2012 Felemelkedés

Óriási átalakulás zajlik jelenleg Földünkön, ennek részleteiről szeretnénk beszámolni a magyar olvasóknak. Cobrának, a www.2012portal.blogspot.com szerkesztőjének az összes fontosabb írását lefordítjuk és közreadjuk, emellett David Wilcock-tól fordítunk cikkeket. Kapcsolat: fehervandor777@gmail.com vagy benedictus89@gmail.com

Bejegyzések

Keress minket a Facebookon!

?

pill_2.jpg

Az igazságról

"Minden igazság 3 szakaszon megy keresztül. Először kinevetik,kigúnyolják. Azután erőszakosan szembeszállnak vele. Végül pedig elfogadják, mint magától értetődő tényt." Arthur Schopenhauer

Változás

"Magad legyél az a változásamit a világban látni szeretnél." Ghandi

HTML doboz

Eckhart Tolle/David Wilcock; érzelmeink,gondolataink teremtő ereje; a Most Hatalma

Thrive c. dokumentumfilm, szinkronizált

Thrive c. dokumentumfilm, magyar felirattal

Címkék

144000 (1) 2012 (34) 9/11 (2) Agartha (1) American Kabuki (1) Apokalipszis (2) Aranykor (3) Arkhón (4) Armageddon (1) asztrálsík (1) Atlantisz (2) Barbara Hubbard (1) Benjamin Fulford (2) Cabal (12) Chemtrail (3) Cobra (21) Csakra (2) Csillagpor 2 (1) David Icke (1) David Wilcock (5) Disclosure (2) Drake (4) ego (1) élet (14) Ellenállási Mozgalom (9) Első Kapcsolatfelvétel (10) érdekesség (3) érdekességek (12) Esemény (11) ET (3) éter (2) FED (3) Fehér Lovagok (1) Fehér Sárkány Társaság (2) Felemelkedés (30) Felemelkedett Mesterek (5) Felfedés (2) Fényháló (3) Fény győzelme (2) FÖldönkívüli (1) Földönkívüli (13) Forrás (4) Foster Gamble (1) Fulford (2) Gabonakör (2) gabonakörök (1) Galaktikus (4) Galaktikus Könföderáció (1) Galaktikus Konföderáció (5) Galaktikus Központi Nap (1) Galaktikus rokonok (2) HAARP (3) Háttérhatalom (14) Illuminátusok (13) ingyenenergia (3) ingyenenregia (1) Ishtar Antares (1) Istennő (2) Jezsuita (6) Karma (1) Klónozás (2) Lemondások (1) maja (1) materializáló kamra (2) MEditáció (1) Meditáció (11) Mennyei Beavatkozás (1) Nassem Haramein (1) Nibiru (1) Occupy Mozgalom (1) P2 szabadkőműves frakció (1) Pentagon (1) Plejádok (4) Pólusváltás (1) Pólusváltozás (1) Pozitív Katonaság (3) Reptiliánok (1) Rockefeller (2) Rothschild (5) Rotschild (1) Saint Germain (1) Szabadkőművesek (1) Szeretet (13) tachion (1) társadalom (11) társdalom (2) teleport (1) Templomosok (3) Terv (1) Thrive (1) Tömeges letartóztatás (2) Tórusz (1) UFO (13) Új Világrend (1) Vénusz átvonulás (2) White Dragon Society (1) X-bolygó (3) Yamashita (1) Címkefelhő

Térkép

Innen jöttök

HTML doboz

Utolsó kommentek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

HTML doboz

•Frissítés,"Csillagpor akció", A Fátyol, gondolatok

2012.06.23. 18:12 FehérVándor

Kedves Olvasók,

nagyon nagy örömömre szolgál, hogy ilyen jó kis közösség kezd kialakulni, remek volt olvasni a sok bölcs, szeretetteljes kommentet az előző bejegyzés alatt.
Mielőtt a cikkekre térnénk szeretnék beilleszteni ide 4 videót, amelyek úgy érzem mindenkinek hasznosak lehetnek,a  cikkek előtt-után-közben-helyett :)

Az első és egyben legrövidebb videó Matt Hardingnak, a világot körbetáncoló srácnak a 2012-es videója, remekül rávilágít arra az Egy-ségre amelyet az évezredek folyamán sikerült elfelejtenünk:




Az Amerikai szépség c. film egyik legszebb jelenete :) "Néha úgy érzem, olyan sok a szépség a világban, ki se bírom"



A következő egy "SpiritScience"(kb. SzellemiTudomány) sorozat első tagja. Rengeteg kérdést könnyen érthető formában mutat be a  16 részes sorozat kezdve a gondolatok erejétől,csakrákról,valós történelmünkről, az Élet Virágáról, Felemelkedésről, asztrális utazásról, stb. Ha elindítod a videót, van egy "CC" gomb a jobb alsó sarokban, arra rákattintva lehet kiválasztani a magyar feliratot.

A negyedik pedig Nick Vujicic, a kéz és lábak nélküli ember egy teljes előadása, amelyet középiskolásoknak tartott. Láttam már korábban részleteket tőle, de így egyben az előadást még soha, ha valamire azt lehet mondani, hogy csoda, akkor ez az ember mindenképpen az, azt hiszem átértékeled az életed és gondjaidat ha végignézed. 45 perc, de megéri bőven. Köszönet érte timuridának.


-

Továbbhaladva, ez a komment a legutóbbi cikk alá érkezett Cobra oldalára, hiszen a korábbi bejegyzések felkavarták az állóvizet és nagy hozzászólás kavalkád alakult ki, ami folytatódott ezalatt a cikk alatt is. Azért teszem közzé, mert úgy érzem értékes, és számos pontjával egyet tudok érteni illetve ki-ki még kiegészítheti, módosíthatja  saját igazságával. Tehát következzenek Mitayuke Oyasin szavai, hogy Ő miképp éli meg ezeket az időket, milyen elvek alapján létezik. E/1-ben van megfogalmazva természetesen, a könnyebb érthetőség kedvéért.

„Indián útmutató a mindennapi élethez, ahogy azt egy cseroki indián gyógyító megosztotta velem évekkel ezelőtt:
Fogadj el
Engedj
Ismerj el
Légy hálás

Szóval itt a nagy komment kavalkádban arról kinek van igaza és kinek nem, szeretném megosztani a saját világlátásomat:

Én elfogadom… hogy rengeteg dolog történik a háttérben és hogy személyesen nem áll módomban leellenőrizni, hogy pontosan mik ezek, nem számít ki osztja meg a „belsős információit” vagy a „valódi igazságot”.  Végül úgyis az egyetlen „igazság” az, ahogy élem az életem pillanatról pillanatra. Pont. Elfogadom a saját igazságom és hogy a Isten/Forrás/Teremtő egy darabkája bennem él.

Minden igazság számára teret biztosítok, hiszen minden élőlény isteni és mindegyiküknek szerepe van az Isteni Tervben és annak kibontakozásában. Minden Egy. Megengedem a saját igazságomnak, hogy rezonáljon velem anélkül, hogy megpróbálnám másokra erőszakosan ráerőltetni. Mindenki számára engedem, hogy a saját Isteni Ösvényükön menjenek.  Engedek,engedek,engedek bármilyen  késztetés nélkül, hogy ráerőszakoljam a saját igazságom másokra.(Ez nem azt jelenti, hogy értelmes keretek között ne oszd meg másokkal a nézeteid, vagy csak úgy "elhintsd a magokat" amelyek később kihajtanak,  hanem, hogy az erőszakos 'hittérítés' mindig kontraproduktív.. FV)

Elismerem, hogy senki felett nem állok, ezáltal senkit nem próbálok arra kényszeríteni, hogy a saját igazságomat kövesse.  Elismerem, hogy minden élőlénynek  megvan a joga a saját élményeihez, tapasztalataihoz, hitéhez és érzéseihez, anélkül viszont, hogy ezt félelemkeltéssel, rosszindulatú hozzászólásokkal, nevetségessé tétellel és arroganciával másokra erőltesse. Elismerem a saját erőmet, hogy eltávolodjak az erőszakos megnyilvánulásoktól.

Hálás vagyok a leckékért a a saját életemben illetve azokért, amelyeket mások életen keresztül tapasztalhatok meg és láthatok. Hálás vagyok az egyedi szerepemért az Isteni Terv kibontakoztatásában, nem számít más számára mennyire csekélynek is tűnhet ez a szerep.  Hálás vagyok azokért, akik a szeretetet terjesztik bármilyen más hátsó szándék nélkül.  Hálás vagyok a kedvességért és a megbocsájtásért.  Hálás vagyok azokért, akik rezonálnak velem, mert fenntartanak a felszínen. Hálás vagyok azoknak is akik nem értenek egyet velem, hiszen új szemszögeket világítanak meg és részt vesznek a fejlődésemben. Végül hálás vagyok a lehetőségért, hogy a Földanyán élve megoszthatom a szeretetemet és fényemet másokkal, legfőképp azokkal akik maguktól erre képtelenek.

Sok szeretet mindenkinek
Mitayuke Oyasin”

És akkor következzen az első cikk. Rendkívül érdekes, viszont nyitottság szükségeltetik az olvasáshoz!
FehérVándor

 

Csillagpor 2(Operation Stardust 2) akci
Írta: Cobra
Fordította: FehérVándor

Forrás:  http://2012portal.blogspot.co.uk/2012/06/normal-0-microsoftinternetexplorer4_21.html

 

 

Ezen a ponton nyilvánvalóvá vált, hogy a háttérhatalom tagjai nem kívánják megadni magukat. Innentől fogva a tömeges letartóztatások terve van ismét érvényben. A tárgyalásokkal eltöltött idő azonban nem volt hiábavaló. A háttérhatalom megkapta az esélyét, de ők elutasították a nagylelkű ajánlatot. Ez a protokoll lehetővé teszi, hogy innentől a pozitív galaktikus rokonaink aktívabban beavatkozzanak. A Galaktikus Kódex Negyedik Rész/Második Alfejezet kimondja, hogy a Galaktikus Konföderációnak elidegeníthetetlen és feltétel nélküli joga, hogy alkalmazza a Galaktikus Kódexet és a Kódex rendelkezéseinek megsértésével szemben katonai erővel lépjen föl, amennyiben szükséges.

Ez az alfejezet biztosítja a jogi alapot a megszállt bolygók katonai erő általi felszabadításához. A Konföderáció katonai erői eltávolítják vagy segítséget nyújtanak a helyi Pozitív Katonaság számára a Sötét Erők elmozdításában és megoldják a túszhelyzetet.

Stardust.jpg

A Csillagpor 2 akciót a Plejádi flotta hajtotta végre( korábban olvashatóak voltak a blogon ehhez tartozó kódolt üzenetek, min pl: Evaluate Stardust 2 , Stardust 2 operational, Stardust 2 complete szerk. megj.). A Csillagpor kódnév egy speciális, nagyon fejlett nanotechnológiát jelöl. Ez egyfajta por, amely apró nanórészecskékből áll össze és bele lett juttatva a háttérhatalom tagjainak a testébe( egyfajta „kozmikus chemtrail”.) Ezt a nanoport semmilyen földi technológiával nem lehet eltávolítani. Amennyiben aktiválódik egyszerűen leblokkolja az egyén központi idegrendszerét, és az illető nem tud megmozdulni, de semmilyen maradandó károsodást nem okoz(nem világos, hogy minden tag testébe került vagy csak egyes emberekbe. szerk. megj.). Az Esemény kezdetekor lesz aktiválva, hogy megakadályozza a háttérhatalom tagjait abban, hogy elkezdjék azt a pusztítást amit terveznek.

A Csillagpor 2 akció célja, hogy ellensúlyozza a háttérhatalom „Doom33”(Végzet33) tervét, amellyel a Sötét Erők készülnek a letartóztatások esetére. (Bővebben az akcióról a lenti cikkben. szerk. megj.) A Pozitív Katonaság akcióival karöltve ez a művelet alapvetően sakk-matt-ot jelent a háttérhatalom számára. Ez a technológia NEM lesz aktiválva az Esemény előtt. Fontos, hogy a Pozitív Katonaságnak és a rendfenntartó erők tagjainak továbbra is ki kell venniük a részüket az akcióból. A Csillagpor 2 célja, hogy megkönnyítse a folyamatot.

Amennyiben a magasrangú háttérhatalmi tagok számára bizonyíték kell, hogy a technológia működik, ez megoldható.

Én továbbra is azt javasolnám, hogy adják meg magukat mielőtt az Esemény megkezdődik vagy akár az Esemény alatt. Akik együttműködnek és megadják magukat megkönnyítik a saját helyzetüket.( Bővebben az Eseményről, 2012 Tervhttp://2012felemelkedes.blog.hu/2012/05/03/2012_terv hozzá kell tennem, hogy az egyes fázisok időtartama az áprilisi helyzet alapján volt kalkulálva, azóta ez sokat változott, leginkább a rendelkezésre álló idő lecsökkent. A háttérhatalom felszámolásahttp://2012felemelkedes.blog.hu/2012/05/18/a_hatterhatalom_felszamolasa_eltavolitasa ebben is lehetnek kisebb-nagyobb változások. szerk megj.)

Ezenfelül szeretném kihangsúlyozni, hogy a háttérhatalom tagjainak a családtagjai általánosságban nem követtek el semmi rosszat, és nem megbéklyózásra, hanem gyógyulásra van szükségük. Itt egy bátor vallomás a Rockefeller családból(angol!): http://iamstasha.blogspot.co.uk/2012/06/my-dirty-little-secret-im-rockefeller.html

Azt javasolnám, hogy a hasonló helyzetben lévők álljanak a nyilvánosság elé vallomásaikkal, helyet fogok adni ezen a blogon számukra. Sokaknak ez gyógyító hatású lesz.

Ahogy korábban is számtalan alkalommal mondtam, nem tudom mikor fog az Esemény megkezdődni. Emberi lény ezt nem tudhatja, a kezdet jele a Forrástól jön.

Igen lehet, hogy néhány nap. Nincs rá garancia. Tíz évvel ezelőtt nekem 2012 áprilisa lett megadva. Most június van.. Az egyetlen dolog amit bizonyosan állíthatok és tudok, hogy 100%, hogy meg fog történni. Beszámolok a fejleményekről, ahogy érkezik további hír.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Szerettem, volna bővebben írni az asztrális és éteri síkokról, hallottam már róluk, de nem mondanám, hogy sok mindent tudok is egyben, nézelődtem, és angolul illetve magyarul max. teozófiai(http://hu.wikipedia.org/wiki/Teoz%C3%B3fia) kiadványokban vannak igazán érthető leírások a témáról, de most az időm korlátozott és nem tudom magam mélyebben beleásni a dolgokba,  úgyhogy magyarázatként a végére Miczo barátom megjegyzéseit fogom csatolni. Mint mindig, mindenki használja belső hangját/iránytűjét, én személy szerint úgy érzem a cikkben olvashatóak fedik a valóságot.
FV



A Fátyol

Írta: Cobra
Fordította: FehérVándor
Forrás: http://2012portal.blogspot.ca/2012/06/normal-0-microsoftinternetexplorer4_18.html

Elérkezett az idő, hogy több információt tegyek közzé az Arkhónokról, mivel egy olyan időszakhoz érkeztünk, amikor is a bolygó sorsa eldől és az embereknek tisztában kell lenni bizonyos dolgokkal, annak érdekében, hogy minél jobb döntéseket hozzanak.

Körülbelül 25000 évvel ezelőtt az Arkhónok kijelentették, hogy a Föld az ő tulajdonukat képezi és a rajta lévő emberek pedig  a foglyaik és rabszolgáik. Egy karantént helyeztek a bolygó köré és minden égi járműnek különleges engedély szükségeltetett a belépéshez. Ez az oka a „be nem avatkozásnak” amiről olyan sokat hallottunk. Az emberi faj túszként volt tartva  mindezen évezredek alatt és miután egy zárt hurkú rendszert hoztak létre, ahol állandóan ugyanarra a helyre inkarnálódtak a lelkek, egy idő után letargia és elkeseredettség lett úrrá az embereken. Az emlékezetvesztésnek hamarosan vége. Június 21-e után a különböző felmentő akciók a galaktikus rokonaink koordinációja alatt intenzívebbé válnak.

A múltban, az egyetlen módszer, hogy egy emberi lény elhagyhassa a karantént a felemelkedés volt, amikor is minden fizikai, éterikus, asztrális és szellemi kötődését el kellet engednie az egyénnek. A közeljövőben egyébként meg fog nyílni az emberiség számára a lehetőség, hogy csillagközi utazásokat hajtsunk végre.

Veil.jpgKözel a kezdet(The beginning is near) helyett: "Most van a kezdet"

Az Arkhónok a kontrolljukat egy speciális technológián keresztül tartják fenn, amelyet Fátyolnak neveznek. Ez egy elektromágneses frekvenciazár az alacsonyabb asztrális és különösen az éterikus síkokon, maximum 8,6 mérföld(14 km) kiterjedéssel a Föld felszínétől felfelé és lefelé, ami jelentősen megnehezíti a Fény számára, hogy a karantén alá vont Földre megérkezhessen. A Fátyolt a nem-fizikai Arkhónok tartják fenn. A technológiát legegyszerűbben egyfajta éterikus HAARP-ként lehetne definiálni. (HAARP-ról bővebben: http://konteo.blogrepublik.eu/2011/03/14/a-haarp-osszeeskuves/)

A technológia eltorzítja az idő-tér struktúrát(nem téridő,  kettő nem ugyanaz! szerk. megj.) kvantumszinten és megnehezíti a közlekedést a pozitív földönkívüliek számára(?).  A múltban ez jelentősen hátráltatta a pozitív fajoknak a Földdel való együttműködését.

Amellett, hogy távol tartotta  a pozitív fajokat, a Fátyolnak van egy olyan funkciója, hogy programozza/reporgramozza az embereket és benntartsa őket a reinkarnációs ciklusban. Most bemutatok néhányat a legfőbb asztrális és éterikus programok közül, amelyekkel az inkarnálódott embereket manipulálják:

(Szeretném kiemelni, hogy a rendszer egyrészt jelentősen legyengült, illetve hiszek abban, hogy rajtunk múlik, hogy elveszítse a hatását, emellett mindenkire különböző mértékben tudnak hatni ezek a programok.. Ezekkel az információkkal kutatásom szerint egyedül a teozófiai kiadványokban lehet találkozni és megmondom őszintén ezt nem értem. Miért nem szerezhettünk tudomást ezekről korábban, miért nem volt szó a Lelkünk útja sorozatban, Kryon közvetítésekben, a Beszélgetések Istennel sorozatban, más spirtuális témájú könyvekben ezekről??. Amennyiben volt akkor az én figyelmemet elkerülte. Talán azért, mert anélkül, hogy tudnánk, hogy a rendszer közelít a végleges felbomláshoz, jelentősen megnehezítette volna az életünk és félelemben tartott volna minket. Nem tudom. Kíváncsi vagyok ki mit tud/gondol erről. szerk megj.)

Tehát a programok:

1, A tudatosság csökkentése és a fénytest/Mer-Ka-Ba deaktiválása. Ezt a programot éterikus ún. állohullám(http://hu.wikipedia.org/wiki/%C3%81ll%C3%B3hull%C3%A1m_(hang))  rezonancia technológiával tartják fenn.

2, A szabad akarat és a pozitív kezdeményező erő blokkolása. Ezt a programot éterikus infrahang(http://hu.wikipedia.org/wiki/Infrahang) technológiával tartják fenn. Ennek a hangnak egy része lecsapódik a fizikai síkon is és néhány ember hallja mint egy ilyen  nagyon alacsony frekvenciájú zümmögést.  Ez volt a forrása a rejtélyes hangoknak, amelyek a világ minden táján lehetett hallani 2012 elején és nem a mélyen földalatti bázisok felrobbantása, ahogyan néhányan hibásan állították.  Az infrahang bizonyos központokat blokkol a fizikai agyban és akadályozza a pozitív kezdeményező erőt. Ez a hang az oka annak a szokatlan fáradtságnak, amelyet sokan tapasztalnak bármiféle érthető magyarázat nélkül. 

3, Az intelligencia csökkentése. Ezt erős mágneses terek előidézésével  érik el az éterikus agyban illetve az éterikus és a fizikai agy közötti membránban és ez megzavarja a gondolkodási folyamatot. Ennek a programnak eredménye  ködös emlékezet, feledékenység és konectrációhiány.

4, Diszharmónia előidézése a kapcsolatokban. Ezt az éterikus test csakráinak a befolyásával érik el illetve disszonáns vibrációs frekvenciák előidézésével az “aurikus burok”(spirutális egyéniség) felé, ismételten infrahangok által. Ennek a programnak az eredménye a szexualitás és a szeretet mesterséges elválasztódása, a szív bezárulása, az elme túlműködése és a férfiak és nők közötti egyensúly megbomlása.

5,  Szegénység növelése. Ezt hologramok/képek az éterikus agyba történő vetítésével érik el.

6,  Mohóságra, elhízásra hajlamosítás. Ezt bizonyos képeknek az éterikus agyba történő vetítésével érik el.

7, A mindent-látó szem.  Ez egy kémprogram ami az éterikus síkról működik és a fizikai lények aktivitását megfigyelés alatt tartja és beszámol róla az Arkhónoknak.

8, Implantátumok. Ezek éterikus/asztrál kristályok, amelyeket  a leszületés előtt helyeztek el minden embernek az aurájába, mivel mindenkinek keresztül kell menni a fizikai leszületéshez a magasabb asztrális/ szellemi síkokról  kezdve az alacsonyabb asztrális és éterikus síkokon át a fizikai világba történő érkezésig. Ezek az implantátumok eltávolítják az emlékét a korábbi inkarnációknak és ez jelenti a fő okát annak, hogy nem emlékszünk az elmúlt életeinkre, illetve az Arkhónokra, akik uralják a bolygót. ( Hát ezt nem egyszerű feldolgozni, legalábbis nekem nem, én mindig azt gondoltam, hogy a fejlődésünk érdekében nem emlékszünk az elmúlt életekre, de mondjuk azt furcsálltam, hogy más entitások pl: a Plejádiak emlékeznek ezekre. szerk. megj.) Az implantátumokat némiképp költőien a “felejtés fátyolának” nevezik.

Emellett voltak fizikai implantátumok is, az atlantiszi idők egy részében nagyon “népszerűek” voltak, de aztán Atlantisz eleste után, ezeknek a telepítése abbamaradt.  A második világháború után volt egy próbálkozás, hogy újra megjelenjenek a fizikai implantátumok biochipek formájában, amelyeket aztán az emberiség döntő többségébe sikeresen el is helyeztek( ne felejtsétek, az hogy hivatalosan chipek nem léteztek azokban az időkben, nem jelenti azt, hogy valójában ne léteztek volna szerk. megj.). Ez a fő oka annak, hogy a WHO(Egészségügyi Világszervezet) kötelezővé tette az oltásokat.  A fizikai biochipek felerősítették bizonyos programozások hatását, de körülbelül két évvel ezelőtt sikeresen el lettek távolítva a teljes népességből egy speciális technológiának köszönhetően, amelyet a távolból is lehet alkalmazni és amelyet az Ellenállási Mozgalom fejlesztett ki. Tehát a félelmek, hogy az Új Világrend keretében a lakosságot mikrocsipekkel látnák el, nem a valóságon alapulnak, mivel ez már korábban megtörtént és ugyanakkor el is lettek távolítva anélkül, hogy bárki is észrevette volna.

Az Arkhónok reaktiválták és megújították a fátyolt 1996 elején miután megtörtént a tömeges ébredés a 90’-es évek kezdtetétől, ami a pozitív fajok közbeavatkozását realitássá tette( Az Arkhónokról bővebben, aki még nem olvasta volna: http://2012felemelkedes.blog.hu/2012/05/26/frissites_helyzetjelentes_a_jelenlegi_arkhon_szituaciorol_helyzetrol. Ezt körülbelül 200, az asztrális és éterikus síkokon történt nukleáris robbantással érték el. Ezek a nem-fizikai nukleáris robbanások egy hasadást idéztek elő a tér-idő szerkezetében, ami aztán sötét féreglyukakat megnyílását tette lehetővé, amin keresztül rengeteg reptoid árasztotta el az asztrális és éterikus síkokat a világűrből érkezve. A Fátylat ismét meg kellett újítaniuk 2004 decemberében, miután a 2004 júniusi Vénusz átvonulást( ugye ezek 8 éves ciklusokban történnek évszázadonként egyszer szerk. megj.) követően tömegesen ébredtek rá az emberek az Istennői jelenlétre illetve a Plejádiak is végeztek néhány sikeres akciót a bolygó felszabadításának érdekében. Jelenleg, a 2012 júniusi Vénusz tranzit után már nem tudják megerősíteni a Fátylat, mivel nincsen több negatív fizikai vagy nem-fizikai lény a világűrben, akik megszállhatnák a bolygót. Így nagyon-nagyon közel vagyunk a győzelemhez.

A tömeges meditációinknak akkora sikere volt, hogy a Fátyol 70%-a az asztrális síkon és 35%-a az éterikus síkon el lett távolítva. Tehát nagyon fontos, hogy folytassuk a tömeges meditációinkat, amíg a munka nincsen teljesen elvégezve és a Fátyol hiánytalanul eltávolítva. Ez a május 20/21-i háló újrahangolástól számítva 7 hónapon belül, azaz december 21-ig mindenképpen megtörténik.

A fizikai Arkhónokokat és a háttérhatalmat sokkal a Fátyol teljes megsemmisülése előtt el lehet távolítani.

A fizikai és nem-fizikai Arkhónoknak van egy terve „Doom33(Végzet33)” kódnév alatt annak érdekében, hogy megakadályozzák a tömeges letartóztatásokat. A terv szerint, amikor a tömeges letartóztatások megkezdődnének, a nem-fizikai Arkhónok okkult rituálékon keresztül megadnák a jelet a Máltai Lovagrenden(teljes nevén Jeruzsálemi Szent János Szuverén Máltai Lovagrend,SMOM) és a 33 fokozatú szabadkőműveseken belül található legfontosabb Arkhónoknak. Ők  aztán a katonaságnál és a különféle titkosszolgálatoknál,kormányszervezeteknél található embereiken keresztül kiadnák a a parancsot, hogy akkora káoszt és felfordulást idézzenek elő, amekkorát csak lehet. Ez összhangban van az Armageddon próféciákkal, amelyeket a fizikai Arkhónok nagyon tisztelnek. Mindent megtennének annak érdekében, hogy lássák a bekövetkeztüket. Nem kell félni ezektől az elképzelésektől, mivel a Fény Erőinek részletes tervük van ezeknek a megakadályozására. 

A jezsuiták között lévő fizikai Arkhónok még mindig irányításuk alatt tartják azt a homályos logikájú mesterséges intelligencián alapuló pénzügyi computer programot, amelyről Benjamin Fulford ír legutóbbi cikkében. Az Ellenállás elhelyezett egy vírust a Háló Újrahangolásakor május 20/21-én ebbe rendszerbe és amennyiben a helyzet úgy kívánja, a Fény Erői újratudják indítani a rendszert bármikor.

(Részletek Fulford cikkéből, ha nincs összefüggés egyes mondatok között az azért van, mert kihagytam közülük bizonyos részeket. szerk megj.: „Ahogy a régi mondás tartja, a valóság néha furcsább mint a fikció. Tárgyi bizonyítékok vannak rá, hogy a jelenlegi pénzügyi krízist egy mesterséges intelligencia okozza. Ez a mesterséges intelligencia egy olyan pénzügyi rendszerből született, amely nem a valóságon alapul, hanem lényegében parazita.

Ez az oka annak, hogy a kereskedés nagy része a pénzpiacokon manapság számítógépek által történik. Ezért próbálnak minden emberi kereskedőt eltávolítani a Chicago-i Árutőzsdéről. Ezért van az, hogy egy szűk elit amely még mindig elképzelhetetlenül gazdag életet él, a drónok bevetését szorgalmazza a katonák helyett, akik már nem teljesítik a parancsokat. Ez az oka, hogy az elit által rabszolgasorba és lélekölő munkába taszított fiatalok sokasága a virtuális világban keres menedéket.

A valóság visszavágott és egy végzetes csapást mért erre a sátáni rendszerre.

Ahogy említettem korábbi cikkeimben, az intenzív közvetítése a médiának a pénzügyi krízisről teljességgel figyelmen kívül hagyja „az elefántot a nappali közepén”. A helyzet az, hogy a Föld bolygó lakói akik valós értékeket állítanak elő a valós világban nem hódolnak tovább a pénzügyi szörnynek amelyet a Wall Street és a City of London karöltve a Vatikáni agymosókkal és a Washingtoni keményfiúkkal létrehozott.

Néhányan azt állítják, hogy a harc az ördögi erőkkel évezredek óta tart.

Évezredek óta tartja magát a mondás, hogy valaki „eladja a lelkét az ördögnek” és aztán hirtelen mesés gazdagságra tesz szert.

Azonban ezt a csaló mesterséges intelligenciát könnyedén vissza lehet vezetni a FED, a Nemzetközi Fizetések Bankja(BIS) és más pénzügyi szervezetek számítógépeihez, akik fiat pénzt állítanak elő a semmiből.

Mindenestre a valóság győzedelmeskedni fog, mivel a virtuális valóság nem tud túlélni fizikai alap nélkül. „ Fulford cikk vége.)

 

A jezsuita fizikai Arkhónok hatalmuk nagy részét elvesztették az emberek fölött az 1848/49-es szabadságharcok folyamán. (Jó volt ezt magyarként olvasni. :) szerk. megj.) A legtöbbjük visszavonult az alsóbb asztrális és éterikus síkokra. Azok akik itt maradtak a fizikai síkon még mindig közvetetten uralmat gyakorolnak az emberiség felett a Rothschildokon keresztül. A Rothschildok nem önállóan cselekszenek, hanem a jezsuita Arkhón uraiktól kapják az utasításokat. 

A 2012-es nyári napforduló(június 21) egy váltópont amikor is rengeteg minden az Arkhónokról és a bolygó helyzetéről el lett döntve. A Sheliak időhullám grafikon egy drasztikus csökkenést mutat az entrópiában június 21-ig, amely egy váltópontra utal. Bővebben a témáról: http://2012felemelkedes.blog.hu/2012/05/07/a_feny_gyozelme

2012 Sheliak.jpg

Magyarázatok Miczótól, általam feltett kérdésekre:

Kérdéseim:

1, Az Arkhónok beléptetési engedélyére 

2, csillagközi utazásra

3, az éterikus és asztrális testre

4, a biochipekre

5, éterikus nukleáris robbanásokra

vonatkozott.

Miczo:

1, Már részben ismertem a dolgot, mert már olvastam a föld körüli frekvenciazárról, azonban Cobra nagyon pontosan elmagyarázza ezt.

Cobra írásait  nagyon igaznak éreztem eddig is, de most már tudom is hogy az! Teljesen precízen és pontosan ír ezekről a dolgokról, csak sok embernek ez nagyon új még.Azt eddig tudtam, hogy a frekvenciazár a 4.dimenzió 7.-8. oktávja között van, és egy lénycsoport felügyeli a ki és bejutást.

Ez egyfajta biznisz az Ő részükről, negatív entitások tudtak az Ő engedélyükkel a bolygó éteri/fizikai terébe lépni, de ez egy felügyelt beléptetés, pl az annunakik és hibridjeik is így léptek be.Ezek alárendelt fajok, az annunakik pl a drakonidák felügyelete alatt vannak (ezt Cobra is említette), így azok céljait viszik végbe.Cserébe a bolygó teljes energia transzfere felett élősködnek. A bolygó élőlényei által transzformált forrásenergiát eddig kb 95%-ban el tudták rabolni.A multidimenzionális (pozitív) lényeknek a fátyol átjárható lenne, vagyis nekik ez nem gát az 5D felől, de ha megjelennek itt, azonnal támadásra számíthatnak, ezért ez korlátozva volt.

2,Nem tudunk úgy kiszabadulni a karanténból, hogy elutazunk pl egy másik csillagrendszerbe, mert a sötét erők elemi (atomi) szinten kódolták a sötét befolyást az emberbe.Amíg a negatív entitások hálórendszere fennáll, addig nem lehet teljesen szabad ide inkarnálódott lény, mert a hálórendszerbe be vagyunk fűzve.

Ezt nekünk kell feloldani, ez a személyes belső harc a saját sötétségeddel, a fénymeditációk is részben erre hivatottak.

3,Az éterikus test szorosan kapcsolódik a fizikai testhez, tulajdonképp az étertest látja el életenergiával a fizikai testet. Az éterikus sík közvetlen a fizikai sűrűség után következik, valahogy frekvenciában így: szilárd anyag – folyékony – gáz – plazma – kémiai éter – életéter – visszatükröző éter – fény éter – alsó asztrális – asztrálsík – felső asztrális – 5D formai birodalmai – forma nélküli 5D ....

De ez egy elég durva felosztás, óriási frekvenciát fog át ez a skála. A legtöbb ember életlehetőségei, frekvenciája jelenleg az asztrálsíkig ér fel, a viszonylag tiszta életűek belenyúlnak a felső asztrálisba.A felső asztrálisban van pl a Naprendszerben a vénuszi civilizáció.

Az éterikus agy a fizikai agyhoz kapcsolódó energiaháló, amit ha módosítanak akkor közvetlen férnek hozzá az agyhoz. Az éterikus síkról sokkal könnyebb megoldani dolgokat mint fizikai síkon sugárzással vagy mérgezéssel.

4,nagyon valószínű, hogy igen, kaptunk biochipet. De ezt ne úgy képzeld el, mint egy kis elektronikus chippet. Olyan kémiai anyagok bejuttatásáról van szó, ami éterikus frekvenciákkal programozhatók. Pl a higanytartalmú oltások. Az anyag azért lényeges, mert minden anyagnak van egy éterikus rezonanciája is, bizonyos frekvenciákra fogékonyabbak ezek a vegyületek. Éteri szinten létrehozott biochipeket a mostani technikánk és tudományunk nem fog tudni felismerni, ez jóval afölött van. Ahogy Cobra írta globális sugárzással programozzák ezeket.

5, Az éteri szintű nukleáris robbantásokról még nem hallottam, azt viszont tudom, hogy amikor atomot hasítunk (reaktorban vagy bombában az mindegy) akkor az éteri síkon is hasadás keletkezik.A kísérleti nukleáris robbanások megbontják a 3D-s téridőszövetet (erről fotók is vannak a neten) és ezeket a kapukon jönnek be dolgok ahogy Cobra is írja. A negatív fajok nem tudnak a 4D fölé jutni és technikailag jóval alatta vannak az 5D-s fényerők tudásának (akik tetszőlegesen utaznak dimenziók között.) A 4D-s negatív fajok szerintem ezért használnak ilyen durva módszereket dimenziókapuk nyitására, mert korlátozottak ezek a képességeik.

Remélem hasznos információkat kaptatok.
Kellemes hétvégét mindenkinek!

FehérVándor

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://2012felemelkedes.blog.hu/api/trackback/id/tr94606675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FehérVándor 2012.06.23. 18:29:31

Ami a néhányakban (jogosan) aggodalmat keltő "pénzezést" illeti, itt van az inkriminált részlet abból a frissítésből ami nagyjából technikai dolgokat tartalmaz, ezért nem láttam értelmét lefordítani:

"Ugyanakkor a blog terjedelme, a hozzá kapcsolódó projektek a bolygó felszabadításával összefüggésben elértek egy olyan szintet, hogy nem tudok mindent magam fedezni. A blogon található információ mindig ingyenes lesz. Azonban szükséges kiegészítő finanszírozás, olyan tehetős, nagyon gazdag személyektől, akik valamennyit hajlandóak áldozni a felszabadulásért. Bízom benne, hogy nem minden tehetős személyt szívott magába a Rothschild banki kaszinó és támogatnák a Fényt. A minimum donáció 1000$ ezzel is hangsúlyozva, hogy tényleg olyan emberek segítsége szükséges, akiknek ekkora összeg nem oszt nem szoroz."

Magyarázat, mivel sokan érthetően meglepődtek:

"Erős reakció érkezett a bejegyzésre, főleg olyanoktól akiknek érzelmi problémáik vannak a pénzzel. Kérlek értsétek meg, hogy a felhívás nagyon gazdag embereknek szólt a háttréhatalmon kívül, akik számára nem okoz gondot ezer dollár ide vagy oda, nem az átlagos szinten élőkhöz. Ha nem tetszik ez, akkor kelj fel a kanapédról és szabadítsd fel a bolygót magad. Én folytatni fogom az erőfeszítéseimet függetlenül mindentől. Posztolni fogok egy új bejegyzést amint van új információm, a következő 12 órán belül( ez volt a Csillagpor akció. FV) Köszönöm a megértéseteket"

Magyarázat 2: "Néhányan kérdezik, hogy miért nem manifesztálnak nekem a Plejádiak pénzt. Ehhez az szükségeltetik, hogy legyen egy fogadó szerkezet a bolygón és egy küldő pedig egy hajón. Ha ezt el lehetne érni, akkor azonnal megszűnne az éhezés a Földön..

Továbbá, az Ellenállással való kapcsolatom nem olyan, hogy tudnának pénzt küldeni. Információkat kapok tőlük olymódon, hogy ez nem jelent veszélyt sem rájuk sem rám. Remélem a válaszaim letisztázzák a helyzetet és ismét a fontos dolgokra koncentrálhatunk"

Kajman 2012.06.23. 20:29:16

Először is köszönöm a fordítást FehérVándor :)
Miczónak is köszönöm az infót, végre tudom kik is azok az arkhónok. Most már tudom, hogy eddig mit is láttam! Ennek nagyon örülök, beigazolódni látszik sokminden (legalábbis, hogy nem vagyok őrült).
Remélem, hogy mielőbb sikeresek lesznek, mind a Mi, mind a Barátaink erőfeszitései :)
Igencsak ígéretesek.

Haloin 2012.06.23. 20:41:16

Nagyon köszönöm a munkádat "FV", a valódi bölcsességet "Mitayuke Oyasin"-nek és a válaszokat "Miczónak".!

FehérVándor
Ha eddig még, nem köszönted meg "Cobra-nak" azt reménykeltő információs csodát, amit meg oszt velünk, akkor meg tehetnéd.!
Úgy értem tolmácsolhatnád a mi köszönetünket neki amit általad lefordítva elhoz nekünk, sokunk örömére, a Magyar emberek számára.!

Azért volna egy pár kérdésem, hogy egy ilyen "magas technológiai tudása" rendelkező faj mint az Archonok, hogy hogy nem tartották(tartják) tiszteletbe az univerzumba a mindent vivő szabad akarat törvényét.? /valószínű hogy egy naiv és buta kérdés de ez van/ :)

Kik azok az Arkhonok, úgy értem hogy GF szeme láttára nyomorba tudnak dönteni egy egész bolygónyi civilizációt.? /mert szerintem egyértelmű hogy tudtak róla, úgy tudom azért sokuk több millió éves civilizáció/

Na meg persze ezek a csatornázott információk is rendre kussoltak(nak) a témában.!? /igaz régebben olvastam több ilyen csatornázott valamit de felfedeztem hogy sok erősen torzított valamit adnak át, fél igazságokat félre vezetéseket, meg persze sok igazság is van benne, de bele fáradtam a sok baromság közül ki kódolni az igazságot (persze azért bele kellet buknom egy párszor)/
Úgy hogy számomra 2 maradt amit kerekebbnek érzek SaluSa és Nidle.!

Persze Isteni kegy ez az emberesdi de a 3d-s verzió
az úgy látom úgy néz ki, hogy egyszerűen csak sunyi módon leigázott bennünket egy faj.!

Mindenféleképp úgy látom hogy azok az Arkhonok egy igen magas státuszú faj lehet különleges engedélyel.!

kismacska5 2012.06.23. 20:55:07

Az Arkhonok nem egyenlőek az Anunnakikkal?
Mert egyes források szerint a világot anunnaki emberek irányítják?

envagyokbatman 2012.06.23. 22:43:29

@Haloin: ez engem is izgat hogy mi alapján döntöttek így egy egész bolygó sorsáról.. mintha valami bűnt követtünk volna el netán vagy hasonló dolog járt a fejembe... mivel érdemeltük ezt ki hogy elszigeteljenek minket mindentől kb?!... erre jó lenne válasz :D de majd idővel mindenre kapunk :)

&gt;fény&lt; 2012.06.23. 23:25:20

@kismacska5: Én úgy tudom, hogy nem. Az viszont igaz,hogy a háttérhatalom a múltban kiterjedt kapcsolatokat tartott fenn több negatív földönkívüli fajjal.
@Haloin,@envagyokbatman:Ez a mostani éllapot nem büntetés, hanem az Isteni terv része.
Tudom, hogy furán hangzik, de mindez a mi érdekünkben történik,és mi akik ma itt vagyunk, vállaltuk ezt a szerepet. Vállaltuk az évezredeken át tartó fájdalmas leckéket,mivel a lélek(vagyis mi) mindig arra törekszik,hogy megtapasztalja a teljességet.
Annak pedig a sötétség is része, nemcsak a fény.
Mindig ugyanannyi "sötét" bolygó fog létezni, mint amennyi fényes.Ha nem így lenne felborulna a harmónia.Nem minden lélek egyformán fejlett, nem egyformán gyorsan tanulnak,hiszen tapasztalataik is másak.Így aztán szükség van egyfajta "szintenkénti" elrendezésre.
A negativitás egyfajta hajtóerőként szolgál önmagunk igazi természetének, az univerzum törvényeinek felismerésében. Sokkal jobban tudjuk értékelni úgy a fényt,ha megismertük az igazi sötétséget. Ezek a tapasztalatok segíthetnek hozzá az ítéletmentességhez.
Hiszen minden EGY. Mindannyian a Teremtőtől származunk, aki úgy tapasztal, hogy megszámlálhatatlan részre osztotta magát. Ezek a részek mi vagyunk. Mi és az univerzum összes élőlénye.
A háttérhatalom tagjai is természetesen ide tartoznak. Az ő szerepük ez. A lehető legnegatívabbnak lenni.Erre szerződtek. Sokkal távolabb vannak a fénytől mint mi, de lehetőségük természetesen meg van az isteni kegyre.
Rengeteg gazságot tettek már.
De hiszem,hogy mindez nagyon jó lecke mindannyiónknak. Nemcsak nekik,hanem nekünk is.
Ha mindezt végiggondoljuk, akkor nem létezik a bűn, és nincs is mit megbocsátani.
Mi is voltunk már agresszorok elmúlt életeinkben.
A tapasztalatok teljessége ugyebár.
A megbocsátás az egyetlen megoldás ebben az esetben. Nincs még egy ilyen hatalmas felszabadító erővel rendelkező cselekvés.
Minden EGY. Mért ítélnénk hát el testvéreinket?
A Teremtő sem ítél el senkit.
Mindennapi életünk a tapasztalás egy formája, amely visszavezet minket hozzá.
A jelmez és a tapasztalási környezet, amit mi valóságnak érzékelünk pedig folyton változik.
Ez a "kozmikus színdarab".
A színdarab tanulsága egyszerű: a szeretet a megoldás mindenre. A szeretet épít, harmóniát ad, megbocsátást, és megértést szül. Ennek következménye az ítéletmentesség:)

Elnézést ha kissé hosszú lett a válasz. Én így gondolkodom erről. Remélem, hogy egyre többen leszünk, akik magukénak érzik majd ezeket az elveket.:)

További minden jót. Szeretlek benneteket. :)

Kajman 2012.06.23. 23:45:24

@&gt;fény&lt;:
Talán úgy is lehetne mondani, hogy ők egyfajta mestereink voltak, vagy még azok, kinek hogy tetszik (remélem ez a verzió sehogy).

Haloin 2012.06.24. 00:21:33

&gt;fény&lt;

Köszönöm válaszod.!
Igen így gondoltam én is de azért néha jó fel tenni 3d-s kérdéseket, és meg döbbenni rajta hogy több ezer évre palira vettek bennünket.!

Azt hiszem még egy párszor el olvasom azt az indián bölcsességet hogy rendesen rögzüljön bennem.!

vajasandi 2012.06.24. 00:31:01

Szeretnék közbe kotnyeleskedni.
Majdnem 100% egyet értek - egyet érzek &gt;fény&lt; hozzászólásával. Kajmannak is van némi igazsága. Persze mindez szerintem.
Amiért klaviatúrát ragadtam:
ajánlom, próbáljátok ki, hogy beszéltek a testetekkel, testetek szellemével és kérjétek, hogy a belétek ültetett félelem-fájdalom programokat hozza felszínre, majd dobja ki magából. Rendszeresen kérjetek tisztítást fizikailag-lelkileg-szellemileg. Fürdés közben pl. Nagyobb szélbe széttárt karokkal beállni...
Saját tapasztalatból beszélek.
A cikk írja:"Ezt nekünk kell feloldani, ez a személyes belső harc a saját sötétségeddel, a fénymeditációk is részben erre hivatottak" IGEN,ez így van. Nagyon durva dolog, de az út végén ott a SZABADSÁG! Érdemes végig járni.
Ez itt a reklám helye: AVATARA Mária Magdolna rejtély, Jézus misztikus élete, 2012 Húsvéti előadása. Nagyon sok, a kommentekben feltett kérdésre, válasz van benne.
Szívből ajánlom.
Nincs bűn. Tanulás. Tapasztalás. ÉLET! Az ember, az emberi faj, rettentő irigyelt csillaglény az univerzumban. Számosan itt állnak a Föld előtt, bebocsátásra várva, hogy leszülessenek és megtapasztalhassák az EMBERI LÉTET.

Kimberley 2012.06.24. 00:48:03

Öröm volt ezt a cikket olvasni!

Nem tudom, mit takar az ’Esemény’, de nekem Valakik (’fentről’) azt mondták idén május végén, hogy nagyjából júliusra várható valami kézzelfogható történés. Valamint, hogy ősszel már jó nagy ’felfordulás’ lesz. Az időpont végülis mindegy, a lényeg, hogy legyünk tudatában annak, hogy változás fog bekövetkezni, mert lesznek, akik nem tudnak úgy felkészülni, mint mi, nekünk pedig meg kell értenünk és támogatnunk kell őket.

Az asztrális és az éteri síkokról lehet találni információkat például Arthur E. Powell: Az asztrális test és Az éterikus test c. könyveiben. Nagyon jók, olvastam őket. Nem csak a testről szólnak, hanem magáról a síkról is, elég részletesen.

A fátyol vékonyodását magam is észreveszem, mert érkeznek olyan emléktöredékek, amik az asztrális síkra vonatkoznak, valamint olyan is visszatért, amelyet nem is tudok hova tenni.

FehérVándor 2012.06.24. 02:26:59

@kismacska5: Nem ugyanazt a csoportosulást takarja a két szó.
@Kimberley: Bővebben az Eseményről,2012 Terv(az időtartamok április óta változhattak): 2012felemelkedes.blog.hu/2012/05/03/2012_terv
A háttérhatalom felszámolása(akárcsak ebben is lehetnek/lesznek kisebb-változások szerintem): 2012felemelkedes.blog.hu/2012/05/18/a_hatterhatalom_felszamolasa_eltavolitasa
@Kajman: Szívesen :)
@Haloin: Szívesen. A technikai tudás nem jelent semmit, sőt sok esetben a spirituális tudás elvesztésével jár. Ha a jelenlegi mederben haladnánk tovább, véleményem szerint néhány évtizeden belül egy a cyberpunk filmekből pl: Szárnyas fejvadász ismert, koszos, retkes, teljesen automatizált, dehumanizált,állandó háború sújtotta rendszert sikerülne összehozni a Nagy Testvér figyelő szeme mellett, az Új Világrend keretében. Vagy lásd Brave New World,1984. Huxley és Orwell tudták mi a terv.
Egy ideális társadalomban szerintem a spiritualitás és tudomány nem csak hogy megfér egymás mellett és kiegészítik egymást, hanem szorosan összefonódnak.
@&gt;fény&lt;: Remek gondolatok, köszönjük! A szeretet kölcsönös!!:)
@vajasandi: Avatara valóban remek, nagyon-nagy tudása van. A tisztítást csak megerősíteni tudom, nekem évekkel ezelőtt tanította meg valaki, hogyan hívjam le az arkangyalokat és minden tusolás közben, a vízsugarat a tarkómra irányítva kérem a tisztulást illetve elengedem a gondokat, fantasztikusan érezni a bizsergést és ahogy megy ki a "kosz".

Kimberley 2012.06.24. 08:56:02

Ja, igen, már olvastam, csak nem emlékeztem rá, hogy ez az:) Sok esemény van idén, szerencsére:)

elyshia 2012.06.24. 09:14:41

Üdv Mindenkinek!
Nagyon jó volt olvasni a cikket, bár bennem egy percig sem volt kétely, hogy haladnak a dolgok. Igen nagyon fontos, hogy mindenki járja egyéni felszabadulásának útját, mert van amit magunkért magunknak kell megtenni, de higgyétek el, az hogy mi itt néhányan együtt gondolkodunk, beszélgetünk összeadja az erőnket. Szép napot.
Namaste

Smaly7 2012.06.24. 10:27:23

Cobra feltett egy zenét az oldalra.

A szövege nagyon sokat sejtet.... :)))

www.youtube.com/watch?v=yboqgxnItOA&feature=player_embedded

NJC 2012.06.24. 10:50:22

Vívódtam, hogy megtegyem-e ezt a beírást, és erősebb volt az érzés, hogy igen, tehát leírom, amit most gondolok.

Sajnálom, ha emiatt rossz érzéseket keltek másokban, Bennetek – ez nem szándékom.

Számítottam rá, hogy eljutok/eljutunk idáig. Azt hiszem, megint többünk nevében beszélek.

Vártam a június 21-i dátumot. Nagyon vártam. Reméltem, hogy minden jól alakul, és megtörténnek a bejelentések. Nem így lett.

Hosszú ideje tologattam a határidőket a hírek, információk, csatornázások alapján… majd most, majd most, még egy kis idő, kis türelem… fog történni Valami, ami kézzelfogható/látható bizonyíték arra, hogy meg fog történni a Pozitív Változás.

Újra csalódtam.

Tudom, az idő nem számít, mert nem létezik… meg ne csak a szememnek higgyek, hanem a belső hangnak… meg a vonzás törvénye, hogy a gondolkodásom miatt tartok itt…

A helyzet az, hogy jelenleg fizikai emberi lény vagyok. Időkorlátok között élek. A reakcióim, gondolataim a fizikai látásom, hallásom, tapintásom alapján keletkeznek – elsősorban.

Sok konfliktus, csalódás eredményeként arról már jó ideje letettem, hogy a környezetem befolyásoljam, bíztassam arra, hogy Jobb Idők Jönnek, Minden Rendben Lesz.

De most eljutottam odáig, hogy feladtam. Nem érdekel. Nem akarok több energiát fektetni abba, hogy majd jobb lesz.

Tiszta Szívemből és Szabad Akaratomból elhatároztam, kijelentettem, hogy ennek az életnek, ennek a rendszernek én nem akarok részese lenni, hogy változást akarok, mégpedig Most. Elég sokszor elhangzott részemről ez a Most.

Már nem félek attól, hogy nem vagyok elég kitartó a hitemben – és ezért nem fog megtörténni.

Már nem félek attól, hogy ha nem követem a jó tanácsokat (meditációk, szeretet energia, pozitivitás – rendületlenül, bármilyen körülmények között), elvesztem az egyedülálló lehetőséget (ami évezredekig nem tér vissza) arra, hogy jobb világba kerüljek.

Már nem félek. De nem is érdekel. Nyitott lettem – bármelyik verzióra.

Ha a sztori arról szól, hogy a Fény és Sötétség harcol értünk, mert mindegyik érdeke, hogy létszám legyen, akkor harcoljanak. Amelyiktől előbb jön a jobb ajánlat – hát legyen. De ebből, ami van, elég. Nem ad reményét újabb háttér esemény. Valódi, látható, érzékelhető esemény kellett volna. Az időkeret/idővonal jó volt, mert sok erőt adott – határidőt, ami segített kitartani. Ez most bebukott. És már nem elég a megjegyzés, hogy „minden időpont változhat”.

Ez van, sajnos.

És az az érzésem, hogy sokan vagyunk most így.

Ezzel a helyzettel számoltak a Fény Erői?

Agenor 2012.06.24. 10:54:54

Hatalmas köszönet FehérVándor a fordításokért!

Szinte 100%-ig biztos vagyok benne, hogy ezek az információk magyarul eddig még sehol nem voltak olvashatóak. Nem "véletlenül" persze. Ahogy annak is oka van, hogy eddig miért nem írtak ezekről a dolgokról a spirituális irodalomban sem. Úgy érzem, hogy el kellett jönnie ennek az évnek, 2012-nek, hogy szó szerint fellebbenjen a 'fátyol' az Igazságról. :)

@kismacska5: Az Annunakis kérdést Miczó (köszönet Neki is) megválaszolta a cikk végén: az Annunakik egy alárendelt faj, akik a drakonidák felügyelete alatt vannak. Az Arkhónok engedélyével tudtak belépni a bolygó éteri/fizikai terébe.

&gt;fény&lt; gondolataival pedig teljes mértékben egyetértek. Azok a Lelkek, akik ebben a 25.000 éves ciklusban azt választották, hogy erre a bolygóra születnek le emberi testben, azok mind saját választásukból jöttek ide tapasztalni. Hatalmas lehetőség ez a Léleknek a fejlődésre, a negatív energiák, a sötétség megtapasztalására. A Fény megtapasztalja a fénytelenséget, hogy végül, sok-sok Kozmikus Ciklus után újra egyesüljön a Forrással. Magasabb nézőpontból az Arkhónok óriási szolgálatot tettek azzal, hogy ők a negatív oldalt választották, ezzel segítve a Fejlődést.

Valószínűleg Mi, akik most ezen a bolygón az elnyomást tapasztaltuk meg ebben a ciklusban, egy előző ciklusban az elnyomók voltunk, ahogy most az Arkhónok tették. A következő ciklusban meg választásuk szerint ők lesznek az elnyomottak egy másik Univerzumban. A lehetőségek végtelenek, a Játék folytatódik tovább, addig amíg mindannyian újra egyesülünk a Forrásban. Azután minden kezdődik újra elölről. Olvastam erről egy gyönyörű megfogalmazást: A Világegyetemnek ez a folytonos tágulása és összehúzódása, ez nem más, mint a Teremtő lélegzetvétele. :)

Ebben a rövid kis írásban, úgy gondolom minden benne van erről:
Neale Donald Walsch - A Kis Lélek és a Nap:
www.spiritualisvalaszterapia.eu/hirek/cikkek/a_kis_lelek_es_a_nap_2007-08-30

FehérVándor 2012.06.24. 11:01:38

@NJC: Kedves NJC,
jogos lenne a csalódottságod, ha az állt volna az oldalon, hogy június 21-én elkezdődnek az események. De az igazság az, hogy annyiról volt szó, hogy ez a határidő lett megadva nekik a megadásra, és ezzel nem éltek, tehát a tömeges letartóztatások terve lépett érvénybe.
Ha hosszú évtizedeket,évszázadokat és évezredeket kibírtál, pont most fogod feladni az utolsó hetekben-napokban? :)
Az, hogy életedet nem kizárólag arra alapozod, hogy a rendszer megváltozik, hanem kivonva magad belőle aktívan részt veszel az átalakításában, az remek, de ehhez nem feltétlenül kell feladnod a reményt, hogy külső segítséget is kapsz ebben.
Mindenkinek vannak rosszabb napjai, amikor nehezebben viseljük ennek a jelenlegi elnyomó rendszernek a súlyát, de én azt javasolnám menj ki a szabadba, mászkálj kicsit mezítláb a Földanyán ezzel leföldelve magad és/vagy ússz egyet, meditálj a napfényben, tisztítsd magad, a legtöbbet úgyis a pozitív kisugárzásoddal teheted a világért. Ez nem humbug, tényleg óriási ereje van az egyénnek.
Ahogy Miczo is írta: "..Ezt nekünk kell feloldani, ez a személyes belső harc a saját sötétségeddel, a fénymeditációk is részben erre hivatottak..."
Kellemes vasárnapot Neked!
FV

elyshia 2012.06.24. 11:42:49

@NJC:
Kedves NJC!

Neked válaszolok, de mindannyiunknak idézem:

Mt 17,20

Jézus pedig monda nékik: A ti hitetlenségetek miatt. Mert bizony mondom néktek: Ha akkora hitetek volna, mint a mustármag, azt mondanátok ennek a hegynek: Menj innen amoda, és elmenne; és semmi sem volna lehetetlen néktek.

Legyen hát hited!
És addig is míg várakozunk, és dolgozunk a változáson, ne felejtsünk el élni. Örülni mindannak a gyönyörűségnek amit a Föld még ebben a sebzett állapotában is nyújt nekünk.
A napsütésnek, a kertek növényeinek, a fák zöldjének, a kedvesed mosolyának, egy tál gőzölgő étel illatának.
Az életnek.:-))

Namaste

ARVISURA 2012.06.24. 11:45:21

Nagyon jó érzés azt olvasni, hogy ilyen sokan vannak akik nyitogatják a szemüket és keresik a válaszokat.:D
Ebben a könyvben, melynek a kézirata 1975-ben készült nagyon sok kérdésre benne van a válasz. Egy nálunk sokkal fejlettebb kultúra képviselőjétől. Döbbenetes a hasonlóság a mostani földi viszonyok, és a korábbi vénuszi történések között.

spiritufo.ditro.hu/kozmografia/9-magas-fejlett-tarsadalmak-leirasa/156-a-venuszrol-joettem-omnec-onec-egy-magasabb-eletrl-1-resz

spiritufo.ditro.hu/kozmografia/9-magas-fejlett-tarsadalmak-leirasa/155-a-venuszrol-joettem-omnec-onec-egy-magasabb-eletrl-2-resz

@FehérVándor: ismét hálásan köszönöm a ragyogó forditást és azt elkötelezettséget, amivel megteremted a lehetőségét annak, hogy a hasonlóan gondolkodók egymásra találjanak.
Szeretet hullám öntötte el a lelkemet.:)

Kajman 2012.06.24. 13:02:54

@NJC:
Az embernek vannak hullámvölgyei. Ez mindenkivel így van. A legfontosabb: legyen hited.Legyen hited a történésekben, magadban.
Bennem is volt csalódottság, de annyi információt kapok arról, hogy mi is történik, mi történt és mi is fog történni, hogy egy régebben meggyőződéses materialista elme számára (én vagyok, voltam) is tisztán világos, hogy változások lesznek. Én innen kezdtem, ezt láttam sok sok éjjelen keresztül:
2012.nethu.net/polusatfordulas.html
A negyedik bekezdéstől érdekes. A lényeg: Ne Add Fel!

2012.06.24. 13:04:37

@NJC: Üdv!

Hmmm. Tökéletesen ismerem azt az érzést, amit leírtál, mert átéltem és még ma is átélem néha.
De ma már másképp látom ezeket a kérdéseket és ez segít nekem is!
Kérlek engedd meg, hogy leírjam gondolataimat, mert rengetegen vannak ebben az állapotban. Ne vedd kioktatásnak, csak kérlek gondold végig...

Ha elvesztetted a hitedet, az NAGYON JÓ. Azért jó, mert az ember rabságba hajtásának az egyik legdöntőbb momentuma az volt, hogy létezésének leglényegesebb erőit, területeit a hitek révén kihelyezték belőle és tőlük elszakították.
Létrehozták egy hiányokra épülő világot. Most ez omlik össze kívül - és ez omlik össze Benned.
Rossz hírem van a számodra: senki emberfia nem fog tudni sem pontos időpontot mondani, sem várható eseményeket pontosan prognosztizálni. Sőt, senki nem fog Téged leporolni és üdvözíteni.
Hogyan épül(t) fel a hiányokra épülő világ?
Csak néhány alaptétel, ami a ma emberének - nekünk - szenvedést okoz, a teljesség igénye nélkül:

1. Elzárták tőlünk, a földi emberek elől a leglényegesebb, létünk alapját jelentő belső részünket: a Teremtő Szellemet, amely lelkünk szívében él. Ő az Ősforrás bennünk. Soha nem fogja senki kívül megtalálni Őt. Egyrészt azért, mert mindenütt ott van.(így sehol). Másrészt nincs olyan lény, entitás, személyiség, nem volt és soha nem is lesz az Univerzumban, aki bármit is tudna a Végtelennel mit kezdeni, ha az rajta kívül van. A vallások és hitek, amik egy külső potenciálnak való megfelelést írják elő, ezért szükségképpen kudarcra, bukásra vannak ítélve.
Így évezredek óta ISTENHIÁNYOS állapotban élünk.

2. Elszakítottak minket a külső Univerzumtól, a Földtől, a látható és láthatatlan Természettől. Azt hazudták nekünk, hogy ezeknek mi nem vagyunk a részei. Ezeken mind "uralkodni" tudunk és a saját hasznunkra fel kell őket használni. Így a szellemi(szeretet) energiáktól való levágásunk után elszakítottak a fizikai Élettől is, amelyből vétettünk és ellenségként kell kezeljük. Nézd meg, mi van a mai ember nyelvében? Egy nő ma már nem áldott állapotban van, vagy várandós, hanem TERHES. A Teremtő után elszakítottak minket az Élettől. TEHÁT ÉLETHIÁNYOS ÁLLAPOTBAN VAGYUNK.

3. Harmadik körben eltagadtak és megfosztottak minket ÖNMAGUNKTÓL. Ez is különböző fokokon keresztül történt. Először megtagadták a bennünk élő Ősforrást. Majd megtagadták a Lelket, amelyik eredendően bűnös, bukott és reménytelen! Majd még tovább mentek és azt mondták: nincs is Lélek! Csak anyag van és agyműködés! De még az agyműködésedtől is eltiltottak egy idő után, mert azt mondták: a lényeg az agyadban a tudat alatti tudattalan rétegekben található: Óvakodjatok tőle, mert szörnyek és árnyékok légiói várják a szabadulást és ha ezek kijönnek, akkor véged! Akkor én is rá fogok jönni, hogy életem legnagyobb traumája, hogy nem tudtam 5 évesen az édesanyámra rámászni...
ÉN EZT ÉNHIÁNYOS ÁLLAPOTNAK HÍVOM.

4. Elszakítottak minket a egymástól. A férfit a nőtől, a nőt a férfitól, a gyermeket a szüleitől és viszont. Egymás ellen fordítottak mindent és mindenkit. A hagyományos szerepeket megsemmisítették, a női egyenjogúság álarca alatt a nőket munkába kényszerítették, mert ma egy anya számára a kenyérkereset nem egy jog, vagy lehetőség, hanem kényszer! A család intézményét gúny és nevetség tárgyává tették és ma már jóformán alig van család, ahol a hitelek, anyagi gondok, félreértett, félreértelmezett szerepek és az önismeret hiánya miatt nem egy permanens tűzfészekben élnének az emberek. EZ AZ EMBRHIÁNYOS ÁLLAPOT.

5. Elszakították az embert a társadalomtól. Alapesetben azért élünk szervezett társadalomban, mert így jobb, biztonságosabb. Ma már nem a társadalom, az állam van az emberért és egyénért, hanem az egyén van a társadalomért. A pénzt, mint értékközvetítőt, elszakították az értéktől. Mert mi is az az érték? Érték a természeti környezet. Érték az ember. Az értelemmel rendelkező, dolgozó ember, aki az értéket munkája révén átalakítja egy másik értékké. Az értelmes munkát, alkotást, rabszolga létté degradálták, amely élni kevés, meghalni sok. Ma már minden értelmes ember tudja, hogy az általunk ismert pénz(ami csak közvetít de önmagában nem is érték), már értéket sem közvetít, hanem adósságot, tehát HIÁNYT. ÍGY KIALAKULT AZ ÉRTKÉHIÁNYOS ÁLLAPOT.

Nagyjából ennyi kapásból.
Miért írtam le ezt ilyen hosszan?
Mert pontosan kell tudni és látni, hogy a háttérhatalom és a mögöttük élő luciferi entitások NEM MAGA A BETEGSÉG. Ők olyan, mint egy vírus, amelyik egy járvány idején megtámad. A vírus ugyan jön, DE A BETEG ÉN MAGAM VAGYOK.
A vírus kiiktatása egy szükséges, de nem elégséges lépés. A Fény oldala ki fogja nyitni a cellaajtót, DE KIMENNÜNK AZON NEKÜNK KELL.

Senki nem fog sem engem, sem Téged megváltani. Lehetőséget kapunk, amikor eljön az ideje, de megváltani önmagunknak kell önmagunkat. Mindenkinek saját magát.

Olyankor, amikor minden hit, várakozás, reménykedés meghal odakint, akkor kell befelé fordulni.
Ez a mondatod pedig:
"Amelyiktől előbb jön a jobb ajánlat – hát legyen." Nos, szerintem ezt gondold végig ismételten. Mert egy pont után lényegtelenné válik a létezésed. Azért, mert ha önmagad számára sem vagy lényeges (na ki fizet többet és előbb!), akkor miért várod el, hogy bárki is lényegesnek tartsa a létezésed?

A fejedet csak Te tudod felemelni.
Végezetül egy önvallomás: számomra egyre inkább súlytalanná válik a kérdés időpontokról, eseményekről, 2012-ről és a felemelkedésről. Mert számomra a lényeg idebent van, önmagamban. Sem az általam felismert, elfogadott igazságokat, sem emberi létezésem valódi értékeit nem fogom most már külső körülményekhez kötni. Mert ha meg is halok, a Lelkem akkor is velem lesz...

Kajman 2012.06.24. 13:40:03

És még egy @NJC:
Mindenkinek saját útja van, azon Neki kell végigmenni.
De: Mindig lesznek és vannak olyanok, akik melletted mennek, és ha elveszted a fényt, akkor a fényükkel megmutatják az utadat, hogy tovább tudj menni.
Ismétlem: senki nem megy végig helyetted, de segíteni fognak (fogunk). Most is ez történik, elveszítetted a fényedet, és láss csodát mi is történt? világítanak neked, hogy mehetsz!
Csoda? Nem. Ennek így kellene működnie. Ezt vették el tőlünk, most ezt vesszük vissza mindnyájan.
Így hát ezeket a kommenteket vedd fénynek, kicsiny lámpásoknak, mert akik ott mennek melletted, világítanak neked is...

FehérVándor 2012.06.24. 14:48:53

@timurida: Ez az általam valaha olvasott legjobb helyzetelemzések, összefoglalások között van. Very well said! :)

Magatesz 2012.06.24. 15:10:16

A türelmetlenség bennem is munkálkodik - ez olyan mint a szeretkezés előtti izgalom.
Engem elsősorban a tétlenségre kárhoztatás aggaszt.
Én már terveim szerint, mezidőtájt az ingyen energiás berendezések telepítésével akartam örömet szerezni a környezetemnek. Szerepet vállalni a földanyánk megtisztításában, elmerülve a valódi történelmünk, előző életeink, emberi kapcsolataink megértésébe.
Most kénytelen leszek valami nyári időtöltést végezni:( - fűnyírás, öntözés.
Szeretettel!

2012.06.24. 16:28:14

@FehérVándor: Köszönöm!
És köszönöm sok-sok munkátokat és a virtuális teret, ahol emberek találhatnak egymásra - és önmagukra.
Jelenlegi létezésünk abszolút módon a hiányra épül. De ahogy átgondoltam, végső soron csak az tud hiányozni, ami az enyém. Ami alapvetően hozzám tartozik. Ami lényem egészének sok-sok foglalata. Ami nem az enyém, az nem tud hiányozni. Jelenlegi tudatommal abszurdnak tartanám, ha hiányozni mondjuk 98 db láb. Mert az a százlábú :-). Talán poénosnak hangzik, de tényleg így van. Vagy mondjuk 6 db szem. Mert az a pók.
De nagyon hiányzik a Teremtő Atya, mint Ősforrás. Hiányzik lelki-szellemi családom. Hiányzik a szeretet, a tudás, a világosság, a Fény, a szabadság, az igazság és igazságosság. Hiányzik a szeretet és testvériség. Hiányzik az élet természetes lüktetése, a magától értetődő VAN állapot.

Sokszor elnézem itthon a cicáinkat. Olyan természetességgel, mindenféle mesterkéltség nélkül élik meg a maguk természetes létállapotát. A mindenkorit. Az alvás, a játék, az evés. Szoktak meditálni is. De komolyan! Behunyt szemmel ülnek, a fejüket tartják, tehát nem alszanak. Csak VANNAK.

Tehát a hiányok, amiktől én is szenvedek, pont azért szenvedtetőek, mert mindaz valahol bennem, nálam, velem van. Csak nem "látom". Itt jön be a mesterséges és sötét fátyol. Elvenni nem tudják tőlem, de falakat húztak léttulajdonságaim közé.

A sötétségnek valamikor sok neve volt. Volt Lucifer, Sátán. Volt egy másik általánosan elfogadott neve: Diabolos. Ez görögül "szétdobálót" jelent. A diabolikus erők amivel találkoznak először összezavarják, majd részekre szedik az egészet. Szétdobálják.
Ezt tették velünk az elmúlt 25.000 évben.

De ez is az isteni Terv része. Mert a részeknek öntudatra kell ébredni, majd fejlődési folyamatuk részeként felismerve önmagukat, majd önmagukat az EGY részeként, akkor újból egyesülhetnek, immár szétválaszthatatlanul. A tudás és erő birtokában. Így a velünk született eredendő Fény, amely azonban a maga természetességével akkor még ártatlan volt - valahol naiv, valahol gyermeki, már az erő, tapasztalat, tudás birtokában teljes intenzitással tud ragyogni.

Valamikor azt választottuk (ha a mi időfogalmaink szerint gondolkozunk), hogy az Atyának teljes jogú részei, mai szóval társteremtői leszünk. Jelenlegi tudásom szerint, ugyan sok bolygó már felemelkedett és emelkedik egyre feljebb és feljebb, de a Föld az a "kiképző központ", ahol a legkeményebb a kihívás, a legnagyobb a tudatos szenvedés, legnagyobb a felejtés a szellemi származás és valódi Élet irányába, mert a Földön felnevelődött Lelkek a nagy feladatokra vannak hivatva.

"Mert a teremtett világ sóvárogva várja az Isten fiainak megjelenését."

Este találkozunk!!!!

Haloin 2012.06.24. 16:38:12

@timurida:
ÁMEN

De bizony hogy találkozunk, mert igaziból soha nem adtuk fel és nem is fogjuk.!!!

2012.06.24. 16:39:21

Még csak annyit:

A földi ember feladata, hogy "elit alakulat" legyen. Meggyőződésem, hogy nyelvünk, nyelvünk logikája, valódi történelmünk arra predesztinál minket, magyarokat, hogy mi legyünk a csapat "csapata".
Mi vagyunk a dárda hegye, ezért annyira fontos misszió, hogy a Fény magyar harcosai irányultságtól, hittől, világképtől függetlenül(mert a maga módján mindegyik igaz és valódi) itt közösen nyomja be a kaput.
Most magyarnak lenni óriási kereszt és teher, óriási feladat és felelősség de óriási lehetőség és kegyelem is!

H Károly 2012.06.24. 17:06:54

Nem szeretnék semmilyen magasröptű gondolatba belefolyni csak egy két dologgal kapcsolatban szeretném elmondani a véleményem (meglátásom). Az éterikus és (sima) implantátumok tapasztalatom szerint is így működnek viszont, hogy a feladatuk az nagyon sokrétű. A felejtést (elősegítő) kristályok úgy ahogy (berakhatók),szintúgy ki is vehetőek. Tapasztaltam már, hogy szintúgy kristályokkal segítenek mint a felejtés mint az energiatest (pl:csakrák) helyreállításában az egyébként pozitívan gondolkodó fajok és más pozitív (szakadár) szürkék és reptoid csoportok. Szintén tapasztalat, hogy az emlékezés (korábbi életekre vagy egyéb dolgokra) elősegíthető pl: energialégzéssel (pránalégzéssel). A másik amire ki szerettem volna térni az a (mindent látó szem). Szintén tapasztalat, hogy ha a csatorna fennáll akkor az visszafelé is működik, mármint a látás és érzékelés).Ez sok esetben szintén egy bizonyos fajta implantátum segítségével történik és szükséges hozzá egy berendezés is. Ez a csatornanyitás akaratlagosan működhet visszafelé is. Ilyenkor a megfigyelőt nem lehet érzékelni (mert nincs is ott) csak az eszközt ami mindig aktív tehát mindig be van kapcsolva. Csak ennyit szerettem volna hozzáfűzni a (saját) tapasztalásaimból. Egyébként nagyon érdekes és értékes volt a bejegyzésed. Köszönet érte.

set12& 2012.06.24. 17:49:39

@timurida: lelkesítő beszéd..
Furcsa szavakat használsz. Azt se tudom ki a magyar szerinted. Leírhatnád. Hol kell harcolni? Ki ellen, kiért, miért? Ha a felemelkedés egyfajta halálnem, ahogy itt leírták, ahhoz nem kell harc.A fényét mindenki maga fejleszti, ezért gondolom magányos munkának. Most meg aszondod élharcolás..

Hogy van ez?

2012.06.24. 18:30:16

@set12&: Harc?

Ha a harc alatt azt érted, hogy valaki, vagy valami ellen, akkor igazad van.
Ha a harc alatt azt értjük, hogy valami mellett, valamiért indulunk, az teljesen más.
Hogy még pontosabban érzékeltessem:
A sátánnak ellensége a Teremtő, de a sátán nem ellensége a Teremtőnek.
Érzed a különbséget?
Jézusnak rengeteg ellensége volt. Pont ezért feszítették keresztre. Jézus viszont nem volt ellensége senkinek.

Hasonlóan sikamlós terület az erő, erőszak ellentétpárja.
Ha megnézzük a Természetet, mindent lehet mondani, csak azt nem hogy nincs erő...

Az általunk ismert kanonizált vallások ezekkel az összekevert fogalmakkal iszonyatos mennyiségű homokot szórtak a szemekbe.

Ahogy zazuma Barátunk írta:
"Mihály Arkangyal sem "borotválkozni" használja a kardját, hanem a sötétség megállítására, eltávolítására."

Egyébként a legmélyebb titkokat csak paradoxonokkal lehet leírni. Minden és mindenki EGY és a Föld csak az emberiség egy jelentős részének az emelkedésével(kritikus tömeg) tud felemelkedni. Ugyanakkor ahogy mondod: magányos munka.
A Teremtő végtelenül statikus, ugyanakkor dinamikus. Csak EGY élet van, mégis végtelenül sok élet van.
A sort lehetne folytatni.

Ki a magyar? Mindenki, aki az ezzel járó feladatot felvállalja. Mert a magyarság nem származás, hanem vállalás és feladat kérdése. Jelenleg a Földön rengeteg olyan magyar van, aki nem magyarnak született, viszont sok olyan "külsős" született le magyarnak, aki valójában nem az.

Hogy miért állítom középpontba a saját magyarságomat? Elsősorban a nyelv, mint gondolati és logikai szerkezet miatt. A magyar nem bontja részekre, ami EGY. Nincs hímnem, nőnem, semlegesnem. Egyedül a magyar az, amelyiknek a nyelvében szakrális igazságok vannak elrejtve: EGÉSZ-ség, FÉL-elem, VILÁG-osság, SZER-etet, önMAGunk, URuszág, mindEGY stb.stb.stb.
Sok-sok ilyen kifejezésünk van, oldalakat lehetne bármelyikről írni.

A magyar néplélek és vallási hagyomány a kereszténységen belül az egyetlen, amely az Istenség női oldalát is tisztelte Babba Mária, vagy Nagyboldogasszony révén. Itt nem az elnevezés a fontos, hanem az energia-minőség, amit jelöl!

Hogy spirituális sovinizmus-e, amit mondok? Semmiképpen! Egyszerűen amit egy magyar el tud végezni az összemberiségért, azt egy német, franciat etc. nem. És viszont ugyanez érvényes! Ettől még minden ember a testvérem, különösen, ha ő is az emelkedésért dolgozik.

Így van ez!

De ezt nézd meg! Érdemes!:
www.youtube.com/watch?v=QOqxIg21PTw&feature=related

Smaly7 2012.06.24. 19:45:14

Még csak egy pici plusz, mert timurida olyan szépen és EGYben leírta, hogy az példaértékű.
Mindenki keresi a BOLDOGSÁGot. Ki ebben, ki abban próbálja megtalálni, de mindenki szeretne az lenni. De kérdezem én, szoktál olyan után vágyakozni, amit sohasem ismertél, láttál, tapasztaltál? Nem! Vagyis valaha, valamikor már átélted a boldogságot, ezt az érzést és azért hiányzik annyira, hogy mindent megtennél érte! Igen, a hiánya ami annyira zavar és érzed, hogy ez nem a te világod, mert itt hiányzik valami, ami egyszer már a tiéd volt! Hamarosan visszakapod, NE FÉLJ!

Agenor 2012.06.24. 23:12:07

@timurida: És ha ehhez még hozzávesszük azt, hogy néhány fénykontakta szerint létezik a Szíriusz-rendszerben egy Magyar bolygó, ahol konkrétan magyarul beszélő lények (Testvérek) élnek, akkor még érdekesebbé válik a dolog. :)

Bartha Gizella kapcsolata a szíriuszi Magyar-bolygóval:
www.spiritufo.ditro.hu/valodi-ufo-kutatas/8-kontakta-kapcsolatok-a-kozmikus-fenytestverekkel/19-bartha-gizella-kapcsolata-a-sziriuszi-magyar-bolygoval

Magyar kontakta-kapcsolat az inuai és szíriuszi fénylényekkel:
www.spiritufo.ditro.hu/fenykontaktak-koezlesei/11-magyar-fenykontaktak/52-kontakta-kapcsolat-az-inuai-es-sziriuszi-fenylenyekkel

Életképek a szíriuszi Magyar-bolygóról 1-6.:
www.spiritufo.ditro.hu/kozmografia/21-eletkepek-a-sziriuszi-magyar-bolygorol

vajasandi 2012.06.24. 23:17:19

Kérdések-gondolatok, amik ma bennem futás közben felmerültek:
Az emberiség el van nyomva, rabszolgaként üzemel, hibrid faj.
Viszont melyik faj az erősebb? Kinek van szüksége a másikra? Melyik faj él a másik energiáiból? Ezek után melyik faj a gyengébb?
Biza NEM AZ EMBERISÉG A GYENGÉBBIK FAJ!! BIZA!!! Hiába vannak ők egy szinttel fölöttünk. Csak elhitették velünk, pl a Biblián keresztül.
Az Arkhónok és az Emberiség is Isten teremtménye ( hisz Isten rajtunk/ratjuk keresztül tapasztal ). Ha megtapasztaljuk, TUDJUK, hogy mi is, ahogy Isten is, teremteni tudunk, akkor mi a baj? Mi az akadály? Hisz Isten bennünk (is) van! TEREMTSÜNK HÁT! TEREMTSÜK MEG A SAJÁT SZABADSÁGUNKAT!!! Ezt jó lenne már felfogni, megérteni, megtapasztalni. Hisz a nap majdnem minden percében TEREMTÜNK!!! Csak sajnos sokan nincsenek ezzel tisztában.
Nincs ebben a szempontban különbség köztünk és az "elnyomóink" között. Remélem érthető vagyok!!
Sőt! Mi az ami nekünk van, nekik nincs?
A szeretet, a béke, a boldogság...stb.
Ma ezt küldtem nekik, oda 4D alsó szintjébe. Szeretetet, fényt nyomattam fel. Hisz oly nagy szükségük van rá. ( S egy pár vidám nótát a Zuboly együttestől. )

zazuma 2012.06.26. 17:51:29

@H Károly: Nagyon érdekes tapasztalatokról írtál! A mindent látó szemet hogyan lehet működtetni olyannak, akinek nem volt még "látó" tapasztalata. Úgy értem, hogy nem láttam még szellemet, manót, tündért, ahogy a "látó" barátnőm.

H Károly 2012.06.26. 19:05:36

@zazuma: Szia zazuma. Nézd, a mindent látó szem az nem azonos a "látók" általi harmadik szemes látással. A harmadik szemes látás általi érzékelés az szinte határtalan. Azért írtam, hogy szinte mert az egyén fejlettségétől függ. Ezt te is tudod fejleszteni vagy kifejleszteni ha éppen azt akarod. A mindent látó szem az egy (legalább is amennyire én rálátok a dologra) beültetett eszköz vagy kristály (éteri vagy nem) implantátum. Akinek van (valamilyen) UFO-s tapasztalata az tudja, hogy miről beszélek. Szóval ez a dolog kapcsolódik a központi idegrendszerhez és ez és a (vevő) eszköz kell (ja meg az egyén) az egész mindent látós de inkább megfigyelős dologhoz. Mikor először tapasztaltam eléggé bizarr érzés volt mert gyakorlatilag rajtam keresztül figyelik meg a környezetem, engem és minden tevékenységem. Látnak,hallanak,éreznek vele. Még a gondolataimat is tudják mikor műkszik a kapcsolat. A legelső (kíváncsiskodás) után már csak ha rá gondolsz is, már működik visszafelé is.Csak akarni kell. Mikor egyszer megpróbáltam ezt, pont ott volt egy megfigyelő (illető) és meglehetősen érdekelte őt is az én kíváncsiságom.Egyébként hamar le is kapcsolt mert fura érzésem volt és szintén fura gondolataim voltak ekkor. Ez simán kizökkentett ebből. Na szóval azt hiszem csak ennyi így röviden. Üdv.

Kajman 2012.06.27. 15:16:24

@H Károly:
Nagyon érdekes volt amit írtál. Ha szabad megkérdeznem, te hogyan fejlesztetted? Külön instrukció, meditáció, vagy valamilyen gyakorlattal?

H Károly 2012.06.27. 19:41:35

@Kajman: Szia Kajman. A harmadik szemes látás az mindenkinél műkszik csak szinte senki sem fordít rá kellő figyelmet.(én sem) A harmadik szemes látást sokan keverik a (rendes) szemmel való finom, nagyon finom érzékelésekkel. A saját tehát rendes szemeddel simán megtanulhatod érzékelni (látni) pl az aurát. A harmadik szem irányítja a tudatosodás folyamatát, ide tartozik a megjelenítés, megtestesítés, stb. Mindenkinek működik valamennyire ez a képesség csak épp nem mindig tudatos a dolog. Az én tapasztalatom az, hogy minden ami felpörget (zene, energia, stb) az csökkenti az ezzel való érzékelést. Ami viszont megnyugtat, kikapcsol, ellazít az előmozdítja ezt a fajta tapasztalást. Nekem személy szerint sokat segített mindig is,hogy pl éjszakánként a csillagos eget nézegettem (bámultam) és megpróbáltam érezni, beleérezni magam a mindenségbe. Mikor felnézel és elkezdesz gondolkodni a mérhetetlenségén és kezded is érezni akkor már tutira jó úton vagy. Próbálj meg egyre kevesebbet támaszkodni a körülötted lévőkre, amikor csak tudsz nézz,figyelj befelé próbáld érezni vagy és látni a megoldást bármi legyen is az ami foglalkoztat. Ha kedved van hozzá akkor meditálj, mantrázz (bár erre nem tudok ilyet) a lényeg, hogy amikor csak tudsz magadra támaszkodj persze azért ne fordulj el a környezetedtől. Ha kellően nyitott tudsz maradni vagy lenni akkor nem lesznek korlátaid.Ha a lelked nyugodt akkor a szíved is az. Ha nyugodt vagy akkor egyben kellően nyitott is vagy. Szinek, fények, hangok, zenék (nyugis), illatok egyszóval minden ami laza. Kérdezd meg a párod, hogy ő pl mit érez mire gondol milyen lelki állapotban van akkor amikor ő megtapasztal valamit a harmadik szemével. Ha intuíciód van az már ilyen tapasztalat. Megérzés, ráérzés dolgokra, előre érezni dolgokat. Ha valóban szeretnéd és ezt ki is fejezed magadnak akkor tuti, hogy megkapod. Fejezd ki mond ki kérd magadtól és legyél hálás érte. Biztos, hogy jönni fognak. Sok sikert hozzá és csak lazán. Üdv. :)

andros 2012.06.27. 19:43:11

Szeretném leirni saját szűrömön keresztűl az ufókérdést(fekete-fehér oldal),a dimenziókat részletesen elmagyarázni(talán még senki által nem irott módon),vagyis részletesen a 3.,4., 5.,és 6. dimiről irni-ismerve a setét oldalnak a 4 dimenzóbeli létét,tehát az 5.és 6.-ról részletesebben irni,elmélkedni -emberi elme-felfogóképességén belűl és kivűl.-)-
-ezt már 3 napja szeretném,

amikor első részletesebb bemutatkozó levelemt készűltem irni,meghiúsitotta az áramkimaradásom,letörlődött az 1 órás munkám,

3 napja-a semmiből iszonyatos felkarizom-fájdalmam van,annyira,hogy nem tudok irni jobbkezes lévén,,
ezek a tények,persze távolról sem kellene összeeskűvés-elméleteket fabrikáljak agyacskámban,de egyelőre ez a tényhelyzet..sikertelen minden próbálkozásom arra,hogy komolyabb,részletesebb levelet irjak,remélem 1szer csak összejön,ha nem,akkor bizonyára ennek is oka van

ARVISURA 2012.06.27. 19:50:06

@H Szia Károly! Csatlakozom Kajmanhoz. Kifejtenéd bővebben? Nagyon-nagyon érdekelne.

ARVISURA 2012.06.27. 20:01:27

@H Károly: Látom már leirtad bővebben is. Kicsit lemaradtam.:D

Mikor először tapasztaltam eléggé bizarr érzés volt mert gyakorlatilag rajtam keresztül figyelik meg a környezetem, engem és minden tevékenységem.

Ezt elképesztő érzés lehet. Mesélnél erről részletesebben?

Kajman 2012.06.27. 22:27:49

@H Károly:
Köszönöm!
Kipróbálom :)
@andros:
Ne add fel :) Biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog! Várom kíváncsian :)
Amúgy láttátok? Cobra oldalán új hír van, szerintem 1-2 nap és látni fogjuk :)

zazuma 2012.06.27. 22:37:09

@andros: Szia! Feltétlen írd le, kíváncsi vagyok rá! Ezidőtájt sajnos "normális" ha valakinek itt vagy ott fájdalmai vannak. Van akinek a térde 1 hétig, karja, lábujj. Hosszú a sor. A testünkben fájdalmakat hordozunk, mikor a felszínre kerül valami eltemetett érzelmi fájdalom a múltból, akkor fájdalom kíséretében távozik. Szivárvány masszázsnál hasonló a helyzet, a negatív érzelmektől, nehéz energiáktól való szabadulás szintén kellemetlen tünetekkel jár. Előfordult már az is, hogy valaki nem is tudott felkelni. Vagy hőemelkedés, beáll a nyak néhány napra, torokfájás, stb. Nálad sem feltétlenül van komoly baj, inkább egy kis tisztulás jó kellemetlen tünetekkel. Gyors javulást kívánok és üdv, Zazuma

zazuma 2012.06.27. 22:40:04

@H Károly: Köszönöm részletes válaszodat, most új kérdésem van: kik figyelték meg a környezetedet és gondolataidat ennek az implantátumnak a segítségével? UFO élmény kereteiben kaptad? Ha igen, remélem a "jófiúk" csapatából. Üdv, Zazuma

H Károly 2012.06.28. 22:17:54

@ARVISURA: Szia Arvisura. Hmm... Igaz szólás. Nagyon jó nevet választottál. Szóval arra az eléggé szerencsétlen helyzetre vagy kíváncsi? Hát jó. Az első pont tv-nézés közben történt, Hogy is mondjam..... nagyon furcsa érzés volt. Rohadtul zavart, egyszerűen nem tudtam sehová sem tenni a dolgot.Utána ténykedtem tovább, beszélgettem a sógorommal meg édesanyámmal is. Egyre szarabbul éreztem miatta magam. Na aztán mikor a lakás legkisebb helyiségében végezetem a dolgom (wc), akkor volt igazán megalázó. Legalább is nekem, annak aki figyelt annak nem.Mire vége lett a napnak (kb este 5 és 11 óra között történt) már teljesen porrá alázva éreztem magam.Mivel tudatában voltam annak, hogy mindent lát ,hall, érez amit én már alig mertem gondolkodni is. Elkezdtem zenét hallgatni(talán Prodigy-t) na akkor abbahagyta a csávó a (szívatást).Remélem, hogy nem moderálnak ki ezért a mondatért de már kurvára tele volt a tököm az egész dologgal meg ezáltal az egész estével.Aznap aludtam mint a bunda. Másnap reggel a szokásos módon felkeltem és kb 5-perc múlva eszembe jutott az előző este. Azt hiszem mondanom sem kell, hogy el volt ba...va az egész napom. A melóból hazaérve egyből zene (Prodigy) krafton plusz valami hülyeség a tv-ben. Az mindegy volt, hogy mi csak menjen. Sosem iszom alkoholt de akkor ..... hát elég erős ingert éreztem az iránt. Ezután pár napig semmi. Én persze full para. Mikor megnyugodtam ,elkezdték megint. Na szóval ilyen volt az első (esemény), ezzel úgy vagyok mint mindenki az első (szerelemmel). Még mindig itt van elöttem pedig már eléggé régen történt kb 93-94 tájékán. Remélem most már látod és vagy érzed , hogy milyen is volt ez számomra. Hát ilyen. Üdv.

Kedves zazuma neked is szívesen válaszolok de sajnos majd csak holnap lesz rá időm. Az egy újabb kaland ( szerencsétlenkedés a számomra) volt nekem. Üdv.

ARVISURA 2012.06.29. 06:25:06

@H Károly: Kedves H Károly! Szeretném megköszönni NEKED, hogy megosztottad velünk az "élményed". Ilyen történetet még nem olvastam. Rendkivül felkavaró lehetett számodra. A ketrecbe zárt egerek jutnak róla eszembe, akiket kamerán keresztül figyelnek meg.
Viszont az, hogy képes voltál/vagy legyőzni a félelmedet, kihasználod a helyzetet és visszaforditod a kukkolást, na az már valami! :D Ez a tapasztalás valószinüleg olyan pluszt adott neked, amitől igazán erős, tudatos lélekké váltál.
Millió kérdésem lenne még, de egyenlőre nem teszem fel. Megvárom mit válaszolsz Zazuma kérdéseire.

ARVISURA 2012.06.29. 17:38:19

@timurida: az a képesség amit te kaptál, az ahogy TE a szavakat összefűzöd, az egy ÁLDÁS.
Nyirő és Vass A. jut eszembe a hozzászólásaidról. Amikor olvasod ott vagy benne, és érzed. A magyar nyelv egy csoda. Bármelyik átlag ember a magyar nyelv sajtosságaiból adódóan finomabban, érzékletesebben tudja magát kifejezni mint egy külföldi. De amire TE képes vagy......
Köszönöm!!!!
@NJC: Én nem vagyok olyan ékesszóló mint timurida. De:
Nagyon is megértelek, mert sokat csalódtál. Vártad a csodát, hogy mások majd elintézik helyetted. Én is. Milyen tök jó dolog, hogy vannak akik magasabb szinten állnak mint TE (meg ÉN), ők majd addig meditálgatnak és üzik el az entitásokat amig nekünk is jó lesz.:) Sej. Igaz?
Csakhogy ez nem igy működik.!
Feladtad?
Ez végtelenül könnyű. Mint a fuldokló a tengerben. Kapálóztam. Mozgattam a kezem és a lábam, de nem lett belőle vaj? Elsűlyedtél? Nahát. És csodálkozol?
TE mit tettél? Tettél azért valamit, hogy változzon?
Bocsásd meg a kemény szavaim.
Szeretlek mert gyarló vagy, és nem vagy tökéletes.:)

Próbáltad már mint H.károly, beleovadj a mindenségbe?
Szerinted véletlenül keveredtél erre az oldalra? Lehet, hogy van valami dolgod. Kiválasztott vagy. Akinek másokat kell támogatnod, miután a saját problémáidat leküzdötted.

Már is többet tudsz mint egy átlag ember. Ezért is támadtak kétségeid.
Bizz magadban. Te is magváltoztathatod. Csak AKARD és TUDD.

H Károly 2012.06.29. 19:57:20

@zazuma: Szia zazuma. Bocs a tegnapiért,hogy nem válaszoltam.Most szeretném pótolni. Nálam ezek az ufós dolgok elég korán kezdődtek (még kisgyerek voltam, azt hiszem úgy 3.-as kisiskolás voltam). Anélkül, hogy mindent leírnék (elég kevés a publikus infó) tehát voltak rosszak is és jók is. Szerencsémre vagy szerencsétlenségemre sok látogatót megismertem. A sokat itt fajra, kinézetre, származásra értem. Az nekem is egyértelmű, hogy szemben áll legalább két oldal. Azért legalább mert vannak olyanok is akik csak megfigyelnek megfigyeltek dolgokat, embereket, helyzeteket (élethelyzet,szituáció,reakció). Igen, láttam negatív lényeket (fajokat) és pozitív fajokat is. Találkoztam is velük. Ha valaki negatív ebben a tekintetben azt úgy értsd, hogy semmilyen jó szándék vagy akarat sincs a gondolataikban legalább is ami az emberiséget illeti. A saját céljaikat érik el mindenáron, nincs apelláta. Akik pozitívak azok tényleg roppant mód megértőek és segítőkészek. Le a kalappal előttük. Az én esetem úgy képzeld el, hogy negatív befolyásra (parancsra) alárendelt szerepű faj rakott belém pár szerkentyűt. A legtöbbre (beültetésre) emlékszem, azt hiszem csak a jó szándék miatt. Ezt most nem részletezném. Vannak fajok akik így első ránézésre eléggé cefet, mondhatnám nagyon ijesztő külsejűek viszont minden ártó szándék és gondolat nélkül segítenek embereknek és embercsoportoknak.Vannak teljesen emberszerű (kinézetű) fajok akik szintén segítenek az embereknek.Épp csak van valami eltérés a kinézetben (sokan észre sem veszik) Azokról az implantátumokról amiket a leszületés előtt kapsz (azt hiszem éterikus kristályok) nem sokat tudok. Azokat is el lehet távolítani meg kikapcsolni de ezeket nem ismerem. Remélem kielégítően tudtam válaszolni neked de sajnos én sem értek mindent és mindenkit. Az én ismeretem is eléggé felszínes ez ügyben. Lehet ha másvalaki akinek szintén voltak hasonló élményei talán több mindent tudna neked mondani mint én. Azért arra én is kíváncsi volnék, hogy neked vagy itt a közösségben valakinek voltak-e hasonló dolgai? Arra már én is rájöttem, hogy mindenki okkal van itt. Lehet, hogy közös lehet, hogy nem de a cél az biztosan közös lesz. Üdv.

zazuma 2012.06.29. 23:06:33

@H Károly: Nagyon köszönöm a részletes választ. Igazán elhallgatnálak, vagy olvasgatnám a soraidat. Nekem ilyen élményeim nincsenek. Remélem mostanában már nem találkozol negatív lényekkel, mert úgy tudom, hogy ki vannak tiltva a Földről és a közeléből is. Ilyen emlékekkel nem könnyű az életed. Köszönöm mégegyszer.

H Károly 2012.06.30. 12:30:21

@zazuma: Igen ezt én is csak megerősíteni tudom. Már nagyon rég találkoztam negatív lényekkel, akkor is felügyelet mellett. Amennyire én sejtem a testtel rendelkező negatív lényeknek van nagyobb veszíteni valójuk. A negatív emberek azok akik sokáig elhúzzák a dolgokat idegen befolyásra. Valóban meggyengültek és ez nagyon jó az embereknek. Már csak ennyit szerettem volna hozzáfűzni a dologhoz. Üdv.

2012.07.01. 13:24:29

@ARVISURA: Köszönöm szavaidat!

Igen, nyelvünk és történelmünk csodálatos. Nagyon hosszan lehetne a legkülönbözőbb példákat mondani.
A modern elméleti fizika szépen lassan eljut oda, hogy az Univerzum lényegében FÉNY.
Hogyan fejezi ki a magyar nyelv? VILÁG és VILÁGosság. Magyar nyelven Jézus Önmagára való utalása: "Én vagyok a világ világossága!" a magyar logikai rendben teljesen más jelentése van, mint bármely más nyelven!
A magyar azt kérdezi, ha valaki vagy valami iránt érdeklődik: kiCSODA, miCSODA? Mintha a lelkünk pontosan tudná, hogy csak csodák léteznek...
A magyar azt mondja: egyén. Tehát EGY-ÉN. Azt mondjuk, a szem a lélek tükre. SZEM-ÉJ-IS-ÉG.
Nem is tudunk olyan területre nyúlni a nyelvünkben, ahol ne az isteni REND nyilvánulna meg.
Ha valaki saját birtokán, saját tulajdonában él, az a GAZDA. Nézzük meg hogyan mondjuk, ha valaki TEHET-ŐS (tehet, tehát SZABAD, akaratának csak a másik szabadsága SZAB határt?: GAZDAg. Hogyan nevezzük fizikai értékmezőink összességét? GAZDAság. A magyar logikai rendben tehát, amit más nyelveken külön körül kell írni: csak az lehet gazdag és szabad, aki élete felett rendelkezik.
Ha valami szükségszerű, az SZŰK.
Azt mondjuk TUDatosodunk. Azt mondjuk gaz és igaz. Testünkben sok-sok ÉR van, amik a fizikai életenergiát hordozzák. De ÉR-nek nevezzük a folyóvizek szülőhelyét is. De miután a fizikai szinten az ÉR, mint közvetítő szerepel a testünkben, azt tudakoljuk egy adás-vételnél: mennyit ÉR? Mi az ÉRtéke?
Miért mondjuk, hogy a tűz ÉG? Miközben ugyanezt mondjuk a ÉG-re, az ablakra, ahonnan kinézünk a VILÁGra? EGÉSZ-ség, FELE-más, FÉL-elem.
Példák százai, ezrei...

Javaslom mindenki autodidakta módon menjen utána, micsoda kincseket rejt nyelvünk és gondolkozásunk!
Sokszor kérdezték az elmúlt években és évtizedekben a spiritualitás iránt érdeklődők:, miért nincs hagyománya Magyarországon az igazi médiumitásnak? Miért van az, hogy a nagy, híres "csatornázók" nem a magyar nyelvből jönnek? Nekem két válaszom van: 1. a magyar nyelv EGY-ÉR-TELMŰ logikai rendjére csak oda kell figyelni. Minden benne van. 2. ha valaki magyar nyelven és magyar gondolkozási modellel csatornázik, külön erőfeszítés lenne, magát a logikát is átültetni más nyelvekbe. Külön át kellene adni azokat a kulcsokat, amit minden magyar nyelvű a saját édesanyjától megkapott és ezeket magától értetődően naponta használ.

Nagyboldogasszonyt, a Teremtő anyai aspektusát évezredek óta tiszteli és isteni minőségben értékeli a magyar. A többi nemzetnek és nyelvnek ezt külön el kell mondani és magyarázni!

Szent Koronánk pedig az egyetlen lehetséges 3D-s fizikai társadalmat működtette 1000 éven keresztül. Ellentétben a világ valamennyi nemzetével és történelmével, Magyarországon nem a királynak volt koronája, hanem a Szent Koronának volt királya. A Szent Korona ugyanis, a legmagasabb isteni REND fizikai megnyilvánulása volt. A termőföld, víz, levegő, ásványi kincsek mind az Ő tulajdonában voltak és Vele szemben a mindenkori király ugyanolyan jogosítvánnyal rendelkezett, mint egy jobbágy.
Minden ember, aki az Ő országaiban született automatikusan védelmét, gondoskodást kapott vallástól, bőrszíntől, nemzetiségtől függetlenül.
Mindenki, a koronás fő és a nemzet valamennyi tagja része volt a Szent Korona testének. A mindenki EGY elvét mi legkevesebb 1000 éve ismerjük! Azt is ismerjük, hogy ha ezt a REND-et megszegte a koronás fő, akkor az ellenállás a nemzet bármely és valamennyi tagjának joga és kötelessége volt.

Meggyőződésem, hogy jelenleg minden ember, nemzet, vallás, etnikum, ország, közösség rendelkezik olyan feladatokkal, amiket neki(k) kell elvégezni. A magyar nyelv és történelem olyan speciális lehetőségekkel és felelősséggel jár számunkra, amit nem hagyhatunk figyelmen kívül. Mert amit mi el tudunk végezni, azt nekünk kell, mert nincs más, aki ezt elvégezze. Ez a mi felelősségünk. Így minden ember és nemzet tudja az EGYet szolgálni.
HATALMAS MINDEN MAGYAR FELADATA ÉS FELELŐSSÉGE!
"Hanem a ki a nagyobb közöttetek, legyen a ti szolgátok."

A magyar nyelv az egyetlen, ahol az abszolútum két megnyilvánulási formája a dualitás világában a nyelvben már kódolva van.
Csak a mássalhangzókat írom le:

S T N
S T N

ARVISURA 2012.07.01. 21:15:20

@timurida: Ez álomszép volt. Élvezet volt olvasni.
Én csak udvarolni tudok neked.:D
Ha majd lesz egy saját blogod ahol a magyar nyelv csodáit osztod meg az olvasókkal, ne felejtsd el velem is közölni az oldal nevét.:)

zazuma 2012.07.02. 15:16:32

@timurida: Bizony, szép! Nagyon sokat mondó az utolsó 3 msgh jelentése. A magyar nyelv az egyetlen, amiben 66 ősetimon található, pontosan nem tudnám elmagyarázni, de olvastam róla. Egyik nyelv sem tudja azt, amit a magyar.
süti beállítások módosítása