld&Itemid=58

Remélem nem gond, hogy belinkeltem.

zazuma 2012.06.21. 14:12:35

Ha igaz a hír, amit JohaNN belinkelt, akkor lehet valami abban, hogy nagy csapást mértek az Ellenállásra, ahogy egy előző hozzászólás utolsó mondatában írod. Nem félek, hanem kitartok a meditálások mellett, nem csak vasárnaponként, folyamatosan a sikerre gondolok.
Próbáljátok ki, ha van kedvetek: képzeljetek szivárvány fényeket azok köré, akiktől a békés megadást és visszalépést várjuk. Ez még a hétköznapi élethelyzetekben is segíthet. Így is sikerre visszük együtt a dolgot, csak ez lenne a hosszabb út, kivárom a végét, még korai bármit is mondani. Vigyázzunk, hogy negatív gondolatokat ne füzzünk tovább, mert a tudatmanipulálással azt is el tudják a sötétek érni, hogy belénk ültetnek gondolatot, ami nem is a miénk, mi még továbbfüzzük megteremtvén azt, amit nem akarunk. El kell üzni az ilyen gondolatokat és nehéz helyzetben is a továbblépésre, a fényminőségű gondolatokra fókuszálni. Velem aztán nem fognak szórakozni!

2012.06.21. 15:50:41

Üdv Mindenkinek!

Bár utolsó hozzászólásomat nem találom, talán tanulságos lenne MOST elolvasni...

Szerintem lépjünk hátra két lépést és tudatosítsunk néhány alapvető létigazságot, akkor az előttünk álló időket is nyugodtabban szemlélhetjük:

1. MINDEN változás, emelkedés, megvilágosodás belülről indul kifelé és nem kívülről befelé. Ha valaki maradt ott ahol van, annak hiába történik meg kívül bármi is. Ha meg is történik, ő nem lesz sem részese, sem szereplője. Ez kb. olyan, mint amikor a rádióm egy adott frekvenciára van állítva. Egy másik hullámsávon hiába adnak nagyon jó műsort. Semmit nem fogok belőle hallani. A megszabadulással kapcsolatos meditáció egy nagyon jó kiindulási alap. De ennek a mindennapjainkban is látható lenyomata kell legyen. Hogyan viselkedem a nap 24 órájában? Mennyire vagyok tudatos? Hogyan reagálom le a folyamatosan befelé jövő impulzusokat? Vasárnap este meditálok, hétfő reggel munkába menet üvöltök a kormány mögött kidagadó erekkel, a másik autósra? Feszült, ideges vagyok a hét összes többi napján, órájában? Belemegyek-e pitiáner hatalmi harcokba kollégákkal, szomszéddal, családtagokkal? Nézzünk körül az életünkben! Rengeteg mindent meg tudunk tenni MÁR MOST!

2. Az Univerzum szabályai egyértelműek és áthághatatlanok. Mindennek van okozata, tehát következménye. Ha a nap 24 órájában a "valóságomat" úgy építem fel, ami a háttérhatalom létezését támogatja, magam is energia-rabló vagyok, aki hatalmi harcokban tölti az idejét, akkor sikeres lehet-e az én meditációm? Szellemi szempontból a bennem élő háborús állapotokat nyomom ki a kollektív tudatmezőbe!!!

3. A spirituális, szellemi, "valódi" valóság szintjén NINCS DEMOKRÁCIA. Mindenki azon a szinten él, amilyen rezgést (szeretetet) elő tud önmagából hívni. Sem a menny, sem a pokol nem hely, hanem állapot kérdése.

4. Az akarat szabadsága miatt úgy a háttérhatalom és a mögöttük élő luciferi entitások, mint a Fény harcosainak meg van kötve a keze. Soha nem tudtam abban hinni, hogy az emberiség EGÉSZE kollektívan fel fog tudni emelkedni. Egész egyszerűen azért, mert nem is akar egy jelentős része. Ők még nem tanulták meg a leckét, és/vagy nagyon jól érzik magukat ebben a kozmikus dühöngő-homokozóban. Az akaratuk szabadsága miatt őket nem lehet felemelni. Ugyanakkor van egy nagy szelet, amelyik már nagyon ki akar jönni (egyre többen) és az ő szabadságukat is a kozmikus Rend szerint tudomásul kell vegyék. Előbb-utóbb, de legkésőbb december 21-től kezdődően! Addig tart ugyanis az a ciklus, ami lassan 13 ezer éve kezdődött. A "sötétség kora" akkor véget ér és a ciklusokra épülő Univerzum már nem fogja támogatni a tömegtudat pusztító oldalát. Ha a rendeződés megtörténik, akkora energia kell majd ahhoz, hogy valaki sötét legyen, mint most kell ahhoz, ha valaki a Fény harcosának tartja magát és úgy is él.
Így a szétválasztás előbb-utóbb elkerülhetetlen lesz!

5. Kicsoda Cobra? Számomra teljesen mindegy. Mert a mostani emelkedés nem tőle jön. Két forrása van: a normális emberi Lélek szeretete, méltósága, szabadsága, igazsága. A másik Forrás pedig maga a mennyei Atya. Szándékosan nem istent írok, mert az isten fogalmat tökéletesen besározták és eltorzították. Ő minden mindenben. Ha nagyon a mélyére nézünk önmagunk létezésének, mi ugyanúgy Benne vagyunk és végső soron Ő vagyunk, mint szülő Édesanyánk a Föld, vagy akár a plejádi Fényharcosok. Ő az összekötő kapocs teljes önvalónk felé és a teljes Világegyetem felé.
Hogy Ő is segít? Vagy a plejádiak? Vagy az angyalok? Persze hogy segítenek (de ehhez készen kell állni), hiszen ez a dolguk!
Hogy is mondta Jézus?:
"Aki közületek a legnagyobb, legyen a ti szolgátok"
A Fény és a Fény harcosai MINDENT MEGTESZNEK ÉRTÜNK, DE HELYETTÜNK SEMMIT.

6. Végezetül:semmiféle meditáció nem lesz KÍVÜL hatásos, ha ezzel párhuzamosan nem indulunk meg a bennünk élő Szellem (Atya) felé. Ha a meditáció előtt nem Hozzá fordulunk. Ha nem törekszünk egy élő folyamatos kapcsolatra Vele (igazi Önmagunkkal), mert Ő mi vagyunk, a személyiségünk legősibb, legigazabb Valódi része! El kell fogadjuk önmagunkat és utána megköszönni eddigi énjeinknek, hogy velünk vannak és segítettek idáig eljutni. Minden részünk fontos, elengedhetetlen. Ne kárhoztassuk se a testet, sem az elmét, sem az egót, sem az embert. Szolgálatuk szent a maga helyén. DE CSAK OTT! Mert a gyomor ne akarjon lélegezni, a tüdő ne követeljen magának sósavat, mert ő emészteni akar...
Először emeljük fel önmagunkat MI MAGUNK, mert nagyon régóta nélkülözi a figyelmünket és igaz szeretetünket. Utána fognak tudni kívülről is segíteni nekünk.

Agenor 2012.06.21. 16:44:20

Nagyon jó gondolatok, timurida!

Minden változás belülről, a saját MAGunk középpontjából indul. Amikor már el tudjuk fogadni magunkat, meg tudjuk szeretni azt Aki Valójában Vagyunk, onnantól kezdve ezt a belső Szeretet sugározni fogjuk magunkból, ezzel beindítva másokban is, a környezetünkben is az igazi Változásokat.

Tehát a legfontosabb tennivalónk az, hogy dolgozzunk Önmagunk feltétel nélküli elfogadásán, ebből következik majd Mindenki más elfogadása is, olyannak amilyen. Ez az év, 2012 a legtökéletesebb erre: a tisztulásra, a blokkok oldására, az Igazi felszabadulásra a negatív energiák alól.

Cobra egyébként már azzal hatalmas szolgálatot tett (nemkülönben FehérVándor és Benedictus :), hogy a közös meditációkról informált a blogján. Ha csak ezért indította volna, már ezzel sokat tett a Felszabadulásért/Felemelkedésért.

Érdekességképpen belinkelem Czeke András és Korsch Péter legújabb (pár nappal ezelőtti) Helyzetelemzését:
youtu.be/IhiRDJfO-Fg
Ők is beszélnek a vasárnaponkénti közös vizualizáció fontosságáról + az Arkhónokról, az Ellenállási Mozgalomról, a tárgyalásokról is többek között.

zazuma 2012.06.21. 17:38:30

@timurida: Nagyon jól összeszedett, világos gondolatok útján fejezted ki magad, nagyon tetszik és szerintem nagyon igazad van. Először is a mindennapokban kell bizonyítani, hogy mennyire vagyunk képben saját felelősségünkkel, az elindított gondolatainkkal, mennyire tudjuk magunkat elcsípni, hogy már megint min járatjuk a fejünket, hogyan viselkedünk különböző helyzetekben. Nagyon szép.

2012.06.21. 17:55:22

Köszönöm Agenor!

Próbáltam a szívemből és legjobb tudásomból szólni.
Mert Jézus (a valódi és nem azt amit fabrikáltak Belőle)megnyitotta, majd megmutatta az utat. Gondoljuk, hogy Ő ne lett volna tisztában azzal a sok szeméttel és mocsokkal, amit az akkori társadalom és vezető réteg: akár a zsidó nagytanács, akár a megszálló rómaiak elkövettek?
Tökéletesen tisztában volt vele.
Nem véletlen, hogy az Ő tanításainak a középpontjában az ember állt. Az Atya teljes jogú képmása. Azzal is tisztában volt, hogy az akkori vezetői réteg felett is áll egy sötét megszálló hatalom, ami nem emberi és nem földi: "A sátán az atyátok, és atyátok kedvére igyekeztek tenni, aki kezdettől fogva gyilkos, nem tartott ki az igazságban, mert nincs benne igazság. Amikor hazudik, magából meríti, mert hazug, és a hazugság atyja."

Viszont azt is tudta, hogy amíg az ember a sötét oldal ösztöneinek a rabszolgája: félelem, harag, indulat, bosszú, gyűlölet, türelmetlenség stb.stb., addig kívül is rabszolga lesz!

Hányszor elmondta a tanítványoknak: "Ne féljetek!". Vagy: "Emeljétek fel fejeteket, mert eljött a ti megváltásotok ideje!" vagy: "a Krisztus tibennetek van!"

Ezt a sötét rabszolgatartó réteget, akiknek a valódi vezetői nem is emberi testben élnek tényleg el kell távolítani és el is lesznek távolítva. Ami ránk hárul mint feladat, hogy a személyes életünkből takarítsuk ki a mentalitást, amivel megfertőztek minket. Függetlenül attól, hogy a külső világban mi történik. Ezzel kettős jót teszünk magunknak: egyrészt meggyorsítjuk a folyamatot. Másrészt ha ezeknek menniük kell, akkor nem fordulhat az elő, ami sok emberi lélekkel meg fog történni: miután érzései, gondolatai, cselekedetei hozzájuk kötődnek (azonos, vagy nagyon hasonló rezgésszint), akkor a kozmikus szabályok szerint velük fognak (mert velük kell) tartani.

Mert a rabszolgatartó és a rabszolga viszonya kettős és oda-vissza érvényes. Legalább annyira a rabszolga is megteremti a maga rabtartóját, mint viszont....

2012.06.21. 18:42:03

Még csak annyit, hogy mi mindent lehet már MOST is tennünk. (Aztán nem fárasztalak Benneteket ma már..)

Egy csodálatos film egy még csodálatosabb emberről, aki bármi is fog történni, már soha többé nem lesz rabszolga:

www.youtube.com/watch?v=HFmQTT87nmc

andros 2012.06.21. 19:20:33

Űdv,
csodálatos véleményeket,érzéseket olvasni bárhová is tekintek.-)
ahogy viszont a legutóbbi(jobban mondva legelső.-)) irásomban is szerepelt,számtalan ösvényt taposhatunk,sok tetszetős mókus űdvözöl valamennyiben:@timurida: soraiból is kiviláglik egy szép,belső ,szivközpontú űzenet,Adamussal való napi személyes kapcsolattartás is nem engedi,hogy eltévedj,voltaképpen,ha nem a lineáris időt szemléljük,hanem az abszolútot,akkor mi mindannyian már megvagyunk világosodva,csupán most az idő segitségével végignézzük,ki-ki igénye,kedve szt.hogy hogyan jutottunk el odáig,
szal ilyen tipusú véleményezést,mint az igen tisztelt timuridáé örömmel olvasok mindig és átjön a szeretet mélysége,
ám az itt szenvedélyesen intergalaktikus kalandokat kedvelő csapat egy szivvel-lélekkel,közös szivvel,EGY szivvel(csillaggyermeki mivoltból is eredendően)dobbanunk Cobra űzenetére és kell nekűnk a cirkusz is.-):háttérhatalom elleni küzdelem,tűndérmese-szerűen boszikkal szembenézve:-)
,mondjuk picit hiányolom a kozmikus humort,és pláne(az nevet igazán szivből,aki saját magán is tud nevetni)Cobra és a plejádok sok űzeneteiben ,legalábbis ami átjön az emberi kontaktok által túl morcos,mogorva dolgok vannak,tévedhetetlen hozzáállásunkkal,ellenségkép megjelenitésével,foglalkoztatásával,lehetne picit vidámabban is.-)
akinek az ufómentes,belső út a vonzóbb,leirhatok oylan Adamus anyagokat,amit nem találsz a neten sehol.-),mivel személyesen lett átadva,az is egy út és szintén önmagad teljessége felé vezet,elfogadva aspektusaid,elfogadva egód is,ám aki szenvedélyes lázzal kutatja a kozmikus lényekkel való kapcsolatfelvételt(emlékszem fiatalabb koromban 4-szer is rendeztem ufólehivást erdőkben,jeleket kitéve saját kis ezoterikus csoporttal,eredményesen is!),szal akinek autentikussága kivánja a magasan fejlett társadalmak léyneivel való kapcsolatfelvételt,az bátran és őszintén kopogtasson eféle ajtókat,mert kinyittatik ez is

Haloin 2012.06.21. 20:03:33

@timurida:

Szeretném megköszönni a linket.!

Haloin 2012.06.21. 20:10:19

Azt hiszem meg értettem valamit.!

FehérVándor 2012.06.21. 22:47:27

@Haloin: @andros: @timurida: @zazuma: @Agenor: @Nakhla: @Kajman: @set12&: @hbm27:
Először is köszönöm a rengeteg pozitív gondolatot,érzést,bölcseletet amit megosztottatok, nagy örömet okozatok a szívemnek!
Megérkezett a frissítés, letisztázódtak a dolgok, elkezdek gőzerővel fordítani, sajnos holnap rengeteg magánjellegű feladatom lesz, de igyekszem mihamarabb kirakni mindent.
Üdv és még annyi, hogy Nick Vujicic videó részleteket már láttam, de ezt így egyben még sosem, fantasztikus ez az ember, egy ajándék, tényleg minden iskolában le kéne vetíteni.
FV

Haloin 2012.06.21. 23:18:36

FehérVándor

Köszönjük neked és segítőid munkáját.!
/ s persze "cobrának" is/

Lassan tényleg olyanok leszünk mindannyian mint egy nagy fény család annak bánatával és örömével együtt.! :)
Bár talán soha nem is hagytuk el egymást.!

Smaly7 2012.06.22. 00:07:48

Ha a mai kommenteket olvasom, érzem az EGYSÉGET. Azt, ami a másikban is ott van mélyen, és amit én is így érzek ott mélyen. Minden iránytű észak felé mutat! Nincs más út, csak a szeretet útja. Érzem, hogy egyre többen törlik le a port az iránytűjükről és állnak be a jó, a helyes irányba. Köszönöm Nektek az élményt!
FehérVándor! Köszönjük, hogy segítesz nekünk ebben a hazafelé vezető úton és hogy magasra tartod a lámpásod, hogy lássunk is! Nézz egy picit hátra, már szép kis tömeg van mögötted! Gyerünk Testvér! Már tényleg nincs sok hátra!!!

envagyokbatman 2012.06.22. 00:36:03

volt egyfajta jóslatom nekem is 21.ére szóval szerintem ez sem véletlen. egyébként meg ha már mindenki itt van és figyel , higgyétek el nemhiába vagyunk itt. és a hiteteket nem kéne pont most elveszíteni.. közeleg valami nagy dolog..szerintem érezni mindenhol legalábbis én nagyon is érzem...minden olyan fura :) másrészt éjszaka akik nem tudnak aludni mint pl én , ajánlatos az eget figyelni már ha a felhők engedik az utóbbi 4 napom úgy telt el hogy minden nap láttam valami furcsaságot :) a meditációk nem csak vasárnaponként de minden nap hasznosak. a jóra való hajlás nagyon fontos.. én nem tudok ebben a világrendszerben élni, más lehetőséget nem látok magam előtt mint azt hogy valami történjen és megváltozzon minden.

elyshia 2012.06.22. 09:26:45

Üdv Mindenkinek!
Végigböngésztem a hozzászólásokat. Nagyon jó érezni az egységet. Ez az egyetlen út a változásra, a tudatosodás és az egység. Akkor is ha ezerféleképpen akadályoznak benne. Észre kell venni, hogy mindig is ez volt és ez ma is a módszer. Olyan ősi és még mindig alkalmazható: oszd meg és uralkodj! Jó látni, hogy egyre többen vagyunk akik ezt már látják.
Igen, meditáljunk naponta, és ébresztgessük embertársainkat. Nem azt mondom, hogy boldog-boldogtalannak meséljetek aki szembejön az utcán, mert hamar egy "önölelő pulcsi"ban találjátok magatokat:-) De akiben csak pislákoló lángját érzitek az ébredésnek, azt a fényt táplálni kell. Ez kötelességünk.
Legyünk egyre többen.
Namaste

zazuma 2012.06.22. 13:28:24

Üdv! Ugyanez jutott eszembe tegnap, hogy együtt olyanok vagyunk, mint egy fénycsalád, ahol igazán otthon érzi magát az ember!

zazuma 2012.06.22. 13:30:20

Nagyon örülök Nektek! Mi vagyunk a Nagy Csapat!

GoDisanAstronauT 2012.06.22. 13:40:27

@elyshia: Köszönöm, hogy megosztottad velünk! :) Használni fogom!

GoDisanAstronauT 2012.06.22. 13:51:54

@FehérVándor: Ha ajánlhatom, készíthetnél egy ilyen eseményt facebookon, magyar megfelelővel www.facebook.com/events/346035828798386/ Szerintem nagyon sok résztvevője lenne. A fordítás már megvan úgy is. Köszi!

zazuma 2012.06.22. 13:56:25

Cobra Operation Stardust 2 írása tetszeni fog sokaknak! Nagyon bizalomgerjesztő, van más megoldás is a meditációkon kívül! Egy különleges technológiát fognak alkalmazni. Örömteli olvasmány! Ti is örülni fogtok neki, ha le lesz fordítva.

ARVISURA 2012.06.22. 20:23:45

Nagyon boldog vagyok, hogy ilyen aktiv lett az élet ezen az oldalon!:D

zazuma 2012.06.22. 20:52:41

@elyshia: Köszi, ez tényleg szép!

Agenor 2012.06.23. 10:12:04

@elyshia: Nagyon jó írás, az áldás erejéről!

Pont most olvasom Joseph Murphy: Tedd magad gazdaggá! c. könyvét, és teljes egészében erről szól az is. Amit magadnak kívánsz, amit szeretnél bevonzani az életedbe, azt kívánd másoknak, őszintén tiszta szívből. Hihetetlen ereje van, és tényleg gyorsan működik a dolog. Rengeteg önsegítő módszert, pozitív megerősítést, és egy csomó sikertörténetet ír le Joseph Murphy a könyvében.

Itt el lehet olvasni a teljes könyvet:
www.scribd.com/doc/28340256/Dr-Joseph-Murphy-Tedd-Magad-Gazdagga
(oldalt katt az 'Enter Fullscreen' gombra, és kiteszi teljes képernyőre)

A könyvből az egyik kedvenc áldásom (amit mióta olvastam, minden reggel elmondok gondolatban): "Mindenki, akivel ma találkozok legyen áldott, legyen ihletett, és gazdagodjon minden lehető módon."

Ebben a videóban Kassai Csilla nagyon jól összefoglalja, hogy milyen erőteljesen, és gyorsan működik is ez:
youtu.be/OKkz513UmOs

2012.06.23. 10:44:28

Üdv!

Igen, jó érezni az EGYséget és az összetartozást.

Viszont lenne egy-két meglátásom és javaslatom a meditációval kapcsolatban. Összeszedem amit fontosnak tartok.

NE azt vizualizáljuk, hogy a háttérhatalom megadja magát! Szerintem ez egyrészt helytelen, másrészt nem is működik.
Miért?:
1.Azért, mert amikor mentálisan el akarom érni, hogy a másik fél megtegyen illetve ne tegyen meg bármit is, az messzemenően beavatkozás a szabad akaratba. Miután az akarat szabadsága a legalapvetőbb és legősibb törvény, ez még a legfeketébb és legsötétebb entitásoknak is védelmet, létüknek keretet nyújt. NEM SZABAD így belenyúlni a kérdésbe!!! Itt kezdődik a mágia és annak is a szürke, majd fekete határvonala.
Kemény következményei lehetnek. Egyénileg és csoportosan is.
2. Attól, hogy ők megadják magukat (feltéve, ha sikeres lenne egy ilyen meditáció-sorozat), attól még a földi ember nincs "beljebb".
3. Meg kell tanuljuk és meg kell tapasztaljuk a pozitív teremtést. Nem azok teremtik meg a békét, akik elutasítják a háborút. Hanem azok, akik szeretik a békét. Nem az válik igazzá, aki gyűlöli a hazugságot, hanem az, aki az igazságot keresi és szereti. Nem az válik szabaddá, aki megveti az elnyomást, hanem az, akinek lételeme a szabadság.
4. A háttérhatalom és a mögöttük álló sötét erők ellen csak azt lehet tenni, amit az ember a sötétséggel kapcsolatban tesz: FÉNYT gyújt. Ez egy aktív, teremtői aktus. Egy belülről kifelé áradó akció. Az az ember, aki dühösen (még ha az a harag jogos is!!!) bokszolja a sötétséget, semmit nem fog elérni, mert a sötétség lételméleti szinten NINCS. Mert a sötétség nem más, mint a FÉNY hiánya. Sötétséget nem lehet "gyújtani". Létrehozni is csak úgy, hogy elvonom, vagy megszüntetem a Világosságot.
5. Az is alapvető spirituális törvény és szabály, hogy amit tagadsz, vagy ami ellen harcolsz, azt erősíted!!! Ugyanis a gondolatban rejlő teremtői energiák ilyenkor felé áramlanak, erősítik őket, másrészt ha valamire, vagy valakire aki vagy ami VAN úgy fordítasz figyelmet, hogy közben tagadod a létét.... Ez fából vaskarika!

Kérlek Benneteket alaposan gondoljátok végig és ha igaznak találjátok, akkor módosítanunk kell a meditáció és vizualizáció tárgyában az eddigi gyakorlatot. Szombat reggel van. Ha FehérVándor is támogatja az ötletet, akkor mindenképpen a változtatást jelezni kell!

Konkrétan azt javaslom, hogy a háttérhatalommal NE IS FOGLALKOZZUNK a meditáció során. Még odáig se menjünk el, hogy bilincsben vezetik el őket, mert nem biztos, hogy attól még szabadok leszünk!
Amiről és amit mindenképpen erősítsünk meg és teremtsük meg a tudatát:
1. Szabadok vagyunk. Ez a szabadság a Teremtő Atyától származik. Tőlünk elvehetetlen és elidegeníthetetlen. Ez a szabadság már MOST jelen van bennünk és életünkben.
2. A Teremtő Atya bennünk, a szívünkben él. Soha nem hagyott el, mert az óceán és annak egyetlen cseppje ugyanabból az anyagból áll és alaplényegét tekintve ugyanaz. Ki az, aki meg tudja mondani, hogy kezdődik az egyik csepp és hol ér véget? Vagy hol kezdődik a "másik" vízcsepp a végtelen víztömegben?
3. Az igazság békét és egységet teremt. Senki nem több és nem kevesebb mint a másik, csak szolgálatunk és létezésünk tulajdonságai szerint vagyunk különbözőek. Így mindenki tud adni a másiknak!
4. A Földön az emberiség hatalmas tömegei ébrednek fel és emelkednek egyre magasabbra és magasabbra, mert megértették, hogy nem a hiányra épülő létezés, hanem a bőségben való ÉLET tudja egyedül megváltani és boldogítani az embert.

Érzitek mi a különbség a két megközelítés között? Hogy valami ellen, vagy valami mellett energiát mozgatni nem ugyanazt jelenti?

set12& 2012.06.23. 13:50:08

@timurida:
Nem tudja senki mekkora okkult erőt fejt ki a sötét oldal. Ha felhasznál mindent, óceánok folyók szél stb. erejét, főleg a víz erejét, mekkora erővel bírhatnak? Ezek a földi energiák nagyon erősek.
Az emberiség is ezt az energiát használja, és szívhatja, eheti ihatja az átitatott sötétséggel.

Ezeknek a földi energiáknak kellene jó gazda.

Meditálhat 1 millió ember a jóra, ha 3 milliárd éjjel nappal a szenvedésére gondol, és arra sincs ereje, hogy kicsit felemelje a fejét.
Nem biztos, hogy jól gondolom.

Agenor 2012.06.23. 14:40:57

@set12&: A tömeges meditációknak hatalmas ereje van!

Végeztek egy kísérletet még 1993-ban Washingtonban, amikor is több ezer embert hívtak meg közös meditációra. 8 héten keresztül minden nap meditáltak a békéért, és ahogyan nőtt a meditáló személyek száma, úgy csökkentek hihetetlen mértékben az erőszakos bűncselekmények. Azóta többször is megismételték, és mindig ugyanilyen eredményeket értek el.

Valahol el kell kezdeni, biztos vagyok benne, hogy hétről-hétre egyre többen fognak csatlakozni. Minél többen csináljuk, annál nagyobb ereje lesz, az energiák pedig összeadódnak sokszorosan. :)

Ajánlom Neked is, és mindenkinek aki még nem látta ezt a videót (4:55-től a kísérlet):
youtu.be/5WoAZLB3o5U

2012.06.23. 15:06:32

@set12&: A kérdésed nagyon jó.
De én másképp látom. Mert biztos vagyok benne, hogy a fény energiái sokkal erősebbek, mélyebbre hatnak, átfogóbbak. Több okból is.
Egyrészt a teremtés alaplényege az isteni rend, másrészt önállóan is tud létezni a pozitív oldal.
Ha megnézed a sötét oldalt, nekik mindig szükségük van egy gazdatestre. A szeretetből félelmet, a hitből reménytelenséget, az igazságból hazugságot kreálnak. De önállóan egyik negatív tulajdonságuk sem működőképes, mert a "sötét oldal" bármely oldalát nézed, az alapja végső soron a jó. Magyarul: minden rossz, egy elrontott jó.

Gandhi vagy Martin Luther King. Gondolj bele! Több száz millió ember kiszolgáltatottságát, reményvesztettségét, előítéleteit, haragját és félelmét tudták nem ellensúlyozni, hanem meghaladni és a mérleget átbillenteni. Az egyik egy világbirodalmat győzött le, a másik évszázados előítéleteken és gyűlöleten lett úrrá.

Tényleg nincs demokrácia szellemi, spirituális kérdésekben. Legalábbis az általunk ismert "polgári demokrácia" (ami egy blöff és átverés) szabályai nem érvényesek. Ahol egy rablógyilkos szavazata (ha nem tiltották el a közügyektől), azonos értékű Teréz anya szavazatával...
Erre mondják, hogy "no comment".

Ki mekkora energiát tud megmozgatni? Egyébként szellemi oldalról egyszer olvastam egy közleményt. Ahol 0,5%-1% közé teszik azt a "tömeget", amelyik már pozitív irányból bele tud nyúlni a kérdésekbe.

Ha megfigyeled, az elmúlt 20 évben, egyetlen jelentős tervük sem sikerült, vagy nem úgy sült el, ahogy szerették volna.
2012-re tervezték az Új Világrend teljes bevezetését és erre az évre el szerették volna érni az 500 milliós lélekszámot. Nem tudtak sem általános háborút, sem nukleáris összecsapást kiprovokálni, elsősorban a Közel-Keleten. Az értelmes emberek előtt már egyértelmű és tudott a létezésük, az évszázados inkognitónak befellegzett. A világ pénzügyi rendszere romokban, már egyetlen normális ember sem hisz nekik és ma már jelentős társadalmi rétegek vannak tisztában a pénz "teremtésével", a hitelpénz valódi természetével. Irakban Afganisztánban beragadtak, mint egy mocsárba, Kína és Oroszország pedig egyértelműen jelezte: eddig és ne tovább! Az ikertornyok és a Pentagon elleni támadás hivatalos verzióját értelmes ember nem veszi komolyan, az emberi jogok sorozatos és durva megsértései és az indokolatlan tömeggyilkosságok pedig felfedték igazi arcukat.
Az általuk létrehozott évezredes vallások bukóban, erkölcsi hitelük elpárolgott és ma már nagyon keveseket lehet a haragvó istennel és az örök pokollal riogatni.

Elhiszed, hogy nagy sz*rban vannak?
Kifutottak az időből és az emberiség nagy-nagy része ébredezik.

GoDisanAstronauT 2012.06.23. 15:46:24

@timurida: 100%-ban egyetértek veled, és úgy gondolom, hogy az idő amikor boldog, békés élet lesz a Földön és újra összhangban leszünk a Földdel hihetetlenül közel van. Érezni lehet a levegőben meg, hogy két hete nem tudok aludni csak 3-4 órákat :D Hajrá tudatosság! Meditáljatok minden nap! :)

zazuma 2012.06.23. 16:52:33

@GoDisanAstronauT: Igen hajrá, meditáljunk minden nap!

zazuma 2012.06.23. 17:00:21

Elgondolkodtatott Timurida írása. Javarészt egyetértek, csak abban nem vagyok biztos,hogy pusztán az a tény, hogy vizualizáljuk a háttérhatalom békés "lelépését", ez elindulna a fekete mágia irányába. Azért nem, mert nem viszünk bele akaratot a vizualizációba, inkább kívánjuk a békét, amibe a sötét oldal egyre jobban nem fér bele. Ők is egyszer megdolgoznak a maguk aranykoráért és mások fogják őket hátráltatni az elérésében. Tehát nem ellenük dolgozunk, mert létjogosultságuk van itt lenni egy darabig, hanem a béke mellett. Legalábbis nekem ez a hozzáállásom. Másrészről ha valakinek, Cobrának tisztában kell lennie a fekete mágia "határvonalával" hiszen emelkedett tudatosságú lényekkel dolgozik együtt és folyamatos kapcsolatban van a Forrással. Nem hiszem, hogy olyan dologhoz nyúlna, ami negatív karmát jelentene neki és követőinek.

2012.06.23. 17:19:55

@zazuma: Egyetértünk!

A kérdést azért vetettem fel, mert különbözőek vagyunk, különböző vérmérséklettel, érzésekkel, akarattal, esetleg elkeseredéssel, jogos indulattal, vagy türelmetlenséggel.
A másik akarata, sorsának, életének külső befolyásolása, azt mindenképpen egy határsávnak látom, amit jobb elkerülni.
Ha magunkat felemeljük, akkor a létezési területük belőlünk, mint egy parazitának a gazdatestből, az Univerzum szabályai szerint úgyis mindenképpen megszűnik. De nagyon pontosan kell látnunk és tudnunk, mit, miért és hogyan.
Mert a szellemi befolyásolásnak ez a formája is működik! Szerintem azért is kell ezeket a játékszabályokat előbb-utóbb tisztázni, hogy sanda szándékokkal ne tudjon senki becsatlakozni.
Mert abban a másodpercben, - és ne legyenek illúzióink - először fogunk tudni egy nagyot dobbantani a lábunkkal, abban a másodpercben tudni fognak rólunk. Akkor pontosan ezek a szigorúan betartott szabályok fognak megvédeni.

Tetszik vagy sem, ez egy spirituális háború, ahol nekünk nem szabad ellenség(képünk) legyen, de minket komolyan ellenségnek fognak tartani.

zazuma 2012.06.23. 18:18:00

Az biztos, hogy egy pontnál tovább nem lesznek engedve, szó szerint meg lesznek állítva egy speciális nanotechnológiával, ha nem adják meg magukat. Az Atya megad egy határvonalat, amit nem léphetnek már át,a meditáció szerintem erre készíti fel őket, hogy erre számíthatnak, ha nem adják meg magukat. Eddig és ne tovább. Itt a Földön mi mutatjuk meg ezt a határvonalat a fentről jött meditáció szerint. Ha azt vizualizáljuk, hogy nincsenek a közelünkben sőt a Bolygón sem, tehát a szabadságunkra koncentrálunk, akkor ez úgy is igaz, azaz úgy nincsenek, hogy visszalépnek és így távolodnak tőlünk. Remélem érthetően írok.
Olyan ez, mintha az Atya azt mondaná, hogy most azt a dolgunk, hogy mutassunk stoptáblát aminél ők persze nem állnak meg, aztán a stoptáblával már meg kell kocogtatni a fejüket. Ez nem durva beavatkozás, az lenne a durva, ha még mindig hagynánk őket jóval a stoptáblán túlra menni. A magunkét meg kell tenni. Senki sem akar negatív karmát magának, pláne mi A spirituális háborúba sajnos vagy nem sajnos de ez még belefér. Mihály Arkangyal sem "borotválkozni" használja a kardját, hanem a sötétség megállítására, eltávolítására. Most egy sima angyalkás meditáció kevés lenne, most harci helyzet lévén az eszközök mások. Nem a másik orcánkat kell odanyújtani, ahogy a vallás tévesen tanítja.
Egyszerűen nem hiszem, hogy az Égiek téves információt adnának és negatív beavatkozásra vennének rá minket. Ha így lenne, akkor megszívtuk. Ennek utána nézetek látó, csatornázó ismerőseimmel. De Cobra eleve csupa ilyenekkel van tele. Egyébként is ha ez sarkalatos kérdés, hamarosan válasz érkezik erre a honlapjára. A bennem motoszkáló kérdésekre mindig kaptam választ napokon belül az oldalán.

Kajman 2012.06.23. 18:26:46

@timurida:

Az utolsó bekezdésed: igen így van! A baj az, hogy nekünk, MOST kell felvennünk a kesztyűt.
Nekik nagyon nagy tapasztalatuk van benne, mi pedig régen elfeledett, előlünk - emberek elől - eltitkolt "fegyvereinkkel" próbálunk harcolni.
Itt jön az előző bejegyzésed egyik sarokköve: "Értünk mindent megtesznek, helyettünk semmit!"
Hát akkor mi is megtesszük. Egyre többen, egyre tudatosabban. Tudjátok: Sok lúd disznót győz. :)

2012.06.23. 18:57:08

Barátaim!

Egy kis "spirituális matematika", hogy lássuk, az emberi tudatnak mekkora hatalma van!
A teljes cikk itt érhető el:

www.thesecret.hu/8-rezges-torvenye_merkaba

Egy részlet:

"Mivel az ERŐ skálája logaritmikusan növekszik, egyetlen 1000-es tudati szinten álló avatár is már tökéletesen ellensúlyozza az egész emberiség teljes negativitását. A kineziológiai teszteléssel a következő eredmények születtek: Egy 700-as szinten álló egyén ellensúlyoz 70 millió 200-as alatti szinten állót Egy 600-as szinten álló egyén ellensúlyoz 10 millió 200-as alatti szinten állót. Egy 500-as szinten álló egyén ellensúlyoz 750 ezer 200-as alatti szinten állót. Egy 400-as szinten álló egyén ellensúlyoz 400 ezer 200-as alatti szinten állót. Egy 300-as szinten álló egyén ellensúlyoz 90 ezer 200-as alatti szinten állót. Tizenkét 700-as szinten álló egyén megfelel egy 1000-es szinten lévő avatárnak."

Kivonatolva a cikkből az érzések rezgésszámai és félelmetesen megmutatja,hogyan tartottak minket lenyomva! Megmutatja, hogy a világ pénzügyi helyzetével, a háborúkkal, "terrorizmussal" stb. miért operálnak. Sokáig nem értettem, miért szivárogtattak ki információkat magukról, az új világrendről, a chemtrail-ről, a tervezett népirtásokról. Persze ez megint visszafelé sült el nekik, mert az emberiség értelmes része nem besz*rt, hanem kezd felállni!:

20-szégyen
30-büntudat
50-fásultság
75-bánat
100-félelem
125-vágyakozás
150-harag
175-büszkeség
200-bátorság
250-pártatlanság (már nincs ítélet)
310- hajlandóság (a hajlandóság azt jelenti, hogy az illető leküzdötte az élettel szembeni ellenállását, és elkötelezetté vált a részvétel iránt)
350-elfogadás (ezen a tudati szinten jelentős átalakulás megy végbe, amint az egyén megérti: ő maga a forrása és egyben teremtője is élete létélményének)
400-ésszerűség (racionalitás)- (az elvont fogalmak egyre fontosabbakká válnak - képes nagy mennyiségű és bonyolultságú adat kezelésére, gyors és helyes döntések meghozatalára, a kapcsolatok, a fokozatok és a finom különbségek részletekbe menő megértésére és a jelképek alkalmazására)
500-szeretet
540-öröm
600-béke
700 és 1000 közötti állapotok a megvilágosodás állapotai

Kajman 2012.06.23. 19:35:40

@timurida:
Köszönöm ezt elolvasom :)

zazuma 2012.06.24. 20:12:25

Ezért elég az emberiség 0,5-1 %-a a feljebb lépéshez, maguk után húzzák a többieket.

zazuma 2012.07.07. 15:49:07

@andros: Kedves Andros! Szívesen olvasnék Adamus anyagokat, amiket említettél (személyesen lett átadva). E-mailcím megadása szükséges? Gondolom a terjedelem akkora lehet, hogy nem ide a hozzászólásokba tennéd. Az e-mailcimet beírom ide a hozzászólásokba, ahogy jelentkezel. Üdv, Zazuma

andros 2012.07.07. 22:23:20

@zazuma: valamit félreérthettél..,ami személyesen lett átadva az mind Velem kapcsolatos,saját ösvényemmel,ezért személyes,Adamus személyes,nekem szánt beszédében aligha arra szánta,hogy másokkal megosszam,szivesen megteszem mondjuk,de akkor beszélnem kell saját duálpár-kérdéskörömről,saját ösvényemről részletesen,gondolom nem ez érdekelne:-),

viszont megtalálható minden sholdja a neten,Geoff-féle közvetitésben,ahogy Dóri általi www.adamus-saint-germain.hu oldalon is bőven van csemegéznivaló,sőőőt
Dórinak van saját oldala,ahol félig-meddig Adamus irásaival,tanácsaival szembesűlhetsz,és magadra alkalmazhatod,de ez is Dóri útjára való rápillantással érhető el,az ő magasröptű elmebeli bonyolúltságával,,kölcsön adva szemeit"ami picit eltér a Geoff-általi elmét pihentető közvetitésektől,ez pont az elmét dolgoztatja meg alaposan.-)..ha kiváncsi lennél eme oldalra,szivesen megadom

andros 2012.07.07. 22:33:31

szal,talán Cobra emlitette,hogy egy közvetités a csatornázó szűrőjén átjutva biza tartalmazza annak gondolatait,sajátos felfogóképességét,sajátos nyelvezetéhez alkalmazkodva adja át A a közvetitéseket,sok ismerősöm túlságosan bonyolúltnak találja Dóri általi anyagokat,hisz az alaposan megtornáztatja agytekervényeid,mig a Geoffé lufiszintű ,elmét teljesen nélkűlöző,habkönnyű olvasmány,

mindkettő jó,persze ezt mindig a kedves olvasó dönti el,sajátos szűrőjén átjut-e vagy sem,nekem mondjuk mindkettő tetszetős és tanúlságos,
amikor Geoff általi közvetitésen voltam Bp-en,amikor itt járt,nem volt A-val tudatos,személyes érintkezésem,ám Dóri által rengetegszer szerencsém lett ehez,hiszen Dórival anno személyes baráti kapcsolatot is kialakithattam

andros 2012.07.07. 22:48:57

szóval csak annyit szerettem volna mondani,hogy bizony ennyire belső út ez mindannyiunk számára,valami vagy megszólit,vagy nem,valami vagy nekűnk szól és szivűnkkel igaznak érezzűk,vagy nem,ha nem,ha a közvetitő is ellenszenves és nem tetszetős a leirt közvetités,akkor huss el onnan,mert az nem nekűnk való,intuiciónk nemhiába jelez.-)
tjképpen most számtalan irással találkozhatunk a neten,részemről kettő dolgot veszek figyelembe ilyenkor(na ezt is Adamustól tanúltam:-)
az információ rólam szól,nekem szól,és benne vagyok-e?azaz megszólit-e?ha nem,nincs semmi dolgom vele,az csupán figyelemelterelés önmagam autentikus útjáról

andros 2012.07.07. 23:05:26

még mindig érzem,hogy bizonyos gondolatokat le kell irnom..,mindannyiunk irása elsősorban saját magunk számára fontos,a mi úgymond,,egyetemi vizsgánk egyike"szűkséges párbeszédet folytassunk önmagunkkal,és erre -legyökereztetett módon- az irás a legalkalmasabb,
amikor elkezdtem nagy lendűlettel és önmagam maradéktalan átadásával ama szemléletmódom,amiben dimenziókat akartam volna leirni(tényleg neten nem található módon),akkor saját magamnak lett volna ez igazán fontos,hogy megnézzem,hogy tűkröt tartsak önmagam számára,hogy hol is tartok most az útamon?..mi az,amit megértettem,mi az,amit legyökereztettem a gyakorlatiasság útján keresztűl-csak a már emlitett felkar-izomgörcsöm,ami 3 hétig tartott és irásképtelenséget eredményezett itt,az biza jelenleg már múlandóban van,de most egy megmagyarázhatatlan mélységű örvénybe érkeztem-persze ez kapcsolatban van az itteni tájakra jellemző hőséggel,ami Európa más részein nem ennyire fullasztó,olyan energiákat integrálunk be,foagdunk,intergalaktikus energiákat,amelyek most per pillanat inkább hallgatásra késztetnek,
3 hete áradtam volna egészen érdekes módon a 3.,4.,5.és 6. dimenziók ábrázolásával egy érthető példán keersztűl,egyben beléptettem volna magam a saját magam teremtette,a jelenben teremtette világomba,pont a leirással,amibe belefeledkeztem volna

H Károly 2012.07.08. 15:36:33

@andros: Kedves andros. Igazán érdekelnének a gondolataid ez ügyben. Esetleg ilyenkor nem lehetne mondjuk felvenni diktafonra a gondolataidat? Mondjuk ez csak egy tipp de fel lehet venni egy laptopra is egy erre a célra megfelelő programmal is.Tényleg érdekelne a téma úgyhogy kérlek ne fogd vissza magad. :D Üdv.

zazuma 2012.07.08. 20:22:03

@andros: Üdv Andros! Szerintem se fogd magad vissza, már ketten vagyunk az érdeklődők táborából. A dimenziókról tudni valamit mindig érdekes számomra.
Elnézést, ha félreértettem valamit korábban, megkevert egy mondatod, miszerint leírhatsz olyan Adamus anyagokat, amik nem találhatók a neten sehol, (mivel személyesen lett átadva) és ebből azt értettem, hogy felajánlod átadásra ha valakit érdekel, és ebből én nem éreztem, hogy ez személyreszóló, elnézést kérek mégegyszer.

Kajman 2012.07.08. 20:54:57

@andros: Szintén érdeklődő vagyok :)
süti beállítások módosítása